Vše pro klienta

Správná banka by se měla o klienta postarat od kolébky do hrobu a dát mu vše, nač pomyslí. Českým bankám pomalu končí čas konsolidace a nastává to, o čem se již dlouho mluví – nesmlouvavý boj o klienta.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

15. 1. 2002 12:11

Mel jsem moznost cerpat "sluzbu" zruseni uctu u KB (podinkatelsky) za pet let, co jsem u nich byl, stoupla cena teto "sluzby" o 500%, na 500 Kc (to je ale inflace, co? ). Byl jsem ujisten, ze se nejedna o sankcni poplatek, ale o "sluzbu". Kdyz jsem se nad tim podivoval, pani mi rekla A opravdu chcete ten ucet rusit?? (Inu zadny sankcni poplatek, zeano). O cenach jinych sluzeb a o jejich efektivite , to by bylo na jeste delsi povidani. S KB jsem skoncil, protoze banka, ktera se chova jako legalni zlodej mi nestoji za podporu.

+39
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

9. 1. 2002 14:31, Xaver

Ano, vše pro klienta. Zcela originálně to pojala právě ČSOB. Klientům suše sdělila "Výpisy ze všech účtů Vám budou zasílány s frekvencí měsíční nebo kratší" a cenu výpisu zvedla z 0 (slovy nula) Kč na rovných 30,--. Takže až teď značná část klientů uteče, budou zbylí dostávat výpisy třeba 3x týdně, v rámci akce vše pro klienta.

-9
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 14 komentářů)

16. 1. 2002 19:51 | CSrypatschek

Kdysi jsem se v Rumunsku bavil pohledem na odrostlé chovankyně a chovance dětského ústavu, jak předvádějí excelentní hru s "placičkama", odrůdu to známé hry skořápky. Role v této hře měli perfektně rozděleny včetně kostýmů : pozorovatelé na vysunutých stanovištích, bodygárdové, tzv. dav a tzv. úspěšní výherci z lidu různých profesí, uprostřed samotným králem představení byl hráč s placičkama. Tehdejší znalosti jazyka mi stačily na to, že, už stranou mimo hru a za symbolickou 1 lejku, jsem si cvičně s jedním nezletilým eskamotérem též párkrát zahrál, a neměl jsem šanci ! Mě to pobavení stálo asi 20,- Kč, ale ti, co to opravdu brali vážně, tak přišli obvykle za pár minut i o pár tisíc Kč, podle toho, jak byli hladoví ( tehdy 1Kč =1Lei ). Myslím si, že to pro ně bylo ale štípnutí velmi žádoucí a výchovné ! V lačné vidině zisku téměř obratem, při dobře sehraném představení, přišli o celý vklad, který dali do hry. Poučení do budoucna k nezaplacení ! Proč ? Člověk řeší otázku, kam umístit a jak zhodnotit svoji tzv. odloženou spotřebu, na kterou ale už lačně líčí různými svými "hrami" mnozí. U placiček bylo oškubání poučně a spravedlivě okamžité, u nabízených produktů různých finančních a pseudo-finančních ústavů ukáže až čas, třeba za celá desetiletí. Nemyslím, že u nabídky balíčkových produktů, kam odložená spotřeba obvykle směřuje, přímo hrozí ztráta vkladu v nominálu, toto zdání zde nechci ani vzbuzovat ! Je třeba se ale ptát, co si za vzduchem létající sliby zhodnocení reálně za čas koupím, zda-li můj partner se bude se mnou spravedlivě dělit o výnosy z podnikání s MÝMI penězi a zda-li není moc rozhazovačný, zda-li mi skutečně sděluje všechna významná rizika i v širších souvislostech a zda-li činnost, na kterou mne vábí, vynikajícně proti konkurenci umí. Placičkám a odložené spotřebě je společné to, že člověk by se neměl rozhodovat podle "hry", která mu je předkládána (třeba šalebná hra na různé Pavlovovy reflexy, hra na vnější úctyhodnost a věrohodnost, hra na módnost a tedy stádnost, hra na pseudo-věrnost spolu s hrou na pseudo-sběratelství produktů "jedné barvy", hra na pseudo-hesla, třeba to "od kolébky po hrob"). Člověk by měl hrát vždy se SVÝMI penězi jen SVOJI hru a s chladnou hlavou. NU SINT NEBUN (rumunsky : nejsem osel, resp. hlupák), ale jsem divoké SCROAFE (prase), které si samo rypáčkem vybírá v lese ty největší žaludy a bukvice od různých zdravých stromů, sem tam i lanýž vyryju ... no, někdy taky ale ne a spletu se ...
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 1. 2002 11:03 | SkrivanekT

