Poddimenzovaná Mojebanka

Petr Vykoukal | | 17. 10. 2002 | 22 komentářů
Platili byste 245 korun za internetbanking, který by občas nefungoval? Většina z nás asi ne, ale podnikatelé a firmy, kteří jsou uživateli tohoto produktu v Komerční bance, to dělají každý měsíc.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

24. 10. 2002 9:26, TGP

Dobrý den. Děkuji Vám za zveřejnění kopie stížnosti a budu rád, přidáte-li i odpověď banky, obdržíte-li ji. Myslím, že bude řadu našich čtenářů zajímat.

Zobrazit celé vlákno

+44
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

24. 10. 2002 9:26, TGP

Skoda, ze nejsme v Americe, tam by se na zaklade podobnych vypoctu dala na KB klidne podat zaloba o nahradu skody… Jenze na druhou stranu by si asi nikdo v Americe nedovolil prijit na trh s tak poddimenzovanym resenim. Slyseli nekdy v Accenture, ktere aplikaci pripravovalo, slova jako skalovatelne reseni? Při tom, jake sazby si uctuji, by snad mohli KB poskytnout alespon prumerne kvalitni sluzbu, nemyslite?

Zobrazit celé vlákno

-4
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 22 komentářů)

8. 8. 2012 21:29 | Josef Novák

dobrý den, jsem uživatelem aplikace mojebanka více jak 10 roků. S novou verzí která byla nedávno spuštěna nejsem spokojen z důvodu nepřehlednosti a kopmlikovaného ovládání. U staré verze to bylo daleko jednodušší a přehlednější (tak jako i u jiných nových verzí programů). Podle mě jsou nové verze vyráběny aby byli zaměstnány firmy, které se zabývají vývojem software. Pokud bych si mohl vybrat jednoznačně bych zůstal u původní verze.
J. Novák
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 11. 2002 12:29 | Stanley

Já mám taky Mojibanku a toto vypadá spíš na problém hardware než obslužnost systému. Zkuste se podívat na Váš computer, pane auditore.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 10. 2002 22:08 | jjkuc

Jsem dlouhodobým klientem KB i uživatelem služby mojebanka. Co se týká služeb jsem spokojen, až na ceny, ty by mohly být nižší. Na službu mojebanka si nemůžu stěžovat, ještě se mi nic podobného "nepodařilo". Na domácím PC mám odezvy delší, ale v práci mám výkonější PC, takže tam to jede rychle. O problémech jsem slyšel, i někteří přátelé je měli. Je třeba je brát statečně, protože KB se snaží. Co poradit? Kombinaci služeb mojebanka a expresní linka! Expresní linkou lze obdržet SMS o zůstatku, takže šetříte čas zjišťováním zůstatku z předešlého dne (nebudete mít info o zůstatku on-line). Aplikaci mojebanka propojit s účetním programem, ušetříte čas za ruční pořizování příkazů. Pokud přece jen provádíte příkazy, udělejte si na ně šablony. Obecně k úsporám: už to še jste připojeni s bankou nějakým kanálem Vám šetří čas, je si spočítejte kolik času Vám trvá cesta do i z KB. Chápu, že na vše není lék, ale i snaha se cení nebo ne. Na KB mi nejvíce vadí, že pořád hrabou nové klienty a o nás stávající se nestarají, pouze nám pořád posílají nějaké nové letáky, kterým nerozumím nebo si stejně musím do KB zatelefonovat a zeptat se, vo co gou. Držím všem pěsti ve výběru správné banky, do spořky bych asi nevlezl, IPB-ČSOB nemám rád, GE mi připadá nabubřelá, Union před krachem .....
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 10. 2002 18:54 | CSrypatschek

...máte tam v Orlických horách móóóc slabé nervy a málo jste trénoval ve finanční skupině České spořitelny !
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 10. 2002 9:26 | TGP

Skoda, ze nejsme v Americe, tam by se na zaklade podobnych vypoctu dala na KB klidne podat zaloba o nahradu skody… Jenze na druhou stranu by si asi nikdo v Americe nedovolil prijit na trh s tak poddimenzovanym resenim. Slyseli nekdy v Accenture, ktere aplikaci pripravovalo, slova jako skalovatelne reseni? Při tom, jake sazby si uctuji, by snad mohli KB poskytnout alespon prumerne kvalitni sluzbu, nemyslite?
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 10. 2002 9:26 | TGP

Dobrý den. Děkuji Vám za zveřejnění kopie stížnosti a budu rád, přidáte-li i odpověď banky, obdržíte-li ji. Myslím, že bude řadu našich čtenářů zajímat.
+44
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 10. 2002 10:17 | Karel Javořický

Ty peníze na poplatcích jsou opravdu neskutečně vysoké. Za co chtějí 245 Kč měsíčně? Pokud by si tu službu předplatilo 50 000 firemních klientů, tak na tom vydělají za rok 147 milionů. Za ty peníze bych jim rád postavil ten systém i já...
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 10. 2002 9:56 | Tomáš Kobza

