Kdo má nejlepší internetbanking

Petr Vykoukal | rubrika: Analýza | 18. 9. 2002 | 64 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 11. 2002 13:53, xp

vás musí platit nějaká agentura, to jinak neni možný...

Zobrazit celé vlákno

+49
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

11. 10. 2002 16:26

Musim naprosto souhlasit se vsim, co je napsano o IB Ceske Sporitelny. V soucasne pouzivam jeste IB Citibank a dva pristupy pres IB k uctum v zahranici. Ve srovnani se vsemi tremi je pristup k IB Ceske Sporitelny prilis komplikovany a nestabilni (i kdyz prakticky zadarmo). Z vlastni zkusenosti bych doporucil IB Citibank, ktery funguje velmi spolehlive, jednoduse se ovlada, ovsem je financne 'ponekud' narocnejsi...

Zobrazit celé vlákno

-11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 64 komentářů)

20. 9. 2002 9:07 | popelka13

Používám E-Banku skoro 2 roky a pokud přijmu,myšlenku,že do banky nechci jít tak je to fakt špička...ano je dražší,ale mercedes stojí taky víc než opel....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 9. 2002 9:06 | philabob

zapomněl jsem na kontakt....
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 9. 2002 9:03 | philabob

Ano, je to o žebříčku priorit, máte pravdu. Když už mi známí, co jsem je k eBance přivedl, naznačili, že to nebyla až tako dobrá volba, po těch změnám k tíži koncovým klientům...
U mne je prioritou např. snížit výdaje, a paušál + výdaje u eBanky už to nedokážou. Naopak třeba u ŽB za nesrovnatelně míň peněz mi nabídnou o něco málo méně, ale nedochází mi o co. Využívám opět e-kanály - proč je tu takový rozdíl v ceně??? Co chci, dostanu i tak! Hodnotit opět může pouze klient, který používá (používal) obě tyto banky, jiné odezvy jsou zbytečné.
Služby eBanky z 95% nevyužiji....ale to je fuk... Hlavně mi dávali čím dál víc najevo, že jsou institucí, a já jsem koncák. Udělali pár chyb v zúčtování, a nehnulo je k omluvě či nápravě. A hádejte jak se JEJICH CHYBY projeví v automatickém hodnocení při žádosti o úvěr, která proběhne po nějaké době???? Jejich ochota je na baterky...příklad: žádáte o OÚL, věnují se Vám jako v HILTONu, ale dojde-li k chybě, či neopodstatněnému zamítnutí, stejný bankéř Vám dá najevo, že jste tu zbytečně (necítí provizi).
Ale jak říkáte, priority rozhodují.


0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 9. 2002 8:49 | philabob

Paní "neznámé" se těžko důvěřuje, co když jste z PR eBanky? :-) Dejte kontakt, a pak se vyjádřím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 9. 2002 8:19 | VYKUK

Vite ja jsem klientem tehle banky od roku 1998. Za tu dobu jsem byl na pobocce jen parkrat, a to jednou pri zalozeni uctu, 3x pro vyzvedniti emosovane platebni karty a jednou podepsat dodatek ke smlouve. Vedeni uctu se od te doby podrazilo, ale jako majitel mobilniho telefonu se SIM Toolkitem jsem mohl vratit elektronicky klic (kalkulacku) a hned jsem neco usetril. Bankomaty jsou vec jina, tady jsou ceny v jinych nez vlastnich bankomatech ponekud nelidove, nicmene banka nema za zady velkou zahranicni korporaci aby si mohla dovolit dotovat kazdy vas vyber v bankomatu CS 60-ti korunami ktere CS pozaduje. Vybiram hotovost asi 2x mesicne, co muzu platim kartou a zdarma. Oddluzenym mastodontum (CSOB, KB, CS) jejichz spatne uvery zaplati kazdy danovi poplatnik dotovanim Konsolidacni agentury, tem se to zije. Tahle banka mi da vedet kdyz mi prijde vyplata a kdyz si je hned skocim vybrat netvrdi mi, ze tam jeste zadne nejsou tak jako napriklad bankomaty KB, kde muze byt prodlevy i 2 dny. Ja osobne dostavam od eBanky presne to, co potrebuji a proto jsem s ni spokojen ale protoze kazdy mame jiny zebricek priorit, nekomu staci jednoducha sluzba hlavne aby to nic nestalo. Tu volbu delame kazdy, a kazdy den.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 9. 2002 15:49 | neznámá

