Kolik musíte spořit na?
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Roman Janoušek
lobbista, podnikatel a kriminálník
Pavel Tykač
podnikatel, Czech Coal
0,00 %
z 2 duelů
0,00 %
z 1 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Radomír Lašák: Ovoce budeme sklízet třetí rok
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
28. 2. 2003 21:20, x
Ano, je to to, co se právě teď v eBance mění, protože jejím problémem skutečně nejsou IT lidé a systémy, které má velmi kvalitní. Její problém byl od počátku velmi špatný obchod a marketing. Neschopnost prodávat to, co má. A neschopnost nastavit dobrý relationship vůči různým kategoriím klientů. To je to, co se nyní s příchodem Lašáka výrazně mění a to, co bude klíčem k úspěchu.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
7. 2. 2003 5:13, zevloun
Váš optimistický pohled neplatí pouze v E-bance, tak je to přeci dnes všude.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 43 komentářů)
28. 2. 2003 22:10 | jim
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 2. 2003 21:59 | Malík
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 2. 2003 21:39 | quick
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 2. 2003 21:20 | x
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 2. 2003 20:40 | yyyy
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 2. 2003 8:02 | arpy
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 2. 2003 12:50 | Jan Žitný
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 2. 2003 12:22 | arpy
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 2. 2003 8:04 | konik
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
9. 2. 2003 16:57 | Vlám
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 2. 2003 18:32 | xxx
7. 2. 2003 12:12 | arpy
7. 2. 2003 10:36 | Adam
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 2. 2003 5:13 | zevloun
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 2. 2003 19:12 | Martin
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 2. 2003 15:30 | Bouček Antonín
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 2. 2003 12:01 | Klient uz nejen ebanky
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 2. 2003 11:50 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 2. 2003 11:44 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 2. 2003 10:13 | hobo
Internetové bankovnictví má eB o řád lepší než KB a o dva řády než GECB (např. internetové bankovnictví GE je velmi ubohé).
Podstatné je ale přímé bankovnictví, to jest nejen Internet, ale především propojení GSM, webu, emailu a telefonu, ale i ATM/terminálů dohromady. A to má eBanka jedinečné.
Na druhou stranu je pravda, že eB dost zanedbává osobní styk s klientem, který jej potřebuje právě v případech pro banku i klienta důležitých - rozhodování o velkých penězích. Ale snad se to s novým vedením obchodu v eB změní.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/3
Předchozí