Klienti České spořitelny si nově mohou aktivovat jednu ze tří virtuálních karet s motivem počítačové hry Kingdom Come: Deliverance II.
V mobilní aplikaci George jsou na výběr tři motivy: dobrodruh, válečník nebo rytíř. Jde o virtuální karty do elektronické peněženky jako jsou Apple Pay nebo Google Pay, karta není k dostání v klasické plastové podobě.
Karty jsou jedním z výsledků spolupráce, kterou Česká spořitelna dohodla s herním studiem Warhorse Studios. Hru Kingdom Come: Deliverance II uvede studio na trh v únoru příštího roku.
Klienti České spořitelny mohou zároveň získat ve věrnostním programu Moneyback řadu slev od herního e-shopu Xzone. Najdou tam například 15% slevu na veškerý merch s tématikou Kingdom Come: Deliverance II. Slevy budou dostupné od 11. listopadu do 15. prosince 2024.
Virtuální karta Kingdom Come: Deliverance II. Zdroj: ČS
Virtuální karta Kingdom Come: Deliverance II. Zdroj: ČS
Virtuální karta Kingdom Come: Deliverance II. Zdroj: ČS
Spořitelna se také chystá umístit vlastní herní zónu na blížící se mistrovství České republiky v počítačových hrách, které proběhne v Brně od 22. do 24. listopadu. Návštěvníci této zóny dostanou příležitost zahrát si poprvé demo ukázku Kingdom Come: Deliverance II.
„Oblasti gamingu se intenzivně věnujeme již třetím rokem. První dva roky jsme se v rámci našeho komunikačního konceptu #LevelUpYourLife soustředili na etablování Spořitelny v herní komunitě, a to zejména rozvíjením strategických partnerství. Nyní se chceme zaměřit na komplexnější témata, která se týkají například podpory žen v gamingu nebo posilováním mentálního zdraví a odolnosti u hráčů a hráček,” říká Jakub Kuneš, který má tuto oblast v České spořitelně na starosti.
Speciální platební karty nabízejí i některé další banky, často mají i plastovou podobu. Například Komerční banka vydává kartu k 35. výročí sametové revoluce. ČSOB postupně rozšiřuje sérii karet s motivy fotbalových a hokejových klubů. A třeba Moneta loni nabídla duhovou platební kartu u příležitosti LGBT+ festivalu Prague Pride.
Některé banky dávají klientům na výběr z několika motivů svých standardních karet, případně si mohou zvolit jiné motivy za příplatek. Samozřejmostí jsou odlišné designy hlavně u dětských karet.
Ještě rozšířenější jsou speciální karty v pouze virtuální podobě, které jsou pro banky jednodušší na výrobu. Například Moneta letos uvedla dvě série: první ukazuje dominanty jednotlivých krajů České republiky, druhá má sportovní motivy.
Sdílejte článek, než ho smažem