Účet pro babičku

Kam si vaše babička ukládá peníze? Pod matraci, nebo do starého kožichu ve skříni? Možná byste byli raději, kdyby si je ukládala na účet. Poradíme vám, jak jej vybrat.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

22. 5. 2001 11:38

Ne, bankovní úředník naštěstí nejsem. Asi jste mě nepochopil. Chtěl jsem sdělit, že ČS má zájem na klientech dříve narozených a je to dobře, s tím, že u ČS určitě zůstanou bez ohledu na vývoj v oblasti bankovnictví. Já vás nenapadal, ani ČS, spíš obhajoval! Akorát s těmi poplatky, sám uznáte, že teprve čas dá za pravdu buď Vám nebo mně. Souhlasíte?

Zobrazit celé vlákno

+7
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 5. 2001 22:53

OK,vidím,máte své pevné základy,ze kterých prostě nehodláte ustoupit.Jelikož píšu v poněkud pokročilou hodinu,laskavě omluvte případné "fatální" omyly.
1.limity jsou opravdu JEŠTĚ NĚKDY takové,jaké jste uvedl,ale kdo měl zájem a neporušoval Smlouvu o vydání a používání karty,dávno mohl (pravda až s vydáním další karty) docílit zvýšení limitu - masový exodus klientů se kvůli tomu nekoná
2.je mi líto, pokud Vám limity našich karet působí při pobytu v zahraničí potíže, zřejmě byste "uživil" lepší kartu - zatím jedině VISA-GOLD (popř.charge),uznávám, že podmínky na vydání jsou poněkud tvrdší; neexistence domácího limitu patrně souvisí s odlišnou autorizací plateb v rámci ČR
3.nemám čas Vám hledat nejnovější čísla,ale věřte,že vymýšlet nemám ve zvyku - zde jsme si nerozuměli: mně se nejedná o absolutní počet klientů platících kartou (tam se projevuje rozdíl ve zvyklostech klientely bank), nýbrž o zvyšující se dynamiku - pamatuji si to z interní prezentace acquiringu a souvisejících činností.Obecně často v ČS klienty něco naučíme (což je černá práce) a pak nám je konkurence lanaří.
4.tvrdé vyjádření na obou stranách,má informace je ze stejného zdroje jako v bodě 3 - až bude někdy levnější internet,zasurfuji pro čísla
5.patrně jste napojen na Londýn - to já bohužel ne - co Vám napovídali jinde se neptám, jelikož jim ČS konkuruje, nebude to nic dobrého - ale přecejen, zkuste si představit, že na určité věci má mezinárodní kartová asociace VISA ve vydavatelské bance vliv...
6.Definuji: VISA-BUSINESS (disponenti firemními účty) a VISA-GOLD (charge) tam by si ani ČS nedovolila někoho "diskriminovat" nemožností určit limity
7.též mně bylo jasné, že byste si nedovolil požadovat údaje o klientech - ale i obecně nelze říci mnoho, je to dost individuální posouzení klienta, kterého já se neúčastním.
Závěr: zkuste se přenést přes případnou nadsázku v mých odpovědích - na některé "výstřelky" vůči ČS se snad nedá jinak odpovídat. Pokud Vám chybí tvrdá data, omlouvám se, ale nebylo mým cílem popřít, cokoliv řeknete - opakuji že tón nasazený v diskusi ve směru k ČS neodpovídá poměrům - jednalo se o "Účet pro babičku" !!! A my se dostali k VISA-GOLD...

Zobrazit celé vlákno

-5
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 36 komentářů)

22. 5. 2001 21:17

Jak těžké je oddělit subjektivní názor,jak těžké někdy je pochopit text bez možnosti vidět pisatele! Nebudu se raději dále šířit v dřívějším směru.Úlevou pro mě je Vaše snaha o chladnou a nezaujatou úvahu. Ne,ani mě nebaví utrácet peníze za bankovní poplatky (tak daleko má deformace prací ještě nedospěla). Ale pakliže se změní kvalita a rozsah služeb, což je spojeno s určitými nezanedbatelnými náklady (a to nejen počátečními),těžko se dá zůstat u téměř "dobrovolného vstupného".Ale jak již bylo psáno jinde, musí pochopitelně tato relace být stravitelná pro obě strany - a to je zase Vaše rovina pravdy. Mimochodem-dobrá zpráva: parlament cosi upravil nazpět,následkem čehož zase nebude nutné,aby měli manželé/důchodci každý svůj účet na důchod. To je z dalších věcí, ve kterých byla ČS nevinně...
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 5. 2001 11:38

