Začíná se ČSOB bát?

Dnešní den je pro mnoho lidí přelomovým - po roce snažení dnes zveřejní sněmovní vyšetřovací komise pro kauzu IPB svou zprávu. Bezpochyby nenechá ani nitku suchou na několika ministrech financí, bývalém guvernérovi ČNB ani na vedení ČSOB. Opět se začínají ozývat hlasy o "loupeži století" - a ČSOB se začíná opevňovat v zákopech.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

30. 7. 2001 9:20

Změnila ČSOB Vám klientům býv. IPB označení čísla banky z 5100 na 0300. Tím jste se stali klienty ČSOB, takže i kdyby ČSOB musela vrátit IPB tak bez Vás. :-))

Keep your eyes open!

+7
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

8. 7. 2001 21:06, fmarek

Naprosto souhlasím, ale co s tím budeme dělat? Máte nějaké řešení?

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 63 komentářů)

4. 7. 2001 10:12 | Zbyněk Kubík

A co Poštovní spořitelna? Být na každé poště v každé vesnici je hodně mocná zbraň, zvláště v případě, že ČS snižuje počet poboček. On problém je, že se tady integrují 3 banky s hodně jinou filozofií - exkluzivní ČSOB (řekněme, že blízká Živnobance a zahraničním bankám), středněproudá IPB (nejblíže asi KB) a silně retailová POštovní spořitelna (na úrovni ČS). S kvalitním managementem by to byla smrtící kombinace, podle dosavadních výsledků se ale zdá, že management ČSOB právě příliš neuspěl a řadu šancí zahodil. Pro ostatní banky to je asi dobře.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 7. 2001 10:10 | urubkova

Rozhodně si nepřipadám jako "zakomplexovaná chudinka" a s demokracií se vyrovnávám víc než dobře. I to, že nevím, koho volit a jestli k volbám vůbec půjdu, je znakem demokratického rozhodování!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 7. 2001 10:02 | Můra Nomura

Vážený pane (paní), nepleťte prosim jablka s hruškama. Vy jste určitě vysmátý, nezakomplexovaný. Jako jediný u nás. Jste zkrátka někdo, nejste pan Klaus?? Pište prosím o něčem jiném, třeba o počasí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 7. 2001 10:02 | pjt

Právě, že v tiskových zpravach nic není, i kdyz Error zmizel.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 7. 2001 10:02 | Baronlempl

Pokusím se osvětlit problém bajkou. Na českém telekomunikačním trhu je dominátor ČTc a nově asi deset malých soutěžitelů. Vývojový trend je koncentrace, tedy soutěžitelé vznikly proti trendu. Očekávám, že na trhu zůstane dominantní ČTc (jak se to bude jmenovat není podstatné) a tak čtyři životaschopní konkurenti lokálního významu (třeba specialisté na hlavní a velká města). V bankovních službách dávám šanci být významný KB jako univerzální bance a ČS jako retailovému specialistovi. ČSOB tedy může soutěžit pouze o třetí místo.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 7. 2001 9:41

Když vás tak čtu, tak zjišťuji, že jsme národ ubrečených zakomplexovaných chudinek, kteří se nedokáží smířit s demokracií takovou jaká je všude na světě. Zřejmě byste opět chtěli diktaturu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 7. 2001 9:17 | Zbyněk Kubík

Která je podle Vás nejmocnější? Vždyť ČSOB spölu s IPB je dnes největší v zemi a díky tomu, co získala s IPB, má ruku na spoustě kohoutků. Nemyslím, že by ČSOB byla takový chudáček malinký, kterého jakési velké mocné banky utiskují v koutku. Myslím, že s nimi hraje vyrovnanou partii, jenomže díky problémům s integrací uvnitř to možná skřípe trochu víc než třeba v KB,kde to nový management docela slušně vyčistil.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 7. 2001 9:14 | Baronlempl

Obecně k současné situaci ČSOB. V zájmu nejmocnějších bank na našem trhu je oslabení pozice "nové" ČSOB. Jestliže nejmocnější něco chce, vždy toho dosáhne. Třeba přispěje do těch samých stranických pokladen...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 7. 2001 9:07 | Baronlempl

