Bankomatová invaze

Rozvoj bankomatových sítí nabírá na dynamice. Podle odhadů bank se letos rozrostou o 20 procent. Kdy a kde se toto množení zastaví? A jak to bude s cenou jednoho výběru?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

26. 6. 2002 12:32, Pan Karel

Triangl ... co to je ? Je zajimave, ze pisete, ze bankomat vas stoji penize. Ale samotne drzeni karty vas preci take stoji penize. A navic vyber hotovosti je v bankomatech limitovan. Nehlede na offline zuctovani plateb, diky kterym clovek ztraci aktualni prehled o financich. Chapu, ze tato nevyhoda muze byt pro nektere damy (viz nize) naopak vyhodou (nechtel bych ale mit s nimi spolecnou domacnost).

Zobrazit celé vlákno

+22
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 6. 2002 8:30

Ano, jsem klientem HVB uz 3. rokem (drive BA). Pausalovy zpusob platby za ucet se mi docela libi (x vyberu v pausalu + nejake dalsi sluzby), ale na druhou stranu se takovyto pausal splha k castkam 150-200Kc mesicne. Podobne jako pri telefonovani nerad resim, kolik je hodin a kolik to tedy bude stat (casova pasma), stejne tak nerad premyslim nad tim, ktery to bankomat mam zrovna pred sebou. Kartou hodne platim, vybiram opravdu minimalne - a netrapi me absolutne kde. V porovnani se zahranicim je ale takovy pausal opravdu pekna palka, vzhledem k tomu, ze "poskytuji bance sve volne prostredky". U HVB vsak stale zustavam, protoze jsem naprosto spokojen se sluzbami a osobnim pristupem. Doufam vsak, ze aspon nase deti se dozijou "dospeleho" bankovniho sektoru v zemich ceskych...

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 23 komentářů)

21. 7. 2002 16:33 | Irena

Omezila jsem výběry z bankomatu pouze na tři v měsíci a více platím kartou v obchodě. Je to pohoda. Nemám problémy s tím kolik mi zbývá v limitu a kolik na účtu. Účtenky si schovávám a pak si je porovnám s výpisem. Už jsem i svému 15ti letému klukovi pořídila kartu, ať si zvyká.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 7. 2002 11:29 | urubkova

Je fakt hnusný. Ceny nejsou ani o tolik nižší, o kolik oproti jiným hypermarketům klesla úroveň. Ještěže je dost velký výběr.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2002 11:01 | Petr

V Praze to samé, scházejí se tu bezdomovci.... Kaufland je čím dál víc "sociální" obchod, o něco nižší ceny jsou vykoupeny mizernými službami, malým výběrem zbožím, které je spíš to horší, co se kde nabízí. Obzvlášť oblečení, které je sice zabalené, ale špinavé! Takový větší second hand...
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2002 10:23 | Jaromír Sládek

Kaufland je fakt peklo. Špinavý, ošklivý, z člověka všema těma nápisama dělají zloděje. O kartách ani nemluvím, ještě si z toho dělají výhodu, když je nemají. Zkušenosti mám z Kauflandu v Karviné.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2002 9:55 | Lady

Vážený pane, nevím o jakém offline zúčtování plateb mluvíte, stačí si přeci vybrat banku, která je schopná účtovat online a vynechat výběry a platby v offline bankomatech a krámech (případně si z těchto zanechat ústřižek). Osobně mám perfektní přehled o tom co jsem kde platila kartou a upřednostňuji tento způsob platby před hotovostí, protože se tak cítím bezpečnější (nenosím horentrní sumy v peněžence). Hezký den
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 7. 2002 9:48 | Luboš Pitín

Supermarkety Zkusili jste někdy zaplatit v KAUFLANDU kartou? V Mostě to je nemožné, takovou vymoženost tam neznají. Zato musíte nahlásit číslo vozejčku. Nevím proč. Chodím jinam. Nemají čísla na vozejčku a hlavně mají platební terminály.
+21
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 7. 2002 7:51 | franta

Pro ty,co to ještě nepochopili: Erste v České spořitelně je rakouská pomsta za Temelín.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 6. 2002 22:00 | Pomík

HA .............................. .....HA !
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 6. 2002 9:15 | Johny007

Na úvod něco K Trianglu, pak něco k tématu karet. CCS a Triangl, vlastně správně CCS Triangl, jsou jedna firma. CCS Kredo, vydávané CCS, ÚVĚROVÁ karta. Měsíční poplatek za vedení karty je 30,- Kč, poplatek za výpis 12,- Kč, MĚSÍČNÍ úroková míra 1,89%. CCS Triangl má v katalogu zboží dražší zhruba o 100 až 500 Kč než v normálním obchodě. Suma sumárum mi to připadne hodně krvavě zaplacená sleva.... Nechť si každý spočítá sám... Teď už ke kartám. Kartu mám, používám ji, kde to jde a usnadňuje mi život. To že autorizace trvá dýl (a není to zdaleka pravidlem), není můj problém. Offline transakce u nižších částek embosovanými kartami by řešilo mnoho. Taky kdyby prodavačky uměly správně používat terminály (i tak jednoduchá věc jako protáhnutí karty čtečkou je pro některé velký problém) by věci jenom pomohlo. Takhle si vyberu jednou měsíčně a nemusím nadávat na výši poplatků za výběr. A nevýhody pro obchodníky? Je prokazatelně dokázáno, že člověk s kartou utratí víc. Obchodníkovi taky odpadá manipulace s hotovostí, což taky něco stojí. A v neposlední řadě se raději (a zřejmě nejen já) budu vracet k obchodníkovi, kde se pohodlně kartou platit dá, než k těm, kde si před nákupem musím kontrolovat peněženku...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 6. 2002 19:39 | CSrypatschek

...a bude jenom dráž a dráž. Copak si někdo myslí, že bankomat je investice za 100 tis. Kč a průběžné dotace bankomatů včetně bezpečnostního zajištění, servisu a pronájmu telekomunikační linky a případně i místa je zadarmo ? Bude se pak uměrně nárůstu počtu bankomatů v ČR zvyšovat i počet výběrů ? Určitě ne. Celé tohle spustila ta nenažraná Česká spořitelna, co si myslí, že tím získá významnou konkurenční výhodu. Toto klání však nebude mít v dlouhodobější perspektivě vítězů, bude to pro banky plichta, poražení budou jen a jen klienti ! Myslím si navíc, že ta Česká spořitelna na své nekvalitní služby obecně stejně ale dojede. Kdyby zrušení účtů nebylo spojeno s tolika nepříjemnostmi, z alespoň trochu myslících klientů tam nezůstane dle mne ani noha, vřele doporučuji tuto změnu !
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 6. 2002 18:32 | Petr

www.triangl.com -- smluvní obchody společnosti CCS. Ano, držení karty stojí nějaké peníze, ale poměrně málo -- základní karta bývá součástí účtu. Cena karty je v každém případě bohatě kompenzována možností levnějšího výběru hotovosti v bankomatu oproti přepážce (typicky 5 Kč vs 30 Kč), samozřejme nemluvím o platbách kartou, které jsou zcela zdarma. Pokud jde o ztrátu přehledu o financích - nesdílím s vámi tento názor. K poslednímu výpisu z účtu si skládám karetní účtenky, aktuální disponibilní částku na účtu vypočtu odečtením všech plateb od zůstatku na výpise. Při příchodu dalšího výpisu dám bokem všechny platby, které jsou na něm zaúčtované. Funguje to skvěle i při zpožděně zaúčtovaných transakcích. A třeba po půlroce vidím, kde, kdy a kolik jsem platil...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2002 12:32 | Pan Karel

Triangl ... co to je ? Je zajimave, ze pisete, ze bankomat vas stoji penize. Ale samotne drzeni karty vas preci take stoji penize. A navic vyber hotovosti je v bankomatech limitovan. Nehlede na offline zuctovani plateb, diky kterym clovek ztraci aktualni prehled o financich. Chapu, ze tato nevyhoda muze byt pro nektere damy (viz nize) naopak vyhodou (nechtel bych ale mit s nimi spolecnou domacnost).
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 6. 2002 1:28 | zevloun

Termín idiot vyplývá z kontextu a názoru pana Karla. Vlastním několik karet různých kvalit a také jimi platím. Ale vnucovat je při drobném nákupu skutečně považuji za idiotismus, obdobný jako když Vám někdo řve do ucha své výlevy do mobilu. Do Kenvela nechodíte každý den, ale rohlík si kupujete denně. A že byste nenosil s sebou žádnou hotovost považuji za nepravděpodobné, protože existuje ještě dosti krámků, kde si kartou můžete tak akorát vyškrabovat špínu z pod nehtů, ale rozhodně ne možnost zaplatit. A pokud jsem si všiml, tak ani na západě se neplatí pouze kartami. Od čeho by měli pokladní alergii z euromincí, že. Pokud vyvezete rodinu na weekendový výlet do různých giga/mega/marketů, tak tam bych platby kartou očekával, ale těmto radovánkám se vyhýbám. Slevy typu které uvádíte si dobře zaplatíte už tím, že uvedenou kartu vlastníte. Na podobný typ slev vyhazuji reklamy ze schránky dost často. To jsou slevy typu Dejte mi slevu, nechci ji zadarmo. A že pláčí obchodníci, tomu se nedivím. Když na ně banky přenesou své provozní náklady, tak 3% z větších částek už pěkně balíkují banku. Takže je pro ně vhodnější dát kupujícímu menší slevu než je požadovaný bankovní bakšiš a spokojeny jsou obě strany. Ale jinak Vám Váš názor neberu, ale já si ponechám svůj.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 6. 2002 19:53 | Aja

