Kombinovaná hypotéka: jiný pohled, stejná odpověď

Kombinaci hypotéky a kapitálového životního pojištění jsme se rozhodli rozebrat ze všech možných stran. Dnes jsme pro vás připravili výpočty, přesněji porovnání výhodnosti kombinované hypotéky a standardního splácení hypotečního úvěru spojeného s rizikovým pojištěním. Výsledek? Poměrně jednoznačný.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 11. 2004 10:49, Petr Šafránek

Naprostý souhlas, zejména pak s Vaší poslední větou - otázkou. Zbývá odpovědět: Bohužel neuvědomují! Já osobně Fredyho názory velmi rád čtu a musím přiznat, že právě on má velkou zásluhu na změně mého pohledu na některé produkty....

Zobrazit celé vlákno

+51
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

18. 11. 2004 0:01, Tridac

ANO! Bezvýhradný souhlas. S panem Šafránkem. Pokud chce nědko dávat do diskuse své názory, musí být k tématu nebo aktuální a originál. To by zde stačilo jednoho člověka, který to bude různě kopírovat.

Neznám Boháčka, figa ani ostatní. Ale když se nalezne společná řeč, vždy se objeví někdo komu to vadí?? Proč proboha? Řeč není o ničem jiném než o skutečnostech z praxe.

Co Vám na tom proboha vadí komu. Já to nepochopím. Bránil jsem své jméno i firmu, ale pokud se bavíme konstruktivně a z praxe, proboha proč do toho taháte staré a kopírované příspěvky nebo bezdůvodně opět napadáte kohokoliv???

Skoro mi připadá ať píši v dobrém nebo ve zlém, je to jedno. Lidi okolo si najdou něco jiného nebo někoho jiného. Nějak tomu přestávám rozumět a chápat. To je to co jsem nemohl pochopit předtím proč a psal jsem to otevřeně, že se mi to nelíbí.

Co se vrátit v poklidu ke kombinacím v hypotékách? Pokud nejsou zkušenosti tak pojďme vymyslet možnosti. Nevím, ale mne to už unavuje pořád dokola něco vysvětlovat, chápat a pak zase omlouvat a dokola. Proč? Že to někoho baví? mě ne.

Zobrazit celé vlákno

-7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 221 komentářů)

17. 11. 2004 22:29 | Petr Šafránek

Zdravíme v diskusi Figa z AWD! Sice se nám opět přejmenoval, ale dělat mezeru za interpunkcí se stále ještě nenaučil, čímž se krásně prozrazuje!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 22:21 | rejpal

No vidíte pane Anděli,vidím,že probuzení bylo razantní a nespíte ani odpoledne.Dá se to nazvat,trefení hřebíku do hlavičky,nebo potrefená husa se vždycky ozve,nebo je to jinak? Vážený pane,musím konstatovat,že z Vás srší holá nenávist ke všemu,nejenom k nastolené problematice.Takový prskavce miluji ze všeho nejvíc,je to nádhera jak se dovedou vehementně rozpálit,jenom si Vás vychutnávám,jak se krásně ztrapnujete PS: taky jsem v AWD!!!!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 22:07

www.vtipky.cz ¨ nejste prispivatelem ?? a co tak podpis?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 22:05

Už jsem tady chlapče. Ale nemám pro tebe žádné dobré zprávy. Zítra ti asi bude horko. Některým tvým šéfům se tvé extenpore na tomto, ale i jiných serverech, vůbec nelíbí. Ani se jim nedivím. Tolik arogance, nesmyslů a plivánců na jedné hromadě se jen tak nevidí. Skoro si myslím, že tě dobře zaplatila konkurence awd. Jenže která? Že by ovb?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 22:04

na tom jsem se myslim shodli, ja ho daval do souvislosti prave proto kdyz jsme se bavili o dynamicu, protoze konstrukci je to velmi blizke :) a certil jsme se jen na vypady Tridaca, ale myslim, ze si to vyrikavame v klidu :)
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 22:01 | Petr Šafránek

Pane kolego Bratovanove, já už nad touto diskusí jen tiše trpím! Proč se, proboha, tak rozčilujete, že Vám až přeskakují písmena na klávesnici? Myslíte si, že takováto emocionální vystoupení prospívají Vám a potažmo OVB? Finanční konzultant by měl být nejen odborníkem na finanční trh (a to si troufám tvrdit, že opravdu jste), ale i odborníkem na vedení rozhovoru či chcete-li komunikaci mezi lidmi.... Zkuste se nad tím zamyslet! PS: Generali Life má stejnou konstrukci jako Dynamik, jde tedy o flexibilní životní pojištění. Tridac má pravdu, že to není investiční životní pojištění, neboť klient zde nerozhoduje o alokaci kapitálové hodnoty, nenese tedy investiční riziko. IŽP od Generali máte k dispozici pod názvem CLEVER Invest.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 11. 2004 21:40

rozkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaz uz vim proc pancir :) rozeny general :)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 21:38

vzdyt rikam v max castce, life ja max 700 000 a life plus i na vyssi, proto je tam moznist vice variability rizikoveho, protoze je vetsio zdravotni dotaznik
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 21:35 | Tridac

