Z redakční pošty: (Ne)Důvěřujte profesionálům!

Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ... poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ... V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc korun.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 11. 2001 9:55, Posleda/posleda.cz

Směšujete 2 různé věci. Pokud byste mne chtěl zaměstnat a předložil mi smlouvu takovou, jakou uvádíte, vůbec bych se jí nezabýval a šel hledat práci k někomu normálnímu (nebo, chcete-li serioznějšímu). V pracovní smlouvě jsou podstatné 3 náležitosti a i velmi podrobná nemá obvykle více než 2 strany. Navíc spoustu věcí řeší zákoník práce a ten v případě pracovních sporů je nad různé kličky (platí, že některých práv se člověk vzdát předem nemůže). Pokud jde o smlouvu dle občanského či obchodního zákoníku, je situace jiná. Zde jde vyloženě o smluvní podmínky. Pro mne je samozřejmé, že pokud nějakou takovou smlouvu uzavírám, smluvní podmínky si přečtu. Ovšem rozdílně dle hodnoty. Nad smlouvou o splátkovém prodeji na novou lednici se budu zamýšlet méně, než nad leasingovou smlouvou na auto v řádu statisíců. A nejvíc mne samozřejmě zajímá to, co je menším textem, protože je mi to a priori podezřelé. Auto na leasing mám. Smlouva samotná je jednostránková, ale smluvní podmínky leasingu (jako součást smlouvy) jsou 4 strany drobným písmem. Nicméně celý text je stejně malým písmem. A depresím rozhodně nepropadám, to přenechávám takovým, jako je pan ParouleK.

Zobrazit celé vlákno

+24
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

28. 4. 2005 20:40, mail nemam

Hmmm zajimavy nazor,ale po precteni jinych clanku o AAA sem se definitivne rozhodl,ze si tam auto nekoupim.Za prvy tam maj vetsinu predrazenych aut v zakladni vybave a za druhy prece nepreplatim skoro 100 procent na leasingu,pojisteni,asistenci atd.Radeji si udelam vylet s nekterym z dovozcu a za nejakou tu provizi si dovezu auto ze zapadu EU,ktere bude o dost levnejsi a nebude tak opotrebovany jako auto z CR.
P.S.Jak jsme v EU,uz to neni z dovozem tak slozity.
Dekuji za pochopeni

Zobrazit celé vlákno

-3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 44 komentářů)

28. 4. 2005 20:40 | mail nemam

Hmmm zajimavy nazor,ale po precteni jinych clanku o AAA sem se definitivne rozhodl,ze si tam auto nekoupim.Za prvy tam maj vetsinu predrazenych aut v zakladni vybave a za druhy prece nepreplatim skoro 100 procent na leasingu,pojisteni,asistenci atd.Radeji si udelam vylet s nekterym z dovozcu a za nejakou tu provizi si dovezu auto ze zapadu EU,ktere bude o dost levnejsi a nebude tak opotrebovany jako auto z CR. P.S.Jak jsme v EU,uz to neni z dovozem tak slozity. Dekuji za pochopeni
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 10. 2003 6:26

Helejte, dyk i to jmeno "AAA" zni podvodnicky. To samy jako firmy z meny A1, No1, Super, a tak dale, vetsinou stojej za hovno. Brent
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 10. 2003 6:11

Tak abyste si nemyslely ze toto se nestava jenom u vas ale i v Americe a nebo hlavne v Australa od kud pisu. Jakmile zde kopite auto tak nemate zadne odvolani at je stim autem cokoliv. Na drasi ojety auta vam da autoprodejna zaruku ale kdy je nakej problem tak se z toho vykroutej and nebo to spravej levne aby to vydrzelo akorat chvily. Volat vam domu si tady nedovolej aby otravovaly ze chtej penize za ukazovani auta ktere nekoupite ale jak myle se da nejaky deposit, pak us se prodej neda rosmyslet nebo se o deposit prijde. Autoprodejny so zlodeji vsude na svete tak na ne pozor, jsou to hajzlove. Brent _ Sydney
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 9. 2003 13:16 | Locket

Můj názor je, že si za to zákazníci mohou sami. Utratit totiž v bazaru s takovou pověstí několik stovek tisíc může jen... Já nutně potřeboval přibližovadlo, něměl jsem žádnou větší hotovost, šel jsem do AAA a odjel již s vlastním vozem. Samozřejmě bylo bourané (tvrdili že ne), motor měl najeto trojnásob hodnoty uvedené od AAA, obsluha u mě viděla zájem o auto, proto byli všichni strašně ochotni, to ovšem do doby kdy jsem podepsal smlouvu. Poté jsem již z nich nedostal ani pár litrů benzínu na dojetí k ČS a samozřejmě neodstranili nedostatky, na jejichhž odstranění jsme se při prohlídce vozu domluvili. Ovšem svého cíle jsem dosáhl-potřeboval jsem auto... Moje rada: ...dobře, dobře se rozmyslete!
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 8. 2003 10:40

Chtela jsem se poradit s nekym komu se stalo neco podobneho co me: Podvedli me AAA - konkretne pretocenim tachometru o 200.000 km, prestrikanim havarovaneho auta a predelanim stitku na motoru. Toto je expertiza autoservisu, podporena soudnim znalcem. Rada pravnika a soudniho znalce je vsak se na celou zalezitost vykaslat nebot je to nadlouho a velmi tezko prokazatelne. Navic je smlouva leasingova prevedena na me bez predavaciho protokolu, nebot me to vubec nenapadlo - to znamena, ze by se s AAA musela soudit predchozi majitelka a ja tedy chtela skodu po ni. Auto se nyni temer rozpadlo a vymena brzd, spojky a rychlostni skrine stoji 20.000 Kc, ktere stejne musim zaplatit aby auto alespon fungovalo. Dejte mi prosim vedet co si o tom myslite vy nebo co je vlastne vubec realne udelat. moc dekuji za pomoc VESELA
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 1. 2002 13:05 | Vince Black/vince_black@email.cz

Mě taky dost překvapilo, že se k tomu pánové Enge a Loprais propůjčíli, i když uznávám že finanční odměna byla asi zajímavá. Co mě ale ještě víc zaráží (nebo uráží) je způsob jakým je reklama dělaná. Projev obou pánu (zvláště Tomáše Engeho; jinak si obou vážím) je naprosto křečovitý a nepřirozený (je to skoro jako kdyby jim někdo držel zezadu pistoli u hlavy a nutil je k tomu). Kdo to proboha režíroval? To neviděl ty strašné herecké/neherecké výkony? Reklamní agentury najímají spoustu neherců přes inzerát, ale tak "kamenné" projevy jsem už dlouho neviděl. Nebo to bylo přímo na zakázku AAA? Nebo jim to nevadilo? Pak by to opravdu o jejich profesionalitě hodně napovídalo ...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 1. 2002 2:17

wou to jsem netusil ze je s nima takova sranda, asi naoko budu kupovat auto abych to nasledne zrusil, ze se mi to nezda a mohl si vychutnavat hovory, nahodou dobre se pritom pohadat a zaroven se tim bavit s vedomi ze zase oni zmuzou prd - takova prilezitost se hnedtak nenajde :-)
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 12. 2001 16:03

Prosím Vás, ale AAAAuto Praha je tím známé! A Karel Loprais v tisku a televizi prohlásil, že se od toho distancuje, protože byl zneužit a bylo s ním natočeno něco jiného a jinak a potom sestříháno, a že se od toho distancuje. Byl strašně rozčílený - uvidíme, jak si to ochotnické divadlo bude za čas pochvalovat Tomáš Enge. Hrachovcová je mimo - proti té je tágo vysokoškolsky vzddělaný inteligent. To AAA, to je nejslavnější pračka (hádejte, čí a na co?). Já jsem přes ně nedávno chtěla prodat auto. Nabídli mi nenormálně hodně (ale všichni víme, že to je jenom trik, jak Vás tam s tím autem dostat - pak najdou tuhle a tamtu chybu, ze které se musí strhnout, a očekávají ve výhrůžném postoji, že si nedovolíte je poslat do háje a odjet. Nabídli to tedy, aniž by auto viděli, ale měli podmínku, že přes ně zajistím certifikát - s tím, že NIKDY neberou k prodeji auto, které jej nemá. Pokud by se podařilo prokázat, že si toto nechají zaplatit dvakrát, je to podvod a okrádání (pro Vás to nejmenší, ale když jim kape po dvou tisících od každého - a kdyby jenom to). Když jsem jim řekla do telefonu, že to raději hodím z mostu, trochu se divili a řekli, že dobře. Upozorňuji Vás, že tím to neskončilo. Oni mi volali domů tak obden asi šest neděl!!! Až mě napadlo říci, že auto už je prodané (a tím jsem to přivolala, prodalo se daleko líp a u slušné firmy). A personalistika? Ta je taky známá! Vydrží jen ti nejotrlejší. Lidi nabírají a vyhazují, když mají být prémie nebo když si dovolí kritiku - chovají se k nim strašně. Mne zajímalo u nich nabízené místo do marketingu. Sešli se se mnou, jak jsme se dohodli (co na tom, že dotyčná personalistka tam přišla bez omluvy o půl hodiny pozdě a já jsem seděla mezi rozzuřenými a odbývanými reklamujícími lidmi - bylo to velmi užitečné). Chtěla vidět mou práci, chtěla slyšet, jak bych udělala to, na co mne JAKO chtěli přijmout. Já blbec jsem jim během půl hodiny udělala návrh strategie inter. a exter. tiskkových materiálů i způsobu, jak jejich prostřednictvím oslovit zákazníky i zaměstnance a informovat je zčásti společně. Bylo prý to pro ně moc přínosné. To věřím. Kdyby si tu konzultaci objednali, tak by ji fest zaplatili. Ale neobjednali. A mně napsali, že děkují nebudou (to je div, že vůbec investovali do poštovného). Své tiskoviny teď dělají a distribuují podle mého návrhu a je mi z nich špatně. Jsou to gauneři, gauneři, gauneři. Jestli někdo neví, co jsem tím myslela, tak jsem tím myslela, že to jsou gauneři.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 11. 2001 8:53 | Jarka

Do AAA nemá smysl nabízet auto k prodeji. Bratr tam přijel nabídnout své auto, nabídli mu 30tisíc., aniž by se na auto vůbec podívali, jen listovali ve svých "tabulkách", kde je zajímal jenom rok výroby a výkon auta. Samozřejmě ho tam nenechal a za 14 dní ho prodal za 75tis.! A co se týká fluktuace zaměstnanců - je tam obrovská, jedna známá tam byla zaměstnaná měsíc a pak ji vyhodili, aniž by udělala nějaký přestupek a své jednání jakkoliv zdůvodnili. Prostě to bylo ve zkušební době a basta!
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 11. 2001 11:52 | rozumdohrsti

Ano, souhlas. Lépe to snad už ani nešlo popsat. Dostali jsme se na kost problému, tedy na rodnou českou hroudu, z které se stává v mnoha podnikatelských odvětvích území divokého západu. Tak se například aklimatizovaly některé zahraniční auditorské společnosti podnikající ČR. Žádná odpovědnost, dobré jméno fungující v cizině je úplně neznámý pojem, lobbing pro nepřehlednost zákonů a hlavně tučná odměna! To už je ale jiné kafe. Díky za diskuzi.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 11. 2001 11:31

Opět jsou to ale 2 různé věci. Jedna, zda jsou zákony kvalitní a druhá, zda je dobrá vymyhatelnost práva a není možno zákony obcházet. Obávám se, že různí "chytráci", snažící se obalamutit spotřebitele různými kličkami jsou všude. Ale na Západě, kde v kapitalistickém prostředí žijí nepřetržitě, jsou ale lidé na toto více zvyklí a mají jistou ostražitost "v krvi". Takže ve smluvních vztazích je to i o dobrých mravech. O tom, zda si firma troufne riskovat své dobré jméno neseriozním jednáním se zákazníky. Zatím to ale vypadá tak, že i mnohé "zavedené" zahraniční firmy se přizpůsobují možnostem "divokého východu" a snaží si zlepšit zisky způsobem, který by jim "domaů neprošel. Tím nemyslím AAA, ta je zjevně ušita právě účelově na oškubávání zákazníků. Očekávám, že až to tady nebude procházet, sbalí si majitel svůj zisk a posune se dále na východ. Od vstupu do Unie očekávám tedy právě to, že konečně náš parlament bude dotlačen k tomu, aby kvalita našich zákonů, resp. celého právního systému, byla alespoň na dolní hranici úrovně právního systému zemí Společenství. Na nás ale i potom zůstane, zda budeme stále sedat na lep podvodným zásilkovým službám, direkt marketingovým obchodníkům a překupníkům typu pana Dennyho. I potom zůstane pravidlem, že "za blbost se platí".
+23
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2001 10:34 | rozumdohrsti

Nikdo se nemůže vymlouvat z povinnosti řádného přečtení smlouvy. Za tím si stojím na 100%. Má odpověď se ale týkala situace, kdy tu máme na jedné straně zákony, které se dají velmi bravurně obcházet a umožňují komplikované znění smluv (tj. jeden odstavec něco jednoznačně zaručuje a další tři skryté v různých oddílech smlouvy nejen ruší ten jeden odstavec, ale zasahují do dalších) a na straně druhé klienta (zákazníka), který s potřebným právním zázemím nedisponuje. Jistě cítíte, že v takovém prostředí nemá klient šanci. Velmi to připomíná situaci okolo kampeliček. Nikdo se nedivil vysokým úrokům, nikdo se nezabýval právním rámcem. Pokud i v tomto případě říkáte....chce to číst smlouvy, pak již pouze dodám otázku. Máte přesně představu, jaké právní změny přinese vstup do EU? Jste si jist, že Vás žádná zahraniční společnost nenachytá??
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 11. 2001 9:55 | Posleda/posleda.cz

Směšujete 2 různé věci. Pokud byste mne chtěl zaměstnat a předložil mi smlouvu takovou, jakou uvádíte, vůbec bych se jí nezabýval a šel hledat práci k někomu normálnímu (nebo, chcete-li serioznějšímu). V pracovní smlouvě jsou podstatné 3 náležitosti a i velmi podrobná nemá obvykle více než 2 strany. Navíc spoustu věcí řeší zákoník práce a ten v případě pracovních sporů je nad různé kličky (platí, že některých práv se člověk vzdát předem nemůže). Pokud jde o smlouvu dle občanského či obchodního zákoníku, je situace jiná. Zde jde vyloženě o smluvní podmínky. Pro mne je samozřejmé, že pokud nějakou takovou smlouvu uzavírám, smluvní podmínky si přečtu. Ovšem rozdílně dle hodnoty. Nad smlouvou o splátkovém prodeji na novou lednici se budu zamýšlet méně, než nad leasingovou smlouvou na auto v řádu statisíců. A nejvíc mne samozřejmě zajímá to, co je menším textem, protože je mi to a priori podezřelé. Auto na leasing mám. Smlouva samotná je jednostránková, ale smluvní podmínky leasingu (jako součást smlouvy) jsou 4 strany drobným písmem. Nicméně celý text je stejně malým písmem. A depresím rozhodně nepropadám, to přenechávám takovým, jako je pan ParouleK.
+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2001 9:25 | rozumdohrsti

Odpověď panu Posledovi/posleda.cz: Škoda, že Vás nemohu zaměstnat. Dostal by jste 50 stránek pracovní smlouvy s různými háčky. Po několika denním zkoumání (je to přece tak lehké si něco pořádně přečíst) pochopíte, že si musíte zaplatit právníka, který Vám za tučnou provizi sdělí, že tato smlouva je pro Vás absolutně nevýhodná. A že bohužel okolní prostředí nejen umožňuje, ale stále toleruje takovéto podnikatelské aktivity. Tento postup budete absolvovat všude kam vlezete. Všude budete číst knihové smlouvy a lámat si hlavu, kde že je ten háček, který z Vás udělá blbce. Přeji Vám šťastný život. Hlavně nepropadněte depresi a ponechte si svou svéprávnost.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 11. 2001 12:13

Kupoval jsem u AAA auto - zkušenost je TOTÁLNÍ DĚS !!!! Auto po mesíci mělo tolik závad a poruch, že bylo vyloučeno technickou kontrolou z provozu. Celková oprava se nakonec vyšplhala na cenu nového auta. Hovořím o koupi automobilu Škoda Felicia.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 11. 2001 12:00 | Otto Schleiger

Naprosto souhlasím, prošel jsem něčím podobným. Od prvního kontaktu do posledního stihla cena auta klesnout zhruba o 20%. V jiném bazaru jsem pak auto prodal za stejnou cenu, jakou AAA nabídli původně. Prostě se snaží lidi oblafnout a odrbat je, kde to jde.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 11. 2001 7:59

prodej auta do AAA probiha tak, ze po telefonu nabidnou 100, na miste 90, ale nevedi jestli to sef schvali, sef to neschvali a nabidne 80 a jeste objevi dalsi zavadu, takze 75. Vysledkem divadla je cenna informace o tom, za jakou cenu auto v zadnem pripade NEPRODAVAT.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 11. 2001 20:03 | TGP

Pro zajimavost - třeba Enge si nechává za něco podobného platit 600,000 až dva miliony podle toho, jak se rozhodne Charouz. Za ty prachy se svědomí klidně trochu potlačí...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 11. 2001 18:49 | posleda

Nevím, čím jsem si vysloužil takovou reakci ohledně změn v obchodním rejstříku (jen jsem odkazoval na zdroj údaje). Ani internetový obchodní rejstřík samozřejmě nemusí zaznamenávat změny v horizontu dnů, ale má jednu zásadní výhodu. Lze se v něm podívat na úplné výpisy - tedy i s úplnou historií firmy, vlastníků, jednatelů atd, případně najít všechny firmy spojené s jednou osobou. V případě p. Dennyho velmi zajímavé čtení. Jinak pokud jsou spokojeni alespoň ti, kteří bazaru dodávají, pak určitě není nespokojenost 99%. A jak je z ohlasů vidět (pokud ty "spokojené" nepsal povinně někdo ze zaměstnaců), mají i jisté procento návratnosti kupujících. Rozhodně zatím nezkrachovali.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 11. 2001 15:47

Docela jsem se zasmál. Víte jak dlouho trvá změna v obchodním rejstříku? Dělal jste to někdy? Víte kolik zaplatíte za změnu do několika dnů? Víte, že vůbec nemusí souhlasit obch. rejstřík se skutečností? Zapomněl jste na jeden velkej bordel s tímto spojenej. Za další, pokud provedete průzkum mezi lidmi, vyjde vám ta samá statistika jako zde, 99 % nespokojených zákazníků. Jediní spokojení jso ti, kteří do AAA ty vraky prodávaj a oni je vezmou do prodeje.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ludmila Müllerová

politička

Jiří Paroubek

politik

Ludmila Müllerová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Jiří Paroubek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services