Z redakční pošty: prázdné sliby České spořitelny

Česká spořitelna dělá vše pro zlepšení své pověsti, zaplavuje nás reklamními kampaněmi a dopisy s nabídkou výhodných produktů. Ovšem snaha využít některé nabídky je tvrdým střetem s realitou.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

19. 12. 2001 19:54, rychlik

Česká spořitelna mě vyučila jedinému : kdo uteče, ten vyhraje, a včera bylo pozdě ! To platí především, jak jsem se v uplynulých hodinách opětovně a opětovně přesvědčil, i pro majitele vkladových účtů v cizí měně. Od 1. ledna 2002 se připravuje, že až si hotovost bude chtít majitel přes svůj běžný účet vybrat, tak jej spořitelna nově znikasuje poplatkem 0,5 %, což při současných úrokových sazbách je ztráta z výnosu tak za čtvrt roku, a to nedej Bůh, aby účet byl zatermínovaný na 1 měsíc, to si majitel z České spořitelny odnese míň, než kolik do ní přinesl. Toto je pro Českou spořitelnu a její hrabivost, tak jak já ji osobně vidím, zcela charakteristické. Pryč od ní a není co řešit, nad internetbankingem se jen směju.

+20
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

23. 12. 2001 14:38, rychlik

Nic ve zlém, vážený pane. Když ptáčka ( studentíka ) lapají, pěkně mu zpívají. Jen tak na okraj, kdo, myslíte, že platí ve skutečnosti všechna ta různá studentská zvýhodnění ? Akcionář Erste ze své dividendy určitě ne ..., to jen abyste se před svými staršími kamarády také někdy začervenal ...

Zobrazit celé vlákno

-7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 47 komentářů)

12. 1. 2002 22:41 | T.N.

Drahý kolego, vy asi taky neprovádíte 1500 příkazů měsíčně, tak prosím nepindejte. Já popisuji svou osobní zkušenost, vy máte evidentně jinou. Fajn. Ale ČS prosím nerušte, to bych pak opravdu musel hledat novou banku.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 1. 2002 23:22 | MASTERS_HAMMER

MUSIM S VAMI NAPROSTO SOUHLASIT..KDYZ PROVADITE MARKETINGOVY PRUZKUM,TAK SE NEPTATE TAKY JEDNE OSOBY,ALE VICE JAK 1500.PROTO TEN STUDENTIK ANI NEVI,O CEM JE REC,KDYZ PROVADI JEDEN PRIKAZ.SAM JSEM STUDENT,PROVADIM O NECO VICE PRIKAZU NEZ TEN PIONYR,ALE ZASE AZ TAK CESKOU SPORKU CHVALIT NEMOHU.KROM TOHO ,JI BUDU RUSIT.MYSLIM,ZE STUDENTSKE KONTO PRO MALO PRIKAZU JE VHODNE CSOB...MUJ NAZOR PODLOZENY RUZNYMI SROVNAVACIMI KRITERII. A TOMU PIONYROVI ,CO SI RIKA STUDENT DOPORUCUJI WWW.FINCENTRUM.CZ NEBO WWW.FINANCE.CZ A NEBO SAMOTNE WWW.PENIZE.CZ ,KDE SI MUZE PROVEST SROVNANI...
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 1. 2002 17:26 | Mila

S temi kalkulatory se musimCS trochu zastat: 1) Ano je pravda, ze pred vanocemi (nejdriv jenom nekde a pak uplne) jim proste ty kalkulatory dosly!! 2) Neni divu, zajem byl vetsi nez cekali a proto napriklad me rekli, ze uz nemaji, ale ze si me poznamena a az budou tak zavolaji (co naplat). Jiste, pani na prepazce byla starsi a asi toho moc nevedela, jenom jsem to na ni nepoznal a poskytla mi vsechny potrebne informace a odpovedi. A zas tu eBanku neprechvalte, obcas je treba jit i na jejich pobocku, a to se nekdy dejou veci (moje zkusenost z eBanky u metra Andel). 3) Jinak tech kalkulatoru CS koupila 10.000 (a jak se po nich zaprasilo). Podruhe uz jich pro jistotu (pred koncem) objednala dalsich 50.000!! 4) Nejenom ze mi pri navsteve pracovnice CS slibila, ze i kdyz ten kalkulator a smlouvu podepisu v pristim roce, tak to budu mit ZADARMO! 5) Nakonec CS tu svoji akci s kalkulackou zadarmo prodlouzila az nekdy do unora 2002 6) A na zaver......uz mi zacatkem tydne volala, ze kalkulatory jsou a mohu se stavit!!!....takze krome toho, ze napoprve CS podcenila zajem o InternetBanking, co jineho vytknout??
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 12. 2001 9:06 | T.N.

