Jak naletět podvodníkům

Forexoví "makléři" si k oholení vybírají většinou ty bohatší z nás. Ti totiž většinou nad prodělanými penězi mávnou rukou. To však nemůže udělat řadový zaměstnanec a otec dvou dětí z našeho příběhu. Přečtěte si, jak k "forexové újmě" přišel on.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

13. 5. 2002 22:36, Acer

Tím sebevědomým lišákem jsem vás nechtěl urazit. Jen se mi zdálo, že pokud patříte k těmto lidem (podle všeho asi ne, vaše znalosti budou skutečné), kteří jsou ješitní na to, že si na ně nikdo nepřijde a „vědí jak na ně“, může si za pomoci vaší ješitnosti na vás smlsnout nějaký dravec fajnšmekr.
Neříkám nikde, že kapitálové životní pojištění je superinvestice nebo lék na všechno. Jen říkám, že má své místo na trhu a to, že nevyhovuje vám, neznamená, že není vhodné pro jiného klienta.
Jo, a tu stížnost bych na vašem místě na toho pojišťováka a na celou společnost opravdu podal. To, co jste popsal, je prasečina a Česká asociace pojišťoven by to měla vědět.

Zobrazit celé vlákno

+12
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

26. 4. 2002 11:17, Katerinka

len s vanickou nevylejte aj decko...

forex je dobra vec ale len pre tych co tomu rozumeju. akurat nepotrebuju k tomu monterey capital a podobnych trotlov ale robia s bankami napriamo na kolateral. ale to je ina story ako pan Frantisek...

-9
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 65 komentářů)

16. 8. 2017 22:33 | Dr aiyana

Chtěli jste své ztracené milenky, aby se k vám vrátili? Mé odborné znalosti se zaměřují na ztracené lásky, psychické dosahy, léčbu bylin a podobné problémy duše. Pomohl jsem lidem vyřešit problémy v jejich manželství a vztazích s mocným kouzlem lásky. Musím pokorně říci, že mám velmi vysokou úspěšnost při pomoci těm, kteří chtějí: (1) Vraťte se k jejich ex (2) Zachyťte srdce toho, kterého milujete (3) překonat neplodnost (4) Zjistěte, zda je váš partner věrný (5) Zjistěte, co vaše budoucnost drží (6) Ukončete nespokojný vztah a vraťte se ke své pravé lásce (7) Vytvořte lásku lásky mezi vámi a tou, kterou milujete, silnou a nerozbitnou (8) Osvojte si lásku svého života (9) Odhalte podvodníky a obnovte ztracené peníze. (10) Rozšiřte své podnikání 11) Využijte finanční odměny 12) Posílejte svou kariéru prostřednictvím propagace DR AIYANA ============================== ========== EMAIL dr.aiyanaspelltemple@gmail.com
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 10. 2003 21:55 | kinsley a bull

drive pracoval pro princeton consultancy, podvody s futures, jeste s jistym davidem
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 4. 2003 6:59

Ozvěte se prosím ohledně Prague Futures.
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 12. 2002 16:56

Dovolim se pripojit k Anonymovi. Ti podvodnici volaji dost casto, naposled z Odia a zacinaj takovymi temi recmi "Pane, videl jste vcera v New York Times co NAM udelalo palladium? Ne? No jak je to mozne?? Takova investicni prilezitost a vy to nechate jen tak byt? No nevim jestli uz neni pozde, ale zkuste to. Poslete pro zacatek USD 10 000, my to hned zainvestujem a to uvidite, jak budete bohatnout" Protoze mluvil cesky, tak jsem ho poslal do prdele hned, ale nedavno jsem mel podobny rozhovor v anglictine, ktery jsem vzal jako trening. Bezplatny trening v anglictine a zaroven v asertivite. Jak ten chlap byl vlezlej, to bylo sileny. I kdyz jsem zcela zjevne odpovidal bez zajmu a s prehlizenim (Yes, No, Don't know, Maybe etc. etc.) on furt mlel a mlel a uznavam, ze slabsi povahy mohou podlehnout, zejmena, kdyz vas treba pochvali, jak jste dobry v English. Je potreba se mit pred takovymi lidmi na pozoru a jejich podvodne praktiky stale a neustale publikovat. Jinak se jim ale divim, ze na to maj zaludek, takhle lidi oblbovat. Na to fakt musi bejt natura!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 12. 2002 16:34

