Petr Fejtek, šéfredaktor ekonomického časopisu Finanční poradcePřečtěte si více o porotci
Allianz pojišťovna
Známky (informační hodnota, uživatelské prostředí, praktický test) 1, 2, 1
Přehledné, decentní, jasná navigace, i zánik nároku na odpočet daní na druhé kliknutí.
Česká pojišťovna
Známky: 2, 2, 3
Sice žádný vrchol estetična, ale dokonale "blbuvzdorná". Zánik nároku na odpočet daní sice skryt pod produkty, ale na druhý klik.
ČSOB Pojišťovna
Známky: 3, 2, 4
Poněkud nepřehledná homepage, kontakty asi jiné než hlášení pojistných událostí, zánik nároku na odečet daní jen obecně v jeho podmínkách.
ING
Známky: 3, 3, 4
Oranžové nepřehledno, po výběru produktu jen obecné podmínky daňového odpočtu. Prodejní síť tu je celá, ale kam hlásit škodu??
Kooperativa pojišťovna
Známky: 2, 3, 3
Sice logicky strukturované, ale podivně heslovitý popis. Kde hlásit pojistnou událost, ale daňové souvislosti prakticky nejsou.
Pojišťovna České spořitelny
Známky: 3, 3, 3
Značně komplikované, členění produktů podle "životní situace" je podivné, ale i pod "pojištěním občanů" najdeme jen strohý popis. Kdo ví, že má hledat oznámení pojistné události pod "Likvidační střediska", najde. Zánik nároku na daňový odpočet ne (aspoň já nenašel).