To Angel: To už vůbec ne. Life a Life Plus mají úplně stejný sazebník. Pouze jsou jinak obsahově. Jako škoda Fabia a Fabia sedan, prostě je větší monost sjednání u Plus. Ale na základní pojištění, smrt, trvalky, denní odškodné je úplně totožný sazebník.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 21:31 | Jan Kolda von Žampach (řečený Pancíř)

Dnes je 17.11. 2004 21:25: vztyk, pozóóór, čelééééém vzad, odchóóóóód pochodéééééém vchod!











+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 11. 2004 21:31

rozdíl mezi life a life plus je hlavně v maximální pojistné částce, a netvrdím, že tam jsou rizika aže je to klasické investiční, vždyt jsme to koneckoncu i napsal , garant zisk 2,25 a zbytek dle hospadereni
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 21:28 | Tridac

To Angel. Školím zástupce, trénuji s nimi a v praktickém životě projednávám od Generali produkty.
Generali LIFE je okleštěná Generali LIFE PLUS. Obojí je životní pojištění. Klasické. Life nemá "neschopenku" a lze pouze 1 dospělý a dvě děti, kdežto u Plusu jsou 2 dospělí a 4 děti. Ale není to investičko.
Investiční je Generali EUROINVEST. To se dává do spojení s Immofinanz. A všechna rizika jsou pouze a jen na jednu osobu, jen v případě, že si klient dá všechna rizika, smrt. trvalky a denní odškodné dostává k euroinvestu zdarma úrazovku pro dítě. Pokud jej má samozřejmě.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 21:20

generali life je investička sgarantovanym vynosem 2,25 a pocitano ctvrtletne, investic eurcuje generali stejne jako u klasicke zivotky akorat tady si mate volbu vybrat rizika sam, takze neco mezi
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 21:19 | Tridac

OK. Souhlas. Jen jste si na vlastní kůži vyzkoušel tady nahoře jak aa kdo započíná diskuse na vysoké úrovni. Bezdůvodně napadat dokáže skutečně jen velmi neúspěšný člověk. Výpady Fredyho jste zde viděl. Věřím, že bude i více příspěvků do trojice.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 21:16 | Tridac

To Angel: Ne,ne,ne, nyní jsem si všiml, že jste napsal IŽP Life od Generali. To ne, Generali Life nebo Life plus nejsou Investička!!!
Od Generali je IŽP Euroinvest. Jiné IŽP od Generali neznám
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 21:14

mozna to je tydenni, to neni podstatne, mne jen urazilo co jsem cetl OVB a dynamic, ale to je jedno, souhlasim ze je lepsi co jste udelal nez kdyby tam byl agent ČP, znam system prace AWD, vzdyt je prece okopceny od nas :))) ale debat yradeji koncim, zere to cas :) a mi konci volno
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 21:13 | Tridac

Vážený nejmenovaný poradče nejmenované pojišťovny, Fredy. Kufřík nemám, chodím k lidem, a rád si vyměním zkušenosti i názory s kýmkoliv.
Vy ste napsal tolik nesmyslů, že to je na samostatný projekt. Ale asi nejdůležitější je to, že Vám vždy na všech stránkách každý odpověděl na Vaše otázky, i když někdy zajímavé, ale jakmile byl odbornější dotaz na Vás, začal jste urážet. A to všechny bez vyjímky. A samozřejmě doposud neodpověděl.
Jste chopen odpovídat jen to co chcete Vy, nebo to máte zakázané odpovídat? Je mi to líto, ale Vaše jednání má již na několikáté stránce za důsledek trošku nekontrolované diskuse plné urážek. T oje přesně to, co jsem napsal odpoledne panu Šafránkovi. Proč a kvůli čemu vše vzniklo.
A to jsem si poctivě prošel mnoho a mnoho diskusí na tomto serveru. Napsal jsem to otevřeně a byl jsem pranýřován. Lituji, ale skutečně se na toto nedá reagovat. Vy neřešíte. Neodpovídáte. Nechápu proč zde jste.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 21:05 | Tridac

