Kolik stojí vaše peníze

Při výběru banky se vyplatí počítat, i na běžném účtu se totiž dá ušetřit. A pokud budete své peníze točit elektronicky, můžete uspořit ještě více.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

9. 1. 2002 15:31, Milos1

Klidně bych přiřadil i Union banku a pokud se spojí s těmi Italy, co mají rozpracováno, tak si myslím, že to bude ještě bezpečnější a je to myslím banka, která velké problémy nemá a moc rizikových úvěrů také ne a poplatky patří mezi nejmenší a úročení, především menších částek na účtu je bezkonkurenční.

Zobrazit celé vlákno

+8
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

17. 1. 2002 21:48, NoName

To "zargon": předně. ti 'italové' mají tříměsíční exklusivitu na jednání, což proběhlo i tiskem v rozhovoru s paní Parmovou; v době prodeje VOPF byl tento fond největším v oblasti penzijního připojištění v ČR, proto i prémie nad tržní hodnotu společnosti tomuto odpovídala; dále nevidím důvod proč by měla zrovna ČNB držet ochranou ruku nad UB, naopak ČNB využila všechny dostupné prostředky, aby možnost zaplacení této částky zmenšila na minimum.
Dále se chci zeptat, zda mi vysvětlíte, co znamená sousloví "...středoevropská expanze..."?

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 37 komentářů)

29. 1. 2002 14:50

S tím naprosto souhlasím, ale dodávám, že mě vychází vedení účtu u eBanky poněkud jinak. Většinu operací provádím přes inernet, občas, pokud je potřeba něco provést rychle, použiji GSM Banking. Průměrně dám za vedení účtu měsíčně 93,975 Kč (počítáno z 10 měsíční historie). V tom je obsaženo 2,3 výběry z ATM; 3,5 odchozích plateb; 1 odchozí inkaso; 2,1 příchozí platby; 1 vklad. Termíňáky ani platby v obchodě neuvádím, jsou zdarma. Povolení inkasa (30 Kč) neuvádím, provedl jsem jenom jednou a nastavení trvaláků je zdarma. Za kartu neplatím (klient do 26 let zdarma). Prostě je to nejenom rychlejší, jako cokoliv jiného, ale docela i levnější.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 1. 2002 15:02 | salam&mail.cz

obchody s podílovými fondy nejsou pro top-klienty ale pro klienty s odpovídajícím cenovým programem a smlouvou (či s dodatkem smlouvy) týkající se akceptace digitálních podpisů), stejně jako některé další služby.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2002 14:56

podobna srovnani omilana kolem dokola jsou podle me nevypovidajici. Je to proto, ze nejen suma poplatku vypovida o skutecne cene uctu. Znate porekadlo 'Cas jsou penize'?. Bylo by dobre u jednotlivych bank uvadet sumu casu potrebnou k provedeni vzorku operaci tak, aby si ctenar mohl po vynasobeni casu cenou na kterou si ho ceni on sam a sectenim teto castky s castkou za poplatky teprve dostanete realny pohled na to ktera banka je jak draha prave pro vas. Pokud mate nizky prijem a more casu jiste vystacite s napriklad Ceskou Sporitelnou :-), jinak vas bude vice nez +-10Kc zajimat zda vase banka funguje tehdy, kdyz ji zrovna potrebujete a za jak dlouho jste uspokojive obslouzeni...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 1. 2002 9:14

Nwvim jestli se nekdo v Argentine smeje.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2002 21:48 | NoName

To "zargon": předně. ti 'italové' mají tříměsíční exklusivitu na jednání, což proběhlo i tiskem v rozhovoru s paní Parmovou; v době prodeje VOPF byl tento fond největším v oblasti penzijního připojištění v ČR, proto i prémie nad tržní hodnotu společnosti tomuto odpovídala; dále nevidím důvod proč by měla zrovna ČNB držet ochranou ruku nad UB, naopak ČNB využila všechny dostupné prostředky, aby možnost zaplacení této částky zmenšila na minimum. Dále se chci zeptat, zda mi vysvětlíte, co znamená sousloví "...středoevropská expanze..."?
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 1. 2002 19:57 | CSrypatschek

Všiml jsem si, že dlouhodobě autoři tohoto a obdobných srovnání nerozlišují u běžných osobních účtů v Kč u ČSOB vlastní ČSOB a zvlášť divizi Poštovní spořitelna, což považuji za zásadní věc. Tak jak mi je známo, sazebníky jsou zde odlišné. Osobní "kapesné" mám momentálně na malém(!) městě právě v Poštovní spořitelně. Výhodou opravdu k nezaplacení je (přepážka : elektronika mi je jedno) pro mne fakt, že kromě dostupnosti k účtu všude po celé republice pracovnice z pošty navíc nemají(!) informace o mém účtu, tj. jaký tam mám zůstatek a jaké peníze a obraty přes účet občas protočím, to kdyby je to někdy náhodou osobně nebo pro někoho zajímalo. I přes deklarovanou diskrétnost bankovního tajemství v bankách (na žádnou banku nebo pobočku konkrétně neukazuji ale iluze nemám) věc pro klid mnohých dosti významná ! Jsem proto, včetně ostatních služeb, zde plně spokojen a cenově mi při měsíčním úročení a průměrném využití účtu vychází jeho vedení v Poštovní spořitelně zcela zdarma, naopak, s nějakým tím symbolickým úrokovým výnosem navíc. Pro ty, kdo chtějí klasické přepážkové služby při vedení účtu (s jistým omezením) zdarma, avšak bez úročení vkladu, a to u České spořitelny po jinak raketovém zdražení jejích přepážkových operací, dávám tento tip : sjednejte si v ČS "Komisionářskou smlouvu o obstarání koupě nebo prodeje cenných papírů", vložte ( vkládejte ) na účet záloh dostatečnou hotovost a choďte si pak, dle libosti, na přepážku zdarma vybírat peníze nebo je posílat na účet tam, kam chcete. Doporučuji však sledovat případné změny v sazebníku ! V ČS vás tak jistě vždy rádi přivítají ... Jinak již dlouhodobě souhlasím s názory pod jménem Eric !!!!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 1. 2002 5:58 | Eric

