Palmový olej je téma: Potraviny bez něj si filtruje pětina zákazníků Rohlik.cz

Zprávy z finančních trhů, 30. 6. 2016 14:03

Praha, 30. června 2016

Možnosti vyfiltrovat si potraviny bez palmového oleje využívá 19 % zákazníků online supermarketu Rohlik.cz.
Obchod proto dále rozšiřuje jejich nabídku.
A to především u dětské výživy a v kategorii sladkostí a slaných dobrot, kde lidé filtr používají nejčastěji. Poptávce vycházejí vstříc výrobci, kteří postupně nahrazují palmový olej jeho alternativami.

Zavedení filtru „bez palmového oleje” předcházel rozsáhlý průzkum. „Anketu vyplnilo přes 5000 lidí, kteří dali téměř jednomyslně najevo, že je pro ně důležité kupovat potraviny bez palmového oleje.
Zavedli jsme proto filtr, díky kterému si mohou na jedno kliknutí zobrazit pouze potraviny, které ho neobsahují.
Využívanost filtru je pro nás důkazem, že nejde o krátkodobý trend, ale o problém, který zákazníci řeší při každém svém nákupu,” vysvětluje Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Rohlik.cz.

Nejvíce zákazníci filtr využívají při nákupech v těchto kategoriích:

  • dětská výživa
  • sušenky a čokotyčinky
  • čokoláda
  • pečivo
  • chipsy a snacky

„Průběžně vyhledáváme bezpalmové alternativy k oblíbeným potravinám. Také nám vycházejí vstříc sami výrobci. Někteří totiž palmový tuk postupně nahrazují.
V posledních měsících mizí postupně palmový olej ze složení například u čokolád Milka, není už v Bebe Brumík nebo v cereáliích Emco nebo Mixit.cz.
Předpokládáme, že tento trend bude i nadále pokračovat, protože je změna výroby náročná a trvá déle,” dodává Tomáš Jeřábek a slibuje tak více bezpalmového sortimentu. 


Zdroj:    FinExpert.cz
Partners Financial Services