Vazeni, opravte si stranky! Na podvoniky z Odia se jiz nepodivame. Maji zablokovany server. To jim ovsem nevadi v tom, ze stale provadeji sve obskurni obchody. Prave dnes mi telefonoval pan "makler" Bartos s tim, ze ma pro mne super vyhodny obchod a staci jen par tisic dolaru a je ze mne milionar. Samozrejme jsem zavesil, neb s takovym gaunerem nehodlam ztracet cas, ale kolik je takovych, kteri se jeste dnes daji nachytat? A opravdu se ptam, jak je to mozne. Kolik je jeste potreba clanku a osvety, aby tito podvodnici od nas zmizeli? Jejich podvodne praktiky je nutno stale zverejnovat a tento server (...penize..) myslim vykonava zasluznou praci.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2002 22:36 | a23

Tím sebevědomým lišákem jsem vás nechtěl urazit. Jen se mi zdálo, že pokud patříte k těmto lidem (podle všeho asi ne, vaše znalosti budou skutečné), kteří jsou ješitní na to, že si na ně nikdo nepřijde a „vědí jak na ně“, může si za pomoci vaší ješitnosti na vás smlsnout nějaký dravec fajnšmekr. Neříkám nikde, že kapitálové životní pojištění je superinvestice nebo lék na všechno. Jen říkám, že má své místo na trhu a to, že nevyhovuje vám, neznamená, že není vhodné pro jiného klienta. Jo, a tu stížnost bych na vašem místě na toho pojišťováka a na celou společnost opravdu podal. To, co jste popsal, je prasečina a Česká asociace pojišťoven by to měla vědět.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2002 22:35 | a23

Zdá se, že ve věcech zásadních mezi námi není vážnějších sporů. Bereme-li kvalitu práce jako měřítko, tak zcela jistě. To, v čem s vámi od začátku nesouhlasím, je vaše předpojatost. Asi je dána vašimi zkušenostmi, což se dá pochopit. Nelze z toho ale vyvozovat obecně platné závěry. Jste zřejmě člověk nadprůměrně znalý pojistné problematiky a dokážete se sám dobře orientovat. Jste bílou vránou, neboť jste-li v pomyslném žebříčku na úrovni dobrého maturanta, většina národa je v pojistných záležitostech s bídou na úrovni absolventa pomocné školy. Tedy nic neví, nic nechápe a co hůř – nechce nic vědět a pochopit, má jen univerzální negativní přístup ke všemu, rochní se ve své nevědomosti a systematicky pracuje na své finanční záhubě. To je samozřejmě ráj, pro různé neseriózní dobrodruhy, kteří si už najdou nějakou tu fintu, jak se jim dostat pod kůži a vecpat jim to nejhorší, co můžou. Když se po čase klient vzpamatuje, nejčastěji ve chvíli, kdy mu ženské v práci nebo chlapi v hospodě „znalecky“ vysvětlí, že je to kravina a měli by to okamžitě zrušit, bezhlavě vypovědí smlouvu a přijdou o spoustu peněz. To je pak celé jen dalším argumentem, proč si nepořídit nic, co jen vzdáleně připomíná pojištění. Oni s tím přece mají ty nejhorší zkušenosti. Jako poradce u nich nemáte šanci. Jako mazaný dravec ano. Pokud tedy vy nazýváte finančními poradci ty, které já označuji jako bezohledné dravce, můžeme se shodnout snad i zde. Vaše iluze, že člověk pracující pro jednu společnost je lepším poradcem, než ten, který pracuje pro společností více, je dána asi také zkušeností. Mnohdy je to pravda, ale dovolím si tvrdit, že zhruba ve stejné míře to platí i opačně. Je úplně jedno, jestli vám špatný produkt vnucuje zástupce pojišťovny nebo zprostředkovatelské společnosti. Naopak u toho člověka ze zprostředkovatelské společnosti máte alespoň šanci si z něčeho vybrat. Kmenový dealer společnosti má obvykle dvě tři pojistky své pojišťovny, které prostě prodat musí a o výběru řeč moc být nemůže. Je to prostě v lidech a ne v tom, pro koho pracují, to mi věřte. Zástupce pojišťovny ABC prostě buď prodá kapitálovku od ABC, nebo odejde s prázdnou. Už vám neřekne, že by pro vás bylo třeba vhodnější investiční pojištění od DEF nebo GHI. A už vůbec vám neřekne, že by bylo lepší pojistit se na rizikovou pojistku a ušetřené peníze investovat do kvalitního podílového fondu či stavebního spoření. Je úsměvné, pokud někdo klade rovnítko mezi pojmy „finanční poradenství“ a „nekvalitní podomní prodej kapitálového životního pojištění“. To přece není pravda ani v této těžce zkoušené zemi.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 5. 2002 14:56 | Lenka