Pane Hradile! Peníze ve slamníku, že jsou minulostí? Vždyť toto vaše tvrzení následnou větou popíráte! "... více než polovina Čechů má účet.." Což neznamená nic více než to, že zhruba méně než polovina Čechů má nahamtáno ve slamnících. Já jen dodám, že ta "menší" polovina neplatí hamižným bankám a tudíž je chytřejší (a nuceně, ovšem, méně lenivá). Úspory vznikají z mála - já začal šetřit na poplatcích za "správu" svých peněz a věřte, nestěžuji si. Váš článek je jen jedním z mnoha, které mají za cíl dodávat bankám klienty (a že je někdy poplatek kosmeticky nižší - sám dobře víte, že to dlouho netrvá, banky klienta oškubou tak či onak, a spíše dříve než později). Slamník je budoucnost - podívejte se na Argentinu - kdo měl ve slamníku se směje, ostatní mají blokované vklady. Dobré, ne?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 1. 2002 9:24 | TGP

Mám pocit, že v UNION tiká časovaná bomba. Všechny ty jejich aktivity se záchranami malých bank, středoevropská expanze a podobně - to vše zavání průšvihem, který od provalení zachraňuje pouze jeho velikost.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 1. 2002 7:36 | Zargon

Ty Italy a podobné investory mají rozpracovány již přes 3 roky a stále se nic neděje. Dnes je v MF Dnes opět informace, že italové by měli vstup uzavřít nejpozději do tří měsíců. Že by to koupili před provedením auditu za rok 2001? To je taky dost nestandardní-vždyť teprve po provedení auditu bede s konečnou platností určen výsledek za tento rok, od kterého by se měla odvíjet "férová" kupní cena-alespoň v případech kdy je tato cena kladná:-). A kdo se podívá do výsledku jejího hospodaření tak v něm banka moc důvěry nevyvolá. Za její "stabilitou" budou nejspíše nadstandardní vztahy s ČNB-viz. Ekoagro, SKALA a už si nevzpomínám co dál. Zhruba před rokem vyhrála spor s ČNB že by ji ČNB měla ještě za nějakou z těchto darovaných bank doplácet, což jí trošku postavilo na nohy. Co se týká celé skupiny UNION GROUP tak v tisku je neustále omíláno že obrat v hospodaření způsobil predej Vojenského penzijního fondu společnosti Winterthur. To byly ta Švýcaři tak naivní že zaplatili několikanásobek tržní ceny fondu (která byla zahrnuta do konsoldovaného účetnictví skupiny), nebo je to jen hra s čísly?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 1. 2002 22:18

Jo, akorát o nich není zase tolik slyšet jako o ostatních bankách.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 1. 2002 15:34 | Milos1

ČS již nikdy více. Měl jsem s ní jen špatné zkušenosti. A dnes mě taky moc nepřesvědčuje, hlavně co se poplatků týká a úročení vkladů.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 1. 2002 15:31 | Milos1

Klidně bych přiřadil i Union banku a pokud se spojí s těmi Italy, co mají rozpracováno, tak si myslím, že to bude ještě bezpečnější a je to myslím banka, která velké problémy nemá a moc rizikových úvěrů také ne a poplatky patří mezi nejmenší a úročení, především menších částek na účtu je bezkonkurenční.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 1. 2002 7:29 | Zbyněk Kubík

To není až tak úplně pravda, třeba nákup fondů je zpřístupněn jen úzkému segmentu top klientely exBanky. Ostatní mají z nějakého pochybného důvodu smůlu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 1. 2002 6:52 | a

No abyste nebyl venku zklamán a nepřišel s brekem zpátky. Všude je chleba o dvou kůrkách.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2002 21:59

To je přesné, mají sice sporotely, internetbankingy atp., ale bez mnoha stránkové smlouvy, deseti podpisů a několika razítek se neobejdou stejně jako za Rakouska-Uherska. A každou smlouvu třikrát pobočka zkazí takže na pobočce je člověk pečený vařený. Ať mají jakoukoliv technologii, tak stejně všechno potopí specialisté na pobočkách, ti již úspěšně útočí na schopnosti houpacích koňů. Děkuji, už se balím a nic mne nezastaví.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2002 19:46 | JirkaZ

Proč mít jen jednu banku na všechno ? Proč se vázat s dalšími fin.produkty jen na jednu banku, když jinde mohou být výhodnější ? Nerozumím tomu.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2002 19:34 | JirkaZ

K investici do fondu stačí mít smlouvu s dodatkem o volném ukládání dalších prostředků. Na každý fond ovšem sampstatnou smlouvu, což je hromada papírů. Pak stačí jen převádět peníze. Odkup je ovšem osobně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2002 19:18

Tak tu třeba u eBanky můžete podepsat přes web, stejně jako zadávat příkazi k prodeji nebo nákupu. Proč tam sakra chodit???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2002 18:59 | František Jakoubek

No nevím, ale třeba kvůli investici do fondů musíte mít novou smlouvu a podobně asi i s jakýmkoliv jiným produktem.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2002 18:58 | Pavel Hertl

Docela mě překvapuje ta láce Živnobanky, to není špatný tip.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Telička

politik a lobbista

Klára Samková

advokátka

Pavel Telička
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Klára Samková
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services