Kdo nabízí nejlepší spotřebitelský úvěr?

Na tuto otázku se pokusil odpovědět výzkum společnosti Symsite Research, která ke konci roku sestavila komplexní rating nabídky na českém trhu. Chcete vědět, kdo dostal nejvíce bodů?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 2. 2003 10:48, Simpanz

Nezlobte se, ale pokud jsou informace v článku ze 7. února nezbytnou součástí článku aktuálního - "Kdo nabízí nejlepší spotřebitelský úvěr?", měl autor uvést v textu patřičné upozornění. Nemohu si pomoci, ale nabízet "velmi zajímavou studii" stavu ke konci roku 2002 v únoru 2003 je jako prodávat tvrdý chléb. P.S. odhalil jste mě - mým zájmem je zničit penize.cz, ale nějak se mi to nedaří...

Zobrazit celé vlákno

+37
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 2. 2003 22:03, SkrivanekT

POZOR KDO MATE PRACHY V UB: Co je na tom pravdy, že ČNB zahájila či zrovna dnes uvažuje o zahájení řízení s Union bankou , které prý chybí v bilanci zhruba 1,7 miliardy korun o odebrání bankovní licence???!!!!

-5
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 44 komentářů)

23. 2. 2003 23:02 | Velkostatkář

Nechci být zbytečně servilní, ale zastání od Vás mě těší dvojnásob.
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 2. 2003 18:56 | CSrypatschek

...pan Velkostatkář ale moc dobře ví, která bije ! Tady v tomto bémiš prostoru je možno být a přežít jen jako on, nebo jako divoké zvířátko s ostrými páráčky, to jsem třeba já. A takovej Mirek Dušín, jo ten, tak ten už hnůj přes nějakou tu pí ár agentůrku kydá...ale lituji ho ( nebo ji ?)
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 2. 2003 18:47 | CSrypatschek

...s prominutím, ale když jsem si přečetl Vaše příspěvky níže, nějak jsem si musel vzpomenout taky na jednu Anežku : ale tu Hodinovou Spurnou a některé úvodníky Rudého Práva a la potřebný klid na práci !!! I když mne přispěvatel pod nickem Velkostatkář párkrát dřív naježil štětiny, tak to ale má být, tentokrát s ním v diskuzi níže souhlasím.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 2. 2003 11:26 | Mirek Dušín

O tom není sporu, že o nátuře člověka vypovídá nick. Co byste taky čekala od "Velkostatkáře" jiného, než kydání hnoje :-)))
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 2. 2003 11:03 | Lady

Jestli o nátuře člověka nevypovídá i Nick :-). Jinak Baron Lempl se začal objevovat pod svým jménem - Pavel Zajíček. Je ovšem pravda, že četnost jeho příspěvků je daleko menší než dříve. ŠKODA.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2003 22:03 | SkrivanekT

POZOR KDO MATE PRACHY V UB: Co je na tom pravdy, že ČNB zahájila či zrovna dnes uvažuje o zahájení řízení s Union bankou , které prý chybí v bilanci zhruba 1,7 miliardy korun o odebrání bankovní licence???!!!!
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 2. 2003 16:28 | MV

Vážená redakce, váš server považuju spolu s mesec.cz za dlouhodobě nejlepší, co jde ve své kategorii na českém internetu najít. Nepodezírám vás ze skryté reklamy. Pravda ale je, že jste již napsali lepší články než tenhle. Výsledný žebříček se přímo odvíjí od subjektivně nastavených vah jednotlivých parametrů spotřebitelských úvěrů. Kdyby se váhy nastavily jinak, výsledky by byly úplně jiné. Proč nezkusíte připravit podobné "putování po českých úvěrech", jako jste vloni dělali na téma internetových prezentací finančních institucí? Mohl by to být cca desetidílný seriál, přičemž každý z dílů by důkladně proklepl klady i zápory toho kterého produktu... Jo, a nevíte někdo něco o osudu Barona Lempla, který cca před rokem (nebo už dříve?) pravidelně přispíval na tento server? Jeho příspěvky alespoň bývaly vtipné, takový Velkostatkář podle mě jen naprázdno kydá hnůj...
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2003 13:17

Společnost Symsite působí na Slovensku od roku 1994. Od roku 1997 je partnerem The Economist Intelligence Unit, pro kterou zpracovává analýzy slovenského podnikatelského prostředí s ohledem na zahraniční investory. Mimo jiné také sestavuje pravidelné sektorové analýzy. Vedle slovenského trhu monitoruje Simsite i český trh. Jejími klienty jsou např. Coca-Cola, Citibank, PWC, Česká pojišťovna, SONY Slovakia ...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2003 13:00 | Velkostatkář

Neopustím si ještě jednu nedůtklivost. Zná někdo společnost Symsite Research? V obchodním rejstříku jsem ji nenašel.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2003 12:46 | Velkostatkář

Pokud Vám nevadí podsouvání téměr dva měsíce neaktuálních informací, potom máte jistě pravdu. Víte, jsem od přírody podezíravý a třeba hledám souvislosti tam, kde nejsou. Uveřejnění vyčpělé statistiky možná nemělo za cíl uvést čtenáře v omyl, třeba šlo jen o to zaplácnout volný prostor. Možná jsem opravdu zbytečně kritický a nemusel jsem se k tomu vyjadřovat. Ale prostě jsem si to ve své zaslepené touze kritizovat neodpustil. Jestli můžete, odpusťte mi mou troufalost. Příště, až budu chtít něco napsat, budu jen chválit.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2003 12:17 | dude

souhlasím s Vámi. Při navyšování KTK jsem zároveň žádal i snížení úroků. Bohužel marně. Sazba je vyhlašována plošně a ne individuálně.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2003 12:13 | Honzajs

