Peníze.CZ mají nového akcionáře

Během několika málo měsíců vám Peníze.CZ představí další produkty a nově budovaná divize nabídne zajímavé služby finančním poradcům. Výrazně totiž rozšiřujeme svoji strategii.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

30. 1. 2004 20:48, Jan Kolda von Žampach

...svatá prostoto ! A teď píší pro pana Prouzu články tady na serveru, že.

Zobrazit celé vlákno

+48
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

30. 1. 2004 17:06, Petr Šafránek

Jistá fluktuace je průvodním jevem každého síťového marketingu. Odcházejí zpravidla ti, kteří se domnívají, že síťový marketing je nástrojem k bezpracným výdělkům. Když poznají opak - tedy že i v síťovém marketingu se musí především pracovat, odcházejí. To je to, co jste nazval "rozpad zespoda", nejde však o rozpad, ale přirozenou selekci, jak jste napsal Vy - neschopných. Ti pak samozřejmě OVB a síťový marketing obecně pomlouvají kudy chodí, aniž by přiznali, že příčinou jejich neúspěchu nebylo OVB aní síťový marketing, ale především oni sami... Pokud jde o Vámi zmíněný "rozpad schopných lidí nahoře", pak Vás ujišťuji, že jste, pokud jde o OVB, vedle jak ta jedle! Každý, kdo v OVB aktivně působí, má přístup k měsíčním výsledkům celé ČR a jasně vidí, že fluktuace (ve smyslu odchodu) na vyšších pozicích je prakticky nulová, pokud za fluktuaci nepovažujeme přechod na vyšší posty v rámci firmy.

Zobrazit celé vlákno

-31
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 55 komentářů)

30. 1. 2004 15:44 | Martin Gardavský

Nemusí se domlouvat pánové Gardavský a Sýkora, musí se domluvit ARIZ a AFPZ. Co se týče pana Gardavského tak ten je všemi deseti pro! Mimochodem, kdyby bývalou KFP koncem roku 2002 zajímali investiční zprostředkovatelé, byla aktivnější, neměla vytvořeny umělé administrativní překážky ve svých stanovách a testovací otázky dobré tak pro mateřskou finanční školku tak ARIZ vůbec nemusel vzniknout! A systém vzdělávání a certifikace může společně vytvářet i několik nezávislých organizací. Rozhodně to nebude na škodu věci.Pokud půjde všem o kvalitu pak se zcela jistě spolu dohodnou. Jen aby se pak finančním poradcům a zprostředkovatelům různé provenience zamlouvala náročnost certifikačních testů. (pozn.: zde uvedené je pouze soukromým názorem M. Gardavského).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2004 15:17 | Bugsy

"...nebo budou tito lidé OVB opouštět". Ten budoucí čas je naprosto špatně. Už totiž opouštějí. OVB je síť s poměrně velkým rozpadem jak neschopných lidí zespoda, tak schopných lidí nahoře. Neumí totiž vychovat loajální lidi a tak v ní zůstává v podstatě jen ten šedý průměr a nic víc... Kdyby si uměla udržet schopné lidi, vypadalo by to v OVB tisíckrát líp a nebylo by ani tolik poškozených klientů.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2004 15:08 | rákoska

Zdravím Vás. Jsem rád, že jsme zajedno. Teď už by to jen chtělo správně "nakopnout", aby to tady začalo k něčemu vypadat. Především by se měli dohodnout pánové Gardavský a Síkora a vytvořit spojením jednu jedinou silnou asociaci, která ve spolupráci se státem (ale to je asi utopie, že) vytvoří systém vzdělávání a certifikace, kterým budou muset (a za tím si skutečně stojím)projít všichni, kteří se v této branži budou chtít živit. Souběžně by měli iniciovat změnu živnostenského zákona, kde by se konečně objevila tato živnost.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2004 14:56 | Alena U.

Pravdu, pane Hample, vždy docení kompetentní orgány.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2004 14:24 | Tomáš Hampl

Taky nemám rád překrucování pravdy a lhaní.
-16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2004 13:40 | TGP

Milý pane Šafránku, nikoliv, na nervy mi nejdete Vy, jen nemám rád překrucování pravdy...
Ovšem jistým způsobem Vám rozumím a chápu, jak Vás a OVB obecně musí štvát, že někdo jako AFS dokázal na rovinu přiznat, že multilevel struktury jsou vhodné pouze pro některé typy klientů, zatímco jiní klienti potřebují jiné služby a rozsáhlejší poradenství. Vím, že ty MLM sítě, kteří se schovávají za marketingové prohlášení o "kvalitě si nehraje na něco, čím není.
Myslím ale, že podobným procesem projde i OVB. Buďto to udělá dobrovolně a lidem jakoy Vy, kteří nabízí dobré poradenství, pomůže lépe se vyprofilovat a možná i změnit příjmovou strukturu nebo budou tito lidé OVB opouštět a vytvářet si své vlastní menší poradenské společnosti, kladoucí důraz na kvalitu a obsluhované brokerpoolem.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2004 12:34 | Petr Šafránek

