Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Pavel Baudiš
podnikatel, Avast
Petr Kratochvíl
producent a podnikatel
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Báječné ceny na létajících strojích
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
29. 7. 2003 7:53, BarboraJ
Hm...
Neznámá letiště,minimální odbavení a tedy i kontrola,maximální množství sedadel kam si sotva nacpete nohy.Levný a tedy i jistě "kvalitní"personál včetně pilotů.Ať žije bezpečnost - děkuji nechci.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
30. 7. 2003 12:31, Petr
Odbavení a kontrolu (zavazadel) dělá většinou letiště, takže s tím nemá low-cost aerolinka nic společného. Papírové letenky už v USA hromadně zrušily i klasické aerolinky a třeba Lufthansa teď etix propaguje i v Evropě. Papírový lístek Vám vytisknou za příplatek cca USD 20.
Místo mezi sedadly bylo na nedávných letech s easyJetem, RyanAirem, ČSA a Air France stejné. Představa, že si v economy s klasickou aerolinkou nějak natahovat nohy, je mylná. Že piloti vydělávají nějak výrazně méně není pravda, vydělávají o něco méně, protože většinou létají pouze na 737, takže nepotřebují drahý výcvik na čtyřmotorové 747 nebo na úplně jiný typ letadla (Boeing vs. Airbus). Kontroly a servis techniky jsou dány mimo jiné výrobcem letadel a v Evropě i hodně regulované ze strany státu, stejně tak jsou daná pravidla na požadavky na piloty (zdravotní stav, školení).
V zásadě: nikdo Vám low-cost aerolinky nenutí. :-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 10 komentářů)
30. 7. 2003 12:31 | Petr
Místo mezi sedadly bylo na nedávných letech s easyJetem, RyanAirem, ČSA a Air France stejné. Představa, že si v economy s klasickou aerolinkou nějak natahovat nohy, je mylná. Že piloti vydělávají nějak výrazně méně není pravda, vydělávají o něco méně, protože většinou létají pouze na 737, takže nepotřebují drahý výcvik na čtyřmotorové 747 nebo na úplně jiný typ letadla (Boeing vs. Airbus). Kontroly a servis techniky jsou dány mimo jiné výrobcem letadel a v Evropě i hodně regulované ze strany státu, stejně tak jsou daná pravidla na požadavky na piloty (zdravotní stav, školení).
V zásadě: nikdo Vám low-cost aerolinky nenutí. :-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 7. 2003 7:55 | doxa
ale s mým břichem nikdy nedopnu pás a nemohu sklopit stoleček
29. 7. 2003 7:55 | PK
V poslednich dvou letech jsem sluzeb nizkonakladovych aerolinii vyzil desetkrat, z toho 6 krat byl let zpozden o 4-6 hodin. Z toho vyplyva, ze tyto lety maji smysl jen v tom pripade, kdy vam moc nezalezi na tom, kdy se na misto urceni dostanete. Chcete-li ze Stanstedu nebo East Midland letet nekam dal, bud pouzijte klasickou spolecnost, nebo se snazte tam doleted rano a dalsi spoj hledejte ve vecernich hodinach. Mista na hohy je v letadle skutecne malo, pri svych 175 centimetrech mam potize. Nicmene hodinu nebo dve se to da vydrzet. Potiz nastane s pripadnou nadvahou, protoze kazdy let se pocita jako samostatna jednotka, takze pri jednom prestupu platite za zpatecni let celkem ctyrikrat, a tak celkove naklady moho prevysit to, co byste zaplatili klasicke spolecnosti. Zaradite-li do zpatecni cesty noc ze soboty na nedeli, muze byt levnejsi letet s klasickou spolecnosti, ktera ma weekendove slevy.
29. 7. 2003 7:53 | black pug
28. 7. 2003 16:30 | pivko
a navic, kvalita sluzeb a to zejmena, co se letusek a servisu behem letu tyce jiz nekolik let klesa i u tradicnich aerolinii, takze, kdyz jsem ted na jare poprve letel s easyjetem, nebyl jsem vubec prekvapen. jedine, co me trosku nastvalo bylo zpozdeni, ale to se stane i tradicnim dopravcum. jinak mi jejich pristup prisel jako profesionalni a krome toho, ze na palube chteli za pivko penize :) i stejny jako u klasickych aerolinek.
jedine, na co by tyhle nizkonakladove aerolinky mohly dojet je bezpecnost letu, myslim, ze ke zniceni jejich reputace by stacilo jedno letadlo spadle nekde v evrope. tradicni dopravci by to jiste vyuzili a zacali by tvrdit, ze nizkonakladove aerolinky setri na bezpecnosti, jako se to stalo v roce 1996 v USA valujetu (i kdyz ten snad pry skutecne mel s bezpecnosti problemy).
25. 7. 2003 18:38 | Václav Polák
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 7. 2003 11:54 | tomhampl
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 7. 2003 11:27 | tomhampl
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 7. 2003 11:00 | Roman Janeček
25. 7. 2003 10:19 | Marek