Zahradnickova a Volek.... o tech bych mohl vypravet. A co treba Prague Futures? nebo takové slavne Colosseum. Vsechno stejná.....Dostat z klienta penize, pak chvili obchodovat a tzv. vycistit ucet!!! je to prostě velká sviňárna!A co KCP. NIC.....
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 4. 2002 19:47

Cest praci, kolego:) Nevim, proc tak zhurta, Volek jest jmeno cloveka, ktery zastupuje Impress Marketing, spol. s r. o., rocnik 74, Cilkova 639, P 4. Krestnim jmenem zove se Simon (S + hacek). Vedle jiste Zahradnickove Hany. Abyste si neco neuhnal!:))
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 4. 2002 11:55

Protože se v souvislosti s názorem soudruha anonyma vyskytlo mé jméno, musím opravit jeho podivné asociace. 1) Zde diskutující Stanislav nejsem já. 2) Moje matka nepracuje, ani nikdy nepracovala v HN. Vzhledem k jejímu i mému věku (54let) by to však bylo spíše úsměvné, i když třeba takový pan Grégr...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 4. 2002 12:09

Jojojoj, co jsem to napsal, broker tam je , ne bookmaker!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 5. 2002 12:22 | (Ne)podvedený klient

Pokud někdo vyžaduje perfektní práci od toho, kdo ji nabízí, tak je lišák? No je to možné, delší dobu jsem tady nežil a komunisti vymysleli ledacos. Jestli jste to myslel, tak jak upřesňujete, tak se omlouvám. Nechtěl jsem Vás urazit. Ten papír s grafem je od makléřské společnosti Winvest a myslím si, že se jednalo o pojištění od Winterthur, tarif 101. Jestli ta společnost ještě pracuje a nebo se jmenuje jinak, to nevím. S tou vizitkou jste mi nerozuměl. Nejde o název pojišťovací poradce, ale koho zastupuje. Pokud jednám s člověkem, který se prezentuje vizitkou konkrétního finančního ústavu, tak vím, co mohu očekávat. Pokud se mi vnucuje člověk, který má na vizitce loga 5 pojišťoven, 5 stavebních spořitelen a ještě další a pod tím je napsáno finanční poradce, tak to nevím, co si mám pod tím představit. Pojišťovací poradce (zapomněl jsem dodat pro konkrétní pojišťovnu) je pro mě člověk, který se vyzná v oblasti pojištění. Finanční poradce je (nebo by měla být) profese širšího ekonomického záběru. Takto jsem si na to zvykl z venku. Pokud jsem řešil nějakou pojistnou ochranu, tak jsem si vytipoval nějakou pojišťovnu a ta mi poslala svého poradce. Pokud jsem investoval peníze, tak jsem si na doporučení známého pozval finančního poradce. Ten se prezentoval svou firmou a svými zkušenostmi a úspěchy. Za posledních 20 let jsem jej měnil pouze jednou. Věděl jsem co od něj mohu očekávat a na druhé straně on věděl co požaduji. Patrně jste finančním poradcem. Jestli se Vás můj pohled, na pionýrské začátky finančního poradenství v Čechách, nějak dotkl, tak je to dobře. Můžete tomu říkat třeba lišáctví. Pokud bude takto uvažovat více lidí, tak ubude "tunelů a tunelářů" a jim oddaných pomocníků (poradců). To, abych se vyznal v pojistné matematice, nemusím být pracovníkem pojišťovny a už vůbec ne finančním poradcem. Bát se o mě nemusíte, spíše naopak. Zaopatřen jsem dobře a nepotřebuji k tomu nějakou "super investici s názvem kapitálové životní pojištění". Na nevyžádané návštěvy poradců čehokoliv posílám psa.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 5. 2002 23:06 | a23