To není pravda, už se mi asi dvakrát stalo, že nebyly provedeny příkazy, které jsem zadal a musely se zadávat znova. Promarněný čas a nemluvě o rozladění lidí, kterým tvrdíte, že platba proběhla, vám stejně nikdo nenahradí. A stěžovat si? To stejně nemá cenu :-(
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 10. 2002 9:52 | Barry

Tak to jste šťastný člověk. I když je třeba říct, že ten systém padá jen občas, ne pořád. Jako by měl své dny...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 10. 2002 9:43 | pracovník banky

Ty problémy jsou hodně časté, mohu jen potvrdit. Bohužel systém je velmi poddimenzovaný a je jen zázrak, že zatím nehavaroval natolik, aby se ztratila pořízená data.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 10. 2002 22:08 | glatting

Přikládám text stížnosti odeslané dne 2.10.2002 ma KB s tím, že do dnešního dne jsem neobdržel žádnou odpověď. Na upřesnění uvádím svoji profesi - auditor.

Věc: stížnost na nefunkčnost systému Moje-banka
Podávám stížnost na nefunkčnost a pomalost systému internetového bankovnictví – produkt Moje-banka, nabízený a realizovaný KB a.s. Důvodem této stížnosti je popis následujícího dnešního stavu. · 7.04 hodin ráno jsem zadal příkaz k otevření systému Moje-banka. · 7.18 hodin systém napsal: „Momentálně se systémem pracuje maximální počet uživatelů. Prosím opakujte Vámi požadovanou akci později. Děkujeme za spolupráci“ Ihned jsem obnovil požadavek na vstup do systému · 7.31 hodin systém nabídl „Přehled obsluhovaných účtů“. Provedl jsem výběr účtu, u kterého jsem chtěl zadat příkazy k úhradě · 7.36 hodin systém nabídl „Přehled obsluhovaných účtů“ s tím, že v údaji aktuální účet již byl mnou zadaný požadavek realizován · 7.36 hodin jsem zadal „příkaz k úhradě v CZK“ s tím, že musím vyplnit 7 příkazů (slovy sedm příkazů) k úhradě z tohoto účtu. Pro hromadné podepsání jsem zvolil metodu „uložení k autorizaci“ · 8.21 hodin byl dokončen poslední ze sedmi příkazů k úhradě a byl zadán požadavek na „příkazy k autorizaci“. Dál byl zadán výběr všech, opatřeno podpisem a odesláno do banky · 8.31 hodin systém nahlásil splnění předání dat na server.
Provedu rekapitulaci: Doba na předání 7 ks příkazů k úhradě trvala 1 hodinu 27 minut !!!!!!
Domnívám se, že tento způsob zajišťování internetového bankovnictví vedením KB a.s. nasvědčuje buď požadavku na snížení a odrazení většího počtu klientů od KB a.s., nebo svědčí o naprostém nezvládnutí internetového bankovnictví. Za uplatnění tohoto nefunkčního systému jsou klientovi navíc účtovány poplatky. Domnívám se, že by mělo být správné, aby naopak KB a.s. platila klientovi, který bude používat produkt Moje-banka poplatky za výdrž, úhradu ušlého zisku a náhradu za stresové situace, který tento pomalý systém přináší. V mém a takto popsaném konkrétním případě trvalo vypsání 7 ks příkazů k úhradě celkem 87 minut, což představuje 18,125 % použitelného fondu zákonné pracovní doby. Pokud bych měl tuto dobu hodnotit jako ztrátu na výdělku, myslím, že si dovede vedení KB představit, kolik v korunovém přepočtu při hodinové sazbě mnou vykonávané profese by to měsíčně představovalo, neboť počet 7 příkazů k úhradě za den je průměrnou hodnotou v mém případě.
Znovu doporučuji: · vrátit se k osvědčenému systému M-BEST, který byl jednostranně z podnětu KB a.s. ukončen · okamžitě provést opatření, aby doba komunikace se serverem KB a.s. byla minimální · případně stanovit sazbu za každou minutu nad rámec 30-ti vteřin, kdy se klient „domlouvá se serverem banky“ a tuto sazbu platit klientovi jako kompenzaci za pevné nervy a souhlas s využíváním systému Moje-banka.

0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 10. 2002 12:44 | CSrypatschek

Text přechodného omezení přístupu k účtu přes internetbanking v Komerční bance mě zase až tak nevzrušuje. Věc dají do pořádku. Zcela ale odsuzuji omezení přístupu k účtu v konkurenční České spořitelně přímo na jejich přepážce, tak jak ho, navíc bez vědomí majitele účtu, bez uzardění praktikují. Tak hluboko Komerční banka snad ještě neklesla a zde diskutující by toto měli mít především na paměti !
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2002 12:43 | CSrypatschek

