Českým bankéřům raději netelefonujte, mohli byste je obtěžovat

Petr Vykoukal | | 21. 12. 2000 | 23 komentářů
Chcete si někdy ušetřit cestu do banky a potřebné informace získat po telefonu? Pokud jste klientem "české" banky, často si ušetříte pouze cestu, ale ne nervy. Solidních informací a zacházení se zatím dostává spíše klientům "zahraničních" bank.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

11. 2. 2001 22:08, cs-defence

Nelze jinak, než se připojit. Zůstaňme objektivní.

Zobrazit celé vlákno

+14
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 12. 2000 9:24, brezmenp

Myslím, že velmi dobrou pozici na českém trhu si vydobude Bank Austria/Creditanstalt po nynější fúzi s další bankou. Zkušenost na přepážce nemám, ale při telefonátu jsem neměl problém, to co jsem potřeboval, vyřídila sama operátorka.

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 23 komentářů)

11. 2. 2001 22:08 | cs-defence

Nelze jinak, než se připojit. Zůstaňme objektivní.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 1. 2001 9:28 | brezmenp

Připadá mi, že klientela eBanky se skládá jen ze samých surferů na penězích.cz . Banka má "jen" 40.000 klientů, přesto je zde nejpopulárnější. Asi to bude zaměřením surferů na moderní způsoby komunikace. Nebo že by si dělali anonymně reklamu pracovníci banky...?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 1. 2001 8:58

Po HRUZNYCH zazitcich s Ceskou sporitelnou jsem zakotvil u Expandie, tedy nove vlastne u eBanky, a nemuzu si ji vynachvalit. Klidne zavolam i v 23.30 a jsou schopi a ochotni mi poradit ci pomoci.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 1. 2001 10:43 | brezmenp

Překvapil mě velký zájem o Expandii, nehledě na vesměs pozitivní zkušenosti. "Podívám se" na ni blíže.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 12. 2000 20:00

Před zhruba čtyřmi lety jsem si po delším vybírání na trhu retailových produktů zvolil privátní Top konto u IPB. Pravda, na začátku bylo zapotřebí vysvětlit si navzájem, kdo je zákazník a co je služba. Nicméně mimo naprosté drobnosti jsem spokojen hlavně díky tomu, že do pobočky nechodím - elektronický homabanking řeší vše, co potřebuji včetně uživatelské podpory. No a poplatky jsou ve srovnání s bankou Exnapdia vyloženě charitativní. Info linku nepoužívám, v případě potřeby jsem vždy volal na pobočku a vždycky se mnou bylo velmi korektně a slušně zacházeno.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 12. 2000 12:37

Jelikož ve městě kde žiji, mají všechny banky otevřeno pouze do pěti hodin, rozhodl jsem proto při zakládání účtu pro Komerční Banku, která měla otevřeno i v sobotu dopoledne. Ovšem to dlouho netrvalo a otevírací doba byla upravena na Po-Pá 8-17. Po čtvrté hodině v bance byli pouze dva pracovníci a jeden na peněžní přepážce. Vzhledem k mé pracovní době se do banky dřív než po 16 hodině prostě nedostanu a přístup některých pracovníků banky obzvláště v této době byl opravdu takový (a je to dáno i politikou banky), že mě to přimělo hledat jinou banku. V té době začínala na našem trhu Expandia Banka. Poté co jsem se seznámil s její nabídkou, jsem se rozhodl, že její služby musím vyzkoušet. Po více než dvou letech zkušeností musím říct že mi její služby velmi vyhovují a že zatím nenastala situace, kdy bych byl nespokojen. Samozřejmě, Expandia Banka má zatím na našem trhu menší podíl, domnívám se však že to není důvod pro její vyjmutí z takovýchto průzkumů.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 12. 2000 2:29

Pracuji "půl na půl" ve Švýcarsku a v ČR. Jednání s bankami v obou zemích mohu dobře porovnat: Ve švýcarské bance si u přepážky připadáte jako vážený zákazník, ať máte na kontě stovku nebo milión. Jednání po telefonu mají jejich zaměstnanci pečlivě natrénováno tak přesně, že po jisté době dokážete odhadnout, jak vám odpoví. Švýcarská mentalita odmítá vše, co je příliš moderní, nebo co v sobě skrývá riziko nespolehlivosti. Díky tomu je zde internetový telebanking v naprostých plenkách. Naštěstí to švýcarští bankéři nevědí. Musíte-li se postavit k bankovní přepážce v ČR, ověste se zlatými šperky, tvařte se přísně, inu jako miliardáři. Úroveň obsluhy se tím mírně zlepší. V telefonním styku s většinou českých bank je nepřipravenost oněch telefonistek do uší bijící. To je zajímavé a smutné, protože ta slečna na druhé straně drátu v daném okamžiku celou tu banku ztělesňuje. Internetový telebanking se v ČR rozmáhá závratným tempem, ale skoro všude najdete nějakou tu mouchu v použitelnosti systému. Před dvěma lety jsem nalezl jednu vyjímku: u přepážky Banky Expandia se k vám chovají jako k Billu Gatesovi, jejich horkou telefonickou linku dávám často za vzor našim zaměstnancům a co se internetu týče-promyšlený jedna báseň. Moc by mně zajímalo, kdopak a jakpak ten bankovní průzkum dělal, že na tuhle českou perlu nepřišel? J.Stratil
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 12. 2000 22:52

Několik účtů, několik bank, ale stejně s těmi nejdůležitejšími jsem po vyhodnocení služeb našich bank skončil v Expandia Bance. Naprosto žádné problémy a perfektní servis.Jen by některé operace mohly být s nižšími poplatky. Nicméně za ten komfort mi to stojí :-)
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 12. 2000 9:17