Samozřejmě, že můžete. Klientkou jsem tam asi 2 a půl roku, nemyslím si, že bych tedy byla nějaký nováček. Víte v poslední době neustále slyším, jak si "starší" klienti neustále stěžují na jejich přístup a není to o tom, že byli možná přece jen zvyklí, že se o ně dříve pečovalo jako v bavlnce a teď se nemůžou smířit s tím, že k některým změnán došlo?Řekněte mi, který konkurenční ústav by se o Vás takhle staral?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 9. 2002 15:36 | philabob

Mohu se Vás zeptat, jak dlouho jste klientkou eBanky? To bude totiž klíčové. eBanka se přeci proslavila bezohlednými změnami ke starým klientům, jestli o tom víte...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 9. 2002 14:02 | Pavel

Tak to se mi ještě v Živnobance nestalo. Zatím jsem nečekal na nic víc než deset minut, a i tak to bylo příjemné, protože aspoň v Praze na Pankráci si v pohodlném křesílku mohu přečíst noviny a občerstvit...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 9. 2002 13:58 | Pavel

Zajímavý postřeh. Pro vklady hotovosti jsou asi opravdu vhodné ty největší banky.... Asi nejlepší z tohoto hlediska je Poštovní spořitelna, peníze můžete vkládat na každé poště. Bez fronty a nepotřebujete ani jakékoli papírování, vše zařídí čipová karta.
Jako podnikatel mám účty u ŽB a asi nejsem typický živnostník, protože služby poskytuji na fakturu-bezhotovostně a nevím ani, co to je pokladna :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 9. 2002 13:09 | neznámá

Je to asi především o tom, co je pro Vás prvořadé, so od banky očekáváte, každý potřebuje něco jiného a každý je spokojený s něčím jiným. Je tu tedy těžké polemizovat nad tím, kdo je nejlepší, protože pro každého z nás je to někdo jiný...Jste spokojeni do té doby, než Vás něco vytočí a naštěstí můžete jít jinam a zjistit, že to tam je třeba mnohem lepší, ovšem do doby, než Vám zase v něčem nevyjdou vstříc..A pak tu děláte již zmiňované kolečko a máte možnost každému předchozímu něco vytknout..Pro mě je nejdůležitější vstřícnost banky, s tím jak s klientem zacházejí, pro ně by měl být každý jedinečný a s tím opravdu nemám problém u eBanky, při jakémkoliv problému mi vždycky vyšli vstříc a to, že u nich zaplatím o něco víc? To mi je opravdu jedno a za ten komfort to určitě stojí...Dle mého je tedy nejlepším řešením elektronického bankovnictví právě jejich systém, ale opravdu záleží na tom, co do svého pen. ústavu očekáváte a tudíž chápu každý již zmiňovaný názor v této diskusi...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 9. 2002 11:29 | philabob

Pravda, pravda. Musím si také uvědomit, že jsem z většího města, kde mají pobočky snad všechny banky...ale kecám, První městská banka snad ne :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 9. 2002 11:27 | Jiri S.

Osobne vyuzivam sluzeb HVB CR a jsem nadmiru spokojeny. Mam u ni ucet 1/2 roku a zatim jsem mel jen 2x problemy s prihlasenim (1x zablokovany klic, 1x povodne - aplikace byla mimo provoz). Drive jsem mel ucet u eBanky, kde jsem mel ucet nekolik let. Vse fungovalo bezproblemu az do letosniho roku, kdy zacalo dochazet k castym vypadkum a jeste mi radikalne zdrazili vedeni uctu. Je fakt, ze eBanka nabizi nejdokonalejsi internetove bankovnictvi, ale necha si za vsechno radne zaplatit. U HVB platim 199,- mesicne (viz. konto Komfort) a mam vse zdarma (vcetne vsech operaci, karet atd.). Pracovnici banky jsem velmi ochotni a clovek si nepripada jak na trzisti (na rozdil od napr. zminovane eBanky, kde si sice sjednate schuzku, ale stejne se vsichni sejdete u kulateho stolu, takze vytvorite s ostatnimi klienty diskuzni krouzek :O)) - alespon tak je to v plzenske pobocce). Jinak pro doplneni jeste mohu uvest, ze jsem si prosel kolecko CS -> IPB, eBanka -> HVB CR. Zalezi tedy na kazdem, jake ma potreby a podle toho si musi najit "svoji" banku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 9. 2002 10:53