Já jsem si pořídil MAXIM ajsem spokojen.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2003 11:50 | Anežka

Všimla jsem si, že trendem posledních několika let a jediným zájmem některých lidí, je kritika práce ostatních.....lidí, firem, organizací..... Objektivní kritiku opírající se o fakta, k jejichž získání bylo zapotřebí určitého úsilí, uznávám a sama se jí účastním. Už mne ale unavují, a přiznám se, i rozčilují výkřiky těch věčně nespokojených, kteří pro své vlastní uspokojení, bez jakýchkoli kloudných argumentů, napadají práci druhých. Nemám růžové brýle a vím, že prachy mají vliv na názor a vyjadřování se mnoha sdělovacích prostředků, konkrétní kritiku bych si však pořádně rozmyslela a hlavně bych jí zahájila až ve chvíli, kdy budu mít dostatek pádných důkazů svého tvrzení. Nezapomínejte, že dobré jméno je zárukou mnohem vetších příjmů, než krátkozraké stranění určitým klientům. Nebudu vám ale dávat lekci v marketingu a strategickém plánování. Občas jste byl i vtipný. Kdyby nad vaším komentářem nepřevládala zaslepená potřeba kritizovat, možná bych se i zasmála
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2003 11:15 | Anežka

Také mne velice překvapila snadnost získání KTK u ČS. Na druhou stranu snadná dostupnost jistě není kritérum, které naláka klienty. ČS poměrně snadno poskytuje KTK klinetům, kteří vykazují určitý měsíční příjem na účtě. Pokud ale ČS chce také docílit toho, aby klienti KTK využívali (a to i ti, kteří nejsou ve finanční nouzi, nebo spíš právě ti, protože znemnají pro banku nižší riziko), měla by pracovat s úrokovými sazbami. Pokud má klient KTK ve výši 100tis a jeho měsíční příjem na učtě převyšuje 50tis, nebude pravděpodobně využívat KTK se sazbou, jakou CS poskytuje, v jiných případech než vyjímečných.
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2003 10:48 | Velkostatkář

Nezlobte se, ale pokud jsou informace v článku ze 7. února nezbytnou součástí článku aktuálního - "Kdo nabízí nejlepší spotřebitelský úvěr?", měl autor uvést v textu patřičné upozornění. Nemohu si pomoci, ale nabízet "velmi zajímavou studii" stavu ke konci roku 2002 v únoru 2003 je jako prodávat tvrdý chléb. P.S. odhalil jste mě - mým zájmem je zničit penize.cz, ale nějak se mi to nedaří...
+37
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2003 10:36 | Velkostatkář

Mstít? Opravdu nemám za co. Ani nevím, jak bych se někomu mohl mstít tím, že říkám svůj názor. A jestli Vám připadám zapšklý, tak asi jsem. Je mi vcelku jedno, co si o mě myslíte. K Unionce mám zcela neutrální vztah a v žádné bance nepracuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2003 10:31 | Velkostatkář

Co na to říct? Máme oba dva o tom druhém asi dost podobný názor. Přeji hezký den s bulíky na nose.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2003 9:13 | dude

V současné době si vyřizuji u ČS navýšení KTK na 100 tis. Kč. Chtějí po mě potvrzení příjmu, což není zase taková hrůza. Budu sice platit na úroku rámcově o 4 bps více než u spotřebního úvěru, ale to pohodlí, mít peníze kdykoliv k dispozici za to stojí. Zároveň jsem dal přednost KTK před kreditkami, z důvodu jednoho účtu a jedněch poplatků. Nemluvím o úrocích kolem 20% p.a.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 2. 2003 8:48

V KB jsem chtěj úvěr cca 50.000 Kč na dobu 1 roku. V bance mi sdělili, že mám dodat potvrzení o příjmu, závazky, splátky, nájem, 3 poslední výplatní sáčky, potvrzení o tom, že mám smlouvu v zaměstnání na dobu neurčitou, že neplatím žádné závazky vůči zaměstnavateli, atd. atd. atd., že mám složit na pokladně 900 Kč jako provizi, která je nevratná. Za týden mi přišla informace z banky (KB, čili tatéž), že jsem byl vybrán jako ověřený klient a dají mi kreditní kartu s úvěrovým rámcem 50.000 Kč!!! Bez ručení, bez potvrzení, nezajímá je kolik platím za byt, ani jestli jsem zaměstnán na dobu určitou. Jediným problémem jsou úroky asi 2x vyšší než u spotřebitelského úvěru, ale mám možnost kdykoliv doplati dlužnou částku a tím úroky dále neplatit. Vzali byste si úvěr? Já jsem se přiklonil ke kreditce. Podle mého názoru je výhodnější.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 2. 2003 19:15 | Karel

Tím vaším "nejsem naivní, abych očekával..." jen dokazujete, promiňte, že jste trouba, který šlápl do h... a tancuje v něm dál, nic víc. Až se naučíme připouštět vlastní chyby, to se nám uleví!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Spočítejte si

Splátky úvěru

% z měsíčních výdajů

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Telička

politik a lobbista

Leoš Novotný

podnikatel, Leo Express

Pavel Telička
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Leoš Novotný
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services