Radomír Lašák: Ovoce budeme sklízet třetí rok

Před rokem <a href="http://www.penize.cz/info/zpravy/zprava.asp?NewsID=864" target=_blank>opustil Radomír Lašák (38) Komerční banku</a>, svého na více než desítku let jediného zaměstnavatele. Zanedlouho se objevil jako obchodní ředitel v eBance. V září se stal v tomto bankovním domě nejvyšším šéfem.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

28. 2. 2003 21:20, x

Ano, je to to, co se právě teď v eBance mění, protože jejím problémem skutečně nejsou IT lidé a systémy, které má velmi kvalitní. Její problém byl od počátku velmi špatný obchod a marketing. Neschopnost prodávat to, co má. A neschopnost nastavit dobrý relationship vůči různým kategoriím klientů. To je to, co se nyní s příchodem Lašáka výrazně mění a to, co bude klíčem k úspěchu.

Zobrazit celé vlákno

+9
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

7. 2. 2003 5:13, zevloun

Váš optimistický pohled neplatí pouze v E-bance, tak je to přeci dnes všude.

Zobrazit celé vlákno

-4
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 43 komentářů)

28. 2. 2003 22:10 | jim

Ale vy to nemůžete objektivně srovnávat. Chlubit se výpisem poštou a kontokorentem...to je v těch souvislostech tady dost legrační. Nejdřív fakt musíte nějakou dobu používat obojí a pak teprve ty rozdíly pochopíte.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 2. 2003 21:59 | Malík

Bývalé vedení nedělalo boha ze systému, ten to nepotřebuje, je prostě dobrý a hotovo (vy musíte být mimochodem bývalý zaměstnanec banky, z toho, jak to píšete, je to jasné...možná bych zkusil i konkrétněji vzpomínat, kdy a za co vás vykopli...). Bývalé vedení nebylo schopno dát jasnou vizi, pojmenovat priority a tvrdě za nimi jít. Pouze vedlo připodělanou vzduch otravující zákopovou válku samo se sebou a se svou někdy až donebevolající individuální neschopností. Toť vše. Se systémem to nemělo nic společného. Naštěstí došlo k obměně a současný trend je ve všech ohledech velmi pozitivní.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 2. 2003 21:39 | quick

Promiňte, ale jestli píšete, že nevíte, co eBanka nabízí, jak pak dále můžete psát, že KB nabízí na internetu to samé...?! A kde je vaše jistota, že "počítačových magorů" nebude čím dále více..? Je to nepravda a je to spíš o tom, že eBanka to, co na internetu umí, neumí srozumitelně nabídnout a vysvětlit přesně výhody. Výhody on-line zpracování transakcí přece mohou (a v eBance jsou) být vyvedeny do různých komfortních funkcí, které jiné systémy, fungující na bázi dávkového zpracování nemohou být schopny nabídnout. Jen namátkou - jste schopen si v KB vybrat peníze IHNED poté, co vám příjdou na účet (a dozvíte se vůbec nějak v reálném čase, že vám PRÁVĚ NYNÍ na účet došly?). Jsou situace, kdy se tyto věci nesmírně hodí - protože to ale vaše banka neumí, nedokážete si to představit a proto vám to nechybí. Nechybí vám to i proto, že vám to eBanka mj. i toto zatím neumí prodat, což se snad nyní mění...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 2. 2003 21:20 | x

Ano, je to to, co se právě teď v eBance mění, protože jejím problémem skutečně nejsou IT lidé a systémy, které má velmi kvalitní. Její problém byl od počátku velmi špatný obchod a marketing. Neschopnost prodávat to, co má. A neschopnost nastavit dobrý relationship vůči různým kategoriím klientů. To je to, co se nyní s příchodem Lašáka výrazně mění a to, co bude klíčem k úspěchu.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 2. 2003 20:40 | yyyy

Z kterépak banky píšete, osvícený proroku? Abychom třeba za čas porovnali, zda nebylo vhodné zaměřit se s podobnými soudy spíš směrem k sobě...:-)
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2003 8:02 | arpy

třeba byste se mohl zeptat lidí, kteří dělali v eBance před touto novou garniturou :o)) já jsem jen rád, že se ledy hnuly a taky jsem rád, že mám jejich ČPI akciový fond globálních značek, protože když vezmu loňské propady, tak kupodivu sázka na silné nadnárodní značky se vyplatila, ten pokles oproti ostatním akciovým fondům byl super..když už tedy hodnotím pokles :o(((
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2003 12:50 | Jan Žitný

A netušíte náhodou, proč jim to tak dlouho trvá? Copak je normální, abyste podobný projekt jako je investování do fondů spustili o rok dříve s konkurencí než se sesterskou firmou???
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2003 12:22 | arpy

mám uzavřenou smlouvu s ČPI, kde jsem zároveň podepsal smlouvu na propojení fondu peněžního trhu a osobního účtu. To mám na hotovostní věci, jinak posílám peníze na Fond globálních značek. Propojení s eBankou v klasické podobě by mělo být k dispozici od 1.3.2003, prý na tom usilovně dělají, na rozdíl od ING a "Pionýrů" by měly být vidět i transakce dělané i z jiného účtu než v eBance. Já mám totiž dva účty a posílám do těch fondů ze dvou bank.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2003 8:04 | konik

