O obru a trpaslíkovi

Leoš Bárta | | 31. 8. 2001 | 19 komentářů
Podle objemu předepsaného pojistného za rok 2000 se zcela jednoznačně drží na 1. místě na českém trhu Česká pojišťovna. To překvapí opravdu jenom málokoho. Jenže ono se správně říká, jsi-li obrem ve svém povolání, hleď, abys nebyl jinde trpaslíkem.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

6. 9. 2001 14:59, Gabina3

Mohu potvrdit, že nepovažujeme toto hodnocení za „pomstu“ serveru Peníze.cz a důvody, které uvádí pan Prouza jsou skutečné.
Ing. Gabriela Řezníčková, web manager ČP

Zobrazit celé vlákno

+15
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 19 komentářů)

6. 9. 2001 15:03 | Gabriela Řezníčková, Ing. mailto:GReznickova@cpoj.cz

Dámo a pánové porotci, děkuji za provedené hodnocení a vaše názory, neboť jak známo, kritika je jedním z motorů pokroku a změny. Těší mě, že jste nalezli pozitiva našich stránek, je to pro nás velké povzbuzení. Nedostatky, které jste na našich stránkách komentovali, si ve většině případů uvědomujeme. Jak odhalil jeden z porotců, nacházíme se v období, kdy budeme výrazně měnit náš web a větší úpravy tak trochu odsouváme až do jeho budoucí podoby. Ohlasy jak klientů, tak vaše samozřejmě pečlivě sledujeme a velmi často jsou impulsem k úpravám, ať už navigace, obsahu, či funkcionality (takže např. výroční zprávy roku 2000 se dočkáte velice brzo, tištěná veze je na světě 2 týdny). Je snad jen překvapující výrazný rozdíl mezi hodnocením pana Bárty a ostatními porotci. Ing. Gabriela Řezníčková, web manager ČP
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 9. 2001 14:59 | Gabriela Řezníčková, Ing. GReznickova@cpoj.cz

Mohu potvrdit, že nepovažujeme toto hodnocení za „pomstu“ serveru Peníze.cz a důvody, které uvádí pan Prouza jsou skutečné. Ing. Gabriela Řezníčková, web manager ČP
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 9. 2001 23:12

Ouha. Jak jste přišel na to, že ostatní pojištění se musí uzavírat písemně? Naopak, právě povinné ručení to má jako jediné v (speciálním) zákoně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 9. 2001 9:04 | Milan Toušek, Ing.

Ještě jsem zapoměl. Co by mohlo být na on-line sjednání navíc? Myslíte další možnosti pojistných produktů? Kolego bohužel. V době, kdy neexistuje el. podpis (resp. neexistuje akreditovaný) a zákon o pojišťovnictví u určitých produktů přímo vyžaduje podpis zákazníka příp. vyplnění a ověření např. zdravotního dotazníku (viz. životní pojištění). Bylo by tedy on-line sjednávání těchto produktů "nošením dříví do lesa" a stejně by bylo nutné člověka "hnát" nekam na pobočku k podpisu. Cestovní pojištění a Povinné ručení je sjednatelné proto, že není nutná osobní návštěva a podpis a tento je možné "nasimulovat" platbou tj. když klient zaplatí je z právního hlediska neoddiskutovatelné, že pojištění opravdu chtěl sjednat. To jen, že on-line sjednání pojištění není totéž co třeba prodej knih na inetu.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 9. 2001 8:54 | Milan Toušek, Ing.

Já Váš názor nesdílím. Prověřil jste si poté, co Vám to ani na dva pokusy nešlo, kde byl problém? Stránky se Vám nenačetly? Načetly a nešlo uzavřít? Pokusil jste zjistit proč to bylo než jste takto hodnotil? Já vím, že bežný zákazník ... ale proč to většině jde a Vám ne? Není problém na Vaší straně? Jste o tom přesvědčen, když píšete takto negativně?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 9. 2001 2:45 | Karel Novotný

Mslím, že to naopak bylo správné. Jako klient to zkusím jednou nebo dvakrát a pak už se na to vykašlu. POkud něco nefunguje, tak to prostě nefunguje a dost. No a s tím rozsahem a možnostmi bych to zase tak nepřeháněl, mohlo by tam toho být mnohem víc.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 9. 2001 23:40 | Michal Čížek

Pane "autore" doufám že tím "ani po několika pokusech" nemyslíte ty dva pokusy po 22 minutách jak uvádíte. Doufám že jste tu největší a nejlépe vymyšlenou část webu české pojišťovny nevynechal jen kvůli dvěma nezdarům! Protože jestli něco na webu české pojišťovny stojí za uznání, pak je to právě jejich systém on-line pojištění. Myslím si že jeho rozsah a možnosti nemají na našem webu konkurenci a právě o tuhle nejzajímavější část jste nás ve své "recenzi" ošidil !!!
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 9. 2001 22:45 | TGP

