Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Vejtřaska, embéčko, Avia, Tatra. Jak se vyznáte v historii českých aut?
Vyzkoušejte si, jak znáte auta, která bychom dneska mohli označit označit za ikonická....více
Dvacet nejprodávanějších léků v Česku. Projděte si letošní žebříček
Které léky Češi nejčastěji kupovali v prvním čtvrtletí roku 2025? Přinášíme přehled 20...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Josef Jeleček
podnikatel, Tedom
Petr Chmela
podnikatel, Tescoma

50,00 %
z 4 duelů

50,00 %
z 8 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Už zase brouzdám a vydělávám
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
15. 5. 2001 17:56, FekarZ
A já vybírám svoje oblíbené značky.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
15. 5. 2001 17:13
Jdete vsichni do haje s roboty. CR je uz tak dost proslula obelhavanim podobnych systemu (mam vice nez 2letou zkusenost). Nekam nas uz ani nepusti. Je to obycejna kradez, jen si clovek pripada za temi draty beztrestny.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 12 komentářů)
14. 7. 2004 15:12
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 5. 2001 8:16 | Richard Kába, rik@kufr.cz
18. 5. 2001 0:52
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 5. 2001 17:56 | FekarZ
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 5. 2001 17:35 | Tomáš Karban/karby@atlas.cz
Docela rád bych někde viděl statistiky úspěšnosti takové reklamy. Když těch bannerů vidím padesát denně, tak je přeci naprosto logicky budu už naprosto ignorovat. Tak jak to může přinést něco té firmě, která si reklamu objednala?
Kolik to ty zadavatele vůbec stojí? Máte někdo představu?
15. 5. 2001 17:28 | karby
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 5. 2001 17:13
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 5. 2001 9:08 | Baronlempl
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 5. 2001 8:05 | pjt
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 5. 2001 2:30
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 5. 2001 9:52 | Jirka
Nejlepsi je, nechat poc pustenej i v noci a nechat vydelavat robota :)
10. 5. 2001 8:06 | Baronlempl