Podzim je tu a pořád nic

Marketingově nejefektivnější část roku je tu. Na sklonu (spíše nesklonu) k investování se ale nic nezměnilo. Za týden poklesl majetek ve fondech opět bezmála o miliardu korun.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

25. 9. 2001 17:19, žabák

Amater není až tak hloupí. Některé akcie jsem již nakoupil a další mám v plánu. Nezapomínejte na akcie zbrojařských firem z Francie, Itálie, Velké Británie, ale i jiné. Za pár týdnů si o tom můžeme popovídat.

Zobrazit celé vlákno

+3
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

27. 9. 2001 7:12

Pan Baron je bývalý lampasák, tak ví co dělá.

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 41 komentářů)

28. 9. 2001 13:27 | Baronlempl

Vážený Karle Večeřo! Reálný socialismus a reálný kapitalismus jsou tak nepatrné časové zlomky existence lidstva, že je úplně zbytečné přemýšlet, která varianta je správná a která ne. Nepatrnost tohoto časového úseku si můžete představit asi takto: pokud člověk žije 60 let a 8 hodin denně spí, jedná se asi o 100 mrknutí oka. Takže pene, rozumní v klidu žijí. Ostatní zkoumají, jak hodnotit oněch 100 mrknutí oka. Z dosavadní historie lidstva není dokonce vůbec jasné, zda je lepší diktatura nebo demokracie. Inteligenti pochybují, blbcům je vždy všechno jasné...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2001 19:42 | zevloun

Vznešeně intektuální. Sledoval jste záplavy na Moravě ? Volba Sophie má má hlubší záběr. Vy jste žil na Marsu nebo jiné komunitě ? Jak jste přežil minulá léta ?? Podstata je, zda je člověk svině od narození nebo zda je schopen lidských činů. Toto kriterium vůbec nemá nic společného s odborným náhledem. A navíc - akademici se většinou mýlí.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2001 19:25 | TGP

Pravá Sophiina volba reálného socialismu: duše nebo chleba?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2001 19:17 | TGP

Aspoň umí analyzovat trh na rozdíl od těch rychlokvašek, které jsou dnes a denně v televizi a v pátek říkají opak toho, co říkali v pondělí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2001 19:04 | zevloun

Tento pohled jsem nezvýraznil , souhlasím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2001 19:00 | zevloun

A proč nám to sdělujete ? Čím jste byl Vy ? Každý režim potřebuje svině a čestné lidi. Vy si myslíte, že tyto nálepky nelze dát i na dnešní borce ?? Všímejte si názorů a jejich důsledků, zbytek nechte koňovi, Vaše hlava na to zřejmě nestačí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2001 18:59 | Josef Nováček

Krásně řečeno, Barone!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2001 17:53 | zevloun

Proč Vás tak iritují ekonomičtí nedoukové ? Já nesouhlasím tak příliš s Vašimi šmudlankami, protože to se odvíjí od charakteru toho kterého prodejce a image firmy, pro kterou pracuje, ale jinak si na rozdíl od ostatních myslím, že v českém prostředí až tak velký žvanil nejste. Ono jde jenom o to, jakým IQ kdo vládne a jak je asertivní k jiným názorům, než které chce slyšet. Problém je v tom, že dnešní mladí považují stáří za neduh a na rozdíl od primitivních národů si zkušeností stáří neváží. Ještě totiž nedomysleli, jak se k nim pod jejich výchovou zachovají jejich děti a pak si myslím, že jim oči pro pláč nezbydou. Dnešní škatulkování ty jsi soudruh já nejsem soudruh je velmi dětinské. Moje zkušenost říká, že největší kurvy byli ti, kteří se dnes ohánějí tvrzením Já jsem v KSČ nikdy nebyl. Buďte dále svůj, jste zajímavý.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2001 10:18 | Miso S.

To potvrdzuje len to, ze aj medzi "profi" vojakmi su ludia rozumni a hlupi. Ostatne ako vsade inde.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2001 9:18 | Baronlempl

Vážaný pane! Jsem rád, že alespoň někdo dokáže sledovat moje příspěvky v kontextu. Blbečci se trápí čím jsem byl, kdo jsem... Lampasák jsem byl, byl jsem jím rád a dobrovolně - ze zištných důvodů - odmítl jsem totiž tenkrát jako technik oddělení neutronové fyziky Výzkumného ústavu jaderné fyziky v Řeži u Prahy dělat svobodného občana za 890,- Kčs čistého a stal se radši částečným nevolníkem za pětinásobek průměrné mzdy ve státě. Odsloužil jsem 20 let, tedy pouze přesně tolik, abych získal nárok na příspěvek za sužbu. Vážení, již v roce 1970 jsem se choval silně tržně. Proto mám takový náskok před čerstvými absolventy ekonomické průmyslovky a zahraničních stáží, které absolvovali především kvůli dietám...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 9. 2001 7:12

Pan Baron je bývalý lampasák, tak ví co dělá.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 9. 2001 15:14 | Miso S.