Vidím, že Vám jdu tak na nervy, že přestáváte kontrolovat, co píšete! Právě AFS tvoří (alespoň na Slovensku) klíčovou součást Salve Group. A tuto pozici má právě proto, že používá síťový marketing! Kdyby to bylo něco "fuj", jak se ve své současné schizofrenní pozici snažíte tvrdit, tak by o to asi Salve Group neměla zájem... Jsem zvědav, jak dlouho Vám Salve Group dovolí napadat síťový marketing ve finančních službách, když právě síťový marketing je podstatou činnosti a úspěchu AFS... Když napíšete, že "v multilevelu typu OVB se dobré poradenství dělat nedá", tak tím automaticky odrazujete klienty od AFS, což asi sotva bylo záměrem akvizice Salve Group.... A pro pořádek - nikde jsem nenapsal, že AFS je váš majoritní vlastník, napsal jsem, že je to nyní Vaše sesterská firma, a tak to opravdu je - takže s fakty manipulujete Vy, když mi podsouváte něco, co jsem nikdy nenapsal...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2004 11:09 | TGP

Dobrý den, máte pravdu. Interní certifikace by nikdy neměla být používána navenek jako důkaz schopností - je jen věcí té které firmy, jak si kontrolují své lidi a za jejich kvalitu by měli ručit svou značkou.
Vyšší certifikace v Evropě obvykle nevydávají asociace (jejich členové s různými byznys modely mají přeci jen jiné zájmy a hledat shodu na některých věcech mezi klasickými multilevely a třeba firmou nabízející placené poradenství pro bohaté lidi je v podstatě nemožné), ale školící firmy, které dokáží vytvořit a udržet kvalitní vzdělávání bez ohledu na zájmy majority v té či oné asociaci.
Ale nechejme se překvapit, o certifikaci se hodně mluví a myslím, že do konce letošního roku se systém projasní. Bude také záležet na disciplíně velkých firem, aby se nesnažily klientem manipulovat tím, že interní certifikaci s neznámými standardy budou vydávat za razítko kvality.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2004 10:45 | rákoska

Souhlasím s tím, co jste napsal: základní certifikace = stát vyšší certifikace = skutečně nezávislá organizace, ale nejlépe daná zákonem, v dnešní době toto sice žádná nespl%nuje, ale dle mého se tomu ideálu více blíží ARIZ interní certifikace jednotlivých firem, jak se ji dnes pokouší dělat OVB a Peníze.cz ji plánují. Avšak tyto interní certifikace by neměly být nadřazené, žádné z těch výše popsaných. Buď to může být jakási nadstavba nebo spíše začátek celého certifikačního řetězce.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2004 10:19 | TGP

Máte pravdu, k takovýmto projektům se schyluje. A je to jen přirozené, protože takto to funguje v celé Evropě i v USA. Tak proč ne u nás? Vyhraje ten, kdo dokáže přesvědčit o kvalitě a náročnosti své certifikace a bude náročná pravidla dodržovat.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2004 10:16 | TGP

Dobrý den, přiznávám, že nevím, co si z toho mám vybrat. Mám navrhnout společnosti, se kterými nás spojuje pouze jeden vlastník a nic víc, aby si změnili jméno, protože se panu Šafránkovi či jeho mateřské OVB, kterou vždy hájí až za hrob, nelíbí? To přece nemyslíte vážně?
A nebojte se - téma poradenství versus provizní prodej zde budeme otvírat pravidelně, ať už se to někomu bude líbit nebo ne a ať už se nás od toho snaží odradit pod různými záminkami kdo chce.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2004 10:10 | TGP

Ach jo, člen Etického výboru ARIZu a taková manipulace s fakty. Našim majoritním vlastníkem není AFS, ale Salve Group, jejíž je AFS jedním ze členů jako my (i když obratově výrazně větším, že). Pod Salve Group spadá také kvalitní finanční poradenství společností Slon a FinCo&Partners stejně jako brokerpool.
Právě v této mnohokanálovosti - různých přístupech pro různé klienty s různými potřebami - je hlavní atraktivita této skupiny. Pochopili totiž, že v multilevelu typu OVB se dobré poradenství dělat nedá a proto separátně budují kvalitní poradenské struktury. Jak pravil klasik: "a o tom to je..."
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2004 8:03 | Petr Šafránek

