Vysokoškolákem za pár dní, aneb jak se dělá reportáž

Myslím, že většina lidí někdy přemýšlela, jaké by to asi bylo být právníkem, doktorem, ekonomem ... Jenže to by znamenalo být přijat na danou školu, vystudovat ji a pak najít odpovídající zaměstnání. Někteří z nás by skončili hned u prvního bodu, někteří ne. Někdo jde a studuje, někdo ze strachu, že poté nenalezne odpovídající zaměstnání, raději studuje jiný obor, přeci jenom člověk musí rozhodnout, co bude dělat následujících 5 let. Nebo ne?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 10. 2003 22:42

Mozna k tomu, abyste mohla delat praci, ktera Vas tesi. Nikdo Vas jiste nenutil, abyste zustala na VS jenom proto, ze jste vystudovala VS. I s lekarskym diplomem se prece muzete stat treba veleuspesnou obchodnici se zeleninou. Ovsem skoro zadny zelinar na svete nema na to, aby delal Vasi praci - a mimo jine by k tomu potreboval prave vysokou skolu. Odhadoval bych, ze dneska nedovazite zeleninu z Belgie prave proto, ze je pro Vas Vase prece jen o fous zajimavejsi nez kvetak a mrkev.

A mozna taky, ze kolega pred Vami by na VS sel znovu. Ale ne kvuli tomu papiru s razitkem, ale proto, ze se na te skole treba neco naucil. Ano, i to se na VS obcas stava, jak jsem sam zjistil. Pravda, vzato striktne, skola de facto neuci a co umime, naucili jsme se z vetsiny sami (ty knihy za nas prece nikdo neprecetl a ty diplomky jsme taky napsali my), ale skola nam v tom jiste pomohla.

Zobrazit celé vlákno

+74
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 8. 2001 14:08

Tak kdo Vám teda dal ty kopie-tisková mluvčí nebo vedoucí vyšetřovatelů? Proč jste tedy hnala na to Slovensko o všem podrobně informavat případné další pachatele? Pokud bych v těch proč trochu pokračoval, pustíte na svou obhajobu zase další věci, které by jste říci neměla a které jste určitě slíbila že neřeknete (viz ta kopie). To ale není smyslem mého příspěvku. Mám dojem že jste nepochopila co se Vám tady snažil AktaX naznačit-odkrývaní špinavých záležitostí nelze využít ke svému zviditelnění. A ten úvod měl ukázat, že pokud to neuděláte a nedokážete lecos skousnout tak Vás ta protistrana brzo smete.

Zobrazit celé vlákno

-7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 128 komentářů)

22. 8. 2001 13:47

Po přečtení celé reportáže, která určitě na internetu nebyla tak zdařile odvedená jako v televizi ,musím reagovat na poznámku Dagmar. Souhlasím totiž s tím, že ve vyspělé demokratické zemi není rozhodně možné uveřejňovat jména vyšetřovaných v průběhu důkazového řízení. Myslím, že se o tom mluví jako o principu neviny. Souhlasím s Janou a vůbec se mi nelíbí Dagmařina NAPROSTO nevhodná agresivní poznámka. Myslet si něco jiného Vás neopravňuje k Vašemu vtipnému připomínkování!!! Reportáž byla dobrá, ale profesionálně v tomto směru určitě ne. Vaše premooudrelá Misule P.S.: Na žádost zašlu i seznam věcí, které jsem dokázala-protihodnotou očekávám od Vás to samé.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 8. 2001 10:58

Ja myslela Barona
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 8. 2001 10:17 | Tomáš Skřivánek, šéfredaktor Peníze.CZ

Lucie již má na webu svou fotografii, najdete jí tady.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 8. 2001 10:12

A nemohla by Vas vyfotit redakce?
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 8. 2001 10:11

Jo tak to by me take zajimalo.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 8. 2001 10:10

Prectete si to jeste jedou a pak kritizujte. Je tam naprosto jasne receno, ze to je zena.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 8. 2001 10:09

To snad nemuzete myslet vazne! Jste hloupa zena slecno. Kdo jiny uz pak pise dobre?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2001 13:49 | magnetik , magnetik@centrum.cz

První zkušenost : Nic nového pod sluncem. Diplom z VŠ se bez problémů dal získat i za bolševika. Ti chytřřejší ho dělali dálkově za pět let.Někteří si ho koupili, nebo za ně studoval někdo jiný. Ideální zřejmě bylo období rehabilitací ( 91 - 93 ). Osobně znám případ bývalého spolužáka z VŠ, který pro svou neschopnost musel odejít a ukončit studim. V roce 1993 mi ukazoval diplom, protože prý ho vyhodili z politických důvodů. No nevím, buď byl blbej on a nebo já ( já tu školu dodělal regulérně, ale dřina to nebyla, spíš pohoda ). Druhá zkušenost: V roce 1998 jsem byl v USA na 10 měsíčním jazykovém kursu a byla nám všem nabídnuta možnost si doplnit, nebo rozšířit vzdělání za cca 200 - 800 USD. Vzhledem k tomu, že jsem jednu VŠ již absolvoval, tak za cca 2800 USD jsem získal 11 slovy: jedenáct diplomů ze všech možných oborů, i takových, kterým nerozumím a nikdy ani nebudu, prostě dost velká legrace. Samozřejmě je nevyužívám a spíš v kruhu přátel vysvětluji proč asi v některých zemích se tituly neuvádějí, tedy určitě ne na vizitkách. Jinak RSDr nejsem, ale rád bych byl :-))). Pokud v textu mám chyby, tak la pardón.Žádná baba sekretářka mi to nekontroluje :-((.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 8. 2001 11:56 | Dagmar