Ne, bankovní úředník naštěstí nejsem. Asi jste mě nepochopil. Chtěl jsem sdělit, že ČS má zájem na klientech dříve narozených a je to dobře, s tím, že u ČS určitě zůstanou bez ohledu na vývoj v oblasti bankovnictví. Já vás nenapadal, ani ČS, spíš obhajoval! Akorát s těmi poplatky, sám uznáte, že teprve čas dá za pravdu buď Vám nebo mně. Souhlasíte?
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2001 23:28

Pravda, více údajů-větší možnost chyby,ale toto hledisko mě nenapadlo. Vypadalo to, jako že na sporožiro špatně chodí peníze. Tak to jsme si vyjasnili - a k těm plánům - nešiřme paniku o přečíslování sporožir. Zatím netrvá ani rok (včetně plánovací fáze),ale ještě se přesvědčíte, jestli je transformace mluvením do větru. Ty spořící účty na GSMB též nevidím, ale lze je spravovat přes Internetbanking ke Sporožiru (s autentizačním kalkulátorem, 5,-Kč/měs, 1x1250,-za AK) či SMS-sporotel. A je mi líto-ač žádná privilegia nemám, Sporotel III mi funguje bez obtíží (3-4 transakce měsíčně). Těší nás všichni klienti, ovšem ti perspektivní (a to nejsou vždy jen ti nejmladší) zvlášť - děkuji za pozitivní přístup k věci.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2001 23:11

Mně bude někdo na této stránce vyčítat nečisté argumenty !? To přece snad ani nemůžete myslet vážně ?! Samozřejmě, že senioři chtějí jistotu ! A nejen to - kde jinde se s jejich složenkami bez úšklebku zabývají, ačkoliv ví, že do provizně zajímavých produktů třeba N.I.K.D.Y. nepůjdou ? Nikdo je ke vkladním knížkám nevyhání - i důchodci mají peníze v SIS - ale dobrovolně a se všemi informacemi ! Je to cca 1/2roku, kdy si mě, ač ve velmi formálním oblečení, u hned několika nejmenovaných "vstřícných" bank v jednom severočeském městě nikdo ani nevšiml ! Že by poznali, že jsem ze spořitelny ? TO ASI NE ! A nezlobte se na mě, ale Váš způsob manipulace s pojmem důchodce ve větách příspěvku (pro ty kdo nerozumí: důchodci-minulý režim-smrt-žádná věc na světě je nepřesvědčí -> to byste se divil, jak zasloužený je náš podíl na tomto trhu !) dává pocit úlevy, že nejste (snad!) bankovní úředník. Asi se přejmenuji na CSofence - pak si možná nedovolíte takové neuvážené narážky se šilinky.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2001 22:53

OK,vidím,máte své pevné základy,ze kterých prostě nehodláte ustoupit.Jelikož píšu v poněkud pokročilou hodinu,laskavě omluvte případné "fatální" omyly. 1.limity jsou opravdu JEŠTĚ NĚKDY takové,jaké jste uvedl,ale kdo měl zájem a neporušoval Smlouvu o vydání a používání karty,dávno mohl (pravda až s vydáním další karty) docílit zvýšení limitu - masový exodus klientů se kvůli tomu nekoná 2.je mi líto, pokud Vám limity našich karet působí při pobytu v zahraničí potíže, zřejmě byste "uživil" lepší kartu - zatím jedině VISA-GOLD (popř.charge),uznávám, že podmínky na vydání jsou poněkud tvrdší; neexistence domácího limitu patrně souvisí s odlišnou autorizací plateb v rámci ČR 3.nemám čas Vám hledat nejnovější čísla,ale věřte,že vymýšlet nemám ve zvyku - zde jsme si nerozuměli: mně se nejedná o absolutní počet klientů platících kartou (tam se projevuje rozdíl ve zvyklostech klientely bank), nýbrž o zvyšující se dynamiku - pamatuji si to z interní prezentace acquiringu a souvisejících činností.Obecně často v ČS klienty něco naučíme (což je černá práce) a pak nám je konkurence lanaří. 4.tvrdé vyjádření na obou stranách,má informace je ze stejného zdroje jako v bodě 3 - až bude někdy levnější internet,zasurfuji pro čísla 5.patrně jste napojen na Londýn - to já bohužel ne - co Vám napovídali jinde se neptám, jelikož jim ČS konkuruje, nebude to nic dobrého - ale přecejen, zkuste si představit, že na určité věci má mezinárodní kartová asociace VISA ve vydavatelské bance vliv... 6.Definuji: VISA-BUSINESS (disponenti firemními účty) a VISA-GOLD (charge) tam by si ani ČS nedovolila někoho "diskriminovat" nemožností určit limity 7.též mně bylo jasné, že byste si nedovolil požadovat údaje o klientech - ale i obecně nelze říci mnoho, je to dost individuální posouzení klienta, kterého já se neúčastním. Závěr: zkuste se přenést přes případnou nadsázku v mých odpovědích - na některé "výstřelky" vůči ČS se snad nedá jinak odpovídat. Pokud Vám chybí tvrdá data, omlouvám se, ale nebylo mým cílem popřít, cokoliv řeknete - opakuji že tón nasazený v diskusi ve směru k ČS neodpovídá poměrům - jednalo se o "Účet pro babičku" !!! A my se dostali k VISA-GOLD...
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2001 20:00 | FekarZ

