Finanční rezerva
Rozšířená verze kalkulačky
Další kalkulačky
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Miroslav Kalousek
politik
Pavel Kohout
ekonom
100,00 %
z 1 duelů
100,00 %
z 2 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Už to víte? Právě to prasklo!
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
16. 2. 2001 9:47, pjt
Mate pravdu. ISOPI bylo nejlepsi jiz v dobe havarijni masaze.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
6. 4. 2001 11:45
Muj nazor:
Reklama na Ceskou pojistovnu je tragedie.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 28 komentářů)
15. 2. 2001 10:50 | SkrivanekT
15. 2. 2001 10:05
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 2. 2001 9:40
15. 2. 2001 9:34 | ajka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 2. 2001 9:03
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 2. 2001 8:34 | ajka
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 2. 2001 7:28
15. 2. 2001 0:01 | FekarZ
PENÍZE.CZ: Co budete reklama nyní komunikovat? MARK/BBDO: Deset dní byly komunikovány otázky, které si může klást cílová skupina ve svém běžném životě. 15. 2. jsme odpověděli na otázky, a prozradili, že se jedná o životní pojištění u České pojišťovny. Zároveň tyto otázky a odpovědi vysvětlují konkrétní výhody produktu Životní pojištění od České pojišťovny. V kampani jsme se zaměřili na hlavní benefity Životního pojištění a to daňové zvýhodnění, krytí rizika, výhodné ukládání peněz a finanční zajištění v důchodovém věku.
PENÍZE.CZ: A obecně: jaké jsou zkušenosti s pokračovacími kampaněmi? MARK/BBDO: Obecně je tento druh kampaně vnímán velmi pozitivně, je to určitá méně obvyklá a hravá forma komunikace. Spotřebitelé mají rádi hravé a neobvyklé věci. Zároveň je to i výborný nástroj pro odlišení se od velkého množství ostatních kampaní.
Stránka 2/2
Následující