Mohu se zeptat? Jak to delate? V nabidce podilovych fondu neni CPI, jenom ING a Pioneer. Dekuji za odpoved. Martin
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 2. 2003 16:57 | Vlám

a co Kočárník ? hodně jim pomohl, teď se tam myslím má dobře, ne ?
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 2. 2003 18:32 | xxx

eBanka je odsouzena k zániku, ani pašák Lašák ji nezachrání.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 2. 2003 12:12 | arpy

tak jsem si přečetl názory k tomuto článku a nakonec jsem se rozhodl pro drobnou reakci...jsem klientem jak eBanky, tak podílníkem fondů ČPI. U eBanky jsem asi proto, že mi prostě vyhovuje...co mi vadí je malý počet bankomatů, tak musím tankovat u jiných, přičemž mě to vyjde na 25 Kč a u ČS dokonce na 29 Kč. Co mi vyhovuje, je propojení mého účtu s fondem v ČPI, takže, když mi klesne zůstatek pod mnou zadanou hodnotu, tak se mi vygeneruje žádost o odkup podílových listů a mě pak doplní zůstatek na účtu. To je celkem fajn, než nechat ležet prachy na termíňáku. Jinak se mějte všichni fajn -zlatý víkend.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 2. 2003 10:36 | Adam

Mila Hermiono, to co dela Radek a co ty tak odsuzujes v zaveru sveho prispevku, dela kazdy manager (cesky vedouci pracovnik) Cau Adam
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 2. 2003 5:13 | zevloun

Váš optimistický pohled neplatí pouze v E-bance, tak je to přeci dnes všude.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 2. 2003 19:12 | Martin

Aha, uz mi to jde. Ja jsem zadaval jen datum od, ne datum do. Dekuji Matrin
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 2. 2003 15:30 | Bouček Antonín

Především Kreditní banku Plzeň, tuším, že i Ekoagrobanku, a samozřejmě byli jedním z největších akcionářů IPB (ale to vše, až na IPB, pořídil management před vstupem PPF).
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 2. 2003 12:01 | Klient uz nejen ebanky

RE od klienta ebanky: protoze predpokladam, ze zpetna vazba od klienta je jedna z nejcennejsich veci a protoze se mi libi optimisticky a vizionarsky pristup noveho vedeni posilam take svuj nazor do teto diskuse (navic si myslim, ze jsem typicky klient ebanky = slabost pro nove tech., dobra orientace na fin. trzich a o vysi poplatku jsem se nikdy nezajimal). V ebance jsem klientem od pocatku, byla to moje jedina banka. S transakcnim systemem jsem byl vzdy spokojen, dokonce mi i nekolikrat nekdo zavolal a ptal co bych chtel zlepsit. V posledni dobe me ale prekvapila kampan proti ebance, viz. rozesilane zpravy. Prestoze si umim udelat svuj nazor, podival jsem na bilancni sumu ebanky, kterou jsem neznal a zeptal jsem se sam sebe jestli mi to stoji za to, abych mel penize v tak male bance o ktere jsou takove zvesti. V poslednich mesicich (s rozvojem fin. portalů) jsem nemohl ingnorovat ani to, ze se vsude pise o vysokych poplatcich ebanky - podival jsem se na sve, ano, byl jsem prekvapen - jsou vysoke. nejak se to seslo, zvazil jsem sve priority a rozhodl jsem se pro zmenu. Zatim jsem se, hodne z nostalgie, rozhodl ze ebanku budu pouzivat vyhradne k transakcim s minimalnimi zustatky na uctu. Duvodem je take to, ze si neumim vubec predstavit, ze bych investoval s CP investem, pripadnou hypoteku take vezmu jinde a pojistky uz mam od ruznych instituci. tak mi z toho nejak vyplynul zaver, ze pouze na kvalite transakcniho systemu se banka, jakou chce nove vedeni banky, postavit neda a o tom ostatnim, me ebanka nepresvedci. Presto drzim palce, aby se naslo dost tech, kteri vyhody v nove nabidce ebanky uvidi a budu dalsi vyvoj banky se zajmem sledovat.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 2. 2003 11:50 | Pavel

o HVB máte špatné údaje - standardní konto pro nepodnikatele je Komfort konto, které za 199 Kč ZAHRNUJE online banking a 4 výběry z bankomatu měsíčně jsou zdarma. Zdůrazňuji z libovolného bankomatu v tuzemsku, HVB totiž žádné vlastní bankomaty nemá.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 2. 2003 11:44 | Pavel

Já tento pocit mám. Mám u HVB komfort konto - běžný účet , 2 karty (1x debetní EC/MC, 1x kreditní Visa Classic), měsíční výpiš POŠTOU, kontokorent. Za to platím celkem 199 Kč měsíčně. Veškerý platební styk přes internet/telefon je zdarma, včetně 4 výběrů z libovolných bankomatů. Kolik by to vyšlo v eBance?
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 2. 2003 10:13 | hobo

No, jsem klientem jak KB, tak GECB i eB, tak můžu srovnávat.
Internetové bankovnictví má eB o řád lepší než KB a o dva řády než GECB (např. internetové bankovnictví GE je velmi ubohé).
Podstatné je ale přímé bankovnictví, to jest nejen Internet, ale především propojení GSM, webu, emailu a telefonu, ale i ATM/terminálů dohromady. A to má eBanka jedinečné.
Na druhou stranu je pravda, že eB dost zanedbává osobní styk s klientem, který jej potřebuje právě v případech pro banku i klienta důležitých - rozhodování o velkých penězích. Ale snad se to s novým vedením obchodu v eB změní.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Spočítejte si

Kolik musíte spořit na?

let
%

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Roman Janoušek

lobbista, podnikatel a kriminálník

Pavel Tykač

podnikatel, Czech Coal

Roman Janoušek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů
×
Pavel Tykač
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services