Kdo má nejlepší internetbanking

Petr Vykoukal | rubrika: Analýza | 18. 9. 2002 | 64 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 11. 2002 13:53, xp

vás musí platit nějaká agentura, to jinak neni možný...

Zobrazit celé vlákno

+49
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

11. 10. 2002 16:26

Musim naprosto souhlasit se vsim, co je napsano o IB Ceske Sporitelny. V soucasne pouzivam jeste IB Citibank a dva pristupy pres IB k uctum v zahranici. Ve srovnani se vsemi tremi je pristup k IB Ceske Sporitelny prilis komplikovany a nestabilni (i kdyz prakticky zadarmo). Z vlastni zkusenosti bych doporucil IB Citibank, ktery funguje velmi spolehlive, jednoduse se ovlada, ovsem je financne 'ponekud' narocnejsi...

Zobrazit celé vlákno

-11
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 64 komentářů)

13. 6. 2005 17:33 | xx

http://blog.zarohem.cz/ clanek.asp?cislo=67
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 4. 2003 12:02

Je to hnus, 4 roky uzivam Exp.B ta je tak zabezpecena, ze kdybych jel do Prahy tak je to snad rychlejsi, je to pomale, otravne , nepratelske, otresne.
KB stejnej hnus., po 1/2 roce se mi zhrouil dalsi hnus, Windows 2000 rok mi trvalo nez jsem nekoho dokopal, aby mi to zprovoznil. Stalo mne to furu casu, a penez. (1000-2000 Kc za praci pocitacoveho experta, protoze v KB nikoho nemaji, vsechny propustili.
Takze jsem znechucen, ale co ma clovek delat, kdyz se nechce stat snadnym tercem bankovnich lupicu.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 4. 2003 22:02

Nikdo se ani nepozastavuje nad bezpečností, protože to může ohodnotit jen ten kdo tomu rozumí. Šokovala mě věta "nepotřebujete žádné certifikáty, žádné kalkulačky a jiné obtěžující nesmysly". To může napsat jen absolutně neznalý a tupý člověk. Jinde v článku zase kritizují čipové karty u ČSOB. Myslím, že požadavek mobility a uživatelské přívětivosti jde proti požadavku na bezpečnost. Já používám ŽB, ČS a KB. Absolutně ubohou bezpečnost která mě až děsí má ČS. Tam bych si nedal víc jak pár stovek. KB má o dost lepší a hlavně má nejlepší user-interface. Asi nejlepší bezpečnost z té trojice má ŽB.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 11. 2002 15:13 | quest

Vy musíte ebanku vskutku nenávidět, nedostal jste tam někdy dřív padáka?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 11. 2002 14:12 | philabob

Bohužel pane z PR či jiného oddělení eBanky, je marná Vaše snaha, fakta nezměníte. Každý klient má možnost vyzkoušet jak tato žáležitost ne/funguje, ale lepší je, aby si ušetřil námahu, když je tato banka neschopná.
Píšete jakoukoli změnu do přiblblých šablon ve Wordu, a ty se pak před vlastní aktualizací v systému ztratí. Neznám Váš systém, ale vidím výsledek, takže nemusí jít o systém replikací, ale jednoduché a nenapravidelné ztráty informace.
Vyřešte to a nekruťe se tady!!!
+21
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 11. 2002 13:55 | ebman

u eBanky si můžete zkusit plnohodnotné demo (viz jejich web)
+21
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 11. 2002 13:53 | xp

vás musí platit nějaká agentura, to jinak neni možný...
+49
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 11. 2002 13:50 | xxx

Lžete. A sílí ve mne přesvědčení, že čistě účelově. Banka používá jednu on-line datovou bázi, která je dostupná ze všech prodejních míst on-line. Uveďte přesné údaje vašeho případu a uvidíme. Většina takových křiklounů jako vy prachsprostě lže a když se pak dohledá, jak to bylo ve skutečnosti, člověk se nestačí divit, co může být motivátorem pro takhle podlé chování...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 10. 2002 18:05 | ppetr

u CS pouzivam inet a zatim bez problemu a to odesilam platby i ve 23.30 hod kdyz prijdu z prace.jeste se mi nestalo,ze bych neco neodeslal,nebo se nepripojil.asi mate nejake martanske pripojeni.ja jsem s jejich sluzbami naprosto spokojeny.i kdyz o ty zivnobance jsem slysel,ze je vazne dobra a za smesny peniz.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2002 16:26

