Mojekomerčníbanka

Dobře propracovaný systém s řadou funkcí, které naplno využijí spíše firmy než klienti z řad občanů. Takové je internetové bankovnictví Komerční banky.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

26. 8. 2002 12:23, dudde

Každý dělá chyby. Za ně ať zaplatí. O tom hňupství, nevím co je horší, zda něčí právníci, kteří podepíšou špatnou smlouvu ohledně jejich centrály, nebo špatně fungující mechanismus včetně managementu v KB, které přišlo o 7-8 mld. Kč. Co se týče poplatků, myslím, že to dopadne tak jak je to v čechách běžné. Vytvoří opravné položky a odnese to akcionář. Mimo jiné si zkuste porovnat ceny u inet bankingu. 49,- Kč/měs. u KB, CSAS 10 Kč/měs. I kdyby zvýšily poplatek o 100% budu na 40% ceny KB.

Zobrazit celé vlákno

+4
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

23. 8. 2002 18:07, XY

Vy prostě za každým článkem, který něco objektivně chválí vidíte úplatky, že? Navíc lze vidět, že absolutně nevíte, co je opravdovým obsahem činnosti zvané Public Relations.

Zobrazit celé vlákno

-3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 23 komentářů)

18. 9. 2002 9:14 | Petr

Je vidět pohyb každého halíře a všechny transakce ! Jde o to, kam se díváte. Volba POHYBY NA ÚČTU - TRANSAKČNÍ HISTORIE - ukáže opravdu vše a lze to báječně filtrovat (rozšířený filtr) dle všech možných detailů. Ve Vámi zmiňované volbě PLATEBNÍ PŘÍKAZY - PŘEHLED PŘÍKAZů jsou opravdu vidět jen PLATEBNÍ PŘÍKAZY zadané přes internetbanking - zde je možné je do doby splatnosti editovat i po odeslání.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 9. 2002 10:08 | Pavel

Ehm, to je s odpuštěním nesmysl. MojiBanku používám více než rok, a samozřejmě jsou vidět VŠECHNY pohyby na účtu i ty uskutečněné v pobočce.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 8. 2002 16:19 | teimlm

Upřesním Ti těch několik připojených doplňujících informací: Výpisy jsou vidět jen 3 měsíce zpět a to bohužel bez operací zadaných v pobočce, ba ani bez trvalých příkazů vložených pobočkou do systému (není tady tedy řeč o době založení účtu či internetbankingu). A tak neuvidíme tedy obraty na našem účtu, ale získáme jen obraz našich transakcí v internetbankingu. To je myslím si ubohé. Postrádám plný pohled na aktuální výpis. Rovněž tří měsíční historie je omezení, které se mi zdá pro dohledání příliš krátké. Ale pokud to někomu stačí ..... a když neví, že jsou nyní nabízeny (v jiných bankách) i plnokrevnější systémy, pak proč ne. Smysl NEúplného hodnocení nás však posouvá úplně jinam. Ptám se proč ta servilita ze strany testovačů?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 8. 2002 19:37 | CSrypatschek

...a mít u spořky kvůli internet bankingu 3 produkty ? Děkuji, nechci, mám ještě 2 kousky a nemám z nich klidný spaní, jak mě je od žaludku blbě, když vidím, jak to motají.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 8. 2002 19:33 | CSrypatschek

...pane, pane, stále operujete tou cenou, nic proti tomu obecně. Ale v případě České spořitelny to hňupství u jejich internet bankingu bylo, že tu aplikaci, kterou jejich management pustil do ostrého provozu, si měli nejdřív pořádně odzkoušet a měli mít dořešenou integrovanou datovou základnu. Takto, co ta spořka provedla, to je i za těch pár korun drahý, neboť klient neví, co mu vyvede Česká spořitelna zítra nebo pozítří. To je ta katastrofa, to očekávání dalšího prúúúúseru, ne nějaká cena ! Dále Vám doporučuji se blížeji zajímat, co rozčundral managemnet spořky, ano, tady si s tou komerčkou můžou podat v miliardách ruce, i když v případě komerčky to mělo zase trochu jiný charakter, u té spořky si myslím, že to bylo spíše z toho jejího natvrdlého neumětelství.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 8. 2002 14:37 | dudde

v případě, že máte u CSAS 3 produkty máte cenu za autentizační kalkulátor 500,- Kč. U KB taky zaplatíte něco přes 300,- Kč jako investici do inet bankingu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 8. 2002 13:39

U CSAS ještě 950,- jednorázově za autentizační kalkulátor, ne?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 8. 2002 12:23 | dudde

Každý dělá chyby. Za ně ať zaplatí. O tom hňupství, nevím co je horší, zda něčí právníci, kteří podepíšou špatnou smlouvu ohledně jejich centrály, nebo špatně fungující mechanismus včetně managementu v KB, které přišlo o 7-8 mld. Kč. Co se týče poplatků, myslím, že to dopadne tak jak je to v čechách běžné. Vytvoří opravné položky a odnese to akcionář. Mimo jiné si zkuste porovnat ceny u inet bankingu. 49,- Kč/měs. u KB, CSAS 10 Kč/měs. I kdyby zvýšily poplatek o 100% budu na 40% ceny KB.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 8. 2002 10:42 | Jirka V