Nemám nic proti kvalitní práci. Naopak, naprosto s vašimi požadavky na kvalitu odvedené práce souhlasím. To samozřejmě nemění nic na tom, že vedle kvalitních řemeslníků, číšníků, úředníků, automechaniků, lékařů, politiků a samozřejmě že i pojišťováků, je mnoho těch nekvalitních. Máte právo si vybrat od koho si tu kterou službu koupíte – obložení kuchyně, oběd v restauraci, opravu auta, léčení nebo pojistku (jen u těch úředníků a politiků to není tak jednoduché, ale to jsme jinde). Překrucujete to, co jsem napsal. Nebo jste to nepochopil. Neříkám, že je třeba něco nadlepšovat, aby se někdo nachytal. Přání bývá otcem myšlenky, že? Říkám, že oznámíte-li klientovi jen tzv. zaručené zhodnocení dané technickou úrokovou mírou, není to dobře. Klientovi by prodejce pojištění měl jasně říct, že se jedná o zaručené minimum a měl by být také schopen odhadu reálného zhodnocení, třikrát podtrhuji že přiměřeného. Také jasně píšu, že nadnesené (tedy nereálné, nepřiměřené) hodnoty použije ve výpočtu jen neseriózní prodejce. Píšu to teď srozumitelně?? Kdybyste o světě pojistek něco věděl, nemohl byste prodejce (poradce chcete-li) rozlišovat na základě toho, co mají napsáno na vizitkách. Viděl jsem dost „pojišťovacích poradců“, kteří nesahali ani po kotníky jiným, kteří měli na vizitce napsáno „finanční poradce“ nebo něco úplně jiného. „Pojišťovací poradce“ na vizitce není dokladem ničeho, to si tam může napsat kdokoli, třeba i vy. A k tomu vašemu odstrašujícímu příkladu FP. Mám dojem, že jste si ho nejspíš s celou tou historkou vymyslel jen proto, abyste měl něco, zač se schováte. Tvrdíte, že od něj máte papír s grafem a podpisem a nevíte z které pojišťovny byl. Dokonce se vám omlouval jejich regionální ředitel a mluvil jste i s jiným jejich poradcem. To je tedy neuvěřitelné, že si nepamatujete odkud byl… Opravdu si nevzpomenete? Zkuste to, moc by mě zajímalo, která pojišťovna pracuje tímto způsobem. A ještě něco z typologie osobnosti. Doufám, že se neurazíte. Zdá se (alespoň podle těch několika příspěvků, které jsem od vás četl, možná že se mýlím), že patříte k mezi pojišťováky zvláště oblíbenému druhu klientů, takzvaných sebevědomých lišáků. Vězte, že pro profesionála v prodeji (s vizitkou pojišťovacího poradce samozřejmě) je rozkoší vám něco prodat a v duchu se bavit na váš účet. Prokoukne vás totiž za pár vteřin. Svou předstíranou znalostí, rádoby záludnými otázkami a nepodloženým sebevědomím jste ideální kořistí pro profidravce. Dejte si na to bacha, jednou byste mohl na nějakého s pocitem vlastního vítězství tvrdě narazit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 5. 2002 23:05 | a23

Netvrdím, že nemůžete zakoupené zboží reklamovat, ale tvrdím, že je nesmysl, když říkáte (cituji vás): „Pokud si něco koupím v hypermarketu, i na základě reklamy, tak mám možnost si to vyzkoušet. V případě nespokojenosti to mohu reklamovat a eventuelně vrátit.“ Reklamovat můžete jen závadu, ne své iluze. Takže prosím nekličkujte. To, že víte, že byste si ode mne pojistku nekoupil, jen potvrzuje vše, co jsem již napsal o vaší zaujatosti. Vždyť vůbec nevíte nic ani o mně ani o těch pojistkách. Ale vy nejspíš víte vždy vše předem a nejlépe, že?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 5. 2002 7:29 | Podvedený klient

