Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Zpoplatněný úvěr
Poradna > Karty, účty, úvěry > Úvěry > Spotřebitelské úvěry
Otázka: Dobrý den, banka mi zpoplatnila úvěr a prodala ho soukromé firmě ,ta po mě chce dvojnásobnou minimální splátku, kterou nejsem schopen zaplatit. Potřebuji proto půjčku na celkovou dlužnou částku s rozumnou... více
- Obchodník
- Videozáznam z výběru
- Platby kartou v zahraničí a online v cizcíh měnách
- Mam domikotaz nmi 24=45 gar miko
- Porisivas cikartu
Poddimenzovaná Mojebanka
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
24. 10. 2002 9:26, TGP
Dobrý den. Děkuji Vám za zveřejnění kopie stížnosti a budu rád, přidáte-li i odpověď banky, obdržíte-li ji. Myslím, že bude řadu našich čtenářů zajímat.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
24. 10. 2002 9:26, TGP
Skoda, ze nejsme v Americe, tam by se na zaklade podobnych vypoctu dala na KB klidne podat zaloba o nahradu skody… Jenze na druhou stranu by si asi nikdo v Americe nedovolil prijit na trh s tak poddimenzovanym resenim. Slyseli nekdy v Accenture, ktere aplikaci pripravovalo, slova jako skalovatelne reseni? Při tom, jake sazby si uctuji, by snad mohli KB poskytnout alespon prumerne kvalitni sluzbu, nemyslite?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 22 komentářů)
8. 8. 2012 21:29 | Josef Novák
J. Novák
5. 11. 2002 12:29 | Stanley
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 10. 2002 22:08 | jjkuc
24. 10. 2002 18:54 | CSrypatschek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 10. 2002 9:26 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
24. 10. 2002 9:26 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 10. 2002 22:08 | glatting
Věc: stížnost na nefunkčnost systému Moje-banka
Podávám stížnost na nefunkčnost a pomalost systému internetového bankovnictví – produkt Moje-banka, nabízený a realizovaný KB a.s. Důvodem této stížnosti je popis následujícího dnešního stavu. · 7.04 hodin ráno jsem zadal příkaz k otevření systému Moje-banka. · 7.18 hodin systém napsal: „Momentálně se systémem pracuje maximální počet uživatelů. Prosím opakujte Vámi požadovanou akci později. Děkujeme za spolupráci“ Ihned jsem obnovil požadavek na vstup do systému · 7.31 hodin systém nabídl „Přehled obsluhovaných účtů“. Provedl jsem výběr účtu, u kterého jsem chtěl zadat příkazy k úhradě · 7.36 hodin systém nabídl „Přehled obsluhovaných účtů“ s tím, že v údaji aktuální účet již byl mnou zadaný požadavek realizován · 7.36 hodin jsem zadal „příkaz k úhradě v CZK“ s tím, že musím vyplnit 7 příkazů (slovy sedm příkazů) k úhradě z tohoto účtu. Pro hromadné podepsání jsem zvolil metodu „uložení k autorizaci“ · 8.21 hodin byl dokončen poslední ze sedmi příkazů k úhradě a byl zadán požadavek na „příkazy k autorizaci“. Dál byl zadán výběr všech, opatřeno podpisem a odesláno do banky · 8.31 hodin systém nahlásil splnění předání dat na server.
Provedu rekapitulaci: Doba na předání 7 ks příkazů k úhradě trvala 1 hodinu 27 minut !!!!!!
Domnívám se, že tento způsob zajišťování internetového bankovnictví vedením KB a.s. nasvědčuje buď požadavku na snížení a odrazení většího počtu klientů od KB a.s., nebo svědčí o naprostém nezvládnutí internetového bankovnictví. Za uplatnění tohoto nefunkčního systému jsou klientovi navíc účtovány poplatky. Domnívám se, že by mělo být správné, aby naopak KB a.s. platila klientovi, který bude používat produkt Moje-banka poplatky za výdrž, úhradu ušlého zisku a náhradu za stresové situace, který tento pomalý systém přináší. V mém a takto popsaném konkrétním případě trvalo vypsání 7 ks příkazů k úhradě celkem 87 minut, což představuje 18,125 % použitelného fondu zákonné pracovní doby. Pokud bych měl tuto dobu hodnotit jako ztrátu na výdělku, myslím, že si dovede vedení KB představit, kolik v korunovém přepočtu při hodinové sazbě mnou vykonávané profese by to měsíčně představovalo, neboť počet 7 příkazů k úhradě za den je průměrnou hodnotou v mém případě.
Znovu doporučuji: · vrátit se k osvědčenému systému M-BEST, který byl jednostranně z podnětu KB a.s. ukončen · okamžitě provést opatření, aby doba komunikace se serverem KB a.s. byla minimální · případně stanovit sazbu za každou minutu nad rámec 30-ti vteřin, kdy se klient „domlouvá se serverem banky“ a tuto sazbu platit klientovi jako kompenzaci za pevné nervy a souhlas s využíváním systému Moje-banka.
18. 10. 2002 12:44 | CSrypatschek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 10. 2002 12:43 | CSrypatschek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 10. 2002 12:42 | CSrypatschek
17. 10. 2002 18:23 | Jiří Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 10. 2002 17:14 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 10. 2002 17:06
17. 10. 2002 13:10 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 10. 2002 12:52 | konkurence
17. 10. 2002 10:17 | TGP
17. 10. 2002 9:56 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 10. 2002 9:52 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 10. 2002 9:43 | TGP
17. 10. 2002 8:07 | Míra
Stránka 1/2
Předchozí