ČSOB pokračuje v procesu ukončování samostatné značky Poštovní spořitelna. Od začátku července začne v dokumentech nebo na pobočkách vedle červeného loga Poštovní spořitelny zobrazovat i modré logo ČSOB.
Zároveň banka začíná testovat prodej více bankovních služeb i na pobočkách Hypoteční banky, která také patří do skupiny ČSOB.
ČSOB na začátku loňského roku oznámila, že značku Poštovní spořitelna postupně utlumí, protože dál nechce tříštit síly. Sloučení má především ušetřit náklady. Banka nebude dál muset vést oddělené systémy, dělat odlišný marketing či zavádět různé pobočky. Banka už loni na podzim sjednotila obsluhu, takže klienti mohou využít „modré“ i „červené“ pobočky.
A sbližování značek se týká i Hypoteční banka. Od června ČSOB testuje na pobočkách Hypoteční banky v Brně a v Praze služby klientského i prémiového bankovnictví.
„Klienti si tak mohou kromě hypotéky vyřídit i další bankovní služby a nemusejí chodit na pobočku ČSOB. V případě, že se nabídka služeb osvědčí, rozšíří ji ČSOB také do dalších poboček Hypoteční banky po celé republice,“ říká Patrik Madle, mluvčí ČSOB.
Pro klienty Poštovní spořitelny pak ČSOB nově zavedla možnost sjednat si v internetovém bankovnictví i stavební spoření.
ČSOB značku Poštovní spořitelna utlumuje i přesto, že smlouvu se státem o provozování bankovních služeb na pobočkách pošty má až do konce roku 2027.
Čtěte také:
Jiří Hovorka
O osobních financích píše od roku 2009. Začínal v Měšci, pak se stejným tématům věnoval v Aktuálně.cz, po sloučení s vydavatelstvím Economia se jeho texty objevovaly i v Hospodářských novinách. Dlouhodobě se věnuje důchodům,... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem