Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Fondy Amundi
Poradna > Investiční poradna > Podílové fondy
Otázka: Dobrý den, Rád bych znal Váš názor na podílové fondy Amundi jež nabízí KB... Rok a půl mám IKS investiční manažer (balancovaná strategie), kde nějaké zhodnocení proběhlo. Bylo mi doporučeno investici... více
- Interactivebrokers
- INVESTOR - kým skutečně jsem?
- Západočeský dřevařský průmysl
- Pomoc. Kdy v ČR začne 21. století?
- Dárek cizím vnoučatům
Horory z pojišťoven
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
28. 7. 2001 14:48
I makléř může být nezávislý jen navenek a klientovi šikovně podsouvat produkty společnosti, která mu dá více. Navíc makléři nemají mnohdy detailní znalosti o všech produktech na trhu, takže jejich tvrzení, že vám vyberou to nejlepší, je jen tvrzení. Určitě vám pomohou se zorientovat na trhu pojistění, ale finální výběr si ponechte pro sebe a osobně si přímo u poj. společnosti porovnejte nabídky.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
9. 4. 2001 0:00, koukolik.a@volný.cz
Vážený pane, se zájmem a určitým pobavením čtu různé názory v této rubrice na chování pojišťoven a jejich zaměstnanců. Chtěl bych konstatovat dvě skutečnosti. Jako jsou lidé dobří a lidé špatní, jsou i pojišťovací poradci slušní a neslušní. Do této profese nejde člověk s cílem podvádět klienty, lhát jim a tahat z nich peníze bezdůvodně. Hlavně proto, že neví co práce pojišťovacího poradce obsahuje. Je však často nucen podřídit se v některých případech mimořádně tvrdým podmínkám pojišťoven, které přímo určují svým poradcům výši finančních částek kterou musí od klientů vybrat za určité období. Jsou to tedy často přímo pojišťovny, které dělají ze slušného pojišťovacího poradce člověka, který vlastně při jednání s klientem, bojuje o vlastní přežití. Z jednání poradce, lze tedy částečně vyvodit, k jakému chování je veden v pojišťovně. Za druhé bych rád upozornil na přesvědčovací metody o kterých se tady často mluví. Pomlouvání jiných ústavů, klamné informace o pojišťovně vlastní a konkurenční umožňuje především minimální znalost většiny potencionálních klientů, kteří prostě nemají zkušenosti s tímto druhem pojišťování, často se o tyto trhy nezajímají, ať už z nedostatku času, nebo je to prostě nebaví. Osobně mám nejradši klienty, kteří mě naopak vyzpovídají do všech detailů. Takto uzavřená pojistka je pak trvalá a klient je přesvědčen, že je pojištěn dobře. Pokud si se mnou chcete nezávazně popovídat, nabízím Vám svoji adresu. Rád bych si poslechl Vaše zkušenosti z jednání v deseti pojišťovnách
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 59 komentářů)
4. 1. 2005 12:12
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 7. 2001 16:04
Finanční poradce NN vám nabídne, že návrh pojistné ochrany Vám udělá podle vašich skutečných rizik a potřeb (nikoliv odhadem). A ty zjistí pomocí finanční analýzy. Tomu se pro změnu říká prodej podle potřeb.
Pojišťovák vás lehce přepojistí, a nebudete o tom vědět vy ani on. I podpojistit Vás může - nepojistí něco, o čem neví, nebo co mu neřeknete. Lehce se může stát, že cítíte potřebu zajistit rodinu ale skutečné riziko může být např. v zajištění dětí apod. Finanční poradce pomocí finanční analýzy zjistí skutečný stav, pojišťovák vaří většinou z vody.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 7. 2001 15:44
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 7. 2001 15:06
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 7. 2001 14:48
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 6. 2001 11:25 | Baronlempl
25. 5. 2001 17:28
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 5. 2001 18:43
25. 4. 2001 23:30
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 4. 2001 23:16 | Koukolík.a@volný.cz
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 4. 2001 10:01 | Havlicek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 4. 2001 17:54 | zarecky
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2001 19:20 | vaclava
14. 4. 2001 17:47 | Marek1
12. 4. 2001 13:23 | Halamka
11. 4. 2001 17:41 | Katerinka
U ŽP s kapitálovou složkou si zase agenti dávají záležet, aby zdůraznili, kolik klient dostane zpět po ukončení pojistky (např. za 25 let 1.000.000) a zvláště je baví finta, kdy do výsledku zahrnou předpokládanou inflaci, ale zapomenou už podotknout, jaké bude celkové pojistné za těch X let při předpokládané inflaci. Asi dobře vědí, že by si kapitálové pojištění většina klientů rozmyslela.
Velmi dojemné pro mne bylo líčení, jak pojišťovna zabezpečí případný pohřeb a úkony s tím spojené...
Pojistit jsem se nakonec nechal (i s kapitálovou složkou)...
Osobně však jako nejvýhodnější ŽP vidím "úvěrové pojištění", které se asi nejčastěji použije k jištění hypotéky, ale není to nutné, kdy jednorázově zaplatíte fixní pojistné na určitou dobu (např. 35.000 na 10 let), za kterou se pojistná částka (např. 1.500.000) lineárně snižuje k nule.
A k otázce autorů na manipulativní metody agentů musím jen podotknout, že daleko horšími manipulátory jsou politici, kteří rovněž slibují za mé peníze hory doly, málokdy však sliby plní a já nemám možnost jim peníze nedat, chci-li také nějaké mít.
11. 4. 2001 17:39 | Katerinka
11. 4. 2001 10:51 | holes
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 4. 2001 19:08 | Aston
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 4. 2001 14:44 | FekarZ
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/3
Předchozí