Asi pred mesiacom som tu v diskusii cital nazor pana Barona. Neviem ci si na to niekto spomenie. Bolo to nieco v tomto duchu:
"Teraz je vhodna doba na investovanie do akcii. Investovat treba postupne v priebehu niekolkych mesiacov. Mocni tohto sveta donutia zanedlho Busha vyvolat lokalny vojensky konflikt a akcie budu potom rast."
Obcas o tom premyslam, podla moznosti aj investujem. Zo zaciatku som Vas podcenoval, teraz uz nie.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 9. 2001 10:14 | Pepík

Zase jeden blbeček z města, který si myslí, že na venkově je idylka. Bez auta se normální člověk (lékař, nákupy, úřady ) na venkově neobejde. A to prase a slepice také musí něco žrát. A topit jenom chrastím a šiškami z lesa? Z vlastní zkušenosti vím, že život na venkově je podstatně dražší než ve městě.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 9. 2001 17:30 | Baronlempl

V první větě dvě chyby, z toho jedna hrubá. K problému: Aby jste výhodně koupil akcie zbrojařských firem, muselo by to být 10. 9. 2001. Nyní je již můžete koupit pouze nevýhodně. To je logika, pane. Logika je věda...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 9. 2001 17:19 | žabák

Amater není až tak hloupí. Některé akcie jsem již nakoupil a další mám v plánu. Nezapomínejte na akcie zbrojařských firem z Francie, Itálie, Velké Británie, ale i jiné. Za pár týdnů si o tom můžeme popovídat.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 9. 2001 12:30 | David Janovský

Co se týče amerických firem, tak myslím, že ne. Tam je totiž obchodování s pochybnými státy poměrně tvrdě regulováno, v situaci, kterou zmiňujete, by trpěly především evropské zbrojovky a čínské firmy, které řadu zbraní vyrábí v licenci evropských firem. Americkým firmám by naopak konflikt mohl prospět, protože USA bude bezpochyby podporovat spřátelelé osoby (v případě Afghanistánu třeba Severní alianci bojující proti Talibanu) - včetně dodávek zbraní. Takže proč ne, zbrojovky pravděpodobně zaznamenají větší zakázky. Nečekám ale, že jejich akcie poletí nahoru o desítky procent.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 9. 2001 11:28

Člověče, vyvarujte se při investování unáhlených závěrů. Někde jste se dočetl, že akcie zbrojního průmyslu šly nahoru? Asi ano, jinak by Vás to snad ani nemohlo napadnout. Zachovejte chladnou hlavu a své peníze NIKDY neinvestujte do jediné branže jen proto, že jste si přečetl někde nějaký článek. Investujte šířeji, asi tak, jak to radí někde pode mnou kolega Baronlempl. Jste pravděpodobně jedním z dlouhé řady investorů, kteří "dokáží" časovat trh přesně dle Murphyho zákonů: nakoupí na vrcholu a prodají v hlubokém propadu. Ono reklamní "následuj instinkt" platí jedině když někoho balíte na jednu noc. Jinde se to nevyplácí. A u té krátkodobé známosti to také obvykle nedopadá moc dobře.:-) Držím palce. BTW: tak mě napadá (bez hlubší znalosti a analýzy), že zbrojní průmysl na tom teď je s cenami akcií asi dobře. Ale co se stane, až jim Bush zatrhne obchodování s podivnými státy? Pak si troufám tvrdit, že půjdou dolů. Je tu někdo, kdo okomentuje můj názor?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 9. 2001 16:08 | amater

Neznáte někdo nějaký sektorový fond se zaměřením na zbrojní průmysl? Mohla by to být teďka dobrá investice, nebo máte jiný názor?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 9. 2001 16:02

Máte pravdu. Jenže ti penzisté jsou vlastně na dovolené stále. Čistý vzduch, pěkná příroda, klid a pohoda. Kvůli tomu tam přece každý pátek vyjíždíme, ne?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 9. 2001 14:53 | pjt

Z prikladu, ktere uvadite jedine, s primhourenim oka, Akro Eurotech. Ostatni jsou broad base fondy (od Sumavy k Tatram) Specializovane produkty jsou trba smallcaps s americkym fokusem, americke pharmacie atd..
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/3

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ivo Ulich

bývalý fotbalista a podnikatel

Miroslav Kalousek

politik

Ivo Ulich
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Miroslav Kalousek
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services