Hmm, sice tu řešíte zajímavé názory, ale já se domnívám, že ať je banka jaká chce, tak v "první řadě" mi jde o to, pokud tam musím nosit hotovost (a to jako obchodník musím) tak jak to mám do té banky daleko. Nač je mi "HiTech" banka, která má pobočky cca v 10 městech? a posílat třeba denní tržby poštou? no to by se mi to prodražilo, a to samé je i u levné banky. Pokud nemám banku co nejblíže, musím počítat s časem, frontou a td. Tudíž nejprve nejbližší banka, pak její služby a ceny a když to nejni "skousnutelný" tak další nejbližší banka atd.... btw: osobně používám GECB a jsem spokojen jak s GSM Bankou tak i s internetbankou. Podpisovýho čerta mám na fdd nebo usb a jsem v poho .. :o)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 9. 2002 9:52

Chápu, to je smutné. Co vím, tak v ŽB je problém na přepážce pokladny, tam jsou celkem slušné prodlevy, ale - mimochodem - ani to není potřeba (pro end users), protože mají bankomat ZDARMA, a dokonce terminál pro vložení hotovosti na účet (to je služba!) Ale k tomu co říkáte, podobnou zkušenost mám třeba z eBanky. Systém jim padal, nebyli připravení na změnu dat o klientovi.
Často bývá problém v eBance s tím, že když oznámíte např. změnu adresy bydliště - osobně, světe div se - HiTech banka, ale při příští návštěvě zjistíte, že tam mají STÁLE STARÉ ÚDAJE!!!. To můžete opakovat několikrát... a jen zázrakem se nové údaje projeví v systému.
http://ebanka.blogspot.com
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 9. 2002 9:37

Je sice hezké, jak tu povídáte o tom, jak Živnobanka ví, do čeho má investovat, ale připadá Vám seriózní jednání, když se dostavíte na základě jejich nabídky k ukázce elektronického bankovnictví, nejenže Vás nechají skoro hodinu čekat než si Vás všimnou, poté Vám sdělí, že se nějak nedaří navázat spojení s jejich systémem a zda bych se nešla ještě na půl hodinky projít do parku, že s tím snad něco udělají? Je fakt, že možná ušetříte pár korun, ale na tohle já nervy opravdu nemám....
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 9. 2002 9:05

Přesně tak! ŽB chápe, že samoobslužný klient je pro banku výhodou, a takto s ním banka zachází. Po roce a půl mohu srovnat ŽB a eB (3 roky), cena je u eB brutální, není problém překročit 1998Kč naopak 420Kč u ŽB je problém dosáhnout (nevím, jak k tomu přesně došli, ale bez Telebanky je to ještě nižší, navíc Telebanku lze používat i bez paušálu - za kontakt 5Kč, použil jsem to jen však jednou, dvakrát). Používám hlavně převody, trvalé převody, SIPO, inkaso, a zjistil jsem, že nepotřebuji HiTech funkce eB, která se nestydí za to brát nemalý paušál a ještě takové poplatky. Jediné výhody co sleduji u eB: počet kanálů, žádná instalace certif., rychlost - ale pouze v rámci eB!!! Jsem zvědav na MiniBanku, což bude produkt GSM bankovnictví ŽB - již před spuštěním, jaká bude cena. BTW: eB zruším.
( http://ebanka.blogspot.com )
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 9. 2002 23:58

i 'cokoliv' a 'COKOLIV' je rozdil, vite ze u eBanky muzete v cene uctu spravovat svou hypoteku u GE? :))))
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 9. 2002 19:57 | CSrypatschek

...ŽB investovala moudře do samoobslužných zón a do projektů, které jí ušetří dalších nákladů do betonu a do cementu. Ty ostatní banky investovaly do betonu a do cementu a klienti to teď musí zaplatit. Jinak, připadá mi nenormální, abych za operace, které provádím sám jako klient a se svojí plnou odpovědností za banku, měl nějak víc platit, jak je tady jinak v kraji u konkurence zvykem. Ach, ta ochočenost zdejší populace vychovaná móresy České spořitelny !
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 9. 2002 19:49 | CSrypatschek

...a jít raději na houby ! A bude také úroda bukvic a žaludů !
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 9. 2002 16:03 | david

Osobní i firemní účty mám u KB - za nic bych neměnil, skoro nevím, kde je pobočka... Spolehlivost aplikace se oproti počátkům výrazně zlepšila, nepamatuji, že by měli v poslední době výpadek. Cena není zas tak zlá...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Radovan Krejčíř

podnikatel a kriminálník

Milan Teplý

podnikatel, Madeta

Radovan Krejčíř
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Milan Teplý
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services