Už to víte? Právě to prasklo!

Dneska už to víme, ale včera šlo ještě o přísně embargované tajemství. Co skrývala Česká pojišťovna, a hlavně – proč?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

16. 2. 2001 9:47, pjt

Mate pravdu. ISOPI bylo nejlepsi jiz v dobe havarijni masaze.

Zobrazit celé vlákno

+3
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

6. 4. 2001 11:45

Muj nazor:
Reklama na Ceskou pojistovnu je tragedie.

-3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 28 komentářů)

15. 2. 2001 10:50 | SkrivanekT

Podobnost čistě náhodná Když jsem poprvé viděl tuto reklamu, tak jsem byl mirně zmaten. Grafické provedení bylo velice podobné (ne-li stejné) jako jedna starší kampaň jednoho z našich telco operátorů a to včetně fontů, jen volba barev je jiná. Moje zmatení pramenilo z toho, jak nás může telefon zabezpečit. Zkuste se někdo zamyslet nad tím, zda reklamním "kreativcům" nedošla kreativita (tvořivost), podobně jako to bylo u loga jiného telco operátora, kdy bylo nalezeno téměř stejné logo v zahraničí. Na druhou stranu byla zmíněna reklama na HypoVereinsbank ze které "koukalo logo", i když jsem poprvé nevěděl jaká je to společnost ale cítil jsem že je mi to logo povědomé. Taková reklama mi sedí o něco lépe, neboť patřím mezi konzervativní lidi a myslím si, že by grafické prezentace firem měly být konzistentní a v žádném případě by neměly evokovat asoiciace s nesouvisejícím oborem podnikání jak jsem psal na začátku.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 2. 2001 10:05

Díky za vysvětlení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2001 9:40

Nejvíc mne pobavil reklamní billboard v době volební kampaně tuším 1996, kdy se objevily bilboardy "Volte Pavla Ryšavého". Žádná strana, žádné hnutí, žádný směr. A až těsně před volbami byly doplněny, že se jedná o AGA technické plyny.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 2. 2001 9:34 | ajka

Důvody vyplývají z povahy výše zmíněných produktů produktů. V kostce: podílové fondy Vám život nepojistí (proto životní pojištění), penzijní připojištění Vám nabídne státní příspěvky a daňové výhody a akciové fondy v průměru nejvyšší zhodnocení v dlouhém období (což vyplývá z filosofie fondu; pojišťovna si nemůže dovolit "riskovat" se svěřenými prostředky, penzijní fond je též omezen).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2001 9:03

Jsem laik, ale pokud je to tak samozřejmé, proč lidé vkládají peníze do životního pojištění resp. penzij. připojištění, a ne do akciových fondů ?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2001 8:34 | ajka

To je vcelku samozřejmé...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2001 7:28

Dnes na iFondy.cz uvádějí, že " ... investování do akciových fondů je výhodnější než životní pojištění. Při kapitálovém životním pojištění máte naději na důchodový příjem ve výši 67% - 78% Vašeho dřívějšího příjmu. Při investování do akciových fondů je to minimálně 69%, horní hranice pravděpodobných příjmů podle německé studie je však mnohem vyšší, celých 94%!!! “. Zajímavé, ne!?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 2. 2001 0:01 | FekarZ

Celý včerejšek jsem pátral po podrobnostech týkajících se reklamní kampaně České pojišťovny. Teprve po uzávěrce přišly odpovědi account directorky Adély Cihlářové a account managerky Ivany Šantrůčkové z reklamní agentury Mark/BBDO. Třebaže se ve svých odpovědích nijak neodklánějí od mého článku, považuji některé jejich informace za zajímavé doplnění a proto je přikládám formou miniinterview: PENÍZE.CZ: Jaké efekty takové kampaně mají? Jsou účinnější? Nebo jaký mají smysl? Jak vlastně působí? MARK/BBDO: Teasing napomáhá ke vzbuzení většího zájmu cílové skupiny o kampaň. Je to určitá forma vyvolávání očekávání a "napínání". O kterou firmu a produkt se jedná? Tím se i zvyšuje nejen zásah, ale i doručení hlavního sdělení co největšímu počtu zástupců cílové skupiny. Je to zároveň i nástroj, jak se odlišit od velkého množství ostatních kampaní, které v médiích probíhají.
PENÍZE.CZ: Co budete reklama nyní komunikovat? MARK/BBDO: Deset dní byly komunikovány otázky, které si může klást cílová skupina ve svém běžném životě. 15. 2. jsme odpověděli na otázky, a prozradili, že se jedná o životní pojištění u České pojišťovny. Zároveň tyto otázky a odpovědi vysvětlují konkrétní výhody produktu Životní pojištění od České pojišťovny. V kampani jsme se zaměřili na hlavní benefity Životního pojištění a to daňové zvýhodnění, krytí rizika, výhodné ukládání peněz a finanční zajištění v důchodovém věku.
PENÍZE.CZ: A obecně: jaké jsou zkušenosti s pokračovacími kampaněmi? MARK/BBDO: Obecně je tento druh kampaně vnímán velmi pozitivně, je to určitá méně obvyklá a hravá forma komunikace. Spotřebitelé mají rádi hravé a neobvyklé věci. Zároveň je to i výborný nástroj pro odlišení se od velkého množství ostatních kampaní.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Miroslav Kalousek

politik

Pavel Kohout

ekonom

Miroslav Kalousek
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Pavel Kohout
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services