Tento trend nyní zachytila skupina AXA, která spolu s Partners připravila rizikové životní pojištění Symfonie. AXA a Partners spolupracují již od roku 2007, kdy česká poradenská společnost vznikla. Partners patří mezi důležité distribuční kanály skupiny AXA a společně připravují velmi zajímavé produkty, které dokáží reagovat na změny nálady českých zákazníků. Zdá se, že hřebíček na hlavičku uhodily i nyní.
Symfonie se širokým krytím rizik
Symfonie je rizikové životní pojištění, které ke klasickému krytí a službám přidává další výhody. Sází také na co největší jednoduchost a transparentnost. Díky absenci minimálního pojistného je dostupné pro každého, přitom však lze pojistit celou rodinu (až 8 osob) na jedné smlouvě. Produkt také nabízí až tří stupňový systém slev na pojistném. Například odměna v podobě slevy čeká na věrné klienty bez pojistné události, kteří každý pátý rok zaplatí na pojistném o polovinu méně.
V rámci pojistné ochrany je u Symfonie zajímavé nadstandardně široké pokrytí invalidity a závažných onemocnění. Pojištění invalidity (2., 3. a dokonce i „4. stupně") poskytuje oproti pojištění trvalých následků úrazu plnohodnotný rozsah krytí všech rizik, a vhodně jej tak doplňuje. Kromě finančního plnění v případě pojistné události Symfonie poskytuje i rozsáhlé asistenční služby, což je na českém trhu ojedinělá dodatková služba. Symfonie je vůbec nejlepší na trhu co do počtu krytých diagnóz závažných onemocnění – celkem jich zahrnuje až 51.
Při sjednávání Symfonie vás překvapí jednoduchý dotazník, který kontrastuje se složitými procedurami v českých podmínkách obvyklých. Jak již bylo řečeno, smlouva může být uzavřena až pro osm osob a je možné v ní pokračovat i v případě, že dojde k úmrtí prvního pojištěného. Když přidáme ještě další výhody, které Symfonie přináší, například dvojnásobné plnění při hospitalizaci na JIPce či slevu za kombinaci s jinými produkty od AXA, máme před sebou kandidáta na titul novinka roku 2012 v kategorii rizikových životních pojištění.
Investiční životní pojištění s dvojitým bonusem
I když zájem o oddělení pojištění od spoření roste, stále se najdou klienti, kteří na investiční životní pojištění nezanevřeli. AXA s Partners proto přicházejí i s novým produktem IŽP nazvaným Bonus for Life.
Jedná se o vylepšenou verzi Kumulativ Life, nejprogresivnějšího IŽP z kuchyně AXA životní pojišťovny. Kromě široké nabídky krytí rizik a možnosti investování do fondů AXA i Partners nabízí atraktivní dvojstupňový systém bonusů. Už v „základní verzi“ je Kumulativ Life zajímavé věrnostním bonusem, který klient každoročně získává od čtvrtého roku až do konce pojištění, přičemž každým rokem je vyplácen vyšší bonus. Část investiční i rizikové složky pojistného je touto formou klientovi „vrácena“ připisováním k hodnotě jeho investice. V průběhu 30 let tak například AXA klientovi vyplatí částku téměř pětinásobku jeho ročního pojistného.
Bonus for Life přináší díky spolupráci s poradenskou společností ještě druhý jednorázový „Partners bonus“, který získají klienti, jejichž měsíční pojistné dosahuje alespoň tisíc korun. Bonus se dle výše pojistného progresivně zvyšuje z 1 200 korun až na 9 600 korun (maximální bonus při pojistném 2 000 korun měsíčně a více).
Bonus for Life při tom všem patří mezi nejlevnější produkty ve své kategorii. Poplatky jsou ještě nižší než u Kumulativ Life, který se ve srovnání Produktových listů.cz letos umístil na třetím místě mezi všemi IŽP na českém trhu. Díky kombinaci bonusů, nízké nákladovosti a zajímavých investičních možností tak Bonus for Life útočí na teorie o tom, že je z hlediska zhodnocení vždy výhodnější oddělit pojištění od investic. Je důkazem, že IŽP jako produkt ještě rozhodně nepatří do starého železa.
Pokud se chcete o produktech dozvědět více nebo máte zájem o jejich sjednání, pokračujte prosím na tuto stránku.
Sdílejte článek, než ho smažem
Diskuze
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
2. 9. 2012 10:15, Robin
Pro lidi z oboru (mimo Partners FS) je přeci celkem jasné, že se jedná o možná decentně, ale opravdu decentně učesaný produkt rizikového životního pojištění ActiveLife, který je také novým produktem od AXA.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
2. 9. 2012 13:46, croco
To nabízí. Stejně jako ostatní zprostředkovatelé. Každá firma v oboru má nějaký "svůj unikátní" produkt. Každá spolupracuje s jinou bankou, s jinou pojišťovnou, pojmenuje to trochu jinak, a pak taky každý ve výsledku tvrdí, že tento produkt za tuto cenu mají o např. 10-20% levnější než konkurence, což je v podstatě pravda, protože konkurence svůj podobný produkt pojmenovala jinak. Otázka ale je, jestli samotná existence předraženější verze produktu u spolupracující pojišťovny má nějaký další význam kromě možnosti srovnání a pocitu klientů "tak teď jsem tu vychytralou pojišťovnu díky panu poradci pěkně přechcal..."
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
V diskuzi je celkem (8 komentářů) příspěvků.