Finančníci a CRM

Všeobecně se bere jako fakt, že má-li někdo v České republice propracovanou CRM strategii, jsou to finanční instituce. Ještě donedávna jsem si to myslel také.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

2. 5. 2003 11:49, Anonymous

K teto problematice si dovoluji upozornit na to, ze plati Zakon na ochranu osobnich udaju, ktery pomerne zasadne omezuje nakladani s osobnimi udaji (coz zhruba jsou i vsechny informace jake o Vas Vase banka ma). Bez souhlasu klienta, jehoz formulace je docela komplikovana a pri jeho udeleni uz musi banka predem konkretne vedem, co chce odsouhlasit, nelze osobni udaje zpracovavat pro marketingove ucely (ani pro spoustu jinych). Rovnez nelze udaje predavat materskym, sesterskym a dcerinnym spolecnostem. Navic pokud banka nejaky souhlas klienta podle ZOOU ma, tak muze prijit Urad pro OOU a prohlasit vsechny takove souhlasy za neplatne. A delejte v takovem prostredi CRM.

+12
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

2. 5. 2003 0:39, jindrikos

zkusil jste eBanku ? jsem klientem 4 roky a pres drobne mouchy (poplatky) si ji nemohu vynachvalit.

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 9 komentářů)

12. 5. 2003 9:41 | VOTOMTOJE

Všichni jste naivní a zblblí dobou. CRM není nic jiného než jeden z nástrojů ve prospěch provozovatele - tj. banky, aby pomáhala nikoliv Vám, ale sobě k Vaším penězům resp. aby z vaších zdrojů kapalo ji a ne jiné bance nebo nedejbůh výnos z peněz nezůstaval rovnou Vám.
No a pokud jde o osobní údaje vřele doporučuji Naši/Vaši/Jejich rakouskou českou . Kdysi v ní možnost zřízení 5 tis. Kč kreditního rámce přišla zákazníka bez "nadstandartní CRM péče" na jeden podpis u přepážky, dále úrok z event. čerpáni resp. penále z přečerpání.
Dnes "když už je to novězpoplatněno" i v případě pouhého zájmu o navýšení tohoto v mém případě 20 let fungujícího rámce z 5 tis. na 10 tis. Kč (t.j. z tehledších dvou měsíčních platů na dnešní dvoutýdenní :o) "Naše/Vaše"Jejich" nekompromisně trvá na vyplnění formuláře zahrnujícího informace málem o majetkových poměrech milenek Vašeho dědy. Prostě zřejmě totéž, jako když jeden žáda o státisíce!!! - Holt šiml je šiml, byrokracie je byrokracie a půjčka - i kdyby jen eventuální a v zanedbatelné výši je půjčka .... Jenže co o vás chtějí za 5 tis. vědet je jejich věc, a kam až jste ochotní kvůli pár korunám klesnout a co všechno na sebe vyžvanit Vy je věcí Vaší. V mém případě, ač nerád jsem po dvaceti létech již ze zásady zvolil možnost žít nadále bez této "vymoženosti".
No a jsem si jist, že mi Naše/Vaše/.... v rámci svých primitívních CRM nadále ke každému výpisu nacpe do obálky nejakou nabídku nových a nových produktů a informací o neuvěřitelné škále svých spotřebitelských i jiných půjček :o) - neblbec ví své a nazory na základě primitivních letáčků zdůrazňujících péči jiných o své blaho ze zásady nemění.
I když tu vůbec nejde o peníze (před rokem "novězavedené zpoplatnění starého produktu" je pouze je pouze 120 Kč za rok, ale Naše/Vaše/Jejich by Vám na sporožiru stejných zdaněných stodvacet připsala jen při celoročním průměrném vkladu výrazně vyšším než teoreticky čerpatelných 5 tis. resp. nově uvažovaných 10 tis. Kč kreditního rámce. No a když si těch 120 Kč "vyždímá" z větší části několika miliónů majitelů sporožirových účtů - tož chtěl bych ty nejspíše stamilóny za nic" mít.
(Pozn.: - Za nic, protože paušálek 10 Kč měsíčně je inkasován i když se mínusu po celý rok ani nepřiblížite a skutečné čerpání, natož přečerpání je z hlediska Naši/Vaši/Jejich úročeno málem pohádkově").
Takže "VOTOMTOJE"
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 5. 2003 12:23 | TGP

