Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Pavel Turek
manažer a podnikatel
Kateřina Jirásková
finanční ředitelka PPF
66,67 %
z 3 duelů
100,00 %
z 2 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Americké aerolinky - krach!
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
20. 9. 2001 16:29, TGP
ČTK: Britská letecká společnost British Aiways Plc, která je největším leteckým dopravcem v Evropě, sníží v důsledku teroristických útoků ve Spojených státech počet zaměstnanců o 5200 osob. Zároveň chce zredukovat počet letů o deset procent a stáhnout z oběhu 20 letadel. Uvedla to agentura Reuters. Na začátku měsíce již společnost zveřejnila, že do konce letošního roku propustí 1800 zaměstnanců. Důvodem tehdy bylo hlavně celosvětové oslabení, především v USA. Tragické události z minulého týdne jsou však příčinou dalšího a dramatičtější snížení stavu, uvedli představitelé společnosti.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
19. 9. 2001 11:17, TGP
Dlouhodobě se sice 30% vytížení nedá vydržet, ale nějakou dobu ano. Řada US linek nemá vytíženost přes 50-60%, nezapomínejte, že je to pro ně něco jako vlaky pro nás. Větší problém je plánování cash flow: zatímco výdaje jsou stále stejné, tržby klesly v podstatě na nulu. Aerolinky proto musí sahat do svých zásob a nemají je čím doplňovat. A to je to největší riziko.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 20 komentářů)
23. 9. 2001 16:33 | TGP
20. 9. 2001 16:31 | TGP
Letecké společnosti ve svém plánu, který byl předložen Kongresu o několik hodin dříve, uvádějí, že někteří přepravci budou bez federální pomoci čelit bankrotu. Požadují přitom státní pomoc 17,5 miliardy USD, když ještě předtím hovořily o 24 miliardách dolarů.
Podle jednoho z představitelů státní administrativy, který si nepřál být jmenován, odpovídá pět miliard USD odhadům leteckých společností na krytí ztrát přímo spojených s úterní katastrofou. S výhledem na garanci půjček bude Kongres seznámen později.
Státní administrativa také informovala Kongres, že prezident George Bush plánuje použít tři až 40 miliard USD z plánu krizového financování, schváleného Kongresem po tragédii, na finanční pomoc pro zvýšení bezpečnosti letišť a letecké přepravy.
20. 9. 2001 16:29 | TGP
19. 9. 2001 12:55 | Boucek Antonin
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 9. 2001 12:51 | Boucek Antonin
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 9. 2001 11:27 | Michal Schenk
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 9. 2001 11:17 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 9. 2001 17:55 | www racek, raceka@post.cz
proč ty nešťastné lety měly vytížení na 30% . to se přece nemůže nikomu vyplatit? doprava se podporovat musí. je krví každé ekonomiky a bez ní ekonomika bídně zahyne. asi větší užitek by bylo vrazit těch 40 mld. do letecké dopravy (i bezpečnosti) a ne stavět znovu, v dnešní době pomalu zbytečné mrakodrapy. ale s tím si poradí jistě usa sami a dobře. teď jen, abychom nezahubili čsa stejně jako námořní plavbu.
www racek, raceka@post.cz
18. 9. 2001 17:54 | jozka, @razdva.cz
18. 9. 2001 17:16
17. 9. 2001 18:11
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 9. 2001 14:02 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 9. 2001 12:59 | Boucek Antonin
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 9. 2001 8:48 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 9. 2001 17:51
15. 9. 2001 22:48
15. 9. 2001 18:49 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 9. 2001 18:37 | TGP
15. 9. 2001 18:10 | Emil Hájek
15. 9. 2001 17:27 | Martin Pásek