Nicméně sekretářka pana Jíry se rozhodla mi věřit a diplom objednala. - Naprosto jasne, ze se jedna o zenu. Zarazi me, ze clovek, ktery neni schopen psat mala a velka pismena kritizuje neci sloh. Ja bych se zase stydela falsovat diplomy!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2001 11:53 | Dagmar

Dovolte, abych se zastala slecny Lucie, odvedla vybornou praci a jeji reportaz je naprosto skvela a strhujici. Lucie nepsala povidku, ale reportaz a dobrou. Drive nez budete kritizovat, tak poradne ctete: Nicméně sekretářka pana Jíry se rozhodla mi věřit a diplom objednala. - Naprosto jasne, ze se jedna o zenu! když v tom další kriminalista táhne slovensky mluvícího komplice a velmi zkušeně ho kácí k zemi vedle prvního zatčeného - je tam Slovak! Mám více informací než policie. Prodaný diplom byl pouze jeden. Všichni pachatelé jsou Češi, šlo o velmi povedený falsifikát, jestli na tom pracuje někdo na Slovensku, neví, vyšetřovatel na tom ještě pracovat nezačal,... - Pro mene intelignetni, toto je zprava z policie! Policiste tvrdili, ze jsou vsichni Cesi, ackoli to neni pravda! Premoudrela Jano, co Vy jste dokazala, ze krititizujete jine??? Lucie dekuji Vam za Vasi reportaz.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 8. 2001 9:41 | Jana

Slečno Lucie, ve vaší reportáži mi není jasné několik věcí a mezi nimi také to, že píšete, že všichni pachatelé jsou Češi, ale před tím je v reportáži napsáno, že zatčený přítel paní Čumpelíkové je Slovák. Jak to tedy je? A dále, jak je možné, že jsou zveřejněna jména pachatelů ještě před tím, než proběhl soud. To v naší zemi trestné není? Díky za odpověď. Souhlasím také s názorem jednoho přispivatel do diskuse, že Vaše čeština při napsání reportáže je hrozná a reportáž celkově zmatená a nepřehledná.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 8. 2001 13:02

Zdravím Vás, schopná reportérko Lucko. Nevím, co na mě udělalo větší dojem - jestli to živé a dramatické zachycení skutečnosti, nebo nebo ten šok, že něco takového jako diplom lze, tedy vlastně bylo možno, "oficiálně" získat. Doufám Lucko, že procházíte inzeráty často :) Držím Vám palce. Blanka
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 8. 2001 17:06

prihoda je to hezka a o stavu nekterych veci v tehle republice mluvi sama za sebe. co me ovsem vydesilo, je sloh. bez pardonu, hruza a des. a i popis udalosti je podan velmi zmatene. napriklad v zaznamu telefonatu by mohlo byt uvedeno, ze osoba na druhe strane spojeni je zena. z pisma se to prilis zjistit neda. popis zatceni pachatelu a popis patraci akce, no uprimne, za to bych se stydel !
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 8. 2001 14:21

Jak jste si jistě přečetl, měla jsem individuální typ studia. Byla jsem geniální a 5-tiletý obor jsem vystudovala za 3 roky:-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 8. 2001 14:14

To, kruci, nikomu nevadilo, že dívenka, narozená v roce 1980 se prokazuje v 21 letech diplomem z vysoké školy s deseti (t,j, 5ti lety) semestry studia ? V 16 na vysokou - no sakra ?
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 8. 2001 14:19 | Zvědavej

Ještě by mě zajímalo jak takový strojvůdce Standa k titulu přišel (následně i ministerstvu a policii)? Že by odpovědí byl ten článek od Cibulky?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 8. 2001 14:08

Tak kdo Vám teda dal ty kopie-tisková mluvčí nebo vedoucí vyšetřovatelů? Proč jste tedy hnala na to Slovensko o všem podrobně informavat případné další pachatele? Pokud bych v těch proč trochu pokračoval, pustíte na svou obhajobu zase další věci, které by jste říci neměla a které jste určitě slíbila že neřeknete (viz ta kopie). To ale není smyslem mého příspěvku. Mám dojem že jste nepochopila co se Vám tady snažil AktaX naznačit-odkrývaní špinavých záležitostí nelze využít ke svému zviditelnění. A ten úvod měl ukázat, že pokud to neuděláte a nedokážete lecos skousnout tak Vás ta protistrana brzo smete.
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2001 13:35 | Lavrentij Pavlovič Berija

Právnická fakulta UK : http://www.cibulka.cz/nnoviny/nn2001/nn03_2001/obsah/13.htm
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 8. 2001 13:33 | AktaX

Díky náčelníku že jsi se mě zastal :-) Pro tohoto člověka logické argumenty nic neznamenají. Když mu jednu hovadinu vyvrátíš, tak nejenže není schopen přiznat svůj omyl, ale snaží se tě setřít kravinou ještě větší. Jedno se mu ale uznat musí-dav mu to žere, to umí, no je vidět že nějaké speciální školy určitě má. Nejspíš má i ten speciální doktorantský titul, který však byl již před několika lety zrušen:-).
+24
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2001 13:09 | Srtarej naivní vůl

Pokud zverejníte jméno jediného grázla, tak se na Vás sesype hromada JUDrů a podobných za poškozování dobrého jména. I tunu důkazů dokáže náš právní systém smést ze stolu jako podvrh. Sám podobný problém řeším a vím že toho grázla do basy nedostanu a to mi vyhrožoval i likvidací a ve finále došlo i k pokusu. Výsledek - jsem za vola já :-(((
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Wichterle

podnikatel, Wikow Industry

Ivo Valenta

podnikatel, Synot

Martin Wichterle
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Ivo Valenta
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services