O zrušení specifického symbolu se uvažuje už snad deset let. Pořád existuje!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2001 17:31 | FekarZ

Máte pravdu a navíc ve světě si to uvědomují daleko více a tak firemní marketéři o seniorský trh usilují daleko více (všimněte si například demografického složení řady zahraničních hromadných zájezdů. Jaká věková skupina převažuje?), než u nás, kde se to většinou odbyde formulkou "ty už to nezajímá". Co na tom, že vývoj populace naopak ukazuje, že za chvilku budeme všichni senioři - komu jinému pak firmy asi budou prodávat své produkty? Ale všechno chce svůj čas a tak asi chvíli potrvá, než to zdejší prostředí vstřebá.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2001 15:01 | ajka

...správně by zavěr Vaší první věty zněl: NEVYVRÁTILA......:)
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2001 14:41

Přeji hezký den, děkuji za připomínky a současně se omlouvám za pozdní odpověď (vzal jsem si na pátek dovolenou). V případě České spořitelny máte pravdu, zapomněl jsem na poštovné za zaslání výpisu. Jak jsem se teď informoval, není to 10,40 jak uvádíte vy, ale 5,40 a k nim se připočte pět korun za výpis. Celkem to tedy (v našem ukázkovém případě) má být 53,40. U Živnostenské banky jsem k výpočtu dospěl následujícím způsobem: (NEpoužíváme phonebanking) + 7 vedení účtu, karta, výpisy, poštovné + 2 příchozí položka (důchod) + 30 (dvakrát 15 korun) dva příkazy k úhradě + 10 výběr na pokladně dohromady 49 korun, ty příkazy k úhradě by však bylo možno zadat jako trvalé a pak by to bylo pouze 2 krát 3 koruny a celkem by to bylo 35 korun. druhá varinta, kdy používám phonebanking + 7 vedení účtu, karta, výpisy, poštovné + 2 příchozí položka (důchod) + 6 (2 krát 3 koruny) příkazy k úhradě zadané telefonem + 10 (2 krát 5 korun) dva hovory na phonebanking + 10 výběr hotovosti na přepážce celkem 35 korun. V samotném článku jsem provedl opravu. Petr Vykoukal
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2001 13:26 | Vlado

Presne tak. Jsem vdecny, ze i pres to, ze tento problem v CS "nechapou" se ho pokusi odstranit. :-)
Vlado
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2001 12:11 | Pavel

Specifický symbol je dost velký problém např. z následujících důvodů: 1] U všech bank kromě ČS se SS neuvádí. V praxi to znamená, že se dost často SS zapomíná vyplnit; taková platba se potom vrátí. 2] Je to další zdroj chyb - nestačí úvést správně číslo účtu, musí být i správně SS. Spec. symbol navíc není, narozdíl od čísla účtu, chráněný Modulo 11 3] Komplikuje to identifikaci plátce pro příjemce (např. polovina plateb nájmů nám přichází ze stejného účtu ČS) Plán odstranit SS vítám, ale vzhledem k nutnosti změnit číslo účtu všem majitelům sporožira by mě zajímalo kdy to bude....
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2001 11:28

