První firma začíná pojišťovat internetové domény
Aktuality | Petr Kučera | 14. 9. 2022
Slavia pojišťovna začala nabízet pojištění internetových domén. „Takový produkt doposud na českém trhu neexistoval,“ říká její produktový ředitel Ladislav Bělina.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Aktuality | Petr Kučera | 14. 9. 2022
Slavia pojišťovna začala nabízet pojištění internetových domén. „Takový produkt doposud na českém trhu neexistoval,“ říká její produktový ředitel Ladislav Bělina.
BrandInsight | Radim Zelený | 22. 9. 2021 | 3 komentáře
„Setkali jsme se s tím, že podnikatelé riziko vichřice – a tedy i tornáda – sice pojištěné měli, ale na nižší pojistnou částku, než je hodnota majetku. Nečekali, že budova může být...
Když se řekne | redakce Peníze.CZ | 23. 5. 2018 | 5 komentářů
Kadeřnice, restauratéři, kosmetičky nebo třeba truhláři. Malí a střední podnikatelé podstupují ve svém povolání rizika stejně jako firmy. Jen málokterý živnostník má ale na rozdíl od...
Rozhovor | Ondřej Tůma | 12. 5. 2018
„Nejlepší strategie je investovat čas do dobrých zákazníků a rozloučit se s těmi špatnými,“ říká v rozhovoru country manažer úvěrové pojišťovny Euler Hermes Luděk Obadal.
BrandInsight | Daniel Tácha | 8. 3. 2018 | 2 komentáře
Vztah menších podnikatelů a živnostníků k pojištění je podle Romana Jandíka, manažera online oddělení Maxima pojišťovny, rezervovaný. Podíl na tom má i jeho komplikované sjednávání....
Když se řekne | Daniel Tácha | 23. 2. 2016 | 13 komentářů
Čeští živnostníci mají podle průzkumu realizovaného agenturou IPSOS největší strach z nedostatku zakázek a klientů. Vrásky na čele jim přidělávají také časté legislativní změny. Třetí...
Rozhovor | Martin Vlnas | 3. 5. 2014 | 1 komentář
Tedy ne proti každému státu, ale proti státu, kde zrovna podnikají. „Je paradoxní, že dodávku bot pro českou policii vám nikdo nepojistí, zato dodávku zbraní za miliony pro egyptskou...
Rozhovor | Martin Vlnas | 26. 4. 2014 | 4 komentáře
Máte skvělý podnikatelský nápad, uvedete ho v život, dřete jak koně, všechno promyšlené a propočítané. O vaše služby nebo zboží je zájem. A přece skončíte. Z jediného důvodu: nedostanete...
Když se řekne | Dušan Šídlo | 14. 11. 2011 | 5 komentářů
Firmy – malí živnostníci i kolosy o tisících zaměstnanců – se snaží jistit. Dávají do pojištění stále víc peněz a pojišťovny se jim snaží vycházet vstříc, rozšiřují počet krytých rizik...
Jak na to | Eva Sovová | 2. 5. 2008 | 2 komentáře
Podnikání stále více ohrožují opakující se přírodní katastrofy. Živnostníci často nemají dobré pojistky nebo se na pojistném snaží šetřit. Opomíjejí riziko, že živelní událost může...
Jak na to | Věra Tůmová | 4. 4. 2008 | 3 komentáře
Podnikání na volné noze může být obohacující, svobodné a třeba i zábavné. Když však podnikatel způsobí klientovi škodu, musí ji zaplatit, což ho může finančně zruinovat. Proti hlavním...