Mailujte spořitelně, odpoví

Téměř součástí bontonu jsou v bankovním světě kyselé úšklebky pokaždé, když se vedle sebe objeví slovní spojení Česká spořitelna a moderní banka. Uplynulé tři dny jsme zkoušeli, zda spořitelní bankéři dokáží komunikovat s klienty prostřednictvím e-mailů.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

16. 3. 2001 11:05, TGP

Ta spořitelna dokáže občas opravdu příjemně překvapit!

Zobrazit celé vlákno

+19
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

16. 3. 2001 16:09

A taky je vidět, že tam je spousta nepochopitelně reagujících figurek.

Zobrazit celé vlákno

-2
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 34 komentářů)

21. 3. 2001 22:34

Kolego:každému, co jeho jest. Mohu Vás ujistit, že je spousta klientů, kteří jsou absolutně spokojeni se službami finanční skupiny České spořitelny a naopak je třeba dělat osvětu proč/nač jsou služby přímého bankovnictví, aby si je (nyní s plnou funkcí a bez zřizovacího poplatku)vůbec zavedli a používali. Myslím, že od dubna již nebude mezi ČS a Vaší bankou tak velký rozdíl-nové e-služby (mimo toho cenového :-) ). Ad karta: ČS karty začala vydávat, když byly 4tis. zhruba rovny dvojnásobku slušné mzdy (už v 80.letech !) a bankomaty byly úplně off-line - nikdo nemohl po ČS požadovat, aby riskovala více. A Vám asi tento historický limit na automaticky vyměňované kartě zůstával (což se dá napravit jinou kartou). Dnes má karta VISA-electron, vydávaná zdarma k novému sporožiru, limit 10000,-/denně (mimochodem 7denní limity existovaly vždy pouze k účtu SPOROJUNIOR!) a vyšší dostupné karty mívají 15000,-. Na co ale potřebujete desítky tisíc denně hotově ? Při platbě kartou jsou v ČR k dispozici všechny peníze na účtu (příp.včetně kontokorentního úvěru), v cizině a na internetu jsou (variantně nastavitelné) dolarové limity. Pro případ potřeby hotovosti můžete také využít CASH-ADVANCE na přepážkách členské banky VISA nebo EC/MC. A própos: neruinujete nám náhodou spořitelní bankomaty ? :-)))
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 3. 2001 11:19 | electro

o eBance by se asi dalo diskutovat dlouho. Nicmene vzdycky skoncime u toho, ze dokud to dotycny nevyzkousi, nepochopi. A ze jsou poplatky vyssi? I kdyby mi eBanka mesicne usetrila pouhou hodinu casu, tak mi to vyssi naklady na vedeni uctu vynahradi(a verte mi, ze usetreneho casu je mesicne vyrazne vic). A to se nebudu zminovat o limitech platebnich karet - u byvale banky jsem mel 4 tis Kc na tyden, v eBance je to hodne desitek tisic mesicne.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 3. 2001 17:36

Souhlas : ombudsman byl již upozorněn. Děkuji.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 3. 2001 1:24 | FekarZ

Nechvalte dne před večerem. Spořitelní ombudsman lenoší - to je zřejmé z reakcí, které se zde objevily. A to jistě není důvod k radosti.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 3. 2001 21:26

CSdefence děkuje všem diskutujícím za názor a mohu Vám slíbit, že budu všem kolegům na pracovišti tlumočit obsah Vašich příspěvků. Jelikož v tomto případě nemohu zachovat nestranný postoj, nebudu se vyjadřovat k žádnému z nich. Myslím, že každý si udělá obrázek, jak těžké je vybudovat dobrou pověst na někdy ne příliš povedené minulosti, neboť některé reakce nelze (zvláště ve vztahu k příznivému vysledku testu) považovat za adekvátní. Ale přece - musím přiznat, že mě, jako někoho, kdo bere svou práci vážně, tento článek zahřál u srdíčka. Všechny klienty zdraví a zve do České spořitelny CSdefence
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 3. 2001 16:09

A taky je vidět, že tam je spousta nepochopitelně reagujících figurek.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 3. 2001 14:43 | zarecky

Těžko. Pro změnu moje zkušenost s IPB: dotaz poslán 31.01.2001 přes jejich stránky a jsem na tom jako Vy. A ještě jednu zajímavost : dotaz do HYPO stav. spořitelny odeslán v listopadu 2000, odpověd přišla koncem února 2001 dopisem!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 3. 2001 11:05 | TGP

Ta spořitelna dokáže občas opravdu příjemně překvapit!
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 3. 2001 11:03 | SkrivanekT