Ad CSdefence: At si kazdy rika co chce, jedno je jiste. Duchodci zvykli z minuleho rezimu na sporitelnu ji zustanou verni do smrti a zadna vec na svete je nepresvedci. Nepochybne je to skupina lidi, ktera vyuziva terminaku s nezanedbatelnou castkou a rozhodne je na miste mit o tuto klientelu zajem. Na tom lze stavet. Druha vec je, ze zdrazovani nebylo v CS posledni a z dobre informovanych zdroju na "vyssich" mistech z CS vim, ze je zde prostor pro "citelne" zdrazeni poplatku. Preci jenom, silink na tom je o neco lepe...:-))
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 5. 2001 11:07 | Vlado

Dobry den,
parametry Postzira a Sporozira klidne porovnejte. Jsem zvedav. :-) Ze uz je konecne spusten GSMB jsem prehledl, ale presto funkcemi (alespon podle webu CS) prilis neoplyva. Kde jsou sporici ucty nebo terminovane vklady ? Mohu si pomoci GSMB zalozit sporici ucet nebo vypovedet vklad ? O sporotelu se opravdu radeji nezminujte. :-) Trosku docasne a krkolomne reseni, nemyslite ? Problem Spec. symbolu naopak ja chapu velice dobre. Pracuji v IT oblasti a mnohokrat jsem resil problemy s prikazem k uhrade podavanym elektronickou cestou. Kdyz nastal nejaky problem s dorucenim napr. vyplaty, tak to z 80 procent znamenalo, ze mzdova ucetni vyplnila spatne nebo vubec spec. symbol. Pri radove stovkach zamestnancu se to stane. A spec. symbol je v tech vsech variabilnich a konstantnich symbolech dalsi vec, kde se da lehce udelat chyba. Na bezpecnost jsem si vubec nestezoval. Ale ani muj podpisovy vzor neodpovida uplne memu jmenu. (presto dekuji za radu) Podepsal jsem se za celou dobu pouze dvakrat. Pri zakladani uctu a pri zadosti o zmenu limitu na Maxkarte. Jinak jsem to nepotreboval. Zadani PINu proste staci ... :-). Necitim se vubec povolan abych CS radil, ale budu mluvit za sebe. Do CS by me dostal fungujici a levny Ibanking (nejlepe bez pausalu :)). Bylo by to super. Chtelo by to jen mobilni elektronicky klic jako u eBanky. Pak by nabidka CS nemela konkurenci. (celkovou cenou za vedeni uctu a cenou za vyber bankomatu). A perspektivni a mladi klienti by se jen hrnuli. :-)
Hezky den
Vlado
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 5. 2001 18:10

Já jsem pouze uváděl fakta a narozdíl od Vás jsem nikoho nenapadal a neurážel. Na uvedených faktech trvám, a jak plyne vaší reakce, sice protestujete, ale žádný z mých argumentů jste nevyvrátil: --Ad 1: Jinými slovy limity jsou takové jak jsem uvedl. A to že u zmíněných karet nejdou kdykoli změnit, je zásadní neschopnost banky. --Ad2 Také jsem uvedl, že se limity týkají zahraničních plateb. A v tom je tragédie, naboť právě v zahraničí je třeba více kartami platit /co do výše i četnosti/. Je zajímavá předstíraná snaha o bezpečnost, nicméně NEzavedení domácích limitů pro platby jde přesně proti tomuto cíli a nemá u ŽÁDNÉ jiné české banky obdoby. --Ad 3 Nijak jste nevyvrátil mé tvrzení. Já vycházím ze statistiky SBK. Pokud máte jiné údaje, uveďte je. V opačném případě mi nadále můžete závidět znalost vašich klientů. --Ad 4 Píšete "statistiky hovoří jasně", bez jakékoliv konkrétnosti. Statistiky totiž hovoří +- tak, jak jsem napsal já. --Ad 5 Myslím, že není třeba mlžit. Limity jsou pod kotrolou banky. Stačí se zeptat v jiných bankách, proč tyto restrikce na klienty neaplikují. --Ad 6 Nedefinoval jste, co zde znamená "vyšší typ" karty", takže se nevyjadřuji. Nicméně kritizoval jsem složitost pravidel jak, jaké, kde, kdy lze platby v cizině uskutečňovat. Ptám se tedy jasně -- bude VISA Classic ČS použitelná v cizině, budu-li chtít zaplatit více než pětkrát v jednom dni? (Pět není vůbec přehnaný počet) --Ad 7 Snad bylo všem jasné, že opravdu nechci kontakt na případné držitele Diners Club...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 5. 2001 16:23

