Nemilé překvapení klientům chystají Česká spořitelna a ČSOB

Michal Hazi | | 5. 4. 2001 | 56 komentářů
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 6. 2001 23:13

Vážený pane, je velmi častou praktikou, že se služba zavádí za dočasně zvýhodněných podmínek. Záměrem je, aby si zákazník vyzkoušel, zač bude platit - zboží, které nezná, se nezačíná nabízet od cenovky. Nyní například končí platnost karet Maestro, vydaných před 2 lety zdarma (hodnota je 300,-Kč) a lidé, kteří původně kartu odmítali nyní houfně sepisují žádosti o nové.
Stran lákadel Vás potěším: poplatek 10,-Kč/měs. za službu Sporotel se začne účtovat až po rozšíření služeb operátorů (klientské centrum) - což bude na podzim. Je tedy dost času službu i zrušit, nebude-li Vám vyhovovat, za což se nic neúčtuje.
Na závěr opakuji, co je již i obecně uznáváno: konkurence v bankovnictví trvá již 10 let a stesky na "monopol" České spořitelny jsou tedy poněkud irelevantní. Děkuji.

Zobrazit celé vlákno

+33
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 4. 2001 13:37, janvimr

ČSOB připojení přístup k účtu přes internet nenabízí?!

Zobrazit celé vlákno

-3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 56 komentářů)

11. 4. 2001 8:52 | Daniel Pirkl <daniel.pirkl@email.cz>

Již několik měsíců používám službu Sporotel SMS Banking. Pro její zavedení jsem nepotřeboval mobil ani SIM kartu podporující GSM Banking, zaslání SMS zprávy mě stojí 37 haléřů. Jsem s touto službou velmi spokojen a pokud vím, žádná jiná banka ji nenabízí. Ani poplatek 10 Kc mesíčně mi nepřipadá hrozný. Já osobně si na Českou spořitelnu stěžovat nemohu.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2001 7:58

Je to celkem docela nepřehledná situace co v našich bankách děje. Já jsem si zřídil Spotel u ČS hned jak byl zaveden. Za zřízení jsem jště musel platit - 200Kč.Nejhorší na tom všem je, že člověk nemá vůbec představu o nějaké dlouho- dobější vizi svého účtu u kterékoliv banky.Nicméně zavedení Vámi uvedených poplatků mě docela zarilo, nicméně asi mne to od tohoto způsobu komunikace se svým účtem.Zřejmě na to všechny banky spoléhají - jen velkou žen takových klientů jako jsem já.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2001 7:25

Jsem už dlouho u GE a stále musím volat do Prahy. Další Telefon Banku (k dalšímu účtu) jsem zařizoval před týdnem a ani slovo o 0800. Zato poplatky za vedení Telefon Banky jsou od dubna zrušeny. Mám novější informace já nebo vy? RH
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2001 6:56 | DaKo

Zažádal jsem si před 2 měsíci o službu Sporotel. Doneslo se mi totiž, že bude vedena zdarma a říkal jsem si to je fajn, ČS ušetří za přepážkové pracovníky, já ušetřím čas a penize. Pak jsem se dozvěděl, že ČS zavede měsíční poplatek, ještě štěstí, že jsem si tu službu nestihnul aktivovat. Tak si říkám, Jsou ve vedení ČS takoví blbci, že před dvěma měsíci nevěděli, že se jím to nebude rentovat a nebo jsou tam takoví podvodníci, že předem plánovali lhaním nachytat co nejvíc lidí a pak jim napařit poplatek ??? Která varianta je méně znepokojující ? Žádná ! Obě ukazují, že ČS je jen postkomunisickým ústavem plným hloupých, ale vychcaných bolševických zlatokopů...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 4. 2001 2:55

Zajimalo by mne, z ceho teda ziji banky tady v USA, kdyz ma banka me neuctuje zadne poplatky za vsechny vyse uvedene sluzby (=telefon, online banking, bankovni karty, seky, prikazy k uhrade,...). Snadna odpoved - rozdily mezi uroky z pujcek a vkladu, a vymahatelnost pujcek. Kdyz ceske banky neumi pujcovat, musi zit s poplatku za sluzby...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2001 1:29

Musim se CS take zastat: v poslednim roce jsem pocitil vyrazne zkvalitneni sluzeb (hlavne diky Sporotelu) a navic pristup pracovniku pobocky, kde mam ucet (Skorepka, Praha 2) povazuji za naprosto vynikajici. I v pripade, kdy neznaji reseni konkretniho problemu se maximalne snazi situaci resit a podat informace telefonicky, apod. Pokud jde o poplatky za sluzby, je otazkou, jsou-li rozumne, jestlize uroceni vkladu je prakticky nulove. Nicmene, jestlize za online pristup k uctu zaplatim srovnatelne jako za offline, potom je to jednoznacne - svuj cas si cenim a nehodlam ho mrhat na dopravu do banky, cekani, apod.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 4. 2001 23:07

