Mailujte spořitelně, odpoví

Téměř součástí bontonu jsou v bankovním světě kyselé úšklebky pokaždé, když se vedle sebe objeví slovní spojení Česká spořitelna a moderní banka. Uplynulé tři dny jsme zkoušeli, zda spořitelní bankéři dokáží komunikovat s klienty prostřednictvím e-mailů.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

16. 3. 2001 11:05, TGP

Ta spořitelna dokáže občas opravdu příjemně překvapit!

Zobrazit celé vlákno

+19
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 3. 2001 16:09

A taky je vidět, že tam je spousta nepochopitelně reagujících figurek.

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 34 komentářů)

15. 3. 2001 16:25 | pipin

Já jsem zkusila Ombudsmana České spořitelny a spořitelna "nezklamala". Po třech dnech jsem dostala zprávu, že problém je složitý a byl podstoupen kompetentnímu oddělení, a že odpověď mohu čekat asi do týdne. Uplynulo cca 6 týdnů, svůj problém jsem si vyřešila a Ombudsman se mi stále neozval. Předpokládám, že ani neozve.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 3. 2001 16:20 | FekarZ

Když může Tony Blair odpovídat na e-maily, proč by nemohl i Václav Havel? Samozřejmě máte pravdu. "Ironií" jsem nemyslel legitimní právo občana požadovat informace od ústavních činitelů, jako fakt, že poznámka kolegy čtenáře zcela evidentně nijak nesouvisela s testem reakcí České spořitelny na elektronicky položený dotaz.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2001 16:11 | TGP

A tím myslíte co? Proč by mělo být ironií chtít mailovat prezidentovi a dostat od něj odpověď? (kterou samozřejmě vyřídí tiskové oddělení, stejně jako třeba vyřizuje maily za Tonyho Blaira; ovšem sám Blair odpovídá každý týden na 100 náhodně vybraných mailů)
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2001 14:15 | FekarZ

I prezidentovi lze mailovat. Oficiální adresa je president@hrad.cz. Škoda jen, že vaše připomínka je víc ironická, než věcná.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2001 13:23 | chlist

Škoda, že nejde mailovat panu prezidentovi:-)))
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 3. 2001 12:37 | TGP

Zajímavý test a dobrý nápad!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 3. 2001 11:16 | FekarZ

Já sám bych asi podporoval řešení, kdy se na podobné maily odpovídá ještě během daného dne. Vezměte však, prosím, v úvahu, že e-mailová komunikace se sice v Česku stává pomalu již standardem, ale zdaleka ne běžným (což vyplývá z dřívějších obdobných testů). A poslední, co bych na obhajobu svého zhodnocení uvedl: formulace v klientském dopise jasně říkala, že se zákazník chce dostavit na pobočku v úterý nebo ve středu - pokud pobočka odpověděla až ve středu odpoledne, zřejmě svému klientovi již moc nepomohla, odpověděla-li ale během úterka, dá se to považovat za dobrý výkon. Nebo ne?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2001 11:11 | FekarZ

Nezvládnutý management a zbytečné obtěžování zákazníka - i tak můžete interpretovat výkon náchodské pobočky. Ale všechny podobné testy se snažím pojímat z pohledu klienta. Pořád jsou mi milejší dvě odpovědi, než ani jedna.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2001 10:50 | FinPor

No nevím, otázka mi přišla poměrně jednoduchá a myslím, že se dá elegantně zvládnout za pár minut. Proto bych rozhodně rozdíl v reakci za 3 a za 25 hodin viděl docela velký.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2001 10:48 | FinPor

"Kompletní informace přišla hned dvakrát - od ředitele i od obchodního náměstka; velice klientsky vstřícné jednání" - mě by tohle naopak urazilo, protože to svědčí o tom, že mají v organizaci práce bordel a levá ruka neví, co dělá pravá. Proč bych měl dostávat dva stejné maily? Děkuji, nechci, mám jich v inboxu taky dost.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 3. 2001 10:47 | FekarZ

Díky za uznání. Snad vám mohu prozradit, že i další instituce se mohou těšit, že se jim podíváme na zoubek. Úryvky z mailů bych docela rád zveřejnil, zvlášť některé jsou opravdu kouzelné (například, věřil/-a byste tomu, že šéf pobočky napíše v sedmi větách deset gramatických chyb?, že některé odpovědi vypadaly hrozně úřednicky a z jiných naopak vyzařoval zájem konkrétního bankéře o spokojenost klienta?), ale přijde mi to trochu proti novinářské etice: to podstatné, věřím, najdete v článku, to ostatní respektujme jako důvěrnou informaci. Doufám, že jsem vás tím příliš nezklamal.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2001 10:40 | FekarZ

Dvaadvacet hodin rozdíl samozřejmě je. Potíž je v tom, že samotná doba odpovědi na mail je sice exaktně naprosto jasné číslo - ale také samo o sobě, v daném případě, neříkající téměř nic. Nevím, jak vy, ale ani já neodpovídám vždy na e-mail obratem: záleží na složitosti dotazu, který mám řešit. (V konkrétní situaci, již jsme zde testovali, se domnívám, že všechny pobočky, které odpověděly během dvou dní - tedy téměř všechny -, obstály.) Přidělený počet hvězdiček je součtem všech faktorů, které jsme hodnotili, doba odezvy na e-mail tak byla jen jedním z nich.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2001 10:21 | TGP

Zajímavé. Budete v těch testech pokračovat? Nechcete zveřejnit nějaké úryvky z těch mailů?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 3. 2001 10:02 | TGP

Proč má tři hvězdičky pobočka, která odpověděla za 3 hodiny i ta, která odpověděla za 25 hodin? To je přece trochu rozdíl, ne?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Pohlreich

restauratér a podnikatel

Vladimír Železný

podnikatel a politik

Zdeněk Pohlreich
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Vladimír Železný
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services