Banka bude požadovat
doklad totožnosti žadatele či žadatelů,
aktuální výpis z katastru nemovitostí,
nabývací titul k nemovitosti,
odhad její ceny,
pojištění nemovitosti proti živelním pohromám a
vinkulaci (pojištění, kde je vázána výplata pojistného plnění na dohodnuté podmínky, zpravidla ve prospěch věřitele pojištěného (hypoteční banky, úvěrové společnosti) této pojistky
ve prospěch banky. Schopnost splácet prokazují zaměstnanci potvrzením od zaměstnavatele o průměrném měsíčním příjmu, podnikatelé pak daňovým přiznáním za poslední rok nebo i více let a čestným prohlášením (někdy banka vyžaduje potvrzení), že nemají dluh u finančního úřadu ani u České správy sociálního zabezpečení. Dokumenty potřebné pro poskytnutí americké hypotéky jsou většinou obdobou dokumentů potřebných k vyřízení klasické hypotéky. Jejich seznam můžete nalézt
zde
Sdílejte článek, než ho smažem