Komunikační miliony

Mezi finančními institucemi drží ve výdajích na reklamu jednoznačné prvenství banky – utrácejí za ni dokonce více než pojišťovny a stavební spořitelny dohromady. Zajímá vás, na kolik takové "bankovní zviditelnění se" přijde, kdo do reklamních ploch sype nejvíce a které komunikační kanály "frčí"?

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 12. 2003 12:06

A co kdyby takhle třeba v rámci zlepšení služeb snížily poplatky? To by taky nebylo marné.

Zobrazit celé vlákno

+46
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

29. 12. 2003 17:14, lodivod

Díky za ten článek. Řeknu Vám: to je mi ale podivná diskuse na téma, zdali média živí či neživí reklama. Ve svobodném světě živí sdělovací prostředky převážně reklama, případně pak i různé nadace. Jedinou alternativou je pak financování sdělovacíh prostředků ze strany státu... A to bych serveru penize.cz ani jinému médiu fakt nepřál! Více reklamy na naše servery, budou pak ještě lepší!

-12
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 13 komentářů)

29. 12. 2003 17:14 | lodivod

Díky za ten článek. Řeknu Vám: to je mi ale podivná diskuse na téma, zdali média živí či neživí reklama. Ve svobodném světě živí sdělovací prostředky převážně reklama, případně pak i různé nadace. Jedinou alternativou je pak financování sdělovacíh prostředků ze strany státu... A to bych serveru penize.cz ani jinému médiu fakt nepřál! Více reklamy na naše servery, budou pak ještě lepší!
-12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 12. 2003 22:21

Stamiliony do reklamy mnoho lidí přesvědčí, že si úvěr bere každý a že je to výhodné. Ovšem úvěry za 20% ..., co k tomu dodat? Ano, na takové "obchody" je třeba mít masívní reklamu.
Mnohem sympatičtější by mi byla banka, která by místo podporování spotřeby za lichvářský úrok nebo prodeje investičních produktů s výnosem nižším než malým, svým klientů POMÁHALA. Nikoliv s vysvětlováním výhodnosti výše zmíněných produktů. Ale s tím, že by obyčejné lidi UČILA tvořit a chránit majetek a finanční stabilitu.
V oblasti investování ukazovat mechanismy a konkrétní postupy, jak banka s penězi klienta nakládá. Vysvětlit občanům, že půjčit si za 20% a zároveň investovat za 2% je nevýhodné. Investovat do poučení svých potenciálních klientů (a ne: dejte nám své peníze a když nekrachujeme, tak vám z nich uděláme za rok dvě procenta).
V oblasti vedení účtů více podporovat elektronické bankovnictví. Podporovat "počítač do každé domácnosti". Na elektronické bankovnictví se hodí skoro každý PC a ve spojení s hardwareovou firmou by šlo přimět občany, kteří to dosud nedělají, aby sledovali svůj účet a zhodnocování svých peněz "on-line". Když sledují denně TV, šlo by i tohle. Počet lidí, kteří se elektronickému bankovnictví brání je zbytečně velký.
V oblasti pojištění (ochrana majetku a finanční stability) převzít alespoň část odpovědnosti za pojistné smlouvy - analogie pojišťovacího makléře s pojištěním odpovědnosti za škodu.
Samostatnou kapitolou by byly možnosti práce s mladými lidmi. Komplexní péče, která by v čase kopírovala jejich potřeby (ne dejte nám své peníze a vám sice nedáme skoro žádný úrok, ale zato dostanete slevu na poplatcích).


