Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Ilona Švihlíková
ekonomka
Jan Procházka
ekonom
66,67 %
z 3 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Jiný pohled na regulaci pojišťovnictví
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
2. 7. 2004 23:20, ZIL
Pojišťovna odpovídá za svého zaměstnance pouze ve smyslu, že vás polije kávou, resp. vám doma zašlápne psa. Za špatnou pojistku pojišťovna neodpovídá, neb blbiny s prokazováním přání klienta a zápisy o jednání s klientem jsou nalezenou holí na makléřské psy, nikoliv na učené slečny za přepážkou :-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
30. 6. 2004 14:57, Berber
Škoda, že autor článku neví přesně o čem píše. ) Ale je vidět, že je vyškolen a OVB a hysterčí nad něčím, co si ani nepřečetl. Jó multilevel... Někteří jsou až zfanatizovaní. :)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 36 komentářů)
15. 10. 2004 13:42 | Pavel Řebíček
Dal jsem si tu práci a můžete to porovnat - pokud chcete:
Pro lidi, kteří přicházejí do naší společnosti - nováčky: http://www.vltava2000.cz/vision/goodsdetail.asp?strGoodsID=plangrwa
po třech kalendářních měsícíh se přechází na profesionální plán:
http://www.vltava2000.cz/vision/goodsdetail.asp?strGoodsID=mplan
registrace do VISIONU stojí 30kč (papírová) nebo zdarma přes internet
Startovací balíček stojí 630kč (kufřík - Starter kit).
To jsou veškeré vstupní náklady. A pak už se nikde nic neplatí.
10. 8. 2004 17:41 | Linford
24. 7. 2004 22:10 | Jíří Pudich
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 7. 2004 2:30 | teimlm
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 7. 2004 0:30
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 7. 2004 23:20 | ZIL
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 7. 2004 15:34 | Berber
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 21:06 | NoName
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 21:02 | Petr Šafránek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 20:48 | Berber
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 20:26 | Petr Šafránek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 20:19 | Petr Šafránek
"(3) Pojišťovací zprostředkovatel a samostatný likvidátor pojistných událostí odpovídá za škodu způsobenou při provozování své činnosti. Této odpovědnosti se zprostí, jestliže prokáže, že vzniku škody nemohlo být zabráněno ani při vynaložení veškerého úsilí, které na něm lze požadovat."
A dále pak v odst. 8 a 9: (8) Před uzavřením pojistné smlouvy je pojišťovací zprostředkovatel povinen, zejména na základě informací poskytnutých klientem a v závislosti na charakteru sjednávaného pojištění, zaznamenat požadavky a potřeby klienta související se sjednávaným pojištěním a důvody, na kterých pojišťovací zprostředkovatel zakládá svá doporučení pro výběr daného pojistného produktu.
(9) Není-li dále stanoveno jinak, informace podle odstavců 5 až 8 je pojišťovací zprostředkovatel povinen poskytnout a) písemně nebo na nosiči dat, který je přístupný klientovi, b) jasně a přesně, klientovi srozumitelnou formou, a c) v úředním jazyce členského státu, ve kterém je pojištění sjednáváno, nebo v jiném dohodnutém jazyce.
Zdůrazňuji,že toto vše se vztahuje na VŠECHNY pojišťovací zprostředkovatele, tedy vázané, podřízené, agenty a makléře. I z tohoto pohledu je zcela nesmylsné omezovat možnost podřízených zprostředkovatelů jednat s klientem! Proč by pak měl ony povinnosti ve vztahu ke klientovi, když by s ním nesměl jednat!
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 20:06 | Harpagon
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 19:54 | Petr Šafránek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 19:51 | Petr Šafránek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 19:45 | Berber
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 19:31 | Petr Šafránek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 18:20 | Harp.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 18:08 | Petr Šafránek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2004 18:03 | Petr Šafránek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/2
Předchozí