Ono u bankovních údajů to není až tak jednoznačné, ne vše je opravdu podle zákona osobní údaj. Navíc nemyslím, že by ÚOOÚ po nějaké bance příliš šel, bylo by to pro ně dost těžké. Ovšem určitě by bylo zajímavé zkusit požádat nějakou banku o výpis toho, jaké data o mne mají - a udělat to masově...
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 5. 2003 11:49 | Anonymous

K teto problematice si dovoluji upozornit na to, ze plati Zakon na ochranu osobnich udaju, ktery pomerne zasadne omezuje nakladani s osobnimi udaji (coz zhruba jsou i vsechny informace jake o Vas Vase banka ma). Bez souhlasu klienta, jehoz formulace je docela komplikovana a pri jeho udeleni uz musi banka predem konkretne vedem, co chce odsouhlasit, nelze osobni udaje zpracovavat pro marketingove ucely (ani pro spoustu jinych). Rovnez nelze udaje predavat materskym, sesterskym a dcerinnym spolecnostem. Navic pokud banka nejaky souhlas klienta podle ZOOU ma, tak muze prijit Urad pro OOU a prohlasit vsechny takove souhlasy za neplatne. A delejte v takovem prostredi CRM.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 5. 2003 9:19 | TGP

Ne díky, nejsem hazardér. Banka vlastněná neprůhlednou skupinou, banka, která jeden rok zmachinuje čísla, aby jí vyšel alespoň formální zisk a rok poté zase spadne do ztráty, protože nemá na to, aby opravdu vyrostla...
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 5. 2003 9:18 | TGP

No, spíš by se podle toho měla chovat. Velmi často ale banky pouze sbírají data a nijak s nimi nepracují. Nemluvě o tom, že jedna banak má třeba pět různých databází s různou aktualizací, takže vám občas přijde nabídka na produkt, který jste si před měsícem pořídil, a podobně. Zdaleka ne všichni také mají propojené databáze a call centrum, takže vám telefonní bankéř neumí nic pořádného nabídnout, ikdyž má příležitost.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 5. 2003 8:18 | V. Špinka

Customer Relationship Management - správa vztahu k zákazníkům. Tam si firma ukládá, co o vás ví, a pak se podle toho chová (nabízí adekvátní produkty, ...)
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 5. 2003 7:49 | Květa

Co je to CRM - prosím v češtině. Ať jsem u své banky v obraze. Čeká mě totiž také vyřizování s její sestersou stavební spořitelnou.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 5. 2003 6:30 | Naiva

Co je to CRM?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 5. 2003 0:39 | jindrikos

zkusil jste eBanku ? jsem klientem 4 roky a pres drobne mouchy (poplatky) si ji nemohu vynachvalit.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 937 900 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Kolik musíte spořit na?

let
%

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Kopejte kryty, nebo jeďte na Zéland. Hrozba atomové války je zpět

Kopejte kryty, nebo jeďte na Zéland. Hrozba atomové války je zpět

S pokračující válkou na Ukrajině se stále více mluví o možném použití jaderných zbraní....více

Mlaskání a oplzlé komentáře. Obtěžovali ji strážníci ve službě. Odmítla si to nechat líbit

 Mlaskání a oplzlé komentáře. Obtěžovali ji strážníci ve službě. Odmítla si to nechat líbit

„To jsou ale nožky. Tý jo a má kérku! To je fakt kérka!“ slyším během nakupování rohlíků...více

Kontroverzní vlastnící ohrožují fotbal. Trojského koně máme i v Česku

Jsou jako trojští koně, kluby si nekupují z lásky k fotbalu. Chtějí si přes ně zlepšit...více

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Každý rodič pozná problémy s prepravou svojich malých ratolestí. Dokedy musia mať deti...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vladimír Franz

umělec

Gabriel Eichler

podnikatel a investor, Benson Oak

Vladimír Franz
ÚSPĚŠNOST
35,90 %

z 39 duelů
×
Gabriel Eichler
ÚSPĚŠNOST
36,36 %

z 33 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.