Musim naprosto souhlasit se vsim, co je napsano o IB Ceske Sporitelny. V soucasne pouzivam jeste IB Citibank a dva pristupy pres IB k uctum v zahranici. Ve srovnani se vsemi tremi je pristup k IB Ceske Sporitelny prilis komplikovany a nestabilni (i kdyz prakticky zadarmo). Z vlastni zkusenosti bych doporucil IB Citibank, ktery funguje velmi spolehlive, jednoduse se ovlada, ovsem je financne 'ponekud' narocnejsi...
-11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 10. 2002 19:05 | Ina

Prosím Vás, o čem to mluvíte - nemožnost obsluhy účtu u ČS mezi 22. a 7. V té době není přístup jen náhled k obratům, transakce můžete zadávat i v této době.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 10. 2002 19:04 | Ina

Prosím Vás, o čem to mluvíte - nemožnost obsluhy účtu mezi 22. a 7. V té době není přístup jen náhled k obratům, transakce můžete zadávat i v této době.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 10. 2002 13:16 | Tonda

Moc pěkně jste to napsala paní Petroncová, tisková mluvčí eBanky.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 10. 2002 19:34

Ernste (byv. Česká spořitelna) - hrůza i za těch 10,- co za to chtějí. To nemluvím o tom, že prodávají za 1000,- "kalkulačku" pro ověřovací kódy (v době digi podpisů, elektronických klíčů apod.) Každý příkaz složitě zadávat do tohoto osobního kalkulátoru (musíte zadat předčíslí, číslo a kód banky cílového účtu, částku, S.S.) a číslo co vyjde zadat jako ověřovací kód. Zkuste si takhle uživatelsky příjemně zadat např. 50 příkazu a budete vyléčeni z inetbankingu. O spolehlivosti přistupu přes internet ani nemluvím. Musíte si IE nastavit podle pokynu spořitelny (3 stránky pokynů) a že by to pak pracovalo spolehlivě se říct nedá. Používám to pro soukromý účet a ještě se mi nepovedlo 2x po sobě připojit bez problémů. Nakonec jsem musel vyhradit partition čistě se systémem a konfigurovat pouze pro tento "internetbanking". Naštěstí se rozhodli tuto službu zrušit od 3.11.2002 a nahradit něčím jiným. Nedělám si iluze, že by to bylo lepší, protože "kalkulačka" zůstává zachována. Komerční banka - profibanka je profi snad jen podle ceny a názvu. Zabezpečení je již na úrovni elektronickým klíčem a 128 bit šifrováním komunikace. Velké problémy s instalaci - funguje to jen na některých verzích IE a pokud si člověk vezme kolik je již verzí venku a kolik záplat na ně ..... Programatoři se vyznamenali : skoro na vše musíte klikat myší, šipky nefungují a u mnohých potvrzení ani Enter. Zadávaní šíleně pomalé - naklepete číslo účtu a čekáte 2 sec. než se zobrazí na monitoru (PII/400). A spousta dalšího a dalšího ... Spolehlivost ? V půlce září výpadek skoro týden kdy se při pokusu o zobrazení denního výpisu objevila hláška ve je chyba ve scriptu, nakonec vydali patch, který reinstaloval skorem celou aplikaci. To, že občas něco nefunguje je běžné. Na horké lince se objeví hláška : zkuste to zítra a mějte pochopení. Opravdu program pro "on-line" správu účtu. Co by jste chtěli za nějakých 300,-/měs. od 2. největšího bankovního ústavu. Celkově hodnotím jako úroveň hodnou programovacího pokusu žáků tak 5. tř. základní školy.
Seznamovat se s internetbankingem ostatních bank nemám odvahu :-(
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 10. 2002 16:43 | philabob