Možná se pasujete na dobrého pojišťováka, ale pojistku bych si od Vás nekoupil. Se zbožím v obchodě nemáte pravdu. Možná jsem moc puntičkářský, ale nesnáším žádný šlendrián. Když jsem stavěl barák, tak se u mě vystřídalo tolik řemeslníků, že by to vydalo za středně velkou firmu. Jenom obklady a dlažby mě dělalo postupně 5 odborníků. První čtyři jsem pro špatnou kvalitu odvedené práce vyhodil (samozřejmě nedostali ani korunu) až ten pátý byl skutečný profesionál. To jsem se měl zbytek života koukat na křivou a nepravidelnou dlažbu? Když si koupím boty a za měsíc se rozlepují a nebo do nich teče, tak je reklamuji. Pokud je zalepí, tak vím, že to stejně nevydrží a reklamuji to znovu a žádám o vrácení peněz. Zatím jsem měl vždy úspěch. Ale tak je to se vším. To platí i o pojistkách. Jak jste uvedl, že musíte budoucí výnosy trochu nadlepšit, aby se klient chytil, tak to je právě ten zlodějský postup, který jsem napadl. Venku byste si to nedovolil. Převážnou část života jsem strávil mimo republiku a tamní způsob života mě vyškolil. Pokud takto zásadová a nesmlouvavá bude většina z nás, tak se trh pročistí. Šlendriáni, podfukáři, podvodníci, meloucháři, zloději a podobná verbež, nebudou mít velkou šanci na úspěch. Tímto nemám nic proti skutečným pojišťovákům. Některé z nich znám a rád si od nich nechám poradit. Mají na vizitkách – pojišťovací poradce. Když ale někdo předkládá vizitku s tím, že je finanční poradce, tak předpokládám, že se vyzná ve světě financí. Když jsem jednoho takového oslovil s tím, že potřebuji dobře zainventovat nemalé peníze, které jsem převáděl ze zahraničí, tak mi nabízel výběr mezi 3 KŽP od jedné pojišťovny. Slušně jsem mu sdělil, že jsem předpokládal nabídku investičního charakteru a ne pojistnou ochranu. Tu mám dostatečnou. Očekával jsem nabídku v oblasti akcií, dluhopisů, fondů a podobných instrumentů. Onen „finanční poradce“ mi oponoval tím, že KŽP je nejlepší investiční produkt a pojištění je jen jakási nadstavba. Dnes už to přesně nevím, ale myslím si, že zastupoval nějakou menší pojišťovnu. Později jsem se s ním potkal, když nabízel nějaké půjčky bez ručitele. Jméno Podvedený klient je nadsázka. Zatím jsem se podvést nenechal.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 5. 2002 22:46 | a23

