Obsluha ve Spořitelně se zlepšuje, Obchodní banka propadla

Nejhůře vás obslouží v ČSOB. Alespoň to tvrdí průzkum, který pro společnost Accenture provedla agentura Incoma Research. V minulém kole dopadla nejhůře Česká spořitelna, v tomto skončila o prsa druhá za Komerční bankou a dosáhla tak ze všech hodnocených bank největšího zlepšení služeb za uplynulých devět měsíců.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

8. 6. 2001 15:58, FekarZ

Reagujete zbytečně podrážděně. Česká spořitelna rozhodně není dokonale fungující banka [přičemž platí, že není ani dokonale "fungující", ani "banka" :)], ale to ještě není důvodem k tomu, abyste někoho urážel. Notabene anonymně. Proč se nepodepíšete? Osobně si naopak vážím snahy "Spořitelní obrany" reagovat na záležitosti týkající se spořitelny (i když by se od banky asi více slušelo, kdyby tuto obranu byla schopná činit veřejně, ústy kompetentního pracovníka s konkrétním jménem a pozicí). Buďme rádi, že existuje na bankovním trhu konkurenční nabídka, komu se spořitelna nelíbí, není to pro něj přeci žádná tragédie - a kdo chce zachovat věrnost ČS, jistě v mnohém pozná, že řada služeb funguje daleko lépe, než před deseti lety.

Zobrazit celé vlákno

+13
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 3. 2002 9:36, Bedrich

Ani ja nemam s obsluhou v CSOB dobre zkusenosti.Konkretne na pobocce CSOB v Brne na Ceske.Jsou neochotni a obsluha trva velice dlouho.Ackoliv jsem cekal na pobocce sam na obslouzeni a byly tam dve nebo tri zamestnankyne,trvalo temer deset minut,nez si vyridily sve osobni zalezitosti a pak teprve se jedna uvolila a vyzvala me k prepazce.

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 25 komentářů)

14. 3. 2002 9:36 | Bedrich

Ani ja nemam s obsluhou v CSOB dobre zkusenosti.Konkretne na pobocce CSOB v Brne na Ceske.Jsou neochotni a obsluha trva velice dlouho.Ackoliv jsem cekal na pobocce sam na obslouzeni a byly tam dve nebo tri zamestnankyne,trvalo temer deset minut,nez si vyridily sve osobni zalezitosti a pak teprve se jedna uvolila a vyzvala me k prepazce.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 7. 2001 15:03 | franktres

jsem cesko/zahranicnim zakaznikem CSOB asi 16 let cili jeste z doby "Bolsevika", tak ze jiste zkusenosti s Cobkou mam. Abychom si uvedomili arogantni chovani Cobky musime si ujasnit ulohu Cobky za socialismu: byla totiz prvni bankou ktera se snazila podchytit zahranicni klienty a jejich meny. Take jak je videt z COB logo, Cobka byla obchodni banka zamerena pouze na institucionalni klienty, (a vexlaky). Tato situace pretrvavala dlouho, teprve kolem 96 roku se situace zacinala pomalu menit, ale stale drobni stradatale nebyli vitani. Jeste kolem 97 sedmeho roku mi bylo v 3 patre jednou poradkyni receno, ze tim ze mne Cobka jako neinstitualniho klienta drzi, je od nich hezka laskavost, spojena s tim ze jsem jeden z nejstarsich klientu. Situace se v poslednich letech zmenila, Cobka si zacina "vazit" drobnych stradatelu, ovsem jen dole na prepazce se chovaji slusne, ale nahore v patrech je stale spousta lidi, (Prikopy) kteri si stale mysli ze drobni klienti jsou jen na zlost, a take podle toho s nimi jednaji. Ale i v Cobce svita, poznal jsem tam nekolik (stale malo) poradcu kteri jsou naprosto slusni, korektni, a kteri by okamzite mohli pracovat v jakekoliv zapadni instituci. Doporucil bych tem opravnenym stezovatelum, aby pokud maji problemy s uredniky Cobky, aby je posilali emajlem primo k zahranicnimu majiteli Cobky.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 7. 2001 23:55