Teď jsem si všiml, že AFS se ani netají tím, že know-how okopírovala od OVB, což jí budiž připsáno ke cti. Na www.afs.sk se lze dočíst: "AFS - Nezávislý finančný poradca, a.s., svoju filozofiu postavil na kvalitných odborných analýzach jednotlivých finančných inštitúcií a ich produktov. Pre svojich klientov hľadá vhodné možnosti investovania a poskytuje im trvalý servis. Know - how spoločnosti tvorí systém prevzatý od zahraničných poradenských spoločností s dlhodobou tradíciou."
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2004 7:56 | Petr Šafránek

Ještě bych Vám chtěl poděkovat za to, že své partnery považujete za ty nejlepší, neboť tím dáváte jasně najevo, že Vám vyhovuje systém poradenství, který i já považuji za nejefektivnější. AFS totiž kopíruje praxi OVB nejen pokud jde o systém práce s klientem, ale i pokud jde o strukturu sítě poradců - viz http://www.afs.sk/galeriacti/galeriacti_nov03.php Jen mne to utvrzuje v tom, že jsem se rozhodl dobře, když spolupracuji s o 26 let starším originálem....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 1. 2004 23:47 | Petr Šafránek

Milý pane Prouzo, začínám se docela dobře bavit! Na stránkách peníze.cz bylo mnoho vášnivých diskusí o tom, zda se například spolupracovníci OVB mohou označovat za nezávislé finanční poradce. A i Vy jste se snažil dokázat, že podle Vás nejsme žádní poradci ale "provizní prodejci"... A ejhle - teď je jednou z Vašich "sester" společnost AFS, která naprosto věrně kopíruje systém práce OVB (bezplatná analýza s následným zprostředkováním produktů smluvních partnerů - za provizi)a přitom AFS má přímo ve svém názvu označení "nezávislý finanční poradce". To opravdu nemá chybu a už se opravdu těším, až zde zase toto téma otevřete. A přidám-li si k tomu skutečnost, že další Vaší sestrou je SLON a na něho je navázaná AFPZ, nedovedu si představit, jak budou nadále vypadat "nezávislé" testy a komentáře na peníze.cz.... Ale rád se nechám překvapit, i když například to, že po "testu" OVB následoval pseudotest SF (napsaný klientem) a pak opět ticho po pěšině, hovoří docela jasně o tom, že jste žádný skutečný záměr testování poradců na našem trhu neměli...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 1. 2004 23:07 | Petr Šafránek

Přeji dobrý večer! Samozřejmě nemám vůbec nic proti interní certifikaci, kterou si kterýkoliv subjekt bude dělat výhradně pro svoje spolupracovníky či zaměstnance. Moje poznámky se týkají tzv. veřejné certifikace, tedy situace, kdy někdo vyhlásí, že kdokoliv může přijít a za příslušný poplatek u něho absolvovat jakousi zkoušku a získat jakýsi certifikát. Právě k tomu se dle mých poznatků v poslední době schyluje.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 1. 2004 20:49 | TGP

Ale ale, jak vidím, tak pro útok na nenáviděnou Českou spořitelnu se důvod najde vždy, že? Jen mi trošku vadí, že tady urážíte naše redaktory a obviňujete je z něčeho, co není a nikdy nebyla pravda. Nebo že byste zkusil místo anonymní pomluvy předložit nějaký důkaz? To by asi bylo těžké, že?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 1. 2004 20:45 | TGP

Dobrý den, přesně tak, jak jsem psal výše: základní minimální certifikaci ať zajišťuje stát, ale ať zde jsou i další projekty, které nabídnou vyšší stupeň vzdělávání a vyšší certifikaci. A to už asi stát zvládat nebude...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 1. 2004 20:42 | TGP

A ještě jedna věc (po návratu z Bratislavy, kde jsme dnes představovali projekt slovenským médiím se mi dobře píše :-): uhodil jste hřebíček na hlavičku: právě naši čtenáři jsou zárukou toho, že si nemůžeme dovolit žádnou manipulaci ve prospěch kterékoliv firmy ze Salve Group. Naši čtenáři totiž nejsou hloupí, takové věci by samozřejmě poznali a ztratili by důvod nás navštěvovat. A my samozřejmě chceme, aby jich bylo víc než míň.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 1. 2004 20:38 | TGP

Dobrý den, je zde několik věcí, pro které bohužel existuje jen jedno slovo. Jednou věcí je veřejná certifikace poradců (což by měla poskytovat některá asociace či jiný subjekt), něco jiného bude naše interní certifikace, kterou si budeme prověřovat poradce, se kterými budeme chtít blíže spolupracovat. Výsledkem této "interní certifikace" (pro kterou budeme muset asi vymyslet jiný název) bude právo prověřeného poradce používat značku Peníze.CZ v situaci, kdy obsluhuje naše klienty hledající složitější služby.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jiří Krušina

podnikatel, Energo-Pro

Libor Malý

podnikatel, zakladatel Jobs.cz

Jiří Krušina
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Libor Malý
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services