Uvede-li někdo na odhad zhodnocení vycházející z výsledků minulých let, že minulé výnosy nejsou zárukou budoucích výnosů, je to jen a jen pravda a informace, která spíš svědčí o serióznosti přístupu. V investicích totiž nemůžete garantovat výnosy, to jistě víte. Takže u takové kapitálovky máte jako prodejce dvě možnosti. Buď vše spočítáte na technickou úrokovou míru a tím si podříznete větev, protože je nanejvýš nepravděpodobné, že by zhodnocení nedosáhlo vyšší úrovně, a klient bude mít pocit, že to není dobrá investice. Nebo s citem odhadnete přiměřené (zdůrazňuji „přiměřené“) zhodnocení, které ale nemůžete garantovat a jste sice na tenkém ledě, ale nepochybně pravdě blíž. Jste-li neseriózní prodejce, tak tam napálíte nadnesené hodnoty, asi jako neseriózní prodejce či prodavač vám uvede nadnesené charakteristiky jím prodávaného výrobku či služby. Máte-li pochybnosti, tak od takového prodejce nekupujte. A pokud skutečně některá pojišťovna dává svým prodejcům k dispozici odhady vývoje účtu s nepřiměřeně vysokým zhodnocením a bez odečtu rizikové části pojistného, je to jednak důvod nepovažovat tuto pojišťovnu za solidní a také je to podnět k prošetření pro Českou asociaci pojišťoven. O kterou pojišťovnu se jednalo? Spíš si ale myslím, že se jedná o partyzánštinu nějakého neseriózního prodejce, nejspíš někoho, kdo ještě loni prodával zájezdy, teď dělá chvíli do pojistek a za půl roku bude mistrem světa ve vysavačích. Tak takovým se opravdu vyhněte, všude, nejen v pojistkách. Podvodníky totiž najdete všude, ve všech oborech. Jak běžně se přece prodávají léky, které neléčí, auta, která se vám po pár kilometrech rozsypou, domy, které jsou mizerně postavené a po několika zimách se nestačíte divit, zájezdy, které neodpovídají reklamním ukázkám, s tím se setkáte všude, jsou to i předvolební sliby, o kterých po volbách politici nechtějí ani slyšet. Býti pojišťovákem není lehké. Málokdo si od vás nechá poradit a když nakonec dáte klientovi to, co on chce a ukáže se, že je to špatně zvolený produkt, můžete za to jen a jen vy. Že si předtím nenechal poradit? Ale kohopak to zajímá. Když si v krámě vybere housku, která mu nechutná, kupodivu prodavačkám nenadává. Pojišťovákovi samozřejmě ano. Takže si můžete vybrat, buď dáte klientovi to, co on chce, nebo neprodáte. Tento národ je plný odborníků na fotbal a na peníze. Kopnout do míče ale umí z těch kecalů málokdo a zařídit si inteligentně své finanční zajištění skoro nikdo. Jen kecat a kecat a když něco, může za to buď rozhodčí nebo pojišťovák.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 5. 2002 22:45 | a23

Poškodit vás může špatný prodejce čehokoli. Kapitálového pojištění, auta, nebo třeba jogurtů. V tom není pojištění ničím výjimečné. To, že to vidíte jinak, je právě v důsledku obecně populární zaujatosti proti prodejcům finančních produktů. Říkáte, že zboží z obchodu si můžete vyzkoušet a vrátit? To máte z reklamy na Oscara, ne? Zakoupené zboží můžete pouze reklamovat v záruční lhůtě v případě, že se vám ne vaší vinou rozbije. To rozhodně neznamená, že ho můžete vrátit, když zjistíte, že se vám nelíbí, nebo že jste si před koupí něco myslel nebo nemyslel, co se nakonec ukázalo být jinak. Koupil jste, tím jste uzavřel kupní smlouvu a pokud zboží funguje, byla by to jen a pouze dobrá vůle obchodníka, kdyby vám to vzal zpět a to se běžně neděje. FP by měl být lékařem přes peníze asi tak do té míry, jako kterýkoli jiný prodejce přes svůj obor. To znamená, že by se měl orientovat v souvislostech, neměl by uvádět nepravdivé či polopravdivé informace a nepoužívat nefér argumenty. Pokud s prodejcem čehokoli nebudu spokojen, nejspíš si od něj nic nekoupím. Koupit a pak si stěžovat, jak je to strašný prodejce, to svědčí spíše o úrovni kupujícího. Máte svůj názor na to, jaké pojištění je pro vás potřebné a doufám, že máte také dostatek informací, abyste se dokázal opravdu kvalifikovaně rozhodnout. Ovšem to, že pro vás je jeden druh pojištění potřebný a jiný je vyhazováním peněz, neznamená, že to tak musí být u každého. Prostě si pořiďte jen to, co považujete za vhodné. A neplivejte na člověka, který nabízí i něco, co nepotřebujete. Pokud je někdo schopen prodat stavební spoření nebo povinné ručení tak, že jsou klienti spokojeni, nevidím na tom nic problematického. Ať si na vizitky klidně píše, že je finanční poradce, není to nic nepravdivého. Kolik jsem už viděl lidí, kteří nic neuměli, nikoho neřídili a měli na vizitce napsáno například „manager“.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 5. 2002 7:34 | Podvedený klient