Lidovky.cz 13/7/2001 Rakušané odstartovali letos v České spořitelně řadu změn Nový styl řízení, propouštění a zvýšení konkurenceschopnosti. To je rok České spořitelny pod novým majitelem - - rakouskou Erste Bank. PRAHA - Loni v červenci zahájil nový majitel České spořitelny - rakouská Erste Bank - výkon svých vlastnických práv. Během dvanácti následujících měsíců prošla spořitelna pod správou svého rakouského majitele výraznými změnami. Posledními z nich jsou změny log a názvů společností ve finanční skupině České spořitelny. Konkrétně Spořitelní investiční společnost se bude nově jmenovat Investiční společnost České spořitelny či kupříkladu ČS-Stavební spořitelna se přemění na Stavební spořitelnu České spořitelny. Nová loga prý zvýrazní příslušnost ke skupině Erste Bank. Změny log a názvů přitom nebudou lacinou záležitostí. Náklady na nový design přijdou spořitelnu podle šéfa marketingu Václava Kubaty na půl až tři čtvrtě miliardy korun. Další peníze spolkne celková rekonstrukce poboček banky. Propouštění tisíců úředníků Kromě zavedení nové ˝vizáže˝ spořitelna pod vedením nového managementu dosazeného Erste Bank výrazně zeštíhluje. Celkový počet zaměstnanců tuzemské bankovní trojky se snížil z 15 500 zaměstnanců na konci roku 1999 na současný počet ve výši zhruba třináct tisíc. Ke konci roku 2002 chce vedení České spořitelny snížit počet svých zaměstnanců na deset tisíc. Propouštění ale není jedinou změnou. Česká spořitelna totiž přitvrdila i vůči konkurenci. Prosadila zvýšení poplatků, které ostatní banky platí za využívání spořitelních bankomatů svými klienty. Výrazné zdražení mezibankovních poplatků znepříjemní život bankovním domům, které nemají vlastní síť bankomatů, ale zároveň mají drobné klienty z malých měst a obcí. Tam je totiž často jediný bankomat, který vlastní právě spořitelna. Při zvýšení poplatků za využívání spořitelních bankomatů by mohlo dojít k odlivu klientů těchto bank do spořitelny. Krokem proti konkurenci, který však potěšil každého zájemce o hypoteční úvěr, byla nabídka zvýhodněných hypoték. Na nabídku spořitelny byly přinuceny reagovat snížením úrokových sazeb i ostatní hypoteční banky. ˝Česká spořitelna se však ještě bude muset od své rakouské mateřské společnosti ještě hodně učit. Pro spořitelnu bude důležité právě převzetí kultury samotné Erste Bank,˝ říká analytik společnosti Patria Finance Jan Hájek. Podle jeho názoru by se to mělo projevit například v převzetí úvěrových procesů. Děkuji za pozornost.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 7. 2001 9:31 | Kolopej

Ano, ano, ano. ČSOB Na Poříčí je strašná! Měl jsem tam jeden čas účet. Nikdy více!!!
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 6. 2001 15:58 | FekarZ

Reagujete zbytečně podrážděně. Česká spořitelna rozhodně není dokonale fungující banka [přičemž platí, že není ani dokonale "fungující", ani "banka" :)], ale to ještě není důvodem k tomu, abyste někoho urážel. Notabene anonymně. Proč se nepodepíšete? Osobně si naopak vážím snahy "Spořitelní obrany" reagovat na záležitosti týkající se spořitelny (i když by se od banky asi více slušelo, kdyby tuto obranu byla schopná činit veřejně, ústy kompetentního pracovníka s konkrétním jménem a pozicí). Buďme rádi, že existuje na bankovním trhu konkurenční nabídka, komu se spořitelna nelíbí, není to pro něj přeci žádná tragédie - a kdo chce zachovat věrnost ČS, jistě v mnohém pozná, že řada služeb funguje daleko lépe, než před deseti lety.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 6. 2001 22:09

