Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Fondy Amundi
Poradna > Investiční poradna > Podílové fondy
Otázka: Dobrý den, Rád bych znal Váš názor na podílové fondy Amundi jež nabízí KB... Rok a půl mám IKS investiční manažer (balancovaná strategie), kde nějaké zhodnocení proběhlo. Bylo mi doporučeno investici... více
- Interactivebrokers
- INVESTOR - kým skutečně jsem?
- Západočeský dřevařský průmysl
- Pomoc. Kdy v ČR začne 21. století?
- Dárek cizím vnoučatům
Nemilé překvapení klientům chystají Česká spořitelna a ČSOB
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
1. 6. 2001 23:13
Vážený pane, je velmi častou praktikou, že se služba zavádí za dočasně zvýhodněných podmínek. Záměrem je, aby si zákazník vyzkoušel, zač bude platit - zboží, které nezná, se nezačíná nabízet od cenovky. Nyní například končí platnost karet Maestro, vydaných před 2 lety zdarma (hodnota je 300,-Kč) a lidé, kteří původně kartu odmítali nyní houfně sepisují žádosti o nové.
Stran lákadel Vás potěším: poplatek 10,-Kč/měs. za službu Sporotel se začne účtovat až po rozšíření služeb operátorů (klientské centrum) - což bude na podzim. Je tedy dost času službu i zrušit, nebude-li Vám vyhovovat, za což se nic neúčtuje.
Na závěr opakuji, co je již i obecně uznáváno: konkurence v bankovnictví trvá již 10 let a stesky na "monopol" České spořitelny jsou tedy poněkud irelevantní. Děkuji.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
14. 4. 2001 13:37, janvimr
ČSOB připojení přístup k účtu přes internet nenabízí?!
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 56 komentářů)
11. 4. 2001 22:45
11. 4. 2001 21:27 | Ladass
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 4. 2001 21:22 | Ladass
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 4. 2001 21:12 | Ladass
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 4. 2001 21:03 | Ladass
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 4. 2001 17:05 | Katerinka
11. 4. 2001 17:03 | Katerinka
11. 4. 2001 17:02 | Katerinka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 4. 2001 17:02 | Katerinka
11. 4. 2001 17:01 | Katerinka
11. 4. 2001 16:58 | Katerinka
11. 4. 2001 16:55 | Katerinka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 4. 2001 16:54 | Katerinka
11. 4. 2001 16:53 | Katerinka
11. 4. 2001 15:42
Díky Honza
11. 4. 2001 14:27
- nemusím asi chodit na odborné semináře, abych pochopil, že ve "špičkách" jsou lidi v práci a tudíž náklady na telefonní spojení s bankou (u GE a ČS) se "socialisticky" přenesou na zaměstnavatele. Takže banky nepřenášejí náklady na klienty, ale ve svých strategiích uplatňují normálně znalosti o trhu a zvyklostech zákazníků (vlastních či potenciálních). VN
11. 4. 2001 13:44 | RH
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 4. 2001 9:08 | Pavel Matejka
11. 4. 2001 9:03 | Michal Hazi, Penize.CZ
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 4. 2001 8:52
Stránka 2/3