+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 12. 2003 16:55

SVIT a nedokáže dát dohromady dokument v příjemnějším formátu, než "doc"? Hrůza!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 12. 2003 15:03 | klíčník

Klíčový plán - haha, dovolte mi zasmát se.... Přece na to nahnali především rodinné příslušníky zaměstnanců banky, a tomu říkaj úspěch ?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 12. 2003 20:26

Pane řediteli, to ale tvrdíte Vy. Jenže každý může prohlásit, že jeho příjmy ze zdroje x tvoří y %. Můžete být konkrétnější? Co u Vás představuje pětinu příjmů mimo reklamy? A čím chcete dosáhnout zvýšení jejich podílu. Jenom když Vaše odpověď bude konkrétní, může jí také někdo věřit. Podobných marketingových keců totiž ve finančním sektoru je víc než dost :-(
+32
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2003 15:23 | TGP

Nikdo (bohužel) netvrdí, že se servery bez internetové reklamy obejdou. Tak to není a asi nikdy nebude (neboť placený přístup není v ČR příliš reálný). Ale jinak naše nereklamní příjmy tvoří zhruba 20 procent všech našich příjmů s tím, že příští rok by měly vzrůst až na 25 procent.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2003 15:19 | TGP

Vývoj odhadů SVIT najdete na adrese http://www.uvdt.cz/online_sekce.htm mezi "Dokumenty SVIT", aktuální zpráva je na adrese http://www.uvdt.cz/download/xls/reklama2002.doc
+33
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2003 14:50 | VYSKORR

Souhlasím s Kamilem. Pochybuju, že Peníze živí jiné činnosti z více než pěti procent. Takže by se bez internetové reklamy určitě neobešly.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2003 14:26 | Kamil

No myslím, že především to je internetová reklama co vás živí a finanční instituce jsou u vás hlavní zadavatelé reklamy. Celková částka je všeobecně známá, jen by mě zajímalo kolik přesně jsou výdaje finančních institucí do internetové reklamy (ty částky jsou v porovnání s TV a tiskem téměř bezvýznamné, ale zajímavější by mohl být trend růstu výdajů a výhled do budoucna). Když už o tom píšete, tak je škoda, že jste tento sektor vynechali (získat tyto čísla asi není tak jednoduché).
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2003 12:06

A co kdyby takhle třeba v rámci zlepšení služeb snížily poplatky? To by taky nebylo marné.
+46
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2003 11:07 | TGP

Živí nás naštěstí i jiné věci :-))
Ale do internetové reklamy podle odhadů společnosti ARBOmedia letos přiteče 235 milionů korun, podle odhadů SVIT (Sdružení vydavatelů internetových titulů) to bude 385 milionů.
+36
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2003 9:54 | Kamil

A co výdaje bank do Internetové reklamy? To by bylo taky zajímavé vědět, kolik tam teče, zvláště když to penize.cz živí :))
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 12. 2003 6:06 | PlischkeS

Myslim, ze banky vydavaji na reklamu az prilis, ty prostredky by mely vlozit spise do zlepseni kvality sluzeb, to same plati i pro mobilni operatory, ale to uz jsem zabrousil trochu jinam...
+26
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 937 900 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Fialova vláda v pasti. Pomoc chudým naráží na její vlastní přesvědčení

Fialova vláda v pasti. Pomoc chudým naráží na její vlastní přesvědčení

Pomáhat v čase inflační a energetické krize přímo konkrétním lidem, kteří to životně potřebují,...více

Jak normální je, aby pětatřicetiletí chlapi spali s patnáctiletými holkami?

Jak normální je, aby pětatřicetiletí chlapi spali s patnáctiletými holkami?

Kauza z minulého týdne, kdy dva muži ve středním věku odvedli do hotelu dvě dívky, kterým...více

Klopp zkusí uvařit Real v papiňáku. Rozebrali jsme finále až na šroubky

Jde o střet dvou fotbalových světů, a to jak v přístupu k budování týmu, tak v taktice....více

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Každý rodič pozná problémy s prepravou svojich malých ratolestí. Dokedy musia mať deti...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Mojmír Čapka

podnikatel, Brisk

Karel Schwarzenberg

politik

Mojmír Čapka
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 38 duelů
×
Karel Schwarzenberg
ÚSPĚŠNOST
23,91 %

z 46 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.