Ja bych si pupik propichnout nenechala a kartou plati i moji 60leti rodice, kteri mozna ani nevedi, co to znamena byt IN (i kdyz doufam, ze vedi).
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 6. 2002 17:09 | Simona K.

Přidávám se k vám. Taky často platím kartou, prostě už jenom proto, že je to pro mě příjemnější - nemusím se starat, kolik peněz mám zrovna v peněžence. A taky si nepřipadám nijak IN, propíchnutý pupík nemám a anglicismy nepoužívám. :o)
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 6. 2002 16:57 | Petr

Nevím koho nazýváte idiota/idiotku. Platím běžně kartou a nepřipadám si nikterak IN. Připadám si naprosto normálně. Kartou platím proto, že nemusím vybírat z bankomatu (což stojí peníze). Je v tom něco nenormálního? Dnes jsem nakupoval v KENVELO, při platbě kartou jsem dostal hned dvě slevy (50 % na druhý kus oblečení + 100 Kč sleva na další nákup), tedy stejnou slevu jako při platbě v hotovosti. A budete se možná divit, ale karta vám může naopak zpřístupnit různé slevy na které jinak nemáte nárok. Např. s CCS Kredo (EC/MC electronic) máte nárok na slevu 8% v obchodech Trianglu. Jakpak to asi dělají? Už jsou opravdu směšné ty neustálé výmluvy obchodníků, že provizi ve výši 3% si nemůžou dovolit...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 6. 2002 23:43 | zevloun

Ve frontách jsem obecně netrpělivý a nesnáším je. Když ale padnu ve frontě u kasy na podobného In-idiota/idiotku, tak vidím šarlatově a dávám to najevo. Já prostě odmítám filosofii, že bych si měl do nosu vrazit kroužek, na zadek vytetovat motýlka a hýkat anglické výrazy, abych měl pocit, že jsem světový. Nehledě na to, že se mi i u větších částek vyplatilo platit hotově, protože jsem dostal výraznou slevu než kdybych platil kartou. Copak asi vede obchodníky k těmto krokům ? Vyhlazené bankovní mozkové závity by se měly začít trochu vlnit.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 6. 2002 11:23 | Pan Karel

Hezky napsano, souhlasim s Vami. Jenom si dejte pozor, kdo dneska neplati chleba a lahvace v krame plastikovou kartickou s blyskavym potiskem, neni IN !
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 6. 2002 8:30

Ano, jsem klientem HVB uz 3. rokem (drive BA). Pausalovy zpusob platby za ucet se mi docela libi (x vyberu v pausalu + nejake dalsi sluzby), ale na druhou stranu se takovyto pausal splha k castkam 150-200Kc mesicne. Podobne jako pri telefonovani nerad resim, kolik je hodin a kolik to tedy bude stat (casova pasma), stejne tak nerad premyslim nad tim, ktery to bankomat mam zrovna pred sebou. Kartou hodne platim, vybiram opravdu minimalne - a netrapi me absolutne kde. V porovnani se zahranicim je ale takovy pausal opravdu pekna palka, vzhledem k tomu, ze "poskytuji bance sve volne prostredky". U HVB vsak stale zustavam, protoze jsem naprosto spokojen se sluzbami a osobnim pristupem. Doufam vsak, ze aspon nase deti se dozijou "dospeleho" bankovniho sektoru v zemich ceskych...
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 6. 2002 7:45 | Eric

Vítejte do klubu lidí nezblblých reklamami usměvavých japíků, mercedesu jako vozu každého majitele účtu a zaměstnání z rodu snů pro každého. Čert vem banky. Zlatý slamníček.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

David Ondráčka

ředitel Transparency International

Jan Dienstl

podnikatel, Czech Coal

David Ondráčka
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Jan Dienstl
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services