No já nevím jestli vy se s kamarádkami bavíte o bankovních službách... Přece se kvůli vám neuhoním, zadávám co potřebuji. A vůbec, odjíždím na Silvestra. Taky si ho užijte.:-).
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 12. 2001 20:02 | CSrypatschek

O.K. ... zapomněl jsem doplnit : i před kamarádkami, ... jinak nic ve zlém, jen by to skutečně chtělo větší frekvenci příkazů, vkladů a výběrů, a to navíc různými kanály ( přepážka, internet, sběrný box, mobil, bankomat, obchodník ... ), jen ten průměrně jeden příkaz měsíčně, jak uvádíte, myslím nestačí k posouzení, takto hodnotíte jen kvalitu spořitelní modře na lesklém papíru, co mají na deskách a na letácích ...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 12. 2001 13:03 | T.N.

Mě nelapali, ani nezpívali. Vlezl jsem tam dobrovolně a jsem spokojen. Stud. konto jsem si zřídil u KB, ne kvůli výhodám ale kvůli kreditce. Přesouvat tam nic nehodlám, kdo ví, jak dlouho budu studovat, zkouškové se blíží 8-). P.S. Červenat se můžu i před mladšími kamarády.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 12. 2001 14:38 | CSrypatschek

Nic ve zlém, vážený pane. Když ptáčka ( studentíka ) lapají, pěkně mu zpívají. Jen tak na okraj, kdo, myslíte, že platí ve skutečnosti všechna ta různá studentská zvýhodnění ? Akcionář Erste ze své dividendy určitě ne ..., to jen abyste se před svými staršími kamarády také někdy začervenal ...
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 12. 2001 17:52 | Mgr. Pavel Holeš/holes@quick.cz

Vážená Paní Gajdůšková, chování a především odborné neznalosti velké části Vašich pracovníků by zasloužilo razantní přešetření. Zaměřte se zvláště na pobočku v Uherském Brodě.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 12. 2001 15:00 | T. Novotný

Já mám se spořitelnou jen zlepšující se zkušenosti. Možná je to tím, že jako student moc převodů neprovádím, tak 1 za měsíc. Na pobočce (Václavák) dlouho nečekám, obsluha je ochotná, nevtíravá a umí. Od té doby, co mám I-banking (cca červen) jsem ale vlastně na pobočku nemusel-jen kvůli podpisu smlouvy na OPF. S I-B jsem měl jediný problém-založení trvalého příkazu. Zavolal jsem na helpline a problém se ve chvilce vyřešil. Má jediná výtka k ČS se týká studenstských kont - proč je nemohou mít i studenti VOŠ? E-Banku za 55,-/měs.? Díky, nepotřebuju. Z této banky je pro mě použitelný jen E-City účet kvůli kartě.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 12. 2001 20:03 | CSrypatschek

Je to tam vskutku strašný, ta nějaká dáma na druhé straně drátů jejich informační linky mě nakonec na mé dotazy nedávno řekla, že tam je jen proto, aby říkala kurzy těch jejich fondů, a byla naprosto "mimo mísu" ( možná bych měl mluvit o dámách v množném čísle, zkušenost mám opakovanou a nevím, jestli jsem pokaždé mluvil s tou samou dámou ). Asi to je nějaké protekční kvítko nebo kdo ví, co tam vlastně jinak dělá. Dobré zkušenosti mám naopak s komunikací IS : OB Invest, ŽB Trust a částečně s PIAS. Ta spořitelna se pohřbí sama ...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2001 19:54 | CSrypatschek