... stačí se jen na ten póvl podívat do úřadoven ČS s jejich sběrnými boxy ! V malých pobočkách nic boxy neřeší, ve větších a velkých pobočkách by snad slušel ČS nějaký ten samoobslužný terminál, tak jak je obvyklé jinde, a to již i z důvodu bezpečnosti transakce. Jen se divím, co klienti v ČS ještě snesou, když se tak dívám na jejich ohnuté hřbety, když vyplňují doklady zpola vstoje a zpola z pokleku. No, Erste si myslí, že jsme tady asi slezli nedávno ze stromů. U nich v Rakousku by je asi hnali, náš člověk má asi vydržet všechno ! Zlatá MAX-karta v Poštovní spořitelně !
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 6. 2001 20:46

Vážený ??????, asi vás zklamu, ale na této úrovni s vámi nehodlám diskutovat. Je až příliš vidět, že vaše reakce je spíše emocionálního, než věcného rázu.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 6. 2001 20:36

Vážený CS-de???e, sleduji Vaše počínání na tomto serveru již několik týdnů ( měsíců ? ). Děláte ČS vskutku "medvědí" službu ! Od vcelku případných a oprávněně pokorných poznámek na obranu tohoto "starostrukturního" peněžního ústavu jste se již dostal na úroveň nepřehlédnutelného nesnášenlivého "čertíka", čím dál tím více otravně a nepřehlédnutelně vystrkujícího své růžky, který, co se týče pojmu "objektivita", pomalu a jistě ztrácí svoji soudnost. V oblasti drobného bankovnictví, a o tu především jde ( je totiž nejvíce vidět ! ), je ČS stále někým, kým není, a to naparáděným póvlem hrajícím si na velkou banku. Nový nátěr ERSTE slouží akorát ke zdůvodnění pro postupné zdražování služeb, podstata zůstává zkažená. Já osobně, byť s pracně odvrhnutou nostalgií k ČS, jsem od ČS nedávno utekl a jsem tomu rád, neboť dnes mám klid a nemusím se ve spořitelně zbytečně rozčilovat. Své známé a přátele před chováním a přístupem ČS jen a jen varuji, je to horší než dříve, vládne tam za přepážkami velký chaos !
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 5. 2001 15:20 | pozorovatel

ČSOB je co do úrovně služeb tradičně jednoznačně nejhorší, naprosto bez zkušeností s retailem. Škoda IPB, která byla v tomto segmentem jednoznačně štikou. Snad i to vedlo k jejímu nastrojenému pádu. Násilné spojení nemůže nic zachránit. Zachraň se kdo můžeš a z ĆSOB pryč!!!
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 5. 2001 15:20 | pozorovatel

ČSOB je co do úrovně služeb tradičně jednoznačně nejhorší, naprosto bez zkušeností s retailem. Škoda IPB, která byla v tomto segmentem jednoznačně štikou. Snad i to vedlo k jejímu nastrojenému pádu. Násilné spojení nemůže nic zachránit. Zachraň se kdo můžeš a z ĆSOB pryč!!!
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 5. 2001 11:45 | FekarZ

Fakt, že Accenture vynášejí obchody s jmenovanými bankami slušné peníze, ale přeci ještě neznamená, že by průzkum měl být neobjektivní. To je dost zjednodušující úvaha, navíc, za podobně neobjektivní výzkum asi není třeba platit velké peníze. Pochopitelně, něco jiného by bylo, pokud by se potvrdilo tvrzení, že výsledky výzkumu ovlivnila hrozba ze strany kterékoliv z hodnocených bank.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 5. 2001 22:44

Jste-li dlouhodobým klientem jiné banky, není od Vás objektivní hodnotit KB nebo dokonce ČS. Nebo snad máte aparát, který komplexně hodnotí reprezentativní část poboček těchto bank ? Opět jeden "vžitý" názor.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 5. 2001 22:41

Pochopitelně, že nikomu nebudou (nejspíš jedině detaily obchodních smluv) dokazovat míru nezávislosti. A tyto kontrakty souvisejí (v případě ČS) s transformací, čili o ně těžko přijdou. Změna spolujezce uprostřed rallye by znehodnotila dosavadní investice do projektů. Dále viz příspěvek výše.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 5. 2001 22:34

PENÍZE.CZ Vám nepomohou - obraťte se s konkrétním problémem na Vaši pobočku - má přesně stanovený postup, jak Vaši připomínku řešit. Pokud se Vám něco nebude zdát na tomto postupu, je zde útvar ombudsmana. A dá se kontaktovat i telefonicky či osobně. Očerňovat celou banku jako celek nemá smysl a sráží to pobočky, jež se snaží.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 5. 2001 22:28

Zajímavé : když jsou výsledky v souladu se setrvačně vžitým názorem, nikdo se nezaobírá tím, zda jsou objektivní. Pakliže jsou ovšem překvapením, naráz je renomovaná Andersen/Accenture bandou zkorumpovaných lumpů.Zamysleli jste se vy, nevěřící Tomášové, také nad Vaší vlastní objektivitou ? A (nezávisle na vynikajícím výsledku ČS-nezbývá, než se snažit laťku udržet/zvyšovat) dodávám, že skutečně velkou roli hraje úroveň jednotlivých poboček, potažmo jejich počet. Pro "kvalitáře" bank je totiž určitě jednodušší předělat/uhlídat desítky, než stovky poboček. O to větší hodnotu však výsledek ČS (a ovšem i KB) má.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 5. 2001 20:00 | PetrPavel

Zdravím. Spořitelna katastrofa otevřeno 1 maximálně 2 okénka, Dlouhá doba na odbavení ve spořitelně nic nezlepšilo naopak zhoršilo.Pobočka Sokolovská Praha 9 Balabenka. Pavel
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 5. 2001 20:16 | polm

Trochu me prekvapuje hodnoceni IPB, protoze napriklad u nas v Beroune je obsluha perfektni, zvlast nekterych pracovniku. Je pravda, ze je mozna videt trosku vetsi napor po spojeni s CSOB, ale to bude jen prechodne. To jak me obsluhuji v IPB se vubec neda srovnat s KB nebo dokonce s CS.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 5. 2001 19:52 | Marek1

Trochu mě překvapuje tak zdrcující kritika ČSOB.Takové problémy v pobočce Trutnov nemáme.Možná,že to je výjimka.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2001 18:43 | PetrV

Problemem je, že Accenture se prostě přímé odpovědi o tom, kdo jsou klienti vyhýbá, takže mi k tomu řekli (a tato věta je i v textu): "Ze zkoumaných bank není ani jediná, která by v současnosti nebo v minulosti nebyla klientem společnosti Accenture." Právě proto abychom upozornili na možný konflikt zájmů jsme tuto větu vložili do článku. Závěry si musí každý čtenář udělat sám. Petr Vykoukal
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 5. 2001 18:31 | Faust

Zadny pomluvy, Accenture ma z CS a Komercni banky neskutecny penize, takze prvni a druhe misto je jasne ... Divim se, ze Penize.cz vubec uvazuji o tom ze je takovy vyzkum objektivni ... Seriozni tisk by napsal neco ve smyslu: firma Accenture, zabyvajici se ... blabla ... ma v ceskem bankovnim sektoru zakazky u techto a techto bank .... A hned by bylo jasno.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  13 137 466 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Co vám zvedá náladu v době pandemie? Čtyři inspirativní ženy prozrazují, jak o sebe pečují

Co vám zvedá náladu v době pandemie? Čtyři inspirativní ženy prozrazují, jak o sebe pečují

I v době pandemie se snažíme dělat si alespoň malé radosti. Jak to vypadá u vás? Relaxujete?...více

Žádný právník by neměl dostudovat, aniž by věděl, co je restorativní justice

Žádný právník by neměl dostudovat, aniž by věděl, co je restorativní justice

Restorativní justice je pojem, který veřejnost - a ani naše trestní právo - zatím příliš...více

Uzel zahradníkem 1. Když sexuolog škodí

Uzel zahradníkem 1. Když sexuolog škodí

Filmový kritik Kamil Fila píše o sexuologovi Radimu Uzlovi. A ve svém mnohadílném seriálu,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miloš Endrle

podnikatel, Geewa

Jaroslav Vostatek

ekonom

Miloš Endrle
ÚSPĚŠNOST
67,55 %

z 151 duelů
×
Jaroslav Vostatek
ÚSPĚŠNOST
58,38 %

z 173 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.