A jsme zpátky v modrém moři...
8. 11. 2002 | Jan Žáček
Poté, co naše hodnocení webů minulý týden krátce spočinulo na zeleném ostrově, jsme se opět dostali na moře k dalšímu modrému webu, tentokrát Pojišťovny Allianz.
Pavel Janeček, IT Manager, Pioneer Investments
Stránky allianz.cz se od minulého roku vzhledově příliš nezměnily a drží se světového korporátního designu. S povděkem musím konstatovat, že mé připomínky z minulého hodnocení byly zakomponovány zcela bezezbytku. Z dnešního pohledu se mi pouze zdá navigace trochu graficky neučesaná. Rušivě působí zejména prolínání podkladového motivu do mezer mezi záložkami a kontextového menu. Letošní výtku si zaslouží vyhledávání na serveru. Test na pozitivně existující slova byl ve 100% neúspěšný. On-line služby jsou na velmi kvalitní úrovni. Zajímavá je zejména možnost sjednání některých druhů pojištění ve spojení s elektronickou platbou. Ostatní komentáře by byly jen nošením dříví do lesa a opakováním řečeného, a tak laskavého čtenáře odkazuji na mé loňské hodnocení. |
|
Radovan Jelen, internet full-service agentura Forrest Gump
(+) (-) | |
Pavla Paseková, tisková mluvčí Českomoravské stavební spořitelny
Úvodní vizuál mě tedy příliš nenadchnul, nevidím bohužel souvislost mezi pojišťovnictvím a rozesmátými mladými lidmi z fotobanky na pozadí jakéhosi 3D nákresu, který mi více evokuje snad nějaký architektonický objekt. Ostatní stránky jsou opět jen velmi strohé, strohé, strohé – tedy vizuálně. Co do informativnosti je tento web poměrně dobře zpracovaný, stylisticky je ale poměrně neosobní. Na tomto webu je poměrně široká nabídka on-line služeb, což je asi zajímavé a je to určitě ta správná cesta. Můj celkový dojem: z tohoto webu čiší chlad. |
|
Tomáš Tyll, Nexen
Okamžitě při vstupu na úvodní stránku mě překvapil profesionální layout prezentace, líbivý design přesně ve stylu spokojených zákazníků :-) Škoda jen, že podobný duch není dodržen v celé prezentaci. Chybí mi jako zákazníkovi větší směrování ke konkrétním informacím, podpora v navigaci pomocí grafických ikonek. Celkově je však prezentace tím kvalitnějším co lze v českém internetu najít. Informace jsou velmi jednoduché a pochopitelné, žádné zdlouhavé texty, nechybí možnost stažení detailních informací jako PDF, nechybí možnost online výpočtů, všechny postupně doprovázejí ilustrační obrázky a vysvětlivky, tak nějak si představuji online prezentaci profesionální společnosti. Jedinou připomínkou je nesnadná orientace ve stránce a to, že statistiké informace o společnosti jsou více v popředí než nabídka služeb společnosti. |
|
Mezi porotce patří také také Michal Drtina z firmy Vltava-Labe Press, Eda Hekšová z Credit Suisse Asset Management, Vladimír Iliev z iStrategie, Petr Nešpůrek z ARBOmedia. Jejich hodnocení zde chybí pro přílišnou časovou zaneprázdněnost . | |
Už jste někdy surfovali stránkami Pojišťovny Allianz? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky. |
|
Držíte se udržitelnosti?
Generali Česká pořádá soutěž SME EnterPRIZE, která oceňuje udržitelné podnikání. Přihlásit se můžete do 5. dubna.
Sdílejte článek, než ho smažem