Banky ruší další pobočky. Optimalizace mění i pracovní dobu
16. 5. 2022 | Olga Skalková | 10 komentářů

Od roku 2013 ubyla v Česku víc než čtvrtina bankovních poboček. A čeká se další pokles – přinejmenším kvůli spojení dosavadních konkurentů.
Štěpán Dlouhý
Tuzemská mBank už nebude mít vlastního mluvčího, ale najme si ho externě. V červnu zahájila spolupráci s PR agenturou Stance Communications.
„Za PR v České republice bude odpovídat agentura, a to včetně převzetí role tiskového mluvčího,“ říká Krzysztof Olszewski, mluvčí mateřské skupiny mBank se sídlem v Polsku. PR aktivity v Česku budou podle něj koordinovány ve spolupráci s agenturou Solski Communications zodpovídající za polský trh a agenturou Supreme Communication, která se bude věnovat slovenskému trhu.
Tiskovým mluvčím pro Českou republiku se stal Štěpán Dlouhý, který má ve Stance funkci account director. Dosud měla mBank vlastního mluvčího Pavla Vlčka, který v bance zůstává na jiné pozici.
Předchozích pět let spolupracovala tuzemská mBank s agenturou Weber Shandwick.
Sdílejte článek, než ho smažem