Logo Citibank Europe plc, organizační složka

Citibank Europe plc, organizační složka

Kontakty

AdresaBucharova 2641/14Praha 5 - Stodůlky158 00
Telefon233 061 111
E-mailzakaznicky.servis@citi.com
Web
Internetové bankovnictvíhttps://production.citibank.cz/

Další informace

IČO28198131
Kód banky2600
SWIFT kódCITICZPX

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem citibank, citibank europe

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

18. 8. 2022 | Gabriel Pleska | 2 komentáře

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské časy internetového bankovnictví. Peníze.cz byly u toho!

Citibank má nového šéfa pro Česko a střední Evropu

30. 8. 2021 | Petr Kučera

Citibank má nového šéfa pro Česko a střední Evropu

Novým generálním ředitelem Citi pro region střední Evropy bude od 1. září Munir Nanji. Ve funkci nahradí Kevina A. Murrayho, který v srpnu odchází do penze.

SEPA platby: Posíláme peníze do ciziny v eurech. Srovnání českých bank

14. 7. 2016 | Petra Dlouhá | 10 komentářů

SEPA platby: Posíláme peníze do ciziny v eurech. Srovnání českých bank

Za běžné zahraniční platby si banky účtují vysoké poplatky. Pro Evropskou unii a několik dalších evropských zemí jsou levnější variantou SEPA platby. Přečtěte si, jak na ně. Máme pro vás srovnání českých bank, které ukáže, na kolik vás platby do ciziny (a z ciziny) v eurech přijdou.

Vybíráte kreditkou z bankomatu? Víme, kolik to stojí

29. 4. 2015 | Zdeněk Bubák, Helena Kadlecová | 9 komentářů

Vybíráte kreditkou z bankomatu? Víme, kolik to stojí

Včera jsme vám radili, jak šikovně šetřit používáním kreditní karty. Varovali jsme ale, že je to disciplína vhodná pouze pro jedince s pevnou disciplínou. Pro ty, kteří si dokážou hlídat konec bezúročného období a kteří se vyvarují například toho, aby vybírali kreditkou z bankomatů, neb to je drahé. Jak drahé?

Finanční produkt roku 2013: Nejlepší spořicí a osobní účty, úvěry a pojištění

30. 1. 2014 | Zdeněk Bubák | 3 komentáře

Finanční produkt roku 2013: Nejlepší spořicí a osobní účty, úvěry a pojištění

Finanční zpravodajský portál Finparáda.cz přichází s vyhlášením výsledků soutěže Finparáda – Finanční produkt roku, tentokrát za rok 2013. Nově se kromě nejlepších finančních produktů podle mínění odborníků vyhlašuje i nejoblíbenější finanční produkt a nejoblíbenější pobočka finanční instituce podle hlasování návštěvníků portálu Finparáda.cz

Banky ruší poplatky za vedení úvěrů

11. 9. 2013 | Zdeněk Bubák

Banky ruší poplatky za vedení úvěrů

Spory klientů a bank o poplatky za vedení účtů u úvěrů i hypoték přinášejí první výsledky. Většina tuzemských bank od těchto poplatků ustupuje. Vyplývá to z dílčích výsledků výzkumu Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna, který provedla agentura Datank.

Bezkontaktní platební karty. Jsou bezpečné?

22. 8. 2013 | Ondřej Tůma | 46 komentářů

Bezkontaktní platební karty. Jsou bezpečné?

Počet bezkontaktních karet raketově roste. Co o nich ale doopravdy víme? Palčivá je zejména otázka jejich bezpečnosti. Může vám někdo bezkontaktně vycucnout z karty peníze někde na ulici? A co se stane, když vám kartu někdo ukradne a vydá se s ní na nákupy do obchodního centra?

Scott & Rose: Finanční produkt roku 2012

31. 1. 2013 | Zdeněk Bubák | 13 komentářů

Scott & Rose: Finanční produkt roku 2012

Ve spolupráci se serverem Finparáda.cz přinášíme výsledky druhého ročníku soutěže Finanční produkt roku. Přehled nejlepších finančních produktů v roce 2012 vyhlašuje společnost Scott & Rose ve čtvrtek 31. ledna 2013, tedy právě dnes.

Co nového chystají banky pro podzimní sezónu?

11. 9. 2012 | Zdeněk Bubák | 1 komentářů

Co nového chystají banky pro podzimní sezónu?

Ve spolupráci se serverem Finparáda vám přinášíme informace o chystaných novinkách v nabídce bank, které by se měly objevit na podzim, případně i o akcích, které již běží, ale budou pokračovat v průběhu podzimu.

Jednodušší PIN ke kartě nabídne poslední velká banka

15. 7. 2012 | Jiří Hovorka

Jednodušší PIN ke kartě nabídne poslední velká banka

Poslední z velkých bank umožní klientům změnit si PIN k vlastní platební kartě. UniCredit tuto možnost oficiálně nabídne od srpna.