Psát kdo víc a kdo méně tam nebo tam u té firmy, já osobně řknu jedinné. Je to jen a jen v lidech. V ničem jiném. A to jak v těch co mluví tak i v těch co poslouchají.
Já jsem napsal, že OVB má teď Dynamik, nepsal jsem odkdy nebo jak dlouho, já přesně nevím odkdy jej máte v nabídce přesně, ale vím že to bylo někdy začátkem léta, kdy se o tom hovořilo, že bude v nabídce, a já jsem jen poznamenal, že to poradcům OVB dali pěkný dárek na prázdniny. A to nebylo myšleno špatně vůči OVB. A pokud jsem uvedl cokoliv co bylo jak se říká v zápalu, omluvil jsem se.
Když přijde klient, ukáže mi dynamika, kterého mu vnutil pojišťovák jako super bombu letos v dubnu, je mu 52 let on mu ho udělal na 5 let a dal mu tam platbu 1100,-Kč, a úplně všechna rizika, že mu zůstalo asi 123 korun na spoření, nezlobte se na mne, takhle to nejde. Já jsem mu navrhl samozřejmě, že to upravíme, ale po zjištění zda je jinde pojistitelný, ale první návrh byl, pokud dynamika chce, tak pouze na spoření na minimum to stáhneme a rizika uděláme lépe a levněji jinde. Nakonec si klient rozhodl co chce. Pojišťovák by ho bezdůvodně obral o dost peněz. Proč?
Já musím reagovat na Immo. To byl problém na vedlejší diskuse. Já jsem nikdy nenapsal ani neřekl, že to je všelék, že to je tohle nebo tamto. Já jsem jednoznačně uvedl, že to je nyní jedna z nejlepších variant investice, můžete na měsíc, rok, deset let investovat se slušným ziskem, pokud nechcete, neinvstujete, ale pokud investujete, je možné výnosy jednou ročně využít na cokoliv. Pokud je to ve vazbě na zajštění penze, lze kombinovat a výnosy toto uhradí. Pokud to klient nechce nebo má svůj program, zhodnocení si použije na bydlení, nájem , pro děti, nebo to nechá v akciích a o to bude mít více. Těch možností a vaeiant je strašná spousta. Je to o jednotlivci jak se k tomu staví. Poté se teprve vybírá. A dnes je možno si i investice naspořit, což je také dobrá věc pro lidi, kteří nemají vlké částky a chtějí investovat.
Jinak pokud ještě k Immo, je to v evropském měřítku společnost s téměř nejvyšší diverzifikací. Likvidita velmi dobrá a já v tuto chvíli nemám důvod jít proti nebo to hanět. Ani jedno ani druhé. Ale co je dnes zítra nemusí platit. To platí ale všude a na každého.
Na českou mám úplně stejný názor. Těch 20 let je minimum.
A na závěr s Gerali, na seminářích k produktům Life a Lifeplus mám poslední opakované informace s týdením přípisem procentuálního zhodnocení s garancí čistého zisku připsaného ve výši 2,25% ročně. Zda došlo ke změně nevím, ověřím si to, ale poslední manuály, které předávám lidem jsou nastaveny takto. Garantovaný čistý zisk 2,25 s týdenním přípisem.
Úplně na konec, paní manažerku jsem samozřejmě řešil jinou cestou.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 21:02

už z chaty? kufřík nenosím :) a vy si psa pouštějte, k vám s enechystám! chodím jen k klientům kteří si mně sami vyžádali. mimochodem, já vám odpoěděl na všechyn otázk yi t yjednoduché a několikrát ajen vy jste nebyl schopný odpovědět na nic :))) jinak si odporujete v různým příspěvcích, takže se věnujte papouškům to vám možná pjde, prootže ty po vás budou slepičkovat a uznávám, že se vám to asi líbí,protože žaka mám doma a vím, že je příjemné když někdo opakuje co říkáte,jelikož ani vy sám to nejste po sobě schopen :)))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 11. 2004 20:58 | Fredy

Kdo si přečte níže uvedené řádky, tak musí zákonitě udělat stejný závěr, jako já. Jakmile se mi u branky objeví fešák v kvádru s kufříkem (koženou diplomatkou apod.) a domáhá se vstupu, tak vždy zbystřím. Ovšem, když se mi představí jako zástupce OVB, či AWD, tak pouštím psa. Kvalitu, serióznost, odbornost a objektivnost těchto společností mi totiž, v tom nejčernějším světle, dostatečně představili zde diskutující poradci Tridac, Figo a Angel Bratovanov.
Bohužel ke škodě mnoha normálních, slušných a poctivých poradců obou společností. I ke škodě pana Šafránka, který mi pomalu a trpělivě, svými odbornými a fundovanými články a vstupy, upravoval kritický pohled na OVB.
Lidé, kteří na jednoduchý dotaz, nechtějí (neumí) jednoduše odpovědět a jen dokáží pouze urážet, obviňovat a podezřívat, nezasluhují mé další pozornosti.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Dvořák

manažer a podnikatel

Aleš Michl

ekonom

Martin Dvořák
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Aleš Michl
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services