Popsaný nepříjemný jev s internetbankingem je a bude přechodného rázu. Komerční banka má více vyvinuté sebezáchovné reflexy, než Česká spořitelna. Tam je už úplný a naprostý úpadek profese ! Už vůbec nerozlišují, co je zájem České spořitelny jako banky a co je osobní zájem jejích přepážkových pracovnic, které potom účelově škodí ve svůj prospěch a ve prospěch příbuzenstva ostatním spořitelním klientům podnikatelům a jejich zákazníkům. Ve spořitelně je, jak dnes vidím, úplně normální, že přepážková pracovnice, jejiž švagr podniká, zapře zákazníkovi ve spořitelně vedený běžný účet konkurenčního podnikatele. To když tam zákazník jde hotovostně zaplatit splátku za zboží, které si ale ne(!)koupil u jejího švagra, ale naopak u toho konkurenta. A že prý je účet už zcela zrušen a ať si to zákazník vyřídí sám s tím podovodníkem, od koho si zboží koupil ! Že následně paní spořitelní šéfová druhý den zjistí, že dotčený běžný účet je ve spořitelně na přepážce normálně dostupný, tedy není(!) zrušený, a že zákazník mohl peníze na účet proto vložit, že zákazník konkurenčního podnikatele byl mylně spořitelnou informován a proto připraven o čas, když musel znovu navštívit spořitelnu a před tím podnikatele, a že bylo především spořitelnou zneváženo dobré jméno majitele účtu, to už berou ve spořitelně za zcela a naprosto normální, bez faktické omluvy a především bez opatření, aby se věc dále neopakovala, jako že se opakovala. Všichni spolu ale v České spořitelně drží basu, klienti jsou dobrý jen na to podojení a spořitelní ombudsman je jeden velký podvod. Navíc, k jakým všem citlivým údajům o svých klientech mají dnes spořitelní pracovnice asi přístup, a ve výše uvedené souvislosti zneužití svého postavení mě to doslova děsí - ano, to je dnes už tikající Česká spořitelna.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 10. 2002 12:42 | CSrypatschek

...hi, hi, hi, Komerční banka asi nabírá pod Frantíkama tvrdý kurz směr Česká spořitelna. Todlecto ´sou přece převzatý průvodní spořitelní jevy. Že by jako rádi chrtili po hejlech na poplatcích další prachy, ale neví předem, kolik hejlů se jim na produkt chytne, tak neinvestují včas a dymenzovaně do hardwáre a raděj´ tam daj´ to softwarový vomezení. To nic nestojí ! ´Dyť to není ani tak dávno, co si obdobně, jako jejich vzor v České spořitelně, čovek nevybral ze spořitelního bankomatu ani svý prachy : v pátek odpoledne, v sobotu dopoledne, dycky kolem 10. v měsíci, to ´dyž spořitelní bučáci brali vejplaty, a zcela pravidleně kolem těch kovovejch nedělí v zimě před Jéžiškem, to to dycky zamrzlo úplně a ňákej vobdobnej vomezující text tam nakonec zobrazovali nebo tiskli taky. Jak to je s bankomatama ve spořce dnes névim, páč jsem spokojenej přes MÚZO už jinde. Nó, nedivme se tomu všemu, ´sme přece v bémiš prostoru !
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 10. 2002 18:23 | Jiří Pavel

KB - eB - V retailu stojí eBanka 64.... 15 Kč mi nepřipadá jako podstatný rozdíl vzhledem k nabízeným službám.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 10. 2002 17:14 | Václav Janík

144 Kč pro podniky? To snad ne. A v retailu stojí KB 49 Kč měsíčně, takže je tady pořád podstatný rozdíl (nemluvě o rozdílných cenách za položky a tak...)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 10. 2002 17:06

A jsme opět u toho. Kde jsou ti, co je jim eBanka za 144 měsíčně drahá????
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 10. 2002 13:10 | David Brázda

Problém je, že ty chyby se objevují ve fázích. Mě třeba vše dva měsíce funguje OK a pak jsou problémy tři dny za sebou. Pokud se tedy testování trefilo do dobrého období nebo bylo rozloženo do různých časových období, tak se nedivím. A nebýt občasných problémů, tak jsem velmi spokojený uživatel, aplikace sama o sobě mi přijde velmi povedená po stránce ovládání, designu i šíře služeb.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 10. 2002 12:52 | konkurence

Je zvláštní, že tato skutečnost vyplynula až teď ?!! Zeptejte se lidí, kteří s produktem pracují denně! To potom uvidíte.....třeba kolem poledne je také nereálné se přihlásit.....Takže nakonec druhé místo za (ne)spolehlivost? ...
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 10. 2002 8:07 | Míra

Já si otevřel účet u KB loni na podzim a zároveň jsem si aktivoval službu Mojebanka. S Mojebanka byly stále problémy. Nedařilo se připojit, odeslat příkaz.... Musel jsem tedy chodit na pobočku. Po 3 měsících, kdy to stále pořádně nefungovalo, jsem zrušil u KB účet a odešel jinam. Za 49 Kč to opravdu nestálo.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Marek Dalík

lobbista a podnikatel

Radovan Vítek

podnikatel, CPI Group

Marek Dalík
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 5 duelů
×
Radovan Vítek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services