Citibank Europe plc, organizační složka - Zkušenosti

14. 9. 2015 11:31 | NTF

Buďte rád, že Vám tu kartu nedali. Citibank je má nejhorší zkušenost, opravdu hienysmus.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 4. 2015 22:08 | brano

oprava : bonitný. preklep
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 4. 2015 22:06 | brano

To, čím som si prešiel bolo najhoršie jednanie za posledných cca 20 rokov zo strany banky a to im nedlžím ani korunu. Chcel som city kartu - zamietli mi ju, podal som žiadosť znova - zamietli mi ju. Následne ma kontaktovali z city s ponukou tej istej karty - samozrejme, po overení či si ju prevezmem u kuriéra do piatich minút prišlo zamietavé stanovisko. Zámer alebo idiotizmus - neviem. Viem ale, že rok budem svietiť v registri ako človek, ktorému "banka" zamietla žiadosť o úverový produkt. To je zlé. Nemali absolútne žiaden dôvod mi vydanie tejto karty zamietnuť - moja banka mi pár týždňov predtým ako som o túto kartu požiadal ponúkla úver do výšky max 175 000,- € - takže asi binitný a žiadaný klien budem, keď mi banka ponúkne 175t €. A druhej "banke" nestojím ani za to, aby mi vydala kartu. A JA svietim v registri spolu s neplatičmi !!!! Takže, ak Vám nejaký finančný analfabet úplne bezdôvodne zamietne Vašu žiadosť o úverový produkt odnesiete si to Vy - a to tak, že budete v registri po dobu jedného roka. To v podstate vylučuje získanie iného fin produktu - každý sa na to, laicky povedané, pozerá tak, že ONI už vedia, prečo Vás tam dali a neskúmajú nič viac. Ste označkovaný.A tak ako ja budem svietiť v registri, tak budem aj na sociálnych sieťach bojkotovať a opisovať tu praktiky "banky" - ktorej by som nezveril ani spávu popadaných listov zo stromov a nie pracovať s peniazmi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2015 16:20 | Pišta

Pokud jste neposkytla žádné osobní údaje, tak to je dobré, ale i tak se mohlo stát, že jste na nabídku odpověděla způsobem "ano, já se podívám" což společnosti mohou a také většinou považují za závaznou objednávku. Já vždy, když mi někdo něco nabízí, tak nejdřív řeknu, že pokud mi něco nabízí, určitě má i moji poštovní adresu, ať zašle nabídku písemnou, a když nedá pokoj, tak mu řeknu, aby chvilku vyčkal, že si zapnu nahrávání hovoru, a v tu ránu to pokládá bez dalšího otravování. Totiž nepotřebují, abyste měla v ruce jediný důkaz o průběhu transakce.
Všeobecně, když chcete něco vyřídit po telefonu, tak se rozmohlo, že po vás chtějí RČ jako identifikaci, a když to razantně odmítnu, většinou to jde i bez RČ nebo čísel jakýchkoliv mých osobních dokumentů. Buďte opatrná na svá osobní data i na telefonické nabídky, žijeme v nezdravém prostředí lumpů a podvodníků, každý chce jen vaše dobro, tak si ho nenechte vzít nebo ukrást!
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 12. 2014 21:52 | RedRobin

Citibank je byrokratická zločinecká organizace, která využívá sebemenších úředních nedostatků k oškubání svých klientů a následnému obohacení sebe sama. Firma, která postrádá jakýkoliv etický právní kodex.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 11. 2014 18:12 | Kotlanova

Pokud chcete zrušit kartu, neposíláte žádost nebo výpověď, ale je to spotřebitelský úvěr formou kreditní karty. Takže se píše oznámení o ukončení o ukončení spotřebitelského úvěru, ve smyslu § 15 zákona č. 145/2010 Sb., v tom případě maji nárok jen na 1%, musíte poslat doporučeně s dodejkou na brněnskou adresu.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 6. 2014 14:35 | čepelová Václava

Citi Bank jsou podvodníci a poškozují slušné lidi. Kartu mi přímo vnutil nějaký jejich prodejce a tvrdil,že mě to k NIČEMU NEZAVAZUJE! i když to podepíšu. Pak mi několikrát volali abych kartu aktivovala, což mi již bylo podezřelé. Tak jsem ji NEAKTIVOVALA! žádala jsem o zrušení, přišel mi formulář, ale známí tvrdili, že když se karta neaktivuje není co rušit. Ale chyba! CitiBank byla tak drzá, že mě zanesla do registru dlužníků i když jsem kartu neaktivovala!!!! To je poškozování klientů!!!
Nyní jsem jim poslala výopověď na jejich formuláři samozřejmě na DODEJKU doporučeně a dost na tu výpověď spěchám nepoť mě to poškozuje v bance, u které žádám o hypotéku. Stále se potvrzuje, že co se nabízí stojí za starou bačkoru!! NEDOPORUČUJI!!!!!!Jejich drzost nezná mezí!!!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 4. 2014 9:54 | Peter

3 roky sa sudím s CITI bank ohladne nejakej karty ktoru som nikdy nevybral a nepoužíval. Už som bol i na pisomne skuške či som vobec niečo podepsal dal som na vlastne naklady musel zaplatit hlasovu skousku kteru mi dělali na policii v Praze i tam sem neprošel a vysledek je že to neni muj hlas i tak dal beží soud. Pozor pozor na podvodníkou.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 3. 2014 20:41 | Franta

Už 2X mě od nich přišla poukázka na tisíc korun vždy jsem poukázku zahodil a nevybral.Určitě jsem udělal dobře.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 2. 2014 20:12 | Pomozte

Dobrý den,
k citi kartě se uvrtal můj otec, který se zamotal neskutečně do dluhů. Poté, co jsme statisícový dluh jednorázově zaplatili do 0, další výpis ukazoval částku 2.300 k uhrazení. Chci otce z této strašné instituce vyvázat. Uhradili jsme tedy zase těch 2.300 a včera poslali žádost o výpovědi kreditní karty do Brna. Kdo máte s ukončením smlouvy u citibank zkušenosti, prosím ozvěte se mi, jak to dále probíhalo. Někde jsem četla, že někdo posílá i přestřihlou kreditku. Tu jsem však neposlala. Musím jí taky odeslat? Na pobočku do Brna? Jinak mi výpověď nenabyde po 30 dnech účinnosti? A poté, co vyprší 30 dní od data přijetí naší výpovědi, co máme očekávat? Zruší s námi smlouvu? Dají to nám to nějak vědět? Kvůli citibank již 2 týdny nespíme a trápíme se, jak se z toho kolotoče dostat ven:-( Prosím pomozte. Děkuji (email: wichova.makinka@seznam.cz)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 1. 2014 23:53 | Ladislav Bouda

Problémy se splácením čerpaných peněz nemám. Jen to, že Citi bank inzeruje dostupnost služeb 24 hodin denně, ale realita je jiná. Na spojení s operátorem banky jsem čekat 42 minut. To je ta inzerovaná dostupnost slueb pro klienty??? Kdo vydrží 42 minut čekat, až se mu banka ohlásí??? Připomínám, že se jednalo o dobu kolem 23 hodin! Je to hnus!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 8. 2013 15:31 | Jaromír Hart

Jsem obětí CITI Bank. Mám obrovské problémy s chování a vystupování CITI Bank. Po výpovědi dvou účtů, z důvodu vysokých úroků i přístupu operátoru a vedení CITI bank, nemohu zrušit účet, za který si neustále účtují doplatky a k nim penále. Hledám ostatní poškozené pro společný postup žaloby vůči CITI Bank.

Jaromír Hart

jaromir.hart@seznam.cz
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 4. 2013 11:46 | Inke

Souhlasim s timhle nazorem...
Nepochopim, ze nekdo nekomu da OP podepise neco o cem nic nevi a ani si to neprecte...To vy vsichni by jste se meli zamyslet nad sebou, ze ze sebe delate chudinky, jak Vás nekdo podvedl apodobne a pritom si za to muzete sami - neznalost neomlouva!!!!
Vám tu ruku nikdo nedrzel aby jste to podepisovali nebo snad ano???:-)
Pak si taky stezujeje a jen kritizujete- kdyby jste CC pouzivali, jak mate v BuO tak prece nemate zadny problem a jeste teda platili vcas v datu splatnosti...

Jste smesni - vsichni!!!!!
-12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2013 11:40 | Inke

Vy jste asi padli na hlavu? podepisete zadost o bankovni produkt, ktery Vam prijde neaktivni pouze z duvodu bezpecnosti ... tzn . ze podpisem zadate o Kreditni Kartu!!!!
chce to prvni cist a myslet a pak jednat a kritizovat...
Vsichni si stezujete, jak Citi je desna banka, ze Vám neodlozila splatky za dluzne castky, ktere jste si sami udelali...
Podepisete zadost a nevite co vlastne poradne podepisujete???? Chce se me z Vás brecet ze vsech!
-9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 4. 2013 11:31 | Helca

neni problem banky, ze Vy nemate financni prostredky na uhradu svých pohledavek ...vy jste si je nadelal, tak banka neni opravnena Vam posunovat datum splatnosti...
Neznalost neomlova...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Zobrazit všech 83 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

ČNB chce sebrat povolení Podnikatelské družstevní záložně

ČNB chce sebrat povolení Podnikatelské družstevní záložně

Česká národní banka dnes zahájila správní řízení s Podnikatelskou družstevní záložnou...více

Komerční banka vystrašila klienty. Špatně zaúčtovala platby kartou

Komerční banka vystrašila klienty. Špatně zaúčtovala platby kartou

Klientům Komerční banky se v elektronickém bankovnictví ukazoval chybný údaj o platbě...více

Největší banky v Česku. Nové žebříčky podle klientů a peněz

Největší banky v Česku. Nové žebříčky podle klientů a peněz

Označení největší banka v Česku můžou nadále používat dvě banky. ČSOB spravuje největší...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services