Česká spořitelna mě vyučila jedinému : kdo uteče, ten vyhraje, a včera bylo pozdě ! To platí především, jak jsem se v uplynulých hodinách opětovně a opětovně přesvědčil, i pro majitele vkladových účtů v cizí měně. Od 1. ledna 2002 se připravuje, že až si hotovost bude chtít majitel přes svůj běžný účet vybrat, tak jej spořitelna nově znikasuje poplatkem 0,5 %, což při současných úrokových sazbách je ztráta z výnosu tak za čtvrt roku, a to nedej Bůh, aby účet byl zatermínovaný na 1 měsíc, to si majitel z České spořitelny odnese míň, než kolik do ní přinesl. Toto je pro Českou spořitelnu a její hrabivost, tak jak já ji osobně vidím, zcela charakteristické. Pryč od ní a není co řešit, nad internetbankingem se jen směju.
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 12. 2001 11:12 | TGP

Reklama ebanky je sice nechutná, ale aspoň se snaží, což se o jiných říct nedá. Nikdy bych si sice v ebance účet neotevřel, ale jejich snaha je mi sympatická.
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 12. 2001 11:03 | Ondřej Tučný/tucny@alsoft.cz

V těchto diskusích se mi vždycky nejvíc líbí, jak se nikdo nechce podepsat. A pak taky ty hlášky o reálném socialismu, nechutná reklama ebanky atd.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 12. 2001 23:33

Proboha proč na Olšany, vždyť má tu nejlepší kvalifikaci pro poradeské služby v ČS.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 12. 2001 23:25

Být Vámi na nic nečekám, těch 10 lidí co v celé ČS rozumí Internetbankingu určitě nepracuje na pobočce ve Štěpánské. Doporučuji obrátit se na konkurenci, ne že by nabízela něco řádově jiného, ale personál je určitě o třídu lepší a nebude svou neschopnost maskovat tím, že to či ono není nebo, že zavolá až něco bude. A o to zde kráčí.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 12. 2001 10:04 | autorka článku

Je pondělí dopoledne a mohu potvrdit, že mi zatím nikdo z pobočky ve Štěpánské nezavolal. Buďto tedy kalkulátory stále nemají nebo mají (jak tvrdí někdo níže), ale pak nesplnili svůj slib.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 12. 2001 10:01 | TGP

Vždyť je to dobrá finta - teď kampaň a dávat to lidem až v lednu, a za plnou cenu :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 12. 2001 23:48 | Karel L.

Typické pro ČS, mají nejširší a asi i nejkomplexnější služby ze všech fin. skupin, ovšem proškolenost a kvalifikace personálu a znalost prodávaných produktů je jako za socíku. Přesně stejné zkušenosti jak jsou zde popsány mám i já, 6x na pobočce a nepřál bych vám vidět tu hrůzu v očích té postarší dámy, když jsem vyslovil své exotické přání. Dnes bezproblémů funguji, ale příští přání budu již vyslovovat jinde, jednak nemám čas lítat na pobočku a poučovat personál podle letáků samotné spořitelny a jednak nechci mít na svědomí některou pobočkovou pracovnici.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 12. 2001 23:28

Profesionální není především chování marketingu (lžou v reklamě) a nákupčích (flákají se a nedělají to za co jsou nejspíše placeni). Produkt sice nabízíte slušný a použitelný, ale vzhledem k organizačním schopnostem vašich odpovědných útvarů příště raději šetřete na reklamě a vývoji produktů a zvedněte úroky na vkladech.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 12. 2001 22:18 | Jirka

Me asi mesic nefungovala ani demoverze :) A navic je ta sluzba stejne k nicemu - nedostanete se k historii uctu, jen k seznamu transakci zadanemu elektronicky. Budete li zadavat platebni prikaz, nebudete moci urcit dobu splatnosti! No fakt - budete se proste muset poznamenat v kalendari, ze se mate v ten den pripojit a podat ho. Pokud budete podavat trvaly prikaz k uhrade, nemuzete si presne zvolit den - jedine 5., nebo 10., 15., 20, 25. den v mesici. Podle me je to sluzba dobra jedine zadarmo!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Havel

advokát

Michaela Maláčová

modelka a podnikatelka

Jaroslav Havel
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů
×
Michaela Maláčová
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services