Před volbama se "politici" na nejnižší volební úrovni sejdou. Vyloučí z možných kandidátů třetinu nejméně schopných a evidentně slabomyslných. Třetina nejschopnějších odmítne kandidovat. Kandidátka na nejnižší volební úrovni je sestavena z pouze průměrných. Ze zvolených na nejnižší úrovni se v dalším vybírá pro vyšší úrovně. Třetina nejschopnějších na nejnižžší úrovni zvolených odmítne zařazení na kandidátku vyšší úrovně... A stále se to opakuje. Na centrální úrovni se vyskytují pouze nejméně schopní z průměrných. Co tedy očekáváte? Zázraky? Navíc - příště na nejnižší úrovni rozhodují o sestavení kandidátky již pouze průměrní. Chytřejšího již nevezmou, ani kdyby se náhodou hlásil. Naopak, zapíší na kandidátku i nějaké slabomyslné... Opět se to stále opakuje. Po jisté době se někdo schopný naštve, vyžene je všechny a máme zase diktaturu. O přeměně diktatury v demokracii zase někdy jindy.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 7. 2001 8:20 | urubkova

Taky souhlas. Každé volby řeším dilema, jestli nejít nebo jít a dát hlas těm nejmenším prevítům. Teď už se mi opravdu nechce "oceňovat", že je někdo míň nepříjemný, prolhaný, socialistický a tak vůbec. Nepůjdu a bude.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 7. 2001 7:54

Taky souhlas. Já osobně určitě k volbám nepůjdu, protože v tomto státě prostě není koho volit. A myslím, že to bude trvat minimálně ještě jednu generaci, než tady budou strany a politici, jak mají být. Je mi opravdu líto, že za 12 let jsme nevyužili tu obrovskou šanci kterou jsme měli a dopracovali to ke státu zlodějů a podvodníků. Opět se ukázala stará pravda, že Češi si neumí vládnout.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 7. 2001 7:45 | Martin Kubát

S tím naprostu souhlasím, žiji v zemi, kde mám pocit, že mě nereprezentuje žádná strana. Až budou volby, tak opravdu nevím, koho budu volit - a takových zklamaných a znechucených lidí je tady určitě hodně, dost na to, aby takovou novou stranu vytáhli nahoru.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2001 20:25

Klietelismus do kterého se namočila ODS vedl k neprůhledné ztrátě majority státu v IPB, k tomu, že Nomura použila IPB jako tunelu do některých ovládádaných odvětví (pivo). Klientelismus socanů vedl k zcela neprůhlednému prodeji IPB a k tunelu do státních financí v řádu stovky miliard Kč (vzpomínáte na Mertlíkovu báchorku o max. 40 mld.?). Kdybych nebyl srab, tak založím novou stranu a její program postavím na heslu normální je nekrást, je to asi prostoduché, ale dokud zde budou vládnout současné politické mafie, pak jsme jako stát odsouzeni stále se potácet mezi západní hranicí EU a Rumunskem.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2001 18:24 | fmarek

Hlavně KSČM. Ale tu Vy jistě nemyslíte. Kdo tam jednou nakoukl pod pokličku, nemůže klidně spát. Tohle až se jednou všechno provalí, bude spousta lidí, kterých si přestaneme vážit.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2001 16:20 | TGP

No uvidíme, Zeman dnes v rozpravě oznámil, že požádá ministra financí o odtajnění smluv s ČSOB. Teď se doopravdy pozná, co a jak je doopravdy.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2001 15:00 | Můra Nomura

Asi celý prodej nebyl čistý. Nicméně asi byl čistější, než veškeré státní nakládání s IPB před tím a nakládání Nomury potom. Potrefená husa se ozvala - politické strany v opozici, které mohly za to, že stát dříve ztratil majoritu v IPB. Které politické strany IPB kdysi sponzorovala?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 7. 2001 13:59 | Ales Bartos

V archivu tiskovych zprav na webu Komise nyni bohuzel najdete jen Provider error '80004005' Ale tuto zpravu o zakazu prevodu akcii Prvni investicni na CSOB Komise vydala v patek 22.6., po zpristupneni webu Komise byste ji tam mel najit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2001 12:39 | pjt

To jste cetl kde? Na sec.cz jsem nic nenalezl.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2001 12:31 | Roman Kubista

Mě stačilo to oznámení Komise pro cenné papíry, že nepovolí převod První investiční. Okamžitě jsem stáhnul investované peníze, a to i přesto, že minimálně u fondu fondů mám ztrátu asi 20%. Ale lepší ztráta 20% než celého vkladu - a budoucnosti První investiční v tuhle chvíli příliš nevěřím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 7. 2001 12:11 | TGP

Ono tehdy nikomu nic jiného nezbývalo, protože měli k řešení obrovskou paniku. A je pravda, že pokud by to nevyřešili, šla by ke dnu nejen jedna banka, ale velká část ekonomiky jako takové. Takže si myslím, že ty státní záruky jsou dobře investované peníze a na rozdíl od různých velkých třesků na ně rád přispěju!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michal Horáček

hudebník a podnikatel

Vratislav Randa

podnikatel, Tipsport

Michal Horáček
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Vratislav Randa
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services