Bohužel zatím neexistuje možnost si z již provedeného příkazu udělat šablonu, což považuji za velké mínus.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 8. 2002 22:01 | CSrypatschek

...ale pane, ta komerčka ty trvaláky tam dříve či později doplní, to je odstranitelné. Co odstranitelné není, to je to setrvalé hňupství České spořitelny, tak jak to osobně vidím. Můžeme začít už jen u toho, že si nedokázali v České spořitelně ani právně čistě koupit tu svoji centrálu a teď se o ní budou soudit, ho, ho, hóóó, viz denní tisk. Nechvalte proto dne před večerem, to budou poplatky za internet banking, až Vám spořka dá do poplatků i ty náklady na novou centrálu a advokáty... Já už s Českou spořitelnou nechci nic mít společného.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 8. 2002 20:28

Používáme MojiBanku asi čtyři měsíce. Co mi chybí 1) nelze zadat svolení k inkasu, podle infolinky se počítá se zavedením v dohledné době 2) komunikace s bankou při odesílání příkazů trvá až pět minut, kdy musíte sedět u počítače a dvakrát zadat heslo 3) špatně popsaný import příkazů z účetnictví, i po kontaktování infolinky
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 8. 2002 18:07 | XY

Vy prostě za každým článkem, který něco objektivně chválí vidíte úplatky, že? Navíc lze vidět, že absolutně nevíte, co je opravdovým obsahem činnosti zvané Public Relations.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 8. 2002 16:04 | Petr

Připojím jen několik doplňujících informací: 1. Celou službu od A do Z vám klidně udělají i na pobočce, žádost o certifikát není nutné zpracovat výlučně na internetu. 2. Velice se mi líbí zobrazení transakcí platebními kartami na výpisu v mojíbance včetně identifikace obchodu, kde a kdy jsem platil, jakou kartou,...okamžitě po jejím odečtení z účtu. Škoda jen, že výpisy jsou vidět jen 3 měsíce zpět a nikoli od doby založení účtu či internetbankingu. 3. Kdo máte termínovaný vklad v jiné bance v řádu stovek tisíc a víc - podívejte se, jakou tam máte úrokovou sazbu. Tipuji, že bude o půl až jedno procento nižší. Na A-kontu KB je úroková sazba pro tyto zůstatky 2,75 % a peníze máte každý den k dispozici.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 8. 2002 11:10 | dudde

pozdě, ale přece. Na co mi je "starší" aplikace třeba od KB, když nemůžu zadávat trvalé příkazy. Ano můžu jít třeba do eBanky, děkuji nechci. Myslím, že za ty peníze, které chce ČSAS, to nemá chybu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 8. 2002 10:44 | Pavel Krtič

Tak trvalé příkazu opravdu nejsou možné, ale v aplikaci existují tzv. Šablony příkazů. Zde se předem nadefinuje jednorázový příkaz a dále pak měníte už jen částky, symboly, atd. Nebo můžete příkaz poslat znovu další měsíc nezměněn. Myslím, že tohle by mohla být taková málá satisfakce ta trvalé příkazy.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 8. 2002 9:25 | TGP

Srovnával jste někdy jejich aplikaci s ostatními? Spořitelna má ztrátu tak asi dva roky...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 8. 2002 9:21 | dudde

můžete mi sdělit, kdy jste testoval naposledy to nedochůdče od ČSAS? Než vypustíte nějakou volovinu do světa tak si nejdříve zkontrolujte.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 8. 2002 12:18 | TGP

Já osobně jsem velmi spokojen, mojibanku používám už přes rok a po začátečních problémech s rychlostí mi už naprosto vyhovuje.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 8. 2002 12:14 | smutnak

Nemas kopirovat stary clanek a mas psat novy! :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 8. 2002 11:19 | PetrV

Přeji hezký den, sypu si popel na hlavu, s těmi trvalými příkazy jsem se skutečně spletl (v textu je to již opraveno), jejich zadávání opravdu není možné... i s těmi certifikáty máte pravdu, v samotném textu jsem to napsal dobře, ale v tom shrnutí jsem při kopírování HTML kódu tabulky nechal kousek textu z minula (u GE se do prohlížeče instalují) a tím se dopoustil nepřesnosti... za chyby se ještě jednou omlouvám Petr Vykoukal
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  13 137 466 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Návrhářka značky Pura Vida: Když se cítím pod psa, obleču se do barev

Návrhářka značky Pura Vida: Když se cítím pod psa, obleču se do barev

Při pohledu na křehkou blondýnku s jemným hlasem by vás hned nenapadlo, že závodila v...více

ONLYFans: I explicitní obsah je práce. Jak funguje a kdo ho v Česku tvoří?

ONLYFans: I explicitní obsah je práce. Jak funguje a kdo ho v Česku tvoří?

O OnlyFans jste možná už slyšeli. Platforma navenek podobná těm, které používáme denně,...více

Ženy dbají na prevenci. Naučí to v letošním Movemberu i své muže?

Ženy dbají na prevenci. Naučí to v letošním Movemberu i své muže?

Listopad se každoročně nese ve znamení charitativní kampaně Movember. Jejím symbolem je...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Světlík

podnikatel, Vítkovice Holding

Martin Jahn

manažer

Jan Světlík
ÚSPĚŠNOST
29,92 %

z 127 duelů
×
Martin Jahn
ÚSPĚŠNOST
68,67 %

z 150 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.