Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Ladislav Blažek
podnikatel, pánské oděvy Blažek
Jakub Vágner
rybář a podnikatel
75,00 %
z 4 duelů
100,00 %
z 2 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Nechceš internetbanking? Zaplať!
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
2. 4. 2004 10:32, jezdec
Nic překvapivého. Když se vám GŘ ČS veřejně v tisku chlubí, že se nemá za co stydět (polatková strategie), ví co dělá. V Rakousku by něco takového nebylo vůbec možné. Tam by letěl. Problém je jinde: kdo se dostal na hladinu blízkou maximálnímu počtu klientely ...nemusí přemýšlet jak nalákat nové klienty, ale jak z té masy dostat maximum. A že při tom odejde nějaké procento????? K smíchu!!! A bonusy managementu jsou v kapse. Nějaké znalosti nebo vysoká škola???? K ničemu. Říká se tomu "správně manažersky myslet".
Další příspěvky v diskuzi (celkem 10 komentářů)
4. 4. 2004 22:06 | Kato
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 4. 2004 8:47 | Jirka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 4. 2004 9:14 | Helga Gazdova
2. 4. 2004 17:16 | Pavel
Navíc, proč bych za poskytnutou službu neměl platit (a převádět platbu za mnou využitou službu na ty, co si půjčujou peníze)? Takový trvalý příkaz k úhradě je služba, která mi výrazně ulehčuje život, tak proč za to nezaplatit? Podobné to je s ostatními službami. Mít účet v bance je pro mě pohodlnější než strkat peníze do slamníku a pořád ho zašívat, tak proč za to nezaplatit?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 4. 2004 16:16 | Táńa
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 4. 2004 12:27 | Pavel
Spíše souhlasím s názorem že každý by měl platit skutečnou cenu služby, s jednou výjimkou - aby náklady na vybrání poplatků nebyly vyšší než cena služby. V tom případě dávám přednost paušálům nebo rozpuštění nákladů mezi všechny klienty.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
2. 4. 2004 11:03
2. 4. 2004 10:32 | jezdec
2. 4. 2004 8:49 | KarelM
2. 4. 2004 8:24 | Jirka
Protože internetbanking šetří bankám náklady, měly by se banky s klienty, kteří službu používají o tuto úsporu podělit tím, že poplatky za službu budou nižší, než podíl nákladů na ni na jednoho klienta. Systém poplatků ČS v této oblasti nechápu. Paušál za vedení účtu by měl platit každý stejně a k tomu malý příplatek za Servis24. Kdo S24 skutečně využívá, ušetří dost na poplatcích za platební příkazy, boty a spoustu času.