Co se děje | Iva Skybová | 2. 4. 2012 | 14 komentářů
Pádným argumentem pro životní pojištění je i možnost odčítat zaplacené pojistné – ročně až 12 000 Kč – od základu daně. Ta za určitých podmínek platila, i když se pojistka převedla...
Životní pojištění | Simona Ely Plischke | 13. 4. 2007 | 2 komentáře
Co se vám vybaví pod pojmem životní pojištění? Výhodné spoření, daňové úlevy, šetření si na důchod? Pak jste obětí reklamní masáže a uzavřeli jste smlouvu pravděpodobně na "radu" prodejce...
Články | Simona Ely Plischke | 24. 10. 2006
Chcete si na stáří spořit pomocí životního pojištění a hledáte co nejpružnější produkt? Univerzální (variabilní, flexibilní) životní pojištění vám umožní zvyšovat či snižovat výši pojistného...
Články | Simona Ely Plischke | 20. 7. 2005
Sousloví "životní pojištění" na nás útočí ze všech možných reklamních ploch. Víc než pocit, že jste vlastně pěkný sobec nemyslící na rodinu, nemáte-li tento produkt ještě uzavřen, vám...
Články | Dana Chytilová | 22. 4. 2005 | 2 komentáře
"Myslete aegonomicky" je heslo nové pojišťovny AEGON, která má smělé plány na českém pojišťovacím trhu. Porovnali jsme její nabídku se současnou konkurencí. Závěr? Výrazné rozdíly ani...
Články | Martin Novotný | 17. 8. 2004
V poslední části trilogie si na 6 modelových příkladech srovnáme míru variability pojistné částky jednotlivých produktů a seřadíme je podle toho, jak by obstály v očích klienta. Vysvětlíme...
Články | Martin Novotný | 12. 8. 2004
Jaké další charakteristiky mohou hodně napovědět o výhodnosti jednotlivých investičních životních pojistek? Jaký fond a podle čeho si vybrat? Prohlédněte si konkrétní nabídky pojišťoven...
Články | Martin Novotný | 16. 4. 2004
Jak si po srovnání dalších důležitých kritérií stojí Dynamik České pojišťovny, Generali Life, Spektrum ČSOB Pojišťovny a další variabilní životní pojistky? Má vůbec smysl využívat tyto...
Články | Martin Novotný | 15. 4. 2004
Den co den jsme masivní reklamou přesvědčováni o výjimečnosti a výhodnosti životního pojištění Dynamik České pojišťovny. Je na těchto slovech něco pravdy, nebo jde jen o trik na spotřebitele?...