All-in-one: pokud jde o "úschovnu peněz" zdarma: již více než 100 let existují vkladní knížky České spořitelny. Poplatky za vklad a výběr jsou nulové, placené heslo není třeba, protože dnes již stejně nelze zřídit jinou VK, než "na jméno". Pokud budete navštěvovat pouze Vaši pobočku, nic dalšího Vás to nebude stát-kromě té 10Kč-za zrušení knížky. Cokoli navíc - výběr jinde,výpisy,jednorázový/trval ýpříkaz k úhradě,bankovní karty,úvěr na účtu,ovládání telefonem - je SLUŽBA a ta stávala,stojí a bude stát PENÍZE. Protože banka se živí tím, že poskytuje služby, nelze NIKDY očekávat, že bude vše zdarma. Malíř pokojů také nemaluje zdarma. Pokud se obejdete bez bankovního účtu, bude Vás to stát zase jiné náklady, se kterými jaksi nepočítáte - poplatky pošty, ztráty nepoužíváním produktů vyžadujících účet, a ČAS - protože čas jsou peníze (tedy proč ne elektronické bankovnictví ???). Ohledně České spořitelny-jak již bylo napsáno jinde na tomto serveru: ČS byla lacinou "kasičkou", na kterou se nadávalo. A už jí nechce být. Takže se snaží rozšířit služby a zkvalitňovat je. A to NĚCO STOJÍ. 1.investice,2.provozní náklady ( ad)pobočky,technika,lidé,energ ie,BANKOMATY!!! ). ZÁVĚR: pokud je někdo ve své bance nespokojen, může hledat cestu, jak svůj problém řešit, nebo hledat jinou banku! Konkurence je zde 10let, takže říkat COKOLIV o spořitelním "monopolu" a "nemožnosti změny" je směšné ! Kdy přestaneme zaměňovat za realitu ono klišé, které-nezávisle na skutečnostech-stále dál a dál slouží lidu jen "aby řeč nestála". To, že do ČS klienti spíše přicházejí / vracejí se ale svědčí o tom, že je něco JINAK. Děkuji za Váš čas a omlouvám se za kopii - stejná kritika - stejná odpověď.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 4. 2001 9:39

Teď jsem mluvil s infolinkou Poštovní spořitelny. Podle informací, které jsem dostal, bude cena GSM bankingu od 30.6. 60 Kč. Tak to tedy ne ! Je to skvělá služba, ale co je moc to je moc. Jestli to myslí vážně, tak u Poštovní spořitelny, která zatím měla bezkonkurenční služby končím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 4. 2001 23:51

Přátepé, z něčeho se ten Ombudsman zaplatit musí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 4. 2001 21:59 | xjcx

Psal jsem spořitelně kvůli pražské předvolbě na Sporotel - odpověděli, že o změně na zelenou linku neuvažují, že to zase takový rozdíl není. Je a vadí mi to.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 4. 2001 18:20 | Michal Hazi, Peníze.cz

V dopoledních hodinách jsem dostal vyjádření od Věry Čarné z oddělení externí komunikace ČS: "Na Vaši otázku vztahující se k cenám alternativních distribučních kanálů (a tedy i k účtu Sporostudent a Sporojunior) opravdu v této chvíli neznáme odpověď. První informace budeme mít koncem dubna." V úterý mi však pracovnice zelené linky tvrdila, že to bude platné i pro účet Sporostudent.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 4. 2001 18:13

Poplatky i u Sporostudentu? Bídáci. Uvažuju o změně banky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 4. 2001 12:09

Jenze jeji sluzby nejsou k nicemu!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 4. 2001 11:47 | Kateřina Mikušová

ČS je pořád docela levná, a pokud ty služby k něčemu budou, nepřijde mi hrozné zaplatit 35 korun měsíčně.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 4. 2001 11:43 | FekarZ

Odbor externí komunikace České spořitelny včera poskytl redakci toto vyjádření: Dobrý den, dle dohody zasíláme v tuto chvíli veškeré dostupné informace. K informaci o měsíčním poplatku ve výši 10 Kč za službu SPOROTEL v sekci Sazebník na naší internetové straně www.csas.cz byla dodána poznámka - "uplatněno po zavedení Zákaznického centra". Informace o výši poplatků ke službám přímého bankovnictví, jejichž spuštění se v současné době intenzivně připravuje (Internet Banking, WAP Banking, GSM SIM TOOLKIT), budou na naší internetové straně www.csas.cz zveřejněny 30. 4. 2002. Vzhledem k tomu, že se v současnu finalizuje konkrétní nabídka těchto produktů a konkrétní obchodní politika, nepřísluší nám sdělovat jakékoliv informace o výši sazeb za tyto služby. Přesné informace o cenách za vedení účtů SPOROSTUDENT a SPOROJUNIOR Vám budeme moci poskytnout zítra v dopoledních hodinách. Děkujeme za pochopení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 4. 2001 9:09

To je otřesný!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 3/3

3

Následující

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ivan Pilip

exministr a podnikatel

Ivo Lukačovič

podnikatel, Seznam.cz

Ivan Pilip
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Ivo Lukačovič
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services