Logo UniCredit Bank Czech Republic, a.s.

UniCredit Bank Czech Republic, a.s.

UniCredit Bank v Česku vznikla v roce 2007 sloučením HVB Bank (v ní se už předtím spojily německá Hypovereinsbank a rakouská Bank Austria Creditanstalt) a Živnostenské banky. Stoprocentním vlastníkem je italská skupina UniCredit.

Kontakty

AdresaŽeletavská 1525/1Praha 4140 00
Telefon955 911 111
Infolinka221 210 031
E-mailinfo@unicreditgroup.cz
Web
Internetové bankovnictvíhttps://cz.unicreditbanking.net/

Další informace

IČO64948242
Kód banky2700
SWIFT kódBACXCZPP

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem unicredit, unicredit bank, unicredit bank czech republic

Peníze vložíte i bez karty, hlásí třetí banka. Stačí mobil nebo hodinky

8. 1. 2024 | Olga Skalková | 2 komentáře

Peníze vložíte i bez karty, hlásí třetí banka. Stačí mobil nebo hodinky

Do vkladomatů Monety lze nově vkládat hotovost i bez plastové platební karty. Klientům stačí mobilní telefon nebo chytré hodinky s kartou v digitální podobě.

Nový mobil? Bankovní aplikaci už změníte bez pobočky

25. 12. 2023 | Kateřina Hovorková

Nový mobil? Bankovní aplikaci už změníte bez pobočky

Přesun bankovní aplikace ze starého na nový mobil je snadnější než dřív. Už nemusíte chodit na pobočku, slibují banky. A dávají návody, jak změnu zvládnout pohodlně z domova.

Co chystá vaše banka v roce 2024? Velký přehled novinek

18. 12. 2023 | Olga Skalková | 3 komentáře

Co chystá vaše banka v roce 2024? Velký přehled novinek

Všechny banky, které v Česku nabízejí služby běžným klientům, jsme oslovili s dvěma stejnými otázkami: Jaké největší novinky chystají pro své klienty a jaké bude největší téma celého trhu.

Nechcete plastovou kartu? Další banka dá jen virtuální

30. 11. 2023 | Petr Kučera

Nechcete plastovou kartu? Další banka dá jen virtuální

Možnost úplně odmítnout klasickou kartu – a spokojit se jen s její virtuální podobou – nabízí už několik bank. Kdy se přidají další? A jaké to má výhody a nevýhody?

Eura pošlete rychleji. Okamžité SEPA platby budou povinné

29. 11. 2023 | Olga Skalková | 1 komentářů

Eura pošlete rychleji. Okamžité SEPA platby budou povinné

Evropská unie chce zrychlit převody eur – nejdříve v eurozóně, pak i v dalších členských státech. Schválení nového nařízení se přiblížilo.

Peníze pošlete i na číslo mobilu. Startují platby na kontakt

14. 11. 2023 | Olga Skalková | 1 komentářů

Peníze pošlete i na číslo mobilu. Startují platby na kontakt

Novinku spouští šest bank, další se přidají v příštím roce. Při jedné platbě lze poslat maximálně pět tisíc korun.

Nejlepší spořicí účty a termínované vklady. Nové žebříčky

14. 11. 2023 | Petr Kučera | 2 komentáře

Nejlepší spořicí účty a termínované vklady. Nové žebříčky

Kam se teď podívat, když chcete úspory ochránit před inflací líp než na běžném účtu, ale zároveň nemáte zájem je investovat?

Hledáte starší platbu? Porovnali jsme, jak daleko vás banky pustí

6. 11. 2023 | Petr Kučera | 2 komentáře

Hledáte starší platbu? Porovnali jsme, jak daleko vás banky pustí

Můžete v roce 2023 snadno najít platbu z roku 2020? Délka takzvané transakční historie se u bank výrazně liší. Dobrou zprávou je, že v posledních letech se prodlužuje.

Číslo karty v mobilní aplikaci ukáže už sedm bank

23. 10. 2023 | Petr Kučera | 3 komentáře

Číslo karty v mobilní aplikaci ukáže už sedm bank

Kompletní údaje k platebním kartám už umí ukázat i mobilní aplikace Smart Banking od UniCredit Bank. Klienti si mohou nechat zobrazit celé číslo karty, datum expirace i její CVV/CVC kód – tedy všechny informace potřebné pro platby na internetu.

Banky vylepšují spoření v eurech. Která dá nejvyšší úrok?

5. 10. 2023 | Petr Kučera | 4 komentáře

Banky vylepšují spoření v eurech. Která dá nejvyšší úrok?

Evropská centrální banka znovu zvýšila základní sazby a probudila tím alespoň část bank i v Česku. Propast mezi úroky na spoření v eurech a korunách se zmenšuje.


UniCredit Bank Czech Republic, a.s. - Zkušenosti

9. 12. 2022 18:24 | FilipStk

Po založení účtu online došlo k tomu, že v mobilní bance mám 4 účty - 2 české (bez uvedení toho, který je jak úročen?), účet v USD a účet EUR.
Ale v internetové bance mám, ale jen 3 účty (jeden český, USD a EUR). Porovnáním zjišťuji, že mi schází účet spojený s platební kartou.
Volám tedy na jejich linku a tam mi paní řekne, že to musím řešit na pobočce, kam patřím, dle trvalého bydliště a nabízí mí, že mi na pobočku dá telefon. Když se ptám v čem je problém, konstatuje, že v systému vidí, že chybějící účet není propojený s internetovou bankou. Když se ptám, zda to pobočka vyřeší po telefonu uvádí, že spíše ne a že ona na lince to taky opravit nemůže.
Předesílám, že jsem s účty žádná nastavení neprováděl a tento stav, kdy jeden z vlastních účtů není vidět v internet bance vytvořil systém banky zcela samovolně.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 9. 2022 18:23 | Harre