Nechápu, proč nebyla do přehledu zařazena Expandia banka. S její infolinkou mám ty nejlepší zkušenosti, a to bez ohledu na to, jestli se na ně obracím telefonicky nebo e-mailem. Expandia by určitě byla na jednom z předních míst.
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 12. 2000 19:31

mám zkušennosti se ZL KB v kteroukoliv denní dobu, nejčastěj dopoledne a jsem velmi spokojen s jednáním " bankéřů".
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 12. 2000 17:03

Možná byste ke slečně z přepážky neměl být tak tvrdý, třeba to byl pokus o vtip :-))) (Předpokládám, že to řekla tak, jak jste to napsal :-)
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 12. 2000 18:57 | stromecek

Expresni linka ZB = nekdy super, nekdy na nic - podle toho, s kym hovorite. Priklad: nekolikrat mi nebyli schopni zodpovedet dotaz, nebot pan Vomacka, ktery jediny znal odpoved, byl prave na obede, nebo me slusne odmitmul, protoze by to musel zjistovat dlouho a on prave dnes potrebuje jit driv domu apod., coz povazuji za velmi neprofesionalni.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 12. 2000 18:45 | stromecek

Expresní linka KB = naprosto bez problemu. Pouzivam ji vsak vzdy v pozdnich nocnich hodinach, proto nemohu posoudit jeji dostupnost behem dne, kdy je provoz na lince asi frekventovanejsi.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 12. 2000 18:35 | stromecek

Ano, mohu potvrdit, ze IPB je dlohodobe nejhorsi. Arogance pracovniku pobocek (mel jsme postupne ucet ve trech pobockach IPB) byla pro me duvodem k odchodu do jine banky. Uvedu jeden priklad: pri zakladani uctu na pobocce Senovazne namesti v Praze jsem odmitl moznost zasilani vypisu domu s tim, ze se pro ne obcas zastavim. Poprve jsem se zastavil po cca 4 mesicich a slecna za prepazkou mi bez zavahani polozila otazku, zda si myslim, ze tam ty vypisy maji silazovat a zda jsou nafukovaci? S telefonickym kontaktem do IPB zkusenosti nemam, ale nepredpokladam, ze to bude lepsi.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 12. 2000 14:07 | Marek1

Já mám zkušenosti s telefonickými službami ČS a.s.Ty jsou uspokojující.Pokud jde o telefonická jednání přímo s některými pracovníky,zatím jsem toho nevyužil.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 12. 2000 0:18

I já nemohu nic jiného, než pochválit expresní linku KB, kde doposavad mi ve všem vyšli vstříc a bez sebemenších problémů. Hlavně, aby v nastoupeném trendu pokračovali do dalšího tisíciletí.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 12. 2000 10:59

Jenom potvrzuji, i já s ní mám jen ty nejlepší zkušenosti. Honza
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 12. 2000 12:01 | PetrV

Můžu se zeptat, kdy bylo to kdysi? Mně se zdá, že stojí za starou bačkoru už dost dlouho (několik posledních let)...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 12. 2000 11:47 | TGP

Jsem velmi spokojen s expresní linkou Komerční banky. Vše jde vždy hladce a jsou velmi příjemní. Zadávání plateb je velmi hladké, pokud ale někdy mám složitější dotaz, stane se, že odpověď trvá velmi dlouho a není vždy úplně kompletní. Ale obecně musím říct, že jsem velmi spokojen a neměnil bych.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 12. 2000 11:16

Tak tento příspěvek zatím vede. To je opravdu síla.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Móda, káva, tetování. Projděte si nové značky, které zamířily do Česka

Móda, káva, tetování. Projděte si nové značky, které zamířily do Česka

Do Česka letos zamířilo dvacet nových značek obchodů a služeb. U některých se budete divit,...více

Tihle muži se podepsali na vašich penězích. Od Tošovského po Michla

Tihle muži se podepsali na vašich penězích. Od Tošovského po Michla

Posledního června si Jiří Rusnok sbalí diplomatku a v červenci už do práce nepřijde. V...více

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Nemáte v peněžence poklad? Tyhle koruny jsou vzácné

Zlatý svatováclavský pětidukát z roku 1937, který se před týdnem vydražil za rekordních...více

Doporučujeme

Pozor, chystá se reforma DPH. Úklid po Babišovi může přinést další chaos

Pozor, chystá se reforma DPH. Úklid po Babišovi může přinést další chaos

V dani z přidané hodnoty zůstal po minulých vládách chlívek. Zbyněk Stanjura hlásá, že...více

Frustrace a bezmoc, popisuje psychiatrička zážitky z dětského oddělení. Musí děti odmítat

Frustrace a bezmoc, popisuje psychiatrička zážitky z dětského oddělení. Musí děti odmítat

Sehnat dnes pro dítě lůžko na psychiatrii nebo dětského psychiatra v nějaké rozumné lhůtě...více

Chcete mít fotbal v malíku? Poradíme, koho sledovat na Twitteru

Ať už chcete mít informační náskok, nebo se prostě jen dobře bavit, tyhle twitterové účty...více

Poznáte RAPEX a RASFF? Mal by ich sledovať každý. Podnikatelia však neustále

Poznáte RAPEX a RASFF? Mal by ich sledovať každý. Podnikatelia však neustále

Ak dbáte na zdravý životný štýl, informácie o nebezpečných produktoch by nemali uniknúť...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vladimír Bezděk

ekonom

Jakub Mahdal

podnikatel, Safetica Technologies

Vladimír Bezděk
ÚSPĚŠNOST
54,84 %

z 31 duelů
×
Jakub Mahdal
ÚSPĚŠNOST
37,50 %

z 32 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.