Pokud máte názor, že kapitálové pojištění je běžné zboží a finanční poradce jen prodejce, tak o nic nejde. Jenže já si to nemyslím. Pokud si něco koupím v hypermarketu, i na základě reklamy, tak mám možnost si to vyzkoušet. V případě nespokojenosti to mohu reklamovat a eventuelně vrátit. Většinou tím tratím pouze čas. Pojištění je obchod se sliby. Dejme tomu, že si uzavřu nějaké pojištění majetku a odpovědnosti. V případě osobního pojištění dávám přednost rizikovému a maximálně ještě úrazovému pojištění. To ostatní je jen vyhazování peněz. A FP by měl být lékařem přes peníze. Alespoň většina z nich to uvádí ve svých propagačních materiálech. Kdo je dnes FP? Každý kdo prodává třeba jen povinné ručení, nebo stavební spoření. Mají to na vizitkách. FP by měl být specialista na finance obecně a investiční odborník. Znáte ve svém okolí nějakého skutečného FP, kterému byste svěřil své peníze? Pokud jím nejste sám. Mám doma od jedno "Finančního poradce" vypracovanou tabulku a graf na kapitálové životní pojištění. Dokonce mi to podepsal. Úplně dole, malým písmem, je uvedeno něco v tom duchu, že současné výsledky hospodaření nejsou zárukou pro budoucnost. Ptal jsem se poradce, co to znamená? Jeho odpověď mě šokovala. Prý je to kvůli MF ČR. Ministerstvo financí prý nemá rádo, kdy mají pojišťovny velká zhodnocení. V tabulce se jednalo o 9% zhodnocení. Výpočty vůbec nebraly v úvahu rizikovou část a tudíž zhodnocení 9% bylo velice zajímavé. Za deset let jsem měl být milionářem. Smlouvu jsem samozřejmě nepodepsal, ale navštívil pobočku oné pojišťovny. Tam se mi omluvili za nesprávný přístup jejich poradce a chtěli ode mě získat ten podepsaný papír, prý stejně nemá žádnou cenu. Milionářský glejt jsem jim nedal a odešel. Následovalo několik telefonů a dokonce osobní návštěva regionálního ředitele. Proč tolik povyku pro nic? Od jiného poradce jsem se dozvěděl, že tyto vypracované návrhy (tabulky s grafy) nesmí dát z ruky ani dovolit klientovi, aby si z toho cokoliv opisoval. Proč asi? Má to prý zvýšit zájem klienta o KŽP. Je to náhodou pokus o podvod? A není náhodou takový "finanční poradce" podvodník?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 5. 2002 23:45 | a23

Plivat na pojišťováky a prodejce finančních produktů vůbec je velkou módou. Vděčné téma a lék na mindráky kdejakého ňoumy. Pokud vás opravdu někdo podvedl při sjednávání kapitálového pojištění, bylo by docela dobré, kdybyste zde uvedl jak. Tedy co vám slíbil a jak se to liší od skutečnosti, nebo v případě příslibu zhodnocení vašich vkladů od seriózních odhadů. Pak se můžeme bavit o tom, zda vás opravdu někdo podvedl a jak vás tím poškodil. Troufám si ale i tak říct, že vaše srovnání s případem uvedeným v článku, je poněkud příliš přitažené za vlasy. Zajímavé rovněž je, že málokdo vidí problém v tom, když si někde v hypermarketu v dobré víře koupí něco, co se nakonec ukáže mít jiné parametry, než se zdálo podle zidealizované reklamy. Běda však, je-li zhodnocení na kapitálovce o procento nižší, než si dovolil odhadnout pojišťovák.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 5. 2002 6:48 | Podvedený klient

A co takhle kapitálová životní pojištění? Není to také podvod? Dnes se to zdá být všechno seriózní a košer. A co za deset a více let? Jsou přece případy o pádech malých, ale i velkých pojišťoven. Podle mého názoru je to také podvod. Někteří finanční poradci to prodávají jako nejlepší a nejbezpečnější investici. Samozřejmě to nemají ze své hlavy. Učí je k tomu vlastní pojišťovny a nebo jiné makléřské společnosti. To je přece také podvod a FP jsou podvodníci. Jestli ke mě přijde poradce a mává mi před nosem umně vypracovaným propagačním materiálem, kde je jasné, že ze mně bude za pár let milionář, tak co je to? Je to podvod jako Brno (moravané ať odpustí).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/4

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Dvořák

ředitel České televize

Martin Pomothy

podnikatel, ČSFD.cz

Petr Dvořák
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Martin Pomothy
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services