Už to víte? Právě to prasklo!

Dneska už to víme, ale včera šlo ještě o přísně embargované tajemství. Co skrývala Česká pojišťovna, a hlavně – proč?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

16. 2. 2001 9:47, pjt

Mate pravdu. ISOPI bylo nejlepsi jiz v dobe havarijni masaze.

Zobrazit celé vlákno

+3
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

6. 4. 2001 11:45

Muj nazor:
Reklama na Ceskou pojistovnu je tragedie.

-3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 28 komentářů)

6. 4. 2001 11:54 | FekarZ

Nemohl byste byt konkretnejsi? Napsat, co se vam na reklame nelibi?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 4. 2001 11:48

Gladiator se plete: Ve světe se hodně investuje do podílových fondů, to je pravda, ale životní pojistka nabízí jistotu a výnosy jsou rozhodně více garantovány než v běžných podílových fondech.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 4. 2001 11:45

Muj nazor: Reklama na Ceskou pojistovnu je tragedie.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 2. 2001 9:28 | TGP

No jo, to by ale musel Aliatel taky něco reálného předvést. Zatím toho "pro lidi" moc neudělal, jenom zoufale shání investora. Podobná katastrofa je i Contactel, který měl taky plnou pusu řečí a kde nic tu nic.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2001 18:30 | leona

Mně se líbila série (teaser) oranžových billboardů telekomunikační společnosti Aliatel: Máte právo na změnu/Máte právo na konec monopolu. Protože ho fakt máme a není nám to nic platné. Protože jsme zase dostali nové skvělé (a neváhám říci loupežnické) ceníky žižkovských pekáren a cukráren (půlka koláčku a jeden bonbon), tedy Telecomu, pro chudáky lidičky. Protože nás budou dojit a oblbovat - a ostatním firmám i nám "telefonistům Smoljakům" je to houby platné. Tak proto.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 2. 2001 14:39 | martinahu

S tímto vším se nedá jinak než souhlasit. Ovšem je zde i jeden problém-my toto vše víme, jak to vysvětlit zbytku? Nechci příliš teoretizovat, ale nemám valné mínění o spoustě zatvrzelých lidí, kteří jsou názory několik desítek let zpět...:-)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2001 9:47 | pjt

Mate pravdu. ISOPI bylo nejlepsi jiz v dobe havarijni masaze.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2001 9:38 | pjt

Maximalni souhlas. Cesky stat se nekdy chova podivne (viz pane Gregrova inicitiva alias cerna dira CZ ekonomiky)a zjevne podleha tlaku zajmovych skupin. Zivotni pojistovny tlacily na odpocet dani jiz docela dlouhou dobu. V podstate nejvice racionalni chovani je maximalizovat prijem od statu pres stavebko - 1500 Kc mesicne, 500 Kc do penzijniho pojisteni, zivotni pojistku tak akorat - tam neni doporuceni tak jednoznacne a potom hlavne mix akciovych (bud zahranicnich nebo CZ se zahranicni orientaci) podilovych fondu. Misto terminaku penezni trh a potom jiz jen velkou nusi na travu, aby bylo co jist.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 2. 2001 9:09 | Gladiator

Jediny produkt, ktery by si clovek se zdravym rozumem mel u pojistovny koupit, je pojisteni rizika. Pojistete si barak, zivot, psa, cokoliv, ale v zadnem pripade pres pojistovnu nesporte a neinvestujte, ve vetsine pripadech se to nevyplati a to dokonce i kdyz ziskate danove ulevy. Proto, aby si lide setrili na stari, se nas slabomyslny stat rozhodl podporovat pro klienty nejmene vyhodne financni produkty - penzijni pripojisteni a zivotni pojisteni = velmi spatna volba. Pro klienta nejvyhodnejsi financni produkt jsou podilove fondy, napr. v USA to vedi, a proto danovymi ulevami motivuji jak sve obcany, tak i zamestnavatele, financni zabezpeceni stari se tam jednoznacne resi pres podilove fondy. A i kdyby podilove fondy danove ulevy nemely, tak stale se nejvice vyplati. Sporeni na stari je beh na dlouhou trat, kdy nejdulezitejsim faktorem je vynos a vynos z vynosu. A protoze jsou podilove fondy nejlevnejsi, tzn. klienty "oskubavaji" nejmene, tak jejich vynos vzdy prevysi vynosy od pojistoven nebo penzijnich fondu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 2. 2001 23:57 | cs-defence

