Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Vejtřaska, embéčko, Avia, Tatra. Jak se vyznáte v historii českých aut?
Vyzkoušejte si, jak znáte auta, která bychom dneska mohli označit označit za ikonická....více
Dvacet nejprodávanějších léků v Česku. Projděte si letošní žebříček
Které léky Češi nejčastěji kupovali v prvním čtvrtletí roku 2025? Přinášíme přehled 20...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jakub Havrlant
podnikatel a investor
Radim Jančura
podnikatel, Student Agency

50,00 %
z 20 duelů

50,00 %
z 18 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: O obru a trpaslíkovi
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
6. 9. 2001 14:59, Gabina3
Mohu potvrdit, že nepovažujeme toto hodnocení za „pomstu“ serveru Peníze.cz a důvody, které uvádí pan Prouza jsou skutečné.
Ing. Gabriela Řezníčková, web manager ČP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 19 komentářů)
6. 9. 2001 15:03 | Gabriela Řezníčková, Ing. mailto:GReznickova@cpoj.cz
6. 9. 2001 14:59 | Gabriela Řezníčková, Ing. GReznickova@cpoj.cz
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
5. 9. 2001 23:12
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 9. 2001 9:04 | Milan Toušek, Ing.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 9. 2001 8:54 | Milan Toušek, Ing.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 9. 2001 2:45 | Karel Novotný
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 9. 2001 23:40 | Michal Čížek
1. 9. 2001 22:45 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 9. 2001 20:46 | Petr Dujanec
Jiste se tento prvek objevi i v hodnocení jiných webů - zejména těch platících ...
Viz konec stránky s hodnocením ČP ... "Chcete si sjednat cestovního pojištění? Navštivte naši novou sekci online prodej a za pár minut můžete vyrazit cesty!"
1. 9. 2001 19:52 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 9. 2001 18:32 | TGP
31. 8. 2001 18:32 | marketer
31. 8. 2001 11:29
31. 8. 2001 10:13 | Bedřich
31. 8. 2001 10:02 | Zbyněk Kubík
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
31. 8. 2001 9:55 | TGP
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
31. 8. 2001 8:22 | Leoš Bárta - autor
Už několik let žijeme v prostředí, které je svou podstatou předurčeno k tomu, aby nabízelo možnost výběru. To, co je opravdu kvalitní – a Česká pojišťovna se svými produkty patří k tomu nejlepšímu, co u nás v téhle oblasti máme – zcela zbytečně ztrácí „body“ jenom proto, že zatím jen pomalu začíná respektovat zákonitosti a specifika jedné z nejdůležitějších marketingových platforem zítřka. A tím internet přes své dílčí neúspěchy a občasná zaváhání nade vší pochybnosti je.
31. 8. 2001 8:20 | urubkova
31. 8. 2001 0:26 | TGP