Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Fondy Amundi
Poradna > Investiční poradna > Podílové fondy
Otázka: Dobrý den, Rád bych znal Váš názor na podílové fondy Amundi jež nabízí KB... Rok a půl mám IKS investiční manažer (balancovaná strategie), kde nějaké zhodnocení proběhlo. Bylo mi doporučeno investici... více
- Interactivebrokers
- INVESTOR - kým skutečně jsem?
- Západočeský dřevařský průmysl
- Pomoc. Kdy v ČR začne 21. století?
- Dárek cizím vnoučatům
Báječné ceny na létajících strojích
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
29. 7. 2003 7:53, BarboraJ
Hm...
Neznámá letiště,minimální odbavení a tedy i kontrola,maximální množství sedadel kam si sotva nacpete nohy.Levný a tedy i jistě "kvalitní"personál včetně pilotů.Ať žije bezpečnost - děkuji nechci.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
30. 7. 2003 12:31, Petr
Odbavení a kontrolu (zavazadel) dělá většinou letiště, takže s tím nemá low-cost aerolinka nic společného. Papírové letenky už v USA hromadně zrušily i klasické aerolinky a třeba Lufthansa teď etix propaguje i v Evropě. Papírový lístek Vám vytisknou za příplatek cca USD 20.
Místo mezi sedadly bylo na nedávných letech s easyJetem, RyanAirem, ČSA a Air France stejné. Představa, že si v economy s klasickou aerolinkou nějak natahovat nohy, je mylná. Že piloti vydělávají nějak výrazně méně není pravda, vydělávají o něco méně, protože většinou létají pouze na 737, takže nepotřebují drahý výcvik na čtyřmotorové 747 nebo na úplně jiný typ letadla (Boeing vs. Airbus). Kontroly a servis techniky jsou dány mimo jiné výrobcem letadel a v Evropě i hodně regulované ze strany státu, stejně tak jsou daná pravidla na požadavky na piloty (zdravotní stav, školení).
V zásadě: nikdo Vám low-cost aerolinky nenutí. :-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 10 komentářů)
30. 7. 2003 12:31 | Petr
Místo mezi sedadly bylo na nedávných letech s easyJetem, RyanAirem, ČSA a Air France stejné. Představa, že si v economy s klasickou aerolinkou nějak natahovat nohy, je mylná. Že piloti vydělávají nějak výrazně méně není pravda, vydělávají o něco méně, protože většinou létají pouze na 737, takže nepotřebují drahý výcvik na čtyřmotorové 747 nebo na úplně jiný typ letadla (Boeing vs. Airbus). Kontroly a servis techniky jsou dány mimo jiné výrobcem letadel a v Evropě i hodně regulované ze strany státu, stejně tak jsou daná pravidla na požadavky na piloty (zdravotní stav, školení).
V zásadě: nikdo Vám low-cost aerolinky nenutí. :-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 7. 2003 7:55 | BarboraJ
ale s mým břichem nikdy nedopnu pás a nemohu sklopit stoleček
29. 7. 2003 7:55 | BarboraJ
V poslednich dvou letech jsem sluzeb nizkonakladovych aerolinii vyzil desetkrat, z toho 6 krat byl let zpozden o 4-6 hodin. Z toho vyplyva, ze tyto lety maji smysl jen v tom pripade, kdy vam moc nezalezi na tom, kdy se na misto urceni dostanete. Chcete-li ze Stanstedu nebo East Midland letet nekam dal, bud pouzijte klasickou spolecnost, nebo se snazte tam doleted rano a dalsi spoj hledejte ve vecernich hodinach. Mista na hohy je v letadle skutecne malo, pri svych 175 centimetrech mam potize. Nicmene hodinu nebo dve se to da vydrzet. Potiz nastane s pripadnou nadvahou, protoze kazdy let se pocita jako samostatna jednotka, takze pri jednom prestupu platite za zpatecni let celkem ctyrikrat, a tak celkove naklady moho prevysit to, co byste zaplatili klasicke spolecnosti. Zaradite-li do zpatecni cesty noc ze soboty na nedeli, muze byt levnejsi letet s klasickou spolecnosti, ktera ma weekendove slevy.
29. 7. 2003 7:53 | BarboraJ
28. 7. 2003 16:30 | pivko
a navic, kvalita sluzeb a to zejmena, co se letusek a servisu behem letu tyce jiz nekolik let klesa i u tradicnich aerolinii, takze, kdyz jsem ted na jare poprve letel s easyjetem, nebyl jsem vubec prekvapen. jedine, co me trosku nastvalo bylo zpozdeni, ale to se stane i tradicnim dopravcum. jinak mi jejich pristup prisel jako profesionalni a krome toho, ze na palube chteli za pivko penize :) i stejny jako u klasickych aerolinek.
jedine, na co by tyhle nizkonakladove aerolinky mohly dojet je bezpecnost letu, myslim, ze ke zniceni jejich reputace by stacilo jedno letadlo spadle nekde v evrope. tradicni dopravci by to jiste vyuzili a zacali by tvrdit, ze nizkonakladove aerolinky setri na bezpecnosti, jako se to stalo v roce 1996 v USA valujetu (i kdyz ten snad pry skutecne mel s bezpecnosti problemy).
25. 7. 2003 18:38 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 7. 2003 11:54 | tomhampl
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 7. 2003 11:27 | tomhampl
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 7. 2003 11:00 | TGP
25. 7. 2003 10:19 | Marek