Zkuste se v České spořitelně zeptat na FLEXI-životní pojistění od ČSŽP - žádná kampaň a přece dobrý produkt,který se jen snaží prorazit a proto má některé podmínky až podbízivé. A nikdo Vám nebude nutit nic, co opravdu nepotřebujete.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 2. 2001 18:15 | aser

Jenze akciove fondy v horizontu 20ti let vydelaji nekolikanasobne vice a pojisteni na smrt si muzete koupit samostatne za par korun. Kdyz si to spocitate, je vlastne nabizena kombinace i pres vsechny danove uspory VELMI draha.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2001 17:26 | TGP

Měli sice zpoždění se spuštěním, ale udělané to je hodně dobře. Dynamické, rychle se to načítá a je to úplně jiné než jiné weby pojišťoven. Pochvala designérům!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 2. 2001 17:19 | TGP

Začalo to fungovat tak okolo 16 hodin. Úvodní stránka je docela zajímavá a animace na dalších stránkách také, myslím že je to oproti jiným finančním institucím docela příjemná změna a hlavně první krok na cestě vpřed.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2001 16:28 | JirkaZ

Mně to ted odpoledne funguje, ale nic revolučního jsem tam nenašel. Úvodní strana je sice jiná, ale jinak mi to přijde stejné.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2001 15:19 | PetrV

Volal jsem do České pojišťovny a několikrát mne přesvědčovali, že jim to funguje... nevím jak vám, ale mi to pořád nejde... škoda, ty bannery jsou moc hezké
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2001 13:18 | FekarZ

Mate pravdu - mne napadlo, kdyz jsem vizual kampane Ceske pojistovny videl poprve, ze je to nejak podobne telekomunikacim. Je jen otazka, zda je to jen nedostatek kreativity, nebo umysl: dovedl bych si predstavit, ze prave pro vetsi efekt prekvapeni ci navnadeni lidi ("Hele, co asi ten Telekom chysta?") pouzili podobnou grafiku. Ale nevim, zda to tak je; nicmene zkusim se na to zeptat v Mark/BBDO, treba nam to vysvetli.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2001 12:48 | TGP

Navíc akciové fondy mohou rychle růst, ale i rychle padat a může se stát, že třeba pět let budete ve ztrátě. Je proto dobré mít v portfoliu i konzervativní produkt, po kterém ale můžete sáhnout kdykoliv, případně u kterého víte, kdy peníze dostanete a zhruba kolik.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 2. 2001 11:31 | PetrV

Docela zábavné mi připadá, že bannery, které navazují na tajemnou kampaň vedou na stránky, které nefungují a samotné stránky pojišťovny mají také problémy... zase tady někdo něco nezvlád...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 2. 2001 11:24 | TGP

Ta kampaň se mi hodně líbila, měla jasně daný cíl - vyvolat velkou pozornost a to se jí povedlo. Navíc se povedlo až do konce utajit, kdo za ní stojí, což také nebývá zvykem a je často největším problémem takovýchto projektů. Takže gratulace pojišťovně (i když životní pojistku už mám jinde a druhou neuzavřu).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 2. 2001 11:05 | kamilvalek

Takovýto druh reklamy asi působí dobře, protože každý den u obědu jsme přemýšleli co to asi bude, takže se nám určitě do paměti vryla. Ale to nic nemění na tom, že od rána jsou stránky http://www.cpoj.cz/ ::Under Construction:: Kamil
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Marek Dospiva

podnikatel, Penta

Vratislav Randa

podnikatel, Tipsport

Marek Dospiva
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů
×
Vratislav Randa
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services