Skutečně pohodlná banka S Českou spořitelnou nechci mít po několika velmi negativních zkušenostech nic společného. Trochu mě baví představa, jak všichni zkouší a testují služby, které už více než dva roky běžně používám. Vyzkoušel jsem totiž tehdy Expandia banku (nyní eBanku). A přestože jsem jí ze začátku moc nedůvěřoval, tak jsem byl velmi mile překvapen. Všechno funguje tak, jak má. Když už nějaký problém vznikne, tak je urychleně řešen. A pro člověka, který žije z normálního platu (tj. těžko bude mít na účtě víc než 400 tisíc) není nebezpečná ani malá banka. V klidu jsem zadával platební příkazy i z jižní Ameriky, mezinárodní platební kartu dávají hned, atd.
A teď to nejlepší: Pokud dám pokyn k převodu peněz, odejdou mi z účtu během 5 minut. A je-li druhá strana také u eBanky, tak i jí ty peníze takto rychle přijdou. U ČS jsem jednou převáděl peníze zase do ČS týden (slovy sedm dní!)
Proč vlastně ještě nejsme u eBanky všichni? O tom, že pod jedním číslem účtu se vlastně může schovávat více účtů v různých měnách snad ani netřeba mluvit.
Karel
P.S.: Nejsem ani dealerem ani zaměstnancem eBanky, jsem jen velmi spokojený klient (po více než dvou letech)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 3. 2001 11:01 | SkrivanekT

Není to tak růžové Paní Gajdůšková nemá tak docela pravdu. Již dvakrát jsem posílal dopis na ombudsmana a odpověď nikdy žádná. Lepší bylo telefonicky kontaktovat pobočku. Pan Karel má pravdu v tom, že eBanka (dříve Expandia banka) tyto služby již nějakou dobu potřebuje. Dá si zato ovšem dobře zaplatit. Kolegové s účty v eBance platí na poplatcích několikanásobně více než já ve spořitelně. Jinou variantu eBanka nenabízí. Když jsem porovnával nabídky různých bank, výhody, náklady a své potřeby, dosud, i když není úroveň služeb ČS valná, mě vycházela nejlíp. To, že mohu v eBance zadávat příkaz z Jižní Ameriky (mimochodem v ČS to funguje v oblasti běžných účtů již delší dobu také) mě nijak nevzrušuje a nepřináší mě to žádné výhody, proto za to také nebudu platit. Jednou z výhod ebanky je možnost bezpečného placení přes Internet. Sám přes Internet nakupuji, ale vždy využívám dobírku a doručovací službu do kanceláře, protože mám dosud v této zemi vážné výhrady k placení předem. Tedy ani tady mě eBnaka neoslovila. Jsou to prostě jiné banky a každy si vybere tu, která mu lépe vyhovuje. Michal Zounar
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 3. 2001 11:00

No, je vidět, že i v kolbence jako je ČS občas pracuje někdo normální.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2001 20:12 | FekarZ

Nehodnotili jsme, zda po jediném mailu banka rozhodne o přidělení padesátitisícového úvěru. Je ale něco docela jiného, když vám bankéř poskytne podrobné informace o produktu včetně alternativních řešení, doplní vše bankovními hodinami, v nichž si svoji záležitost můžete vyřídit, a případně i poskytne kontakt na konkrétního pracovníka, který s vámi vše zařídí - než když dostanete odpověď typu "Ano, to děláme, přijďte si podrobnosti zjistit na pobočku."
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 3. 2001 19:50

Nedávno jsem si ve spořitelně zřizoval kontokorent a mám ještě v živé paměti, kolik otázek jsem musel zodpovědět a kolik jsem musel podat informací. Žádal jsem o úvěr a proto si mne banka "proklepla". Myslím si, že je to úplně v pořádku, pokud je to banka na úrovni, která nechce skončit v likvidaci, jako už mnohé jiné. Proč to píši? Připadá mi totiž absurdní, když někdo očekává, že na základě údaje o svém příjmu a projevením ochoty následující den navštívit banku, dostane seriózní odpověď - úvěr dostanete/nedostanete. Na takovou otázku se skutečně nedá odpovědět jinak, než obecně.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 3. 2001 16:37 | FekarZ

Ombudsman ČS zjevně zaspal. Vyplývá to i z vyjádření mluvčí České spořitelny. Myšlenka ombudsmana je dobrá - ale pokud ochránce spořitelních klientů nezvládne ani zákaldní administrativu, je zbytečný. Nechcete nám dát vědět o svém problému? (Můj mail je vám samozřejmě k dispozici.)
+16
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 3. 2001 10:50 | FekarZ