Velice Vám děkuji za zpětnou vazbu, kterou jste mi Vaším příspěvkem poskytla - když to tak čtu, musím Vám dát bohužel za pravdu. Ačkoli urážet nebo útočit nebylo mým cílem -> pokusím se tedy neoplácet ve svých příspěvcích předřečníkům stejnou mincí. Jsem jen člověk, občas mi to "když oni do Tebe kamenem, Ty to nich chlebem" prostě nejde...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 5. 2001 16:18

Mrzí mě Vaše zklamání, rozčilení z pošty je však skutečně častým jevem. Můj příspěvek měl pouze narovnat relaci, kterou jste zde nastolili mezi službami ČS a PS, která prostě stavu věcí neodpovídá ! Nebudu zde porovnávat parametry produktů, na to není prostor, to může provést kdokoli sám (každého také zajímá něco jiného). Pro ilustraci okomentuji Vaše stesky vůči ČS: GSM banking běží od právě uplynulého týdne (o Sporotelu ´96 se ani nezmiňuji), nechápu problém "specifický symbol" (ale potěším Vás,existují plány jej odstranit), K A Ž D Ý 5.den v měsíci se provádí jedině trvalé příkazy k úhradě (do konce roku bude změna)-též nevidím tragedii, čipové karty se budou řešit komplexně v rámci možností (tento problém je před všemi bankami v ČR-uznávám náskok IPB v tomto smyslu). Jednoduchá pomoc: bezpečnost hotovostních výběrů zvýšíte, když Váš podpisový vzor nebude předvídatelný (nikde totiž není napsáno, že to musí být Vaše jméno!!!). Pošt je více než spořitelen, ale i v ČS lze kdekoliv vybírat (bez telef.ověření) za Kč 13,- a to bez limitu,... Ale to už dělám přesně to, co bylo řečeno, že dělat nebudu. Ve světle mých informací se na Vás už v České spořitelně těšíme! Děkuji za Vaši připomínku.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 5. 2001 16:15 | Jana P.

Sleduji Vaše názory už nějakou dobu a začínám mít pocit, že jste čím dál více konfrontační. Myslíte, že je dobře, že přesvědčujete lidi o kvalitách České Spořitelny tím, že je urážíte a útočíte na ně? Já osobně proti ČS nic nemám, jsem její klient, ale Vaše výpady negativně ovlivňují i mě. S pozdravem a přáním mnoha úspěchů Jana P.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 5. 2001 15:51

Vážená paní, v tom případě jste četla málo pozorně. Oficiální stanovisko nevyjadřuji, snažím se pouze zasáhnout (defence) tam, kde objevím NESPRAVEDLIVOU kritiku ČS.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 5. 2001 12:50 | Pavel

Obávám se, že ČS dostatečně nevysvětlila svým klientům, že se složenkami by měly chodit do spořky a ne na poštu...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 5. 2001 12:10 | Vlado

Bohuzel jsem jenom obycejny klient, ktery nema s zadnou bankou nic spolecneho, takze moje obrana (v tomto pripade PS) by nemohla byt dostatecne "zanicena" a zasvecena. Jenom jste me zklamal Vasimi argumenty. "Kardiovaskulární excitace ..." :-). Vim ze sveho okoli, ze tento stav zazilo a zaziva i mnoho klientu CS popr. jine banky. Zadny vecny argument proc nejsou sluzby PS lepsi nez CS jste neuvedl.I kdyz souhlasim s nazorem nize od krasik@email.cz,ze CS vypada duveryhodneji nez PS, tak sluzby ma zatim PS lepsi a prosim o vecne! argumenty proc tomu tak neni. Az CS zavede GSM banking, zrusi spec. symbol, zrusi omezeni pro provadeni nekterych transakci jen na paty den v mesici a zavede identifikaci na prepazkach pomoci chipove karty, bude to OK. A kdyz mi navic da Ibanking bez nutnosti kupovat si k tomu predrazenou kalkulacku, stanu se okamzite a strelhbite jejim klientem. Zatim CS predvedla pouze sberne boxy. Vite jak se u PS rychle a levne podava prikaz k uhrade ..... ? (pokud nemam GSMB, samozrejme) Ne, zadna urna tam opravdu neni. :-) Zase ta Maxkarta, ach jo ... Porovnavat uroceni vkladu na Postziru a Sporoziru radeji nebudu.
Hezky den preje
Vlado
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Zeman

nejvyšší státní zástupce

Jan Libich

ekonom

Pavel Zeman
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Jan Libich
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services