Jo, a rušení dvojité blokace, to je běžná rutina, kterou řeší i jiné banky do pár hodin, ale neříkám, že všechny, musíte si umět vybrat tu s nejlepším poměrem cena/výkon :-)
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 10. 2002 16:36 | philabob

Můžete to udělat písemně, osobně, jak chcete, oni Vám ty změny ochotně zavedou, ale při další další návštěvě uvidíte stará data. Toto je rest, který zná spousta dlouhodobých klientů.
BTW: Vím, že eBanka pečlivě sleduje tyto diskuze, proto jim to sděluji i takto, když jim nestačí přímý kontakt, a přímé oznámení, několikanásobné, takto možná v důsledku předcházení špatné pověsti problém odstraní.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 10. 2002 16:21 | Lady

Vy asi eBANKU nemáto moc rád :-). Mimochodem pokud se mi něco nelíbí a protistrana není schopna (či ochotna) udělat nápravu věci, pak od společné spolupráce upouštím. Nadávat (a že se na těchto stránkách hodně snažíte) dokáže každý a osobně mi přijde divné jim nadávat a nadále u nich zůstávat jako klient. Tím, že jste po tři roky i přes zmiňované problémy zůstal klientem eBANKY, znamená jediné - jste s jejich službami spokojen :-). Mimochodem včera jsem zjistila špatně odečtenou platbu ze sobotního nákupu (byla zdvojená) a slečna na infolince nejenže byla milá a ochotná mi vysvětlit jak se to mohlo stát (tudíž se ani nezlobím na původce chyby) ale ještě mě upozornila, že do tří dnů budou mé penízky zpět na účtě. Ještě ten den odpoledne jsem při kontrole účtu zjistila, že vše již proběhlo a je v pořádku. Já jsem se službami spokojená a až budu potřebovat změnit údaje, tak to učiním písemně (doporučeně) a tudíž si nemyslím, že by měl být problém. Přeji hezký den a nebručte tolik.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 10. 2002 13:30 | philabob

Už jste někdo nahlašovali změnu osobních údajů v eBance? To je maras, oni to prostě ani za kuře nezreplikují na centrálu, a jak přijdete osobně, tak zase vidíte staré údaje, třeba adresu. Oni toto nevyřešili za celé tři roky, už jsem se s tím mockrát setkal. Hi-tech banka? Ani prd.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 9. 2002 9:51

Tř zkušenosti s e-bankou: První: po tří letém používání účtu jsem chtěl kontokorent - nechám stranou množství podkladů, potvrzení.. snad jen: podání elektronické žádosti o minikredit mne stálo 1000,- kč, poté mi sdělili že jej mohu dostat - dostavil jsem se s podklady a měl podepsat smlouvu. Ale ke mé staré smlouvě to nešlo a musel jsem smlouvu o účtu upgradovat (=zdražit, bohužel mám osobní el.klíč)... Ručím směnkou za 6 ti měsíční kontokorent s sazbou 16% p.a. a podepsání smlouvy mne stálo dalších 1000,- kč. ... Druhá zkušenost: pro novou společnost jsem založil účet na složení vkladu - 500 Kč poplatek, bankéřka mi nedala vůbec nic do ruky a teprve na mou výslovnou urgenci jsem obdržel na kartičce číslo účtu s tím, že si ho můžu ověřit na přepážce. (Účet jsem nakonec nepoužil). Třetí: máte-li na to, je e-banka dokonalá /tedy to co můžete s účtem dělat sami. Mne loňské náklady cca 5500 kč a letošní již celkem více než dvojnásobné stačili. Jdu zkusit jinou...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 9. 2002 21:41 | ?

blíží se zajímavé věci, to věřte ....


0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/4

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Leoš Novotný

podnikatel, Leo Express

Luděk Sekyra

podnikatel, Sekyra Group

Leoš Novotný
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Luděk Sekyra
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services