Dnes ráno přišla tato reakce přímo ze spořitelny: Vážený pane, rozhodl jsem se reagovat na Váš článek "Mailujte spořitelně, odpoví". Chci Vám napsat o svých zkušenostech s vyřizováním e-mailů na oddělení privátního bankovnictví (zde byl název konkrétní pobočky). Toto oddělení bylo zřízeno v říjnu roku 2000. Klient má možnost se mnou komunikovat prostřednictvím e-mailu. Této komunikace již několik klientů využívá. Pro klienta to znamená, pohodlí,ušetřený čas a možnost získání přehledných informací. Velice rád vyřizuji e-maily a hlavně, když se klient ozve i z druhé části polokoule, to člověka potěší. Doufám, že stále více klientů bude schopno s bankou komunikovat prostřednictvím e-mailu. V této komunikaci vidím budoucnost, která přinese našim klientům pohodlí a ušetří tolik dnes potřebný čas. Reakce byla podepsaná konkrétním pracovníkem konkrétní pobočky České spořitelny. Vyvolala, jak je vidět níže, sympatické vstřícné ohlasy.Bohužel, chvíli poté, co jsme se souhlasem autora jeho text zveřejnili, přišla jeho žádost. Stáhněte text z webu. Prý mu to nikdo z vedení banky nenařídil, pouze s ním vedení text konzultovalo a on se tak rozhodl sám. Není prý pravda, že by ho k tomu kdokoliv z vedení pobočky České spořitelny nutil.Inu, budiž. Věřmě tomu, že člověk, který spontánně - a velice sympaticky -, vyjádří svůj názor, pak vzápětí jen tak od sebe sám dospěje k závěru, že vlastně nic napsat nechtěl. Proč by tomu tak nemělo být? Vždyť přeci vedení banky by muselo jedině přijmout s povděkem spontánně vyvolanou reakci zvyšující pozitivní image banky. To se asi opravdu rozhodl sám, a proto jsme se rozhodli mu vyhovět, třebaže si jeho jméno i adresu pobočky do této chvíle na našich stránkách stihlo přečíst několik stovek čtenářů.Bylo by však v naprostém rozporu s žurnalistickou etikou, kdybychom jednou zveřejněnou informaci zcela beze stop odstranili - proto ji zde necháváme v této osekané podobě. Zdeněk Fekar, Peníze.CZ
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 3. 2001 10:30 | FekarZ

Ombudsman, který nefunguje - to je asi zbytečný úřad, který klienty České spořitelny stojí zbytečně miliony korun. Dobrý podnět! Děkujeme.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 3. 2001 10:25

Pred tydnem (kolem 8.3.) jsem poslal dotaz (tedy spis stiznost) na email ze stranky www.csas.cz a porad zadna reakce.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 3. 2001 9:19

Já tedy asi vedu,
16.2.2000 (!!) jsem napsal na csas@csas.cz, a zatím nic... Myslíte, že se ještě ozvou?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 3. 2001 9:03

Dne 9.2.2001 jsem se obratila na ombudsmana sporitelny s kritikou opet nefungujicich bankomatu a zaroven s dotazem, kdy zacnou poskytovat sve sluzby take pres internet apod. Bohuzel, do dnesniho dne(15.3.)jsem odpoved nedostala...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 3. 2001 8:21

30. ledna jsem zaslal emailem spořitelnímu Ombudsmanovi čtyři otázky týkající se návalu na pobočky v období denní špičky, dotaz na výši poplatků za služby a vydávání mezinárodních platebních karet a zavedení GSM bankingu. 27. února (!) mi přišla odpověď, která začínala: "Ráda bych se vyjádřila k některým z vašich podnětů." Kromě prošetření mého dotazu k návalu lidí na pobočku a douhého čekání byl zbytek emailu v podstatě jen opsáním nabídky služeb a vyjmenování služeb připravovaných. Tyto informace jsem si dokázal zjistit sám a nechápu, proč tato naprosto obecná odpověď došla až po měsíci. Inu, jak řekl jeden můj kamarád: "Čím dokonalejší komunikační prostředky, tím více je vidět, jak to vázne na lidech..."
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  13 424 690 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Vakcína na dohled. Pojďme si to tedy co nejvíc zkomplikovat

Vakcína na dohled. Pojďme si to tedy co nejvíc zkomplikovat

Největší akci v dějinách očkování hrozí zhatit stejné problémy, kvůli kterým si zbytečně...více

Jak bankrotují státy a kdy přijde na řadu Česko

Jak bankrotují státy a kdy přijde na řadu Česko

Během koronavirové krize to mohlo zapadnout, ale loni „zbankrotovalo“ hned pět zemí. Další...více

Lituji, že jsem se stala matkou

Lituji, že jsem se stala matkou

Jde o jedno z největších společenských tabu současnosti. Ženy litující svého mateřství...více

Když je i vložka luxus. Menstruační chudoba trápí miliony žen, Česko ji léta ignorovalo

Když je i vložka luxus. Menstruační chudoba trápí miliony žen, Česko ji léta ignorovalo

Místo menstruační vložky staré noviny, hadr nebo toaletní papír? Pro řadu žen a dívek...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Březina

podnikatel, Best

Tomáš Chrenek

podnikatel, Moravia Steel

Tomáš Březina
ÚSPĚŠNOST
46,58 %

z 73 duelů
×
Tomáš Chrenek
ÚSPĚŠNOST
46,48 %

z 71 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.