Rok 2004 očima šéfů pojišťoven

Sazby pojistného ovlivní změna zákona o DPH, cena nových životních pojistek vzroste kvůli nižší maximální technické úrokové míře. Po vstupu do EU navíc můžeme očekávat i přibližování cen dražším sazbám současných "unijních" pojišťoven.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

14. 1. 2004 13:21, TGP

Naprosto souhlasím, pokud něco zavání kartelem, tak je to právě tento případ. Jenže pro Úřad by to byla hodně nevděčná práce, kterou na rozdíl od boje s benzínkami málokdo ocení. Bohužel...

Zobrazit celé vlákno

+17
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

15. 1. 2004 8:21, Boucek Antonin

Well, videl jsem par ucetnich vykazu cestovnich kancelari a byt v roli pojistovny, nepojistim ani jednu z nich. Proc si stezujete na pojistovny? Nemusite byt pojisten, ke stejnemu ucelu uplne staci ziskat bankovni garanci. Premyslejte nad tim, proc to neni tak jednoduche a riziko padu cestovnich kancelari na sebe nikdo nechce vzit.

Zobrazit celé vlákno

-23
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 7 komentářů)

15. 1. 2004 16:01 | Boucek Antonin

Souhlasim s nazorem pana Ronyho a jen dodavam, sezente si bankovni garanci, prijde-li Vam chovani pojistoven prilis uzkostlive. Nevidel jsem vykazy Fischera, zato jsem videl vykazy Cedoku. Byt pojistovnou, tak ani jeho nepojistim.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 1. 2004 13:02 | Rony

Je to problém státu a nikoli pojišťoven. Ty přece nikdo nemůže nutit, aby uzavíraly pojistky s kýmkoli kdo o to požádá. Pokud by měly povinnost uzavírat pojistku s každým, pak by byla jediná možnost - případné ztráty by jim musel uhradit stát a tedy my.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 1. 2004 12:48 | ZIL

Stát mi uloží povinnost být pojištěn. A přitom mi nikdo nepojistí, protože nejsem na trhu déle jak tři roky. Jestli tomuhle znemožnění podnikání říkáte WELL, nepřipadá mi to moudré. Co na tom, že chci vozit lidi po republice, kteří v případě mého krachu sednou na vlak a za tři hodiny budou doma? Co na tom, že budu platit pensionům předem? Nic. Nesplňuji kritéria. Co na tom, že podle těchto kritérií byla pojištěna loni jedna z našich největších? A nejenže její cash flow nebylo well, ale ani neplatila pojistné...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 1. 2004 8:21 | Boucek Antonin

Well, videl jsem par ucetnich vykazu cestovnich kancelari a byt v roli pojistovny, nepojistim ani jednu z nich. Proc si stezujete na pojistovny? Nemusite byt pojisten, ke stejnemu ucelu uplne staci ziskat bankovni garanci. Premyslejte nad tim, proc to neni tak jednoduche a riziko padu cestovnich kancelari na sebe nikdo nechce vzit.
-23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 1. 2004 14:54 | Malek

Libi se mi odpoved sefa CSOB pojistovny, jako jeden z mala primo rekl pravdu, a to, ze po vstupu do EU sazby vzrostou.
-22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 1. 2004 13:21 | Karel Beránek

Naprosto souhlasím, pokud něco zavání kartelem, tak je to právě tento případ. Jenže pro Úřad by to byla hodně nevděčná práce, kterou na rozdíl od boje s benzínkami málokdo ocení. Bohužel...
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 1. 2004 12:21 | ZIL

Mrzí mne, že v souvislosti se snahou zlikvidovat malé cestovní kanceláře se pojišťovny zhostily "špinavé práce" v podobě nepojištění stovek CK.
Pohádka o vstupním sítu v podobě minimálního obratu a délky existence CK neobstojí. Všichni víme, že CK, které v minulosti padly, by tímto sítem prošly. Pak je tedy zřejmé, že algoritmus síta není nastaven podle rizikovosti, ale podle nečeho jiného.
Tím něčím jiným je omezení stávající konkurence a zastavení vzniku nových CK. Jak jinak by mohla CK nejdřív 3 roky existovat na trhu a pak teprve žádat o pojištění? Pokud si tedy budu chtít založit cestovku, nemám šanci. A to považuji za zásadní omezení podnikání.
Přál bych si, aby Úřad pro ochranu hospodářské soutěže v této věci rozhodl dřív, než většina malých cestovek padne.
Divím se vládě, že dopustí, aby malé cestovky, které "zásobují" malé penziony skončily. Myslím, že to vyvolá úbytek pracovních míst. Dále si myslím, že pro určitý segment cestovatelů se stane dovolená méně dostupnější.
Co si myslíte Vy, ostatní ?
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Matějček

podnikatel, Miton

Adam Walach

podnikatel, Walmark

Tomáš Matějček
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Adam Walach
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services