Ano, díky za nápad, určitě se brzy zeptáme.
+21
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 1. 2002 10:35

Nee, už 4... Tímto prosím redakci serveru o anketu, něco jako "Opustil jste ČSOB po jejím spojení s IPB", ať se sem nemusíme takhle dopisovat po jednom :-)).
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 1. 2002 22:18 | Vasek

Ceska Sporitelna v ramci noveho programu osobnich poradcu meni otviraci dobu v pobocce na Vaclavskem namesti z 8-18 na 9-17. Kdopak se s nimi bude radit? Tezko nejaky zamestnany clovek. "Skvelym" produktem CS je Internet banking, kde sice muzete zmenit trvaly prikaz, ale zmeni se vam jiny tyz den zadany nekdy pred lety. Podobne odezva na jakykoliv prikaz je az na vypise, coz je az mesic. Pokud CS bude chtit dohonit nektere banky (napr. eBanku), pak musi silne investovat do technologie, coz asi vedeni delat nebude (je to Sparkasse, ne moderni banka). Zatim jedina banka, s niz jsem spokojen je eBanka a i kdyz se zda drazsi, sluzby ma nejlepsi.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 1. 2002 12:53 | Petr

myslim, ze v Ebance nestoji zruseni uctu vubec nic, coz se o jinych bankach rici neda.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 1. 2002 12:11

Mel jsem moznost cerpat "sluzbu" zruseni uctu u KB (podinkatelsky) za pet let, co jsem u nich byl, stoupla cena teto "sluzby" o 500%, na 500 Kc (to je ale inflace, co? ). Byl jsem ujisten, ze se nejedna o sankcni poplatek, ale o "sluzbu". Kdyz jsem se nad tim podivoval, pani mi rekla A opravdu chcete ten ucet rusit?? (Inu zadny sankcni poplatek, zeano). O cenach jinych sluzeb a o jejich efektivite , to by bylo na jeste delsi povidani. S KB jsem skoncil, protoze banka, ktera se chova jako legalni zlodej mi nestoji za podporu.
+39
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 1. 2002 9:25 | Zatim jeste klient CSOB

Spís tri....:-))
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 1. 2002 21:52 | Michal

Nebudete, už jsme minimálně dva :-)
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 1. 2002 12:42 | dadoh

Naprostý souhlas. S ČSOB končím a asi nebudu sám.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 1. 2002 23:05 | Anticizák

Vrať se domů, Union-Jacku ... chachacha !
+27
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 1. 2002 21:35 | crawley

Myslim,ze vsechny nase banky se musi jeste hodne ucit,zarazi me pouze to,ze novi vlastnici si u nas vylozene s klienty a hlavne s cenami sluzeb vylozene pohravaji,to co ukazuji u nas by si ve svych domovskych zemich urcite nedovolili,klienti by je rychle opustili,vse take zalezi na nas klientech.Menme banky,vyzadujme sluzby a kritizujme obsluhu,nebojme se to je jedina cesta,jak zmenit nase bankovnictvi.Studuji jiz nekolik let v Britanii,mam ucet u nekolika bank a veskere sluzby od internetbankingu pres vypisy z uctu a transakce jsou zdarma a pristup obsluhy ke klientum?O tom si zatim cesky klient muze nechat jen zdat.
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 1. 2002 14:31 | Xaver

Ano, vše pro klienta. Zcela originálně to pojala právě ČSOB. Klientům suše sdělila "Výpisy ze všech účtů Vám budou zasílány s frekvencí měsíční nebo kratší" a cenu výpisu zvedla z 0 (slovy nula) Kč na rovných 30,--. Takže až teď značná část klientů uteče, budou zbylí dostávat výpisy třeba 3x týdně, v rámci akce vše pro klienta.
-9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 1. 2002 10:21 | TGP

Obávám se, že integrace bude ještě nějakou dobu trvat. Nejdál je snad spořitelna, ale v KB je situace a nespolupráce dceřinek katastrofická. U ČSOB nemá cenu o napjatých vztazích uvnitř skupiny ani diskutovat.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 1. 2002 7:31 | Zbyněk Kubík

Ano, občas to jsou služby na mrtvici, ale obávám se, že s novými produkty to bude ještě horší. Lidé jsou omylní a technika občas havaruje, tak se s tím smiřme :-(
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Matějček

podnikatel, Miton

Petr Sýkora

podnikatel, Dobrý anděl

Tomáš Matějček
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Petr Sýkora
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services