Vážený pane Dujanče, děkujeme za pochvalu naší kreativity. Ano, máte pravdu, celou soutěž s hodnocením webů jsme připravovali a provozovali více než půl roku jen proto, abychom tímto promyšleným a vysoce účinným způsobem upozornili na naši novou sekci online prodej cestovního pojištění. S potěšením Vás mohu informovat, že výrazný úspěch této propagace nám během několika dní vynesl závratné sumy. Omlouvám se za ironii, nyní opravdu vážně. Pokud si projdete veškerá předchozí hodnocení od poloviny března letošního roku, kdy jsme s hodnocením webu začali, zjistíte, že nejde o první kritický pohled na nějaký server. A co se týče online prodeje cestovního pojištění České pojišťovny - s ČP jsme samozřejmě jednali, ta ale nyní připravuje nový systém online prodeje a mimo svůj server hodlá nabízet až tento nový systém. Pokud vše půjde tak, jak má (velké ale u každého IT projektu :-), budete si moci cestovní pojištění České pojišťovny přes Peníze.CZ uzavřít ještě před zimní lyžařskou sezónou. S úctou, Tomáš Prouza, ředitel Peníze.CZ
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2001 20:46 | Petr Dujanec

Vložit upoutávku na novou sekci serveru Penize.cz - on-line prodej cestovního pojištění konkurenčních pojišťoven - pod nepřiliš lichotivé hodnocení on-služeb webové prezentace Česke pojišťovny mi přijde trefné... Že by satisfakce za to, ze pojišťovna není partnerem serveru?
Jiste se tento prvek objevi i v hodnocení jiných webů - zejména těch platících ...

Viz konec stránky s hodnocením ČP ... "Chcete si sjednat cestovního pojištění? Navštivte naši novou sekci online prodej a za pár minut můžete vyrazit cesty!"
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 9. 2001 19:52 | TGP

O penězích je úplně všechno :-)
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 9. 2001 18:32 | TGP

To rozdělení do kategorií se Vám hodně povedlo. Gratuluji.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 8. 2001 18:32 | marketer

Už to tady pomalu není o penězích.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 8. 2001 11:29

Myslím, že je to vážně doře udělaný!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 8. 2001 10:13 | Bedřich

Jasné a přehledné. A užitečné!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 8. 2001 10:02 | Zbyněk Kubík

Myslím, že je to výrazně lepší formát, je to mnohem přehlednější a hlavně mám pocit, že se budou pořád hodnotit stejné věci. U předchozího se občas hodnotila jedna věc a občas zase něco úplně jiného. Tohle je mnohem komplexnější.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 8. 2001 9:55 | TGP

Naprosto spouhlasím. Ale většině lidí na marketingu firem to ještě nedošlo. MOžná je to generační otázka, kdoví?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 8. 2001 8:22 | Leoš Bárta - autor

Zjistil jsem, že po redakčních úpravách není závěr mého článku uveřejněn celý. Dovolte, abych chybějící závěrečný odtavec uveřejnil alespoň zde:
Už několik let žijeme v prostředí, které je svou podstatou předurčeno k tomu, aby nabízelo možnost výběru. To, co je opravdu kvalitní – a Česká pojišťovna se svými produkty patří k tomu nejlepšímu, co u nás v téhle oblasti máme – zcela zbytečně ztrácí „body“ jenom proto, že zatím jen pomalu začíná respektovat zákonitosti a specifika jedné z nejdůležitějších marketingových platforem zítřka. A tím internet přes své dílčí neúspěchy a občasná zaváhání nade vší pochybnosti je.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 8. 2001 8:20 | urubkova

Myslím, že se novému panu hodnotiteli podařilo minimálně udržet laťku, co nastavila paní Pecharová. Jsem zvědavá, jak v jeho přísném hodonocení obstojí můj favorit ;-).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 8. 2001 0:26 | TGP

Nová forma hodnocení se mi hodně líbí, je mnohem přehlednější a strukturovanější než ta původní. Jinak souhlasím s tím, že informace o pobočkách jsou výborné, ale pokud nefunguje online prodej, tak pro mě hodnota webu padá k nule - už napořád ji budu mít zafixovanou jako něco nespolehlivého - a to u pojišťovny není právě nejlepší vizitka :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Matějovský

podnikatel, Povlečení Matějovský

Karel Komárek

podnikatel, KKCG

Zdeněk Matějovský
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Karel Komárek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services