ČSOB má pro malé a střední firmy speciální webové stránky
Petra Postlova | 14. 9. 2007
Malé a střední podniky jsou v poslední době v hledáčku. Neustále se pro ně rozšiřují možnosti, finanční instituce i státní organizace přicházejí pro ně s nabídkou nových produktů. Jsou ale právě nové produkty to, co skutečně tento segment potřebuje? Podle Jarmily Hla Shwe, manažerky ČSOB Klubu úspěšných podnikatelů je současným trendem komplexní poradenství, se kterým přišla největší česká bankovní skupina mezi prvními. Ostatní banky se tímto směrem postupně vydávají. V minulosti se každý podnikatel snažil zajistit si většinu podpůrných činností vlastními silami. Dnes se již úspěšní podnikatelé zaměřují na jádro svého podnikání. A ostatní činnosti svěřují odborníkům. Majitelé firem si tak postupně začínají uvědomovat, jak je pro ně partnerství s bankou důležité. Na druhou stranu očekávají od bankovních institucí více, než běžné finanční služby.
Odeslat e-mailem