NEJHORSI BANKA v Ceske Republice! Tohle je naprosto silena banka! Nikdy vice!
Nalakali mne vyssi urokovou sazbou na uctu, to jsem ale netusil jaka hruza mne ceka. Zridili mi dva ucty a kartu (kterou jsem nechtel).
Nikde v internetovem bankovnictvi, smlouvach apod. neni uvedeno ktery ucet je uroceny lip a ktery vubec (nejsou tam urokove sazby). Husa na infolince mi nejdriv nepokryte lhala ze je to uvedeno na webovkach banky s reklamou na ten ucet (Uf!). Neni. Pak tvrdila ze kdyz ho v reklame maji uvedeny jako druhy v poradi, tak je to ten vpravo v internetovem bakovnictvi. Jak logiclke ze :-). To uz jsem se zacinal smat. Na otazku kde vidim v IB limity plateb se mi dostalo odpovedi ze nikde, ze si je mam pri zmene poznamenat na papirek. Proste magori. Volal jsem tam jeste jednou, myslel jsem ze jsem jen narazil na extremne tupou operatorku, ale druha mi to potvrdila. Celou vec jen dokresluje nutnost nainstalovat do mobilu podobne silenou aplikaci jako IB, nebo musim chodit na pobocku. Parada. Nastesti jsem do 14 dnu odstoupil od smlouvy a tak jsem zrusil ucet bez nutnosti jet asi 80km na pobocku (doufejme). NIKOMU TUHLE BANKU NEDOPORUCUJI!!!!! Pokud budete mit nutkani na lepe uroceny ucet PRYC OD NICH!!!! Za tu silenost to opravdu nestoji a ty vyhodnejsi uroky mohou kdykoliv zrusit. Mam ucty u asi 15 bank a tohle je neco tak priserneho ze jsem nikdy nezazil nic co by se UniCredit byt jen vzdalene blizilo. Tohle je prvni (a doufejme posledni) banka u ktere jsem zrusil ucet asi 30minut po prvnim prihlaseni. Dal jsem tu jejich katastrofu nemel nervy zkoumat.
+55
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 6. 2022 22:47 | Razaba

Nejhorší banka v České republice. Pokud chcete, aby si klienti aktualizovali své údaje, posílejte oficiální dopisy a ne jen sms nebo email.
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 10. 2020 6:43 | Jana Boemerova

Heslo Unicredit Banky:Manage your account from the comfort of your home, from your office or from any other location anywhere in the world - je hodně legrační. Nacházím se v USA. Banka mě zablokovala účet bez zadání důvodů a mezinárodní linka mě odkázala na moji pobočku. Nezadala jsem ani špatně číslo z tokenu a i si pamatuji má hesla a údaje. Čekám zde do jedné hodiny ráno než v Praze má pobočka otevře. Po třech nočních telefonátech a přeposlání kopie mého pasu účet dva dny fungoval. Nyní je opět zablokován. Mezinárodní linka mě odkazuje na moji pobočku. Ta nekomunikuje. Nevím kde Unicredit zaspala digitalizaci.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 4. 2020 17:42 | BN

Unicredit je nejhorší banka, co jsem kdy měla – divím se, že takový arogantní dinosaurus v dnešní době ještě přežije. Cokoliv je třeba řešit, vyžadují osobní návštěvu (dokonce i v této rizikové době mi odmítli mailem odpovědět na jednoduchou věc – poplatek za úkon a jaký formulář použít) a že si mám sjednat schůzku na pobočce. Tam mě posledně nechaly 2 dámy čekat 18 minut, i když jsem byla objednaná na čas, a během této doby jsem poslouchala, jak si vypráví o svých dětech. Když se následně jedna uráčila mě vzít na vědomí, byla tak arogantní, že bych ji od hodiny vyhodila, být její šéf. Online bankovnictví mají předpotopní. Tuto banku už nikdy!
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 1. 2017 17:28 | Jaroslav Gautscxh

Dobrý den- Chtěl bych sloučit moje půjčky v jednu a nevím jak mám postupovat a co proto mám udělat. Poradíte mi? Děkuji vám
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 2. 2011 18:46 | Veronika Poplová

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli nemáte volné místo do chystané pobočky v Náchodě,popř.kam bych mohla poslat svůj životopis.Děkuji Poplová
-28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 9. 2010 17:13 | Radek Urban

Dobrý den mám zájem ováš uvěr děkuju Urban
-14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 5. 2010 10:21 | Jakub Seifrt

Dobry den mel bych zajem o pujcku potrebuji splatit dve pujcky a take potrebuji na auto tak se chci zeptat jestli by byla mozna odvas konsolidacni pujcka a kolik by jste me jeste nabidly.

Kontakt na me je 728210769
-19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazeno všech 9 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Tři banky hlásí odstávku, limity na víkend si nastavte včas

Tři banky hlásí odstávku, limity na víkend si nastavte včas

ČSOB, Raiffeisenbank a mBank o víkendu dočasně vypnou své elektronické bankovnictví. Klienti...více

Poslat peníze na číslo mobilu už umí i Moneta

Poslat peníze na číslo mobilu už umí i Moneta

Moneta Money Bank spouští možnost plateb na telefonní číslo – takzvanou platbu na kontakt....více

Pošta chce nabídnout vklady a výběry hotovosti pro klienty všech bank

Pošta chce nabídnout vklady a výběry hotovosti pro klienty všech bank

Státní podnik připravuje řešení, které na přepážkách České pošty umožní vložit nebo vybrat...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services