Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jakub Havrlant
podnikatel a investor
Petr Sýkora
podnikatel, Dobrý anděl
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Aerolinie: nikdy nebylo tak špatně
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
4. 10. 2001 11:51, TGP
Je pravda, že lety na krátké vzdálenosti jsou často dražší než na ty delší. Třeba Londýn přijde tak na 8-12,000 a New York tak na 12-15,000.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
4. 10. 2001 10:33, Baronlempl
1) Nikdy není tak zle, jak to zpočátku vypadá. Paniku (po každé katastrofě) v prvních dnech zdvojnásobí sdělovací prostředky. Potom se přidali sami letečtí přepravci. Krize v letecké dopravě existovala jednoznačně již před 11. 9. 2001. Nyní se snaží z neštěstí vyždímat, co se dá, vlády jsou zblblé a dávají. 2) Svět je komunikačně dokonale propojen. Proč duté makovice tolik létají a na místě předají pokyn, který tam po internetu mohl být ihned? To nevím. Proč sumity (MMF, G7) pomazaných hlav neprobíhají formou videokonferencí? Nebo mají potřebu prskat si do ksichtu při osobním klábosení? 3) Toto neštěstí vnese do letecké přepravy celosvětově pořádek. Zvýší se jistě ceny, dojde k další koncentraci, nebudou tady poletovat majitelé šesti letadel. Pokud se souběžně zvýší i bezpečnost, bude dobře, znovu se bude létat.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 20 komentářů)
8. 10. 2001 18:00 | tomhampl
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 10. 2001 17:47 | Petr Novák
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 10. 2001 9:16 | pjt
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
6. 10. 2001 12:30 | Baronlempl
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 10. 2001 15:44 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 10. 2001 15:33 | Karel Novotný
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 10. 2001 14:32 | Mirek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 10. 2001 14:30 | Mirek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 10. 2001 10:40 | Ing.Stekl
5. 10. 2001 9:59 | Ron
4. 10. 2001 16:35 | Mirek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 10. 2001 15:51 | Baronlempl
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 10. 2001 13:02 | Mirek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 10. 2001 11:51 | Honza Hrubý
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 10. 2001 11:48 | TGP
4. 10. 2001 10:33 | Baronlempl
4. 10. 2001 10:29 | Mirek
4. 10. 2001 9:44 | TGP
4. 10. 2